GT Ɨ|ѯ2008-08-01 09:35:00 // 705
meredek:-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-31 19:32:11 // 704
Sziasztok!
akkor a következő, hátha tömegével jobb olvasni... :-)
1964.22. szám (XI.21) , beszámoló valamelyik autószalonról, a dátumból ítélve a frankfurti
IAA lehetett...

(ennek a számnak a borítóján egy nagyon jó fotó van, de mivel ide tök OFF lenne, annak ellenére,hogy '60-as évek, a retró-topikban befér - szerintem... :-)
akkor a következő, hátha tömegével jobb olvasni... :-)
1964.22. szám (XI.21) , beszámoló valamelyik autószalonról, a dátumból ítélve a frankfurti
IAA lehetett...

(ennek a számnak a borítóján egy nagyon jó fotó van, de mivel ide tök OFF lenne, annak ellenére,hogy '60-as évek, a retró-topikban befér - szerintem... :-)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-30 21:28:14 // 703
GT Ɨ|ѯ2008-07-28 14:44:01 // 702
:-))))))),,,,,:-)))))))
ystuc2008-07-27 09:39:34 // 701
Ja, ezt olvastam én is pár hónapja. Űrutazás... Az...
HátvédRomeo2008-07-27 01:55:28 // 700
Wikipedian olvastam. Lestem én is. :-O
Bazsa722008-07-26 14:29:21 // 699
Bazsa722008-07-26 14:24:11 // 698
HátvédRomeo2008-07-26 13:47:34 // 697
GT Ɨ|ѯ2008-07-26 13:12:46 // 696
Mekkoraaaa:-)))
HátvédRomeo2008-07-25 23:48:00 // 695
Ja a kérdésem. Ez melyik játék, jó lenne ha meglenne. :))
HátvédRomeo2008-07-25 23:47:23 // 694
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-25 21:46:35 // 693
Hát persze hogy nem!
Hanem tudták, hogy az alfások nem szaroznak a gázzal, ha utánuk jó a CO az alagútban, jöhetnek az OFF-fosok! :-)
folytatás - kis időzavarral, mivel a '65-ös év végeztével vettem észre ,hogy utána-alatta a halomban az 1964-es év következik :-S
"alfás-versenyzős" képekkel a hírekben már korábban is találkoztam, de hírérték nélkül, így fölöslegesnek tartottam csak a szar minőségű FF képekkel fárasztani a nagyérdeműt...
most viszont olyan híradásra akadtam, ahol 2 Alfa is meg lett örökítve - kommenttel együtt! ;-)
na sz'al: 1964. évi 10. szám (V.21), München-Bécs rallye-cikk végén némi hazai:

Hanem tudták, hogy az alfások nem szaroznak a gázzal, ha utánuk jó a CO az alagútban, jöhetnek az OFF-fosok! :-)
folytatás - kis időzavarral, mivel a '65-ös év végeztével vettem észre ,hogy utána-alatta a halomban az 1964-es év következik :-S
"alfás-versenyzős" képekkel a hírekben már korábban is találkoztam, de hírérték nélkül, így fölöslegesnek tartottam csak a szar minőségű FF képekkel fárasztani a nagyérdeműt...
most viszont olyan híradásra akadtam, ahol 2 Alfa is meg lett örökítve - kommenttel együtt! ;-)
na sz'al: 1964. évi 10. szám (V.21), München-Bécs rallye-cikk végén némi hazai:

Tom122008-07-21 18:38:01 // 691
Remélem, nem olyan hátsó gondolat vezérelte őket, mikor így döntöttek, hogy: "Nem kár értük".:-))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-21 17:39:56 // 690
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-17 16:07:36 // 689
ÁdidiGaga (il hempescattore)2008-07-15 12:48:10 // 688
Üdv mindenkinek!
nemrég egy barátom rokonától örökölt cuccokat válogatott és felajánlott két oszlopnyi autó-motort a '60-as évekből.
ahogy elkezdtem átolvasgatni, egyre másra akadtam az alfás vonatkozású képekbe, gondoltam beszkennelgetem és megosztom veletek :-)
az első híradás 1965. VI.6.-ai, 11. számból való. A lap fő híre: "Képes beszámoló a Budapesti Nemzetközi Vásár járműveiről" :-)

nemrég egy barátom rokonától örökölt cuccokat válogatott és felajánlott két oszlopnyi autó-motort a '60-as évekből.
ahogy elkezdtem átolvasgatni, egyre másra akadtam az alfás vonatkozású képekbe, gondoltam beszkennelgetem és megosztom veletek :-)
az első híradás 1965. VI.6.-ai, 11. számból való. A lap fő híre: "Képes beszámoló a Budapesti Nemzetközi Vásár járműveiről" :-)

GT Ɨ|ѯ2008-06-23 16:38:39 // 687
Alfa Giulia Sprint vs Porsche 356
GT Ɨ|ѯ2008-06-14 14:07:39 // 686
Kazes☻2008-06-03 14:27:02 // 685
Az eleje Giulietta a többi fabrikálás, de szerintem annyira nem rossz. Talán azt próbálták, hogy az elég hamar befuccsolt Arna helyett legyen kis "női" autójuk és a Giulietta jól ment, ezért abból próbálkoztak kihozni valamit. :)
Áki2008-06-03 13:53:20 // 684
Áááá azért sokat kellett volna fízetniük!:DDD
Áki2008-06-03 13:52:56 // 683
15 perc hírnév mindenkinek jár!:-))))))
Vikking 3112008-06-03 12:50:16 // 682
Gyáááá, én is láttam :DDDD Azt hittem, rosszul vettem észre, de nem :DDDDD
pb_2008-06-03 10:01:44 // 681
Legközelebb Lőadja a hátul hajt, Lől kormányoz magánszámát.)))))
Kau2008-06-03 10:00:55 // 680
Persze. Nem is értem, miért nem írták ki a végén a nevét :)))
Föckös2008-06-03 09:59:57 // 679
akkor ezen volt a röhögés...
:-)))
:-)))
boyci2008-06-03 09:59:29 // 678
adásban, természetesen :)))
boyci2008-06-03 09:58:58 // 677
....Én a múlt héten ( IS ) láttam!!! :DDDDDDDD
Kau2008-06-03 09:20:43 // 676
Gondoltam ide írom a híres Alfásokhoz.
Tegnap láttam Ákit a Showder klubban.
Igaz csak néző volt. De benne volt a tévében :))))))))))))))
Tegnap láttam Ákit a Showder klubban.
Igaz csak néző volt. De benne volt a tévében :))))))))))))))
GT Ɨ|ѯ2008-03-21 14:23:21 // 675
GT Ɨ|ѯ2007-12-22 14:50:00 // 673
GT Ɨ|ѯ2007-11-16 11:36:09 // 672
Kicsi baki,mindenkinél előfordul6:-)))
Renalfault:-)))
Renalfault:-)))
tipoatti2007-08-23 07:52:40 // 670
Azt én pl.megköszönném, nagyon kíváncsi lennék rá! :)
fastcar2007-08-23 03:09:35 // 669
Az egyetlen létezö ProCar, amiröl itt írnak, az Alfa Múzeumban található Areseben, egy ugyanilyen motorral szerelt C-csoportos versenyautó társaságában. A másik gépemröl akár képet is tudok feltölteni róla.
Xixo2007-08-23 02:29:48 // 668
Most nem találom, de az tényleg nem olyan sok. Még 87-ben sem volt sok...
Alfacus Maniacus2007-08-21 08:59:10 // 667
Igen, érdekes a cikk.
(A fejlesztési összeggel van valami nagyságrendi probléma, lehet, hogy az eredeti cikk is elírta. A 350.000 USD akkor sem volt számottevő összeg.)
(A fejlesztési összeggel van valami nagyságrendi probléma, lehet, hogy az eredeti cikk is elírta. A 350.000 USD akkor sem volt számottevő összeg.)
Xixo2007-08-21 02:01:15 // 666
Pedig érdekes!! Vagy nem???
Xixo2007-08-19 01:56:26 // 665
Ezt most olvastam az ItaliaSpeed-es hírlevélben. Gondoltam, hátha érdekel valakit!!
Xixo2007-08-19 01:55:17 // 664
Alfa Romeo ProCar - 1987
Miután a Fiat átvette az Alfa Romeo vezetését, az a megegyezés született a konszernek között, hogy az Alfa Romeo továbbra is a fő hangsúlyt a sportosságra, valamint a motorsportokra fekteti. Így az Alfa Corse (az Auto Delta utóda) erőforrásait olyan modellek megalkotására akarták fordítani, melyek megfelelnek majd a FIA új ProCar követelményeinek.
Az Alfa Romeo ProCar V10-es motorja 600 lóerő leadására volt képesMi az a ProCar? A történet Bernie Ecclestonnal kezdődik, aki akkoriban a FOCA elnöke volt. Bernie valamikori Brabham-F1 autóiban Alfa Romeo motorok dolgoztak, így mindig is jó kapcsolatban volt a milánói céggel. Amikor Ecclestone megálmodta a ProCar modelleket egyetlen cél vezérelte: bevonni a legnagyobb autógyártókat a motorsportba. Abban az időben a FIA követelményrendszere leírta, hogy az új modelleknek egyforma motorokkal kell rendelkezniük, akárcsak a F1-es autóknak. De nemcsak a motoroknál alkalmazták a F1-es technológiát. Az autóknak héjszerkezetűnek kellett lenniük, előírás volt a karbon-szálas féktárcsa és a középmotor, melynek a hengerűrtartalma maximum 3.5 liter lehetett.
Az egyetlen példányban létező Alfa Romeo ProCarE célból született meg a 164 ProCar, mellyel az Alfa Romeo csatlakozni kívánt a Formula „S” csapathoz (S=silhouette, ez volt az új ProCar modellek számára létrehozott verseny elnevezése). A modell hétköznapi autó látszatát mutatja, látszólag semmi sem utal különleges voltára. Az egyetlen igazán feltűnő motívum az autón a hatalmas méretű hátsó légterelő. Ám Bernie Ecclestone tervei kudarcba fulladtak. Az autógyártó manufaktúrák nem mutattak érdeklődést sem a különleges versenymodellek, sem a ProCar versenyek iránt. Ennek oka a túl magas előállítási költségekben keresendők. Így egyedül a nagyszerű 164 ProCar született meg az Alfa Romeo bábáskodása mellett. A Formula S kategória pedig meghalt, még mielőtt igazán megismerték volna.
A ProCar héjszerkezetű karosszériát és középmotort kapottDe nézzük meg közelebbről ezt az alig ismert modellt. Az aluminium-Nomex átlyuggatott alvázat kevlár valamint karbon-szál erősítette. Akárcsak az alváz, a kasztni is Nomex, kevlár és szénszál keverékéből épült. Az autó érdekessége, az, hogy három fő darabból áll. Ahogyan a képeken is látható a modell eleje egy egészben levehető karosszéria elem, ami az utcai 164-as lökhárítóját és motorterét formázza. A hátsó darab tartalmazza a tetőlemezt, a B-oszlopot, a hátsó ajtókat valamint lökhárítót. Mindkét részt a motorsportból jól ismert gyorsbilincsekkel lehetett rögzíteni. A középső darab gyakorlatilag az utastér, ez a rögzített rész tartalmazza az ajtókat és a szélvédőt is. A 164 PorCar ajtói, visszapillantó tükrei, fényszórói és lökhárítói méretben és alakban is teljesen megegyeztek az utcai autókéval, viszont műszaki megoldásai messze túlmutattak egy mezei 164-es Alfán. A 164 ProCar fékrendszere teljes egészében megegyezett az akkori Forma 1-es modellekben alkalmazottakéval (sokdugattyús rendszer, karbon-szálas tárcsákkal). A motor a legmodernebb F1-es motor volt: 73°,V10 felülvezérelt, hengerenként négy szeleppel. A középmotoros modellbe egy hatsebességes váltó került beépítésre. A digitális benzin-befecskendezőt a Bosch szállította. A hétköznapi megjelenésű ProCar nem mindennapi teljesítménnyel büszkélkedhetett. 600 lóereje mindössze 750 kg-mal párosult. Ez lehetővé tette a hihetetlen, 350 km/ órás sebesség elérését, valamint azt, hogy mindössze 2 másodpercre volt szükség arra, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsítson. Ne feledjük, hogy 1987-ben járunk - a ProCar gyorsabb, mint a kor F1-es autói. Az előállítás és a fejlesztés költségei csillagászati összegekre rúgtak, mintegy 350.000 USA dollárt költött az Alfa Romeo a versenyautóra.
Az egyetlenegy létező ProCar modell valahol Amerikában van.
Miután a Fiat átvette az Alfa Romeo vezetését, az a megegyezés született a konszernek között, hogy az Alfa Romeo továbbra is a fő hangsúlyt a sportosságra, valamint a motorsportokra fekteti. Így az Alfa Corse (az Auto Delta utóda) erőforrásait olyan modellek megalkotására akarták fordítani, melyek megfelelnek majd a FIA új ProCar követelményeinek.
Az Alfa Romeo ProCar V10-es motorja 600 lóerő leadására volt képesMi az a ProCar? A történet Bernie Ecclestonnal kezdődik, aki akkoriban a FOCA elnöke volt. Bernie valamikori Brabham-F1 autóiban Alfa Romeo motorok dolgoztak, így mindig is jó kapcsolatban volt a milánói céggel. Amikor Ecclestone megálmodta a ProCar modelleket egyetlen cél vezérelte: bevonni a legnagyobb autógyártókat a motorsportba. Abban az időben a FIA követelményrendszere leírta, hogy az új modelleknek egyforma motorokkal kell rendelkezniük, akárcsak a F1-es autóknak. De nemcsak a motoroknál alkalmazták a F1-es technológiát. Az autóknak héjszerkezetűnek kellett lenniük, előírás volt a karbon-szálas féktárcsa és a középmotor, melynek a hengerűrtartalma maximum 3.5 liter lehetett.
Az egyetlen példányban létező Alfa Romeo ProCarE célból született meg a 164 ProCar, mellyel az Alfa Romeo csatlakozni kívánt a Formula „S” csapathoz (S=silhouette, ez volt az új ProCar modellek számára létrehozott verseny elnevezése). A modell hétköznapi autó látszatát mutatja, látszólag semmi sem utal különleges voltára. Az egyetlen igazán feltűnő motívum az autón a hatalmas méretű hátsó légterelő. Ám Bernie Ecclestone tervei kudarcba fulladtak. Az autógyártó manufaktúrák nem mutattak érdeklődést sem a különleges versenymodellek, sem a ProCar versenyek iránt. Ennek oka a túl magas előállítási költségekben keresendők. Így egyedül a nagyszerű 164 ProCar született meg az Alfa Romeo bábáskodása mellett. A Formula S kategória pedig meghalt, még mielőtt igazán megismerték volna.
A ProCar héjszerkezetű karosszériát és középmotort kapottDe nézzük meg közelebbről ezt az alig ismert modellt. Az aluminium-Nomex átlyuggatott alvázat kevlár valamint karbon-szál erősítette. Akárcsak az alváz, a kasztni is Nomex, kevlár és szénszál keverékéből épült. Az autó érdekessége, az, hogy három fő darabból áll. Ahogyan a képeken is látható a modell eleje egy egészben levehető karosszéria elem, ami az utcai 164-as lökhárítóját és motorterét formázza. A hátsó darab tartalmazza a tetőlemezt, a B-oszlopot, a hátsó ajtókat valamint lökhárítót. Mindkét részt a motorsportból jól ismert gyorsbilincsekkel lehetett rögzíteni. A középső darab gyakorlatilag az utastér, ez a rögzített rész tartalmazza az ajtókat és a szélvédőt is. A 164 PorCar ajtói, visszapillantó tükrei, fényszórói és lökhárítói méretben és alakban is teljesen megegyeztek az utcai autókéval, viszont műszaki megoldásai messze túlmutattak egy mezei 164-es Alfán. A 164 ProCar fékrendszere teljes egészében megegyezett az akkori Forma 1-es modellekben alkalmazottakéval (sokdugattyús rendszer, karbon-szálas tárcsákkal). A motor a legmodernebb F1-es motor volt: 73°,V10 felülvezérelt, hengerenként négy szeleppel. A középmotoros modellbe egy hatsebességes váltó került beépítésre. A digitális benzin-befecskendezőt a Bosch szállította. A hétköznapi megjelenésű ProCar nem mindennapi teljesítménnyel büszkélkedhetett. 600 lóereje mindössze 750 kg-mal párosult. Ez lehetővé tette a hihetetlen, 350 km/ órás sebesség elérését, valamint azt, hogy mindössze 2 másodpercre volt szükség arra, hogy álló helyzetből 100 km/órára gyorsítson. Ne feledjük, hogy 1987-ben járunk - a ProCar gyorsabb, mint a kor F1-es autói. Az előállítás és a fejlesztés költségei csillagászati összegekre rúgtak, mintegy 350.000 USA dollárt költött az Alfa Romeo a versenyautóra.
Az egyetlenegy létező ProCar modell valahol Amerikában van.
panza2007-07-24 22:24:44 // 663
Whiteskull2007-07-24 22:19:18 // 662
Jó éjszakát neked is! :)))
Csodálatos ez a kép! :))))
Csodálatos ez a kép! :))))
panza2007-07-24 22:18:13 // 661
Ali762007-06-09 22:26:16 // 659
Az eleje full Giulietta Nuova!
Satti2007-06-09 22:20:05 // 658
Mindenesetre nem nagy baj,hogy nem gyártották:-)Ebben nem igazán van cuore sportivo:-)
ystuc2007-06-09 22:18:19 // 657
Igen, az eleje Arna... De a többi rész? Lehet, hogy valami prototípus volt ez is? De valami olyasmi, mint a 75 SW?
Satti2007-06-09 22:15:14 // 656
Olyan,mintha egy pandát kereszteztek volna egy régi Alfával,elég fura,akár az arna.