Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Autóvásárlás
Seriff2007-04-04 22:43:57 // 6603
Xixo2007-04-04 22:39:45 // 6602
:)))))
És ezért van aki ad 2mill + 600regadót??
Satti2007-04-04 22:38:53 // 6601
Ez egy kalap xar!!
Kompressz úr2007-04-04 22:29:08 // 6600
Összekeverte a fotókat, ezeket még azelőtt készítette, mielőtt sérülésmentes lett az autó :-DDD
Xixo2007-04-04 22:22:47 // 6599
A hülyéje!! :))))
Kompressz úr2007-04-04 22:21:49 // 6598
Xixo2007-04-04 16:34:58 // 6597
Szerintem az most még olyan állapotban van, hogy ha beadnám egy fullos szervízre egy hozzáértőhöz vásárlás után, akkor olyan max 3kilóból rendbe lehetne rakni annyira, hogy egy ideig ne legyen baja.
Longman2007-04-04 16:30:57 // 6596
Jajj, persze ezekkel foglalkozni kell rendesen! De egy ilyen 'idős' Fiat Coupe is megszívatna rendesen néha! SZVSZ!
Xixo2007-04-04 16:26:25 // 6595
A lufit nem is néztem. :((
Úgy már nem annyira jó.
Xixo2007-04-04 16:24:56 // 6594
Meg ez a fészliftes nem is tecc. Főleg belülről. Nagyon egyszerű...
Xixo2007-04-04 16:23:56 // 6593
Volt már Turbo Unom!! :)))
Igaz azzal nem volt para, de én egy picit tartanék egy huszon éves szekértől, mert a szakértelmem nulla.
Ferke2007-04-04 09:07:33 // 6592
Éppen ezért kihívás.:) A kasztni alapnak nem rossz.:)
Wickey2007-04-04 09:03:18 // 6591
az első látványos, de legfőképp drága, oda a két lufi. Az alsóhangon 700ezer a kettő. Bontott meg még nincs.
A másodikra azt írja hogy lufik épek, azt még értelmes összegből össze is lehet rakni, ott meg az a gáz hogy utángyártott karosszériaelemek nincsenek. A legjobb dolog facelift előtti 147est meg 156ost törni, 150ezer hozzájuk a komplett eleje utángyártottban (két sárvédő, lökhárító, motorháztető, lámpák, minden újban, de vannak bontott cuccok is, kis szerencsével színazonos elemekkel)
Liquid2007-04-04 08:16:36 // 6590
Ez a 2. nagyon szép! Bár a hölgy tulaj itt is csak kamu. Az UNOclub fórumában írtak ról nemrég.
Longman2007-04-04 07:38:05 // 6589
Nekem sem volt bajom - ilyen szempontból - az Uno Tie-vel. Nagyo n imádtam, csak a kasztni meg a papírjai voltak grízesek. De a moci még mindig megvan a sufniban. Igaz 1x nekem is kellett turbot cserélni, de azt még az előző gazdák hagyták hátra.
Rá is kattantam az autóra kéne venni egyet, pl ezt, végülis van hozzá egy felújított motorom vadi új turboval! Az injektor helyett meg megy rá karbi..:))
Agent: de ha nem akarsz sokat foglalkozni vele nézd meg ezt ez nagyobb élményt nyújt, mint a coupé, és töredékébe kerül. Ezzel játszhatsz hétvégén, és a '47 is megmarad! Na?:)
Xixo2007-04-04 00:51:46 // 6587
Xixo2007-04-04 00:06:19 // 6586
És így legalább maradna a Márka!! :)))
Meg is akartam nézni Egomba, de ezt se sikerült...
Xixo2007-04-04 00:01:19 // 6585
Ez a másik, amivel szemezek egy ideje!! :))
ystuc2007-04-03 16:27:51 // 6584
Nem tudom, berakta-e már valaki... De ha van egy kis felesleges pénze az embernek: Klikk!
Seriff2007-04-03 16:19:58 // 6583
Kihívás?
"Forgalomból végleg kivonva csak alkatrésznek! Motor már nincsen meg"
Khmmm:(
Seriff2007-04-03 16:11:02 // 6580
Élményekért GTV V6 TB & GTA 3.2V6
Ferke2007-04-03 16:10:00 // 6579
Egy szóval: gyönyörűűű!:))) a fogyija se lehet kevés, de biztos kárpótol az érzés.:)
Seriff2007-04-03 16:07:56 // 6578
Cseresnyés (Monster)- remélem jól írtam:)
Ricoe1562007-04-03 16:06:36 // 6577
Ez kié skacok...én nem találtam... GTV
Valaki tudná néhány szóval jellemezni a GTV-ét... fenntartás,élmény,tankolás??? ilyenek érdekelnének.... lehet szeretnék egy ilyet:))) Esztergomban néztem párat és rákattantam....:)))
Ferke2007-04-03 15:05:17 // 6576
Ne is mond!:)) Az egy k**vajó turbo volt! És vaze, az oldala szakadt ki! Áhh...kb 3 hónapig tudtam élvezni egy Sebring rendszerrel megbolondítva...nemigen volt ellenfél. Anyám sietett dolgozni, és gyorsan-gyorsan ki kellett állni a garázsból.:((
Ferke2007-04-03 15:03:44 // 6575
Nem. Az autójuk nem azért szarik be, mert nem kímélik.
Eleve nem is nagyon szokott beszarni az olasz motor, max az egyéb beredezések: elektronika, futómű, stb. Pl. mikor berakják a leggagyibb lengőkart, és szétesik 10e km alatt, akkor van anyázás. tudomásul kell venni, hogy ez kényesebb, mint a fauvé futóműve, ennyi.
Ha a p4 összekereke megbízhatatlanabb, az azért van, mert egy fauvéba nincs összkerék, ami beszarjon.
Semmi bja nem lesz a ts-ednek attól, hogy hajtod, ezek bírják. A turbo sajna nem bírja.:(
Seriff2007-04-03 15:01:56 // 6574
Vártál volna 2 percet még lent:P
Ferke2007-04-03 14:59:55 // 6573
A benyáson mit hajtasz szét?? Ha egy olasz motorban normálisan van olaj, víz, akkor azt széthajthatatlan. Pláne egy boxer. Nem mondod, hogy nem bízol az olasz motorokban?!:))))
Xixo2007-04-03 14:59:21 // 6572
Hát ja. Ennyi erővel most szétküldhetném a 147est is ha hideg motorral egyesbe mennék vele be dolgozni... Sajnos sokan nem kímélik az autókat és ezért szarik be alattuk, aztán meg csodálkoznak.
Ferke2007-04-03 14:58:15 // 6571
A motort sose tudtam szétküldeni! 1x úgy jöttem haza olaszországból, hogy másfél liter(!) olaj volt a mociban!
A motorja szétverhetetlen! A Turbo volt, hogy attól elszállt, hogy hidegen kiálltam a maeredek garázsból.
Ferke2007-04-03 14:56:28 // 6570
Vazze, amellyit Te jársz egy autóval?! Te nem vagy statisztikai tényező!:)
Seriff2007-04-03 14:56:26 // 6569
És itt az ellenpélda:S
Szerintem a hiba Benned lehetett, vagy a szerelődben:)
Seriff2007-04-03 14:55:28 // 6568
Erről van szó vazze...
Ha valaki vigyáz a Turbora akkor semmi gondja nem lesz vele! Utálom a hülye sztereotípiákat:D
Ferke2007-04-03 14:54:34 // 6567
Az én unoturbomon még a croma turbó is elfüstölt pár ezer alatt, egyszerűen annyir akényesek, hogy nem lehet rájuk eléggé vigyázni. Amíg nincs üzemin a víz+olaj, addíg be sem szabad ülni. Egy idő után már eléggé unalmas volt a turbocsere. Legjobb esetben is elkezde nyomni az ic-be az olajat.
Xixo2007-04-03 14:54:18 // 6566
Így van!! Egy sima benyásat is szét tudsz küldeni elég hamar.
Nekem se a Puntoval se az Unoval nem volt parám az összesen 3 év alatt, míg engem szolgáltak.
Seriff2007-04-03 14:51:29 // 6565
Ha valaki tudomásul veszi, hogy hidegen nem szabad meghajtani a turbós autót, valamint meghajtás után nem szabad hirtelen leállítani, hanem járatni kell kicsit, akkor nincs vele komoly gond szvsz!!
Ferke2007-04-03 14:50:54 // 6564
Nem kell az összekerék+ nem kell az injektor, és máris megbízható! Lásd 1.5 boxi, weberekkrel vagy del'ortokkal.:))
Ferke2007-04-03 14:49:20 // 6563
Na jó, átgondolva tééleg nem lehet ez igaz, mert van a két konstrukció között jópár év diffi.
De a benyás turbósokkal is van ám gond bőven, nem olyan megbízahtóak, mint egy sima szívó.
Seriff2007-04-03 14:47:56 // 6562
Nekünk is volt, tudom miért mondom, de Rumi barátom sem szokott hazudni;)
Xixo2007-04-03 14:46:41 // 6561
Nekem anno még Rumi mondta, hogy mindennapi autónak felejtsem el. Talán neki hihetünk, lehet némi tapasztalata a típusal.
Seriff2007-04-03 14:45:13 // 6560
A mondatod első fele nem igaz szerintem:))
Nagyon-nagyon sok pénz ráköltésével megközelíthető a helyzet, de egyébként sajna szerintem nem...
Satti2007-04-03 14:44:36 // 6559
Ez egy olyan Pimp my ride projekt lehetne,úgy kb. 2 millából egész dögös gépet lehetne belőle varázsolni!:-)))
Ferke2007-04-03 14:44:36 // 6558
Miért mész ennyire ára alá? Legyen 4M, és abból kicsit lehet még alkudni..:)
Xixo2007-04-03 14:44:31 // 6557
Jól járnátok vele! Nincs rajta makula!! :))
Seriff2007-04-03 14:43:42 // 6556
Ébresztő fiatalember, ki a kezet a biliből, de gyorsan!:))
Xixo2007-04-03 14:42:38 // 6555
Gyorsan dobjatok össze 3 millát a 147emre és akkor az lehetne ilyen Amorés közösségi autó!! Úgy pont meg tudnám venni a Coupét meg mellé még egy szaladgálós 145öt!! :))
Ferke2007-04-03 14:41:46 // 6554
A P4 sem megbízhatatlanabb, csak kisebb az esélye, hogy ilyen állapotút találj, mint ez a fiat.
0-100 6,5 s alatt..hmm, ezt vajon hányszor tesztelte az ember?:)))