ystuc2006-04-10 10:32:56 // 545
Jól van na, este rakok még fel cikkeket. Ami jön: SZ, Arna, olasz dizájntervezők. Ezek tuti! :-)
Whiteskull2006-04-10 08:44:36 // 544
Ne fogd vissza magad. Betettem a kedvenceim közé a topicot. :))
Lobot2006-04-10 08:42:58 // 543
Én mostanában régi DTM összefoglalókat töltögetek le. Sajnos nem a legjobb minőségben (kb.90min/évad-~250MB aviban), de azért ez is jobb mint a semmi.
Lobot2006-04-10 08:40:20 // 542
Jöjjenek csak azok a cikkek.
Attie2006-04-09 20:40:50 // 541
Ebben meg a kW adatokat adták meg LE-nek. Elég harmatosak lennének ilyen számokkal az Alfák :)
Attie2006-04-09 20:08:02 // 538
Ezekszerint 1995 előtt is volt valamicske facelift? :)
Attie2006-04-09 20:06:49 // 537
Ebben a cikkben van leaglább 2 hiba :)
A 164 összekerekes verzióját nem 166-nak nevezik és a SZ 3 literes 210 lovas motorja nem 24 hanem 12 szelepes :)
Áki2006-04-09 19:43:22 // 536
Tedd fel én sorba mentem le a képeket!Nagyon királyok!
Tedi2006-04-09 19:36:19 // 535
Mindenki csak kamillázik és nem jut szóhoz :))
csocsi2006-04-09 19:14:08 // 534
Hiába a 155 az 155 :)))))
Még mindig nagyon jól mutat :))
ystuc2006-04-09 18:48:12 // 533
Azt hittem nagyobb sikere lesz a scannelt cikkeknek... De ha nincs rá érdeklődés, akkor a többit nem teszem fel.
ystuc2006-04-08 23:10:56 // 532
ystuc2006-04-08 18:24:57 // 530
ystuc2006-04-08 18:20:26 // 529
Satti2006-04-08 17:59:29 // 528
zolee1452006-04-08 17:49:24 // 527
Ez jó:
Az új, négy hengeres, soros, hengerenkénti négyszelepes, duplagyújtásos 1970 cm3 motor 150 lóerős, és ezzel a Spider végsebessége 215 lóerő, a GTV-é 210.
Nem km/h-ban mérik a sebességet?:)))
ystuc2006-04-08 17:47:53 // 526
ystuc2006-04-08 17:37:45 // 525
164-es reklám, Autó Piac 1992. november
ystuc2006-04-08 17:21:51 // 524
ystuc2006-04-08 16:52:53 // 522
OK, de ezesetben még várnod kell, mert az újságmennyiség felénél sem tartok. :-)
ystuc2006-04-08 16:52:16 // 521
Tedi2006-04-08 16:41:03 // 520
Ha nem baj, akkor nem küldök mélt a kukacodra, de itt jelzek, hogy nekem mindegyikre igényt tartok :))
Köszi előre is!
ystuc2006-04-08 16:35:49 // 519
Ha esetleg valakinek kellenének nagyobb felbontásban, akkor eltudom küldeni. A kérésem csak annyi, hogy az illető dobjon egy mailt a kukacomra (oldalamon megtalálható), és hogy melyik cikket küldjem el. Akkor megy a válasz. A következő amit felfogok rakni, az szerintem nem nagyon lesz olvasható, mert eléggé apróbetűs... Szóval él az elöbbi felajánlás, ha valakinek kell... :-)
martin-i2006-04-08 16:31:41 // 518
baromi jok ezek a több mint tíz éves ujságcikkek...! Öröm őket olvasni és letölteni :), jó hogy feltetted!
ystuc2006-04-08 16:18:46 // 517
ystuc2006-04-08 16:03:01 // 516
Lehet, hogy játszanának mások is, de a győztes ebből a csapatból kerülne ki, az tuti. Amúgy az internet nagy segítség lenne, szóval akkoriban aki nem tudott valamit, az maximum a könyvtárakat bújhatta. Most ugye ez már nem így van...
ystuc2006-04-08 16:01:26 // 515
Tedi2006-04-08 15:58:20 // 514
Mér van nekem olyan érzésem, hogy egy ilyen játékon nagy eséllyel egy Amores kollega nyerne?! Mások úgyse játszanának :)))
ystuc2006-04-08 15:53:31 // 513
ystuc2006-04-08 15:45:25 // 512
ystuc2006-04-08 15:15:35 // 511
ystuc2006-04-08 15:08:25 // 510
Na igen... Erről nem én tehetek... :-DDD
Poló2006-04-08 15:00:36 // 509
"...és ezzel a Spider végsebessége 215 lóerő..." :-DDDDDDDDDD
ystuc2006-04-08 14:57:58 // 508
ystuc2006-04-08 14:53:05 // 507
Találtam régi újságokat itthon, a bennük lévő összes Alfa Romeo vonatkozású cuccot megpróbálom összeszedni és bescannelni. Ez persze idő, mert jó nagy halom újságom van és sajnos nincs mindegyikben Alfa...
Ezt már a csevegésbe beraktam, de hátha nem látta valaki. Reklám az 1994 decemberi Autó Kettő című újságból:
Ezt már a csevegésbe beraktam, de hátha nem látta valaki. Reklám az 1994 decemberi Autó Kettő című újságból:
GEORGE2006-04-07 21:10:26 // 506
A turbo nem gyenge darab!
Betonl@b-AlfaShop2006-04-07 21:09:36 // 505
Slowfeet2006-04-06 17:37:32 // 504
GT Ɨ|ѯ2006-04-06 17:28:09 // 503
Támogatjuk!:-))))))))
Töltsd fel tintával a billentyűid aztán GO!:-)))
Cgo2006-04-06 17:21:52 // 502
ki tudna ezeket jobb minosegben megszerezni? teljesen oda vagyok ertuk, csak eppen nyomtatasra alkalmatlan a meret
Slowfeet2006-04-06 17:10:14 // 501
Asszem a BMW-nek volt ezröcsi turbó V4-ese is, kis köbcenti nagy erő 400km-es élettartam :), a turbó csúcskorszakban egy egy edzésmotor "állítólag" tudott 1000LE körül is, amíg be nem tiltották, igaz azok max 50-80 km-t futottak....dehát egy gyors kör kellett :)
De ha megnézed a tipusok között az első F1 győztes alfát a 158-ast, akkor ott is 1479 soros 8 hengeres kompresszoros 350LE motorok voltak (még a harmincas években fejlesztve). Én most kibékülnék egy 1.6V6TB-vel :)))))
Üvegtigris2006-04-06 17:05:37 // 500
A 183T-nél biztos ez az 1496 ccm és a 640 LE?
Amúgy szép munka gratulálok!
Slowfeet2006-04-06 16:59:28 // 499
Eredetileg az oldalra készült, csak szétfeszíti a jelenlegi "tipusok" rovatkeretet, van félkészen még pár, meg egy csomó fotó, csak majd site upgrade-nél kell csinálni egy történelem rovatot, hogy elférjen.
zsocso2006-04-06 16:48:34 // 497
Na erre mar reg kivancsi voltam. Koszi.
GT Ɨ|ѯ2006-04-06 16:08:32 // 496
Gratulálok!!:-)))
Unatkozhatnál többször is..:-))))))))
Tök jó olvasni ezeket a sorokat.
Online tag
1
Vendég1
598