Fórum >> Egyebek >> Alfa történelem, híres alfások

Kazes☻2009-02-20 17:03:54 // 809
250.000€ :)
GT Ɨ|ѯ2009-02-20 16:38:52 // 807
Kazes☻2009-02-19 20:28:23 // 806
23,07$
GT Ɨ|ѯ2009-02-06 20:16:01 // 805
GT Ɨ|ѯ2009-01-16 17:04:13 // 804
GT Ɨ|ѯ2009-01-06 12:51:13 // 803
ystuc2009-01-05 08:35:56 // 802
De, az új Alfissimoban így van. És ha jól emléxem, én máshol is így olvastam már. Olaszul nem tudok, így elhittem, amit leírtak. Ezexerint hiba volt...
GT Ɨ|ѯ2009-01-05 06:31:39 // 801
nincsmit:-)

ez legalább tiszta:-)))
Cgo2009-01-04 21:39:53 // 800
szerintem ez mar egy teljesen mas sztori.
Attie2009-01-04 19:31:34 // 799
Nem mondod, hogy az Alfissiomoban megjelent így? :-O :(
zolee1452009-01-04 19:30:26 // 798
Mondjuk az auto az valami önmagától működő dolgot jelentene, és amire azt mondjuk hogy autó (ilyen formán kicsit rövidítve) azt tulajdonképpen autó mobilnak kéne hívnunk, csak a mobil elmaradt mögüle. Ha így nézzük már nem is rossz az a fordítás.
Cgo2009-01-04 19:22:59 // 797
van ilyen. lengyelul peldaul az auto = szamochod, ami szo szerint visszaforditva magatol jaro. Megse forditod le magatol jaronak, hanem autonak, pedig szo szerint az elso a korrekt.
Cgo2009-01-04 19:08:01 // 796
amugy nem mondom, hogy nem korrekt, csak hogy korrekt legyek, tukorforditasban persze minden ok, de ha megprobalod az alfissimos forditast visszafordinani olaszra vagy angolra, egyszeriben teljesen mashol vagy, mint szerettel volna...
ystuc2009-01-04 19:03:47 // 795
Ez tuti? Évek óta így tudom én is, hogy névtelen. :-)
Cgo2009-01-04 19:03:09 // 794
ez igy nagyon korrekt, koszonom
Cgo2009-01-04 19:02:45 // 793
anonima societa = reszvenytarsasag... nem mindent kell szo szerint leforditani...
GT Ɨ|ѯ2009-01-04 15:55:18 // 792
" A cég elődjét, a Darracq Italianát 1907-ben egy milánói arisztokrata, Ugo Stella lovag és Alexandre Darracq francia autógyáros alapította. A cég kezdetben Nápolyban gyártotta a Darraq autókat.

A Darracq Italiana megszűnése után Stella és több olasz befektető egy újfajta Daracq-ot kezdett el gyártani Milánó Portello nevű kerületében. Ekkor a cég megváltoztatta nevét, innentől használta az A.L.F.A. rövidítést (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, magyarul Lombardiai Autógyár Részvénytársaság). Az első modell az 1910-ben gyártott 24 HP volt, amelyet Guiseppe Merosi tervezett.

Miután Nicola Romeo megvásárolta a gyárat, az embléma fémes karimájába az ALFA ROMEO-MILANO felirat került. Az első Alfa Romeo márkanév alatt gyártott 1920-ban készült el. Ez volt a Torpedo 20–30 HP. "
ystuc2009-01-04 15:13:17 // 791
Ez most érdekel... Nem Névtelen? Eddig én is így tudtam...
Kazes☻2009-01-03 23:02:11 // 789
Viszont az emblémamatricák hozzák a formát, ugyan olyanok mint a korábbiak, na ezért lehet szomorú. :)))
GT Ɨ|ѯ2009-01-03 14:19:03 // 788
annyira ne légy szomorú:-)
Tommi2009-01-02 17:35:11 // 787
Az anonim szót hogyan mondanád másképp? :(
Goodboy2009-01-02 16:12:53 // 786
a kurvákvére ömöljön patakokban!!!!!!!
Cgo2009-01-02 15:55:33 // 785
Nagyon szomoru vagyok, az Alfissimoban valaki az ALFA roviditesre azt irta, hogy Nevtelen Lombardiai Auto Gyar...

NEVTELEN.... basszus ekkor hibat :(
Kazes☻2009-01-01 21:43:41 // 784
Ez az Enzo fickó nem volt egy matyóhímzés. :)
Aztán mikor mindent tudott Janótól ill. a gépeiről, lelépett kocsit építeni a kis hálátlan. :)
GT Ɨ|ѯ2009-01-01 12:52:07 // 783
talán....ezaz:-)
Poló2008-12-31 16:11:40 // 782
Egy régebbi Alfissimo-ban is említették a Népligetben zajló versenyt. Az akkori újságok azt mondták a Porschékra, hogy talán vannak olyan jók, mint az Alfa Romeók :)
GT Ɨ|ѯ2008-12-31 16:06:28 // 781
GT Ɨ|ѯ2008-12-21 13:27:34 // 780
"Az Alfát azért veszik,mert az ami."-Enzo Ferrari
GT Ɨ|ѯ2008-11-21 19:56:33 // 779
GT Ɨ|ѯ2008-11-10 10:34:35 // 777
GT Ɨ|ѯ2008-10-31 11:28:05 // 776
nem is alacsony!!!:-DD
Xixo2008-10-31 02:55:29 // 775
Szerintem jöhet ide is!! Itt legalább nem vész el és szerintem nem is zavarna senkit. Max nyomd csevegésbe...
Kazes☻2008-10-30 14:34:24 // 773
Szerintem a fél offtól kezdve már mehet az offos verdákba, esetleg az oldtimerbe a koruk miatt. :)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-30 09:29:05 // 772
először is csak nem olyan régóta kurva jó, amióta én vagyok a főposztoló! :-p
(Nagyarc OFF :-)
azért nem láthattad, mert tényleg a pörgése nyomában sincs a többinek, gyakorlatilag
ahogy haladok az Autó-motorokkal, úgy rakom fel a cuccot, páran - remélem egyre többen - reagáltok rá, aztán jön a következő, jó ha heti egy-két új hír van.

most fejeztem be 1966-ot évet, van még "pár jó évünk" , '69-ig.

de hogy ne legyen olyan hamar vége, mi a vélemény arról, hogy félOFF-is legyen,azaz AM cikkek korabeli Fiatokról, Lanciakról, Ferrarikról, Lambókról meg ilyenek...?

(és még nem is mindig ezek a legvagányabbak, már látókörömbe került az 1967-es első szám, címlapján a gyönyörű havas tájon beállított, korabeli sofőr-manökennel "feltöltött" csili-vili Wartburg 353-mal! :-)
Attie2008-10-30 08:55:55 // 771
Ilyet még nem is láttam :-O
Tibe2008-10-30 00:05:27 // 770
Kurva jó ez a topic, eddig miért nem láttam én ezt? :D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-29 20:47:43 // 769
...hát ja, és ez csak a "bemutató"! ;-)

Amúgy meg 3 oldalas a cikk, csak azért mondtam, hogy 2 oldalas, mert hazudtam! :-DDD
De tényleg, a duppla oldal előtt van még egy, a szöveg és a kép is szinte kizárólag Alfa-témájú! :-)

Sőt, azt már be is szkenneltem, most a duppla oldallal küzdök, a gerinc miatt nem könnyű szépen behúzni , én meg nem akarok igénytelenkedni még ebben a "mégoly alacsony olvasottságú" topikban sem! :-p
GT Ɨ|ѯ2008-10-29 20:05:47 // 767
nem,az eredeti ujságra gondoltam:-)))
Xixo2008-10-28 04:47:15 // 766
Először azt hittem, hogy ez valami AR márkakupa futam, de aztán ott hátul megláttam az OFFosokat is!! :)))))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-27 20:23:59 // 765
Hát jó, ti akartátok! :-)
Idess'!:



Nem kicsit döbbentem le ezen a címlapon...
Egyenlőre ennyi, van egy 2 oldalas riport is az újságban, sok képpel
hamarosan felteszem az egészet!
Annyit előzetesben, hogy ez a Túraautó Bajnokság budapesti futama volt '66-ban,
ahol a cikk szerint is az Alfák vitték a prímet! ;-)
Xixo2008-10-27 02:50:29 // 764
Én is szoktam olvasni, csak nemigen tudok hozzászólni, de azért érdekel!! :)))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-26 13:38:06 // 763
Ááá végre, "A" nyájas olvasó! :-D
Azt hittem már senkit sem érdekel:-p

(vagy mégis feltettem már egyszer??? :-)
GT Ɨ|ѯ2008-10-26 09:14:05 // 762
mindig jó látni-olvasni ujra:-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-10-23 15:57:09 // 761
Na mindegy, akkor felteszem - vagy megismétlem -most!

Korábban már találtam egy cikket , amiben a Spider (Duetto) prototípusáról számoltak be. Aztán '66 09.21 -én, a 18. számban (a sorozatgyártás első évében) Magyarország első számú (=egyetlen :-p ) autós sajtóorgánuma is bemutatta talán minden idők legismertebb Alfáját a "Képes Híradó" rovatban.



Ahogy ezt az újságot elvettem a halomból, rögtön hátrahőköltem - a következő újság címlapján látható fotó miatt.( eddig is folyamatos volt a "váó"-zás az újságokat lapozgatva, szinte minden téma kapcsán, de ez most mellbevágóan alfás volt, majd lesz később! ;-) Témáját tekintve hasonló a most tárgyalt lapszám másik alfás vonatkozású híre-képe. Valójában a fotós csak a Budapestre megérkezett Tour d'Europe mezőnyéről meg úgy általában a versenyről akart csinálni egy jellemző felvételt, vagyis nem szándékosan Alfáról szól a cikk, de valljuk be őszintén: a kort is figyelembe véve jellemzőbb és stílusosabb túraautót keresve sem találhatott volna a Giulia GT Sprint-től! ;-)

GT Ɨ|ѯ2008-10-13 14:29:52 // 760
álom,édes álom:-DDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak