Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia
Belga2007-01-30 17:09:07 // 2102
ez szoszerint igyvan! :o)
FYI: megneztem, csak 230km-re lakik. :o) csak h befolyasoljam a tudatalattit. ;o)
Piritu - 1.000.0002007-01-30 17:03:25 // 2101
Szerintem annyi értelme van hogy nem korom jön ki, hanem elégett korom, ami nem fekete és nem okoz rákot. Állítólag elég ritkán van ilyesmi.
Úgy tudom az euro5 még nincs érvényben (javítsatok ki, ha igen) de már megfelel neki a részecskeszűrős kivitel.
Azért nem mindegy, hogy folyamatosan kormolsz, vagy 10-20-30ezrenként egy keveset kékesszürkén füstölsz....
Extraként "kiegészítő fűtés"-t lehet rendelni, az állófűtés nincs is benne a jelenlegi extralistában. Hogy régebben hogy volt nem tudom.
Govanni keveri rendesen a felszereltségeket...
kru2007-01-30 17:03:15 // 2100
...nem csoda, hogy mindenki rohan át a szomszédba Stephan-hoz :-)))
Belga2007-01-30 17:00:50 // 2099
Belgiumban vannak erdekes dolgok. Minden dizel vissza van butitva az adozas miatt. Jelenleg jtdm-bol 120 es 150 pacis kaphato, de az erosebbol jo ha 1-2-t eladnak. A sima jtd-kbol is csak a 105 es a 115-os valtozatok mentek.
kru2007-01-30 16:53:57 // 2098
Ott időnként jelez a fedélzeti és akkor agy adott fordulatszámmal kell menni egy darabig kicsit dadog a motor, kicsit füstöl és akkor kiég a korom. Ettől függetlenül a 156 mjet EURO4-es, a részecskeszűrősök az EURO5 felé
Ezt nem mondod komolyan. Akkor mi a f#&@sz értelme van ennek?
Most komolyan kérdezem?
volt téma a kiegészítő fűtés, a hír igaz. Létezik elektromos kiegészítő fűtés, DE extraként kell rendelni a 156-hoz. (Jelenleg 54 ropi lenne az ára.)
Ezt valaki magyarázza már meg... elvileg az állófűtés lenne az extra, ami tényleg extra. de ezek szerint piaca válogatja, német, angol piacra úgy dobták, hogy csak az impression-ben nem volt benne az elektromos kieg.fűtés, a többiben igen.
Nálunk meg a dist-ben sincs benne?
Fogom és megnézem ma a reléket meg biztiket a motortérben.
Selmak2007-01-30 16:04:37 // 2097
Az a szép amikor VPúder meg az EVŐ Dieseltő jobban füstöl és nem megy a gép. Osz úgy hirdetik hogy kevesebb fogyi meg tisztább tőle motor stb. Múltkor tankoltam MOL kúton hagyományos gázolajat ami szép zöldessárga. Néztem a kútoszlopon a EVŐ dieselt. Szörnyű sötét fosbarna szinü átlátszatlan lé volt a figyelőüvegben. Ezután csodálom a bátorságát annak aki azt bele meri tankolni az autójába.
Ferke2007-01-30 15:16:41 // 2096
agy adott fordulatszámmal kell menni egy darabig kicsit dadog a motor, kicsit füstöl és akkor kiég a korom.
Ismerősömnek nemrég állt meg a 159-ese. 4 hónapos az autó, és trélerrel ment tovább.
5-600 ezer körül van a részecskeszűrő, másfél hónapja várja, hogy megjöjjön az alkatrész.
Nem is vesz többet Alfát sajnos, a márkaszervíz hozzáállása miatt....:((((
Piritu - 1.000.0002007-01-30 15:14:43 // 2095
A kereskedő mondta, hogy valahol Európában (Svájc? Belgium?) a 1,9 mjet 159-es csak 136 lovas. Tehát a létező kombinációk száma végtelen.
Piritu - 1.000.0002007-01-30 15:13:13 // 2094
No ma megkérdeztem a m-jet témát a kereskedésben.
A szerelő azt mondta, hogy a 156-ban NINCS részecskeszűrő, csak a 159-ben. Ott időnként jelez a fedélzeti és akkor agy adott fordulatszámmal kell menni egy darabig kicsit dadog a motor, kicsit füstöl és akkor kiég a korom. Ettől függetlenül a 156 mjet EURO4-es, a részecskeszűrősök az EURO5 felé kacsingatnak.
Más:
volt téma a kiegészítő fűtés, a hír igaz. Létezik elektromos kiegészítő fűtés, DE extraként kell rendelni a 156-hoz. (Jelenleg 54 ropi lenne az ára.)
A m-jethez NINCS külön kézikönyv, a sima JTD karbantartási ciklusa az irányadó, tehát 20e az olajcsereciklus (érdekes, hogy a 159-nél ritkábban kell olajcserére vinni ugyanezt a motort, de erről már beszélgettünk.)
Selmak2007-01-30 10:58:01 // 2093
Mindkettő elképzelhető. DCS is 140-150 LE tud csinálni az 1.9 JTD ből.
Poló2007-01-30 10:48:08 // 2092
Nem lehet, hogy 8 szelepes m-jet?
Asszem van valami 125 ló körüli diesel, de nagyon ritka. Vagy 8 szelepes és m-jet vagy 16 szelepes és JTD.
Selmak2007-01-30 10:24:30 // 2091
115 LE mJTD 2 szelepes és ha minden igaz VTG GT15 van rajt. A 105 lovas JTD meg T15 wategates, de hogy bonyolódjon a helyzet Lanciaban volt 105 és 110 LE JTD VTG GT15 túróval. A 4szelepes 150LE mJTD pedig ha nem csal az emlékezetem GT17 VTG. Túró típusától és feltöltőnyomástól eléggé függ a teljesítmény. 125LE ?
Gábor(figi75)2007-01-29 20:54:43 // 2090
Rendben,győz a kultúra és az inteligencia,és bocs a bunkóságért!:-)
Azért kiálsz ellenem majd? :-O
Légyszííí!:-DD. :-)))
Piritu - 1.000.0002007-01-29 19:14:29 // 2089
3,9 Hifivel a kikiáltási ár. Hifi nélkül -100e.
ALFI1562007-01-29 19:09:24 // 2088
Mi az ára?
Piritu - 1.000.0002007-01-29 19:07:46 // 2087
Találsz ott egy csodaszép eladó autót!
Goodboy2007-01-29 19:06:13 // 2086
azt jelenti,h megnéztem az oldaladat,szemtelenkedés nélkül!!
ALFI1562007-01-29 19:05:26 // 2085
Akko merad a panzió.Nem akar hazavinni?Gondolom holnap is dolgozik az ember.
ALFI1562007-01-29 19:04:01 // 2083
mjet-nek kicsit kevés szerintem.De lehet,hogy létezik.
Goodboy2007-01-29 19:03:35 // 2082
ÁÁÁÁ az nem jo hideg van!!!
ALFI1562007-01-29 19:02:36 // 2081
Nincs.Ebbő panzió lessz,vagy dunapart.
BadBoy2007-01-29 19:00:11 // 2080
Belgiumban talán létezik, de pontosan nem tudom, hogy ott mennyi lóerő az 1.9JTD. Ott négy változata van a motornak.
Erhard 242 (Pure Energy)2007-01-29 18:58:00 // 2079
az enyémben ami ugye magyar az olvasható 1.9JTD 115le 16V :))))
Goodboy2007-01-29 18:57:34 // 2078
Nézd meg a KW rovatot és szorozd meg 1.36 al!
Kovi2007-01-29 18:56:07 // 2077
Skacok a Francia forgalmiban a következö olvasható alfa romeo 156 sw 1,9 jtd m-jet 125.
Goodboy2007-01-29 18:53:27 // 2076
Áááá ez csak tévedés (125) rosszul számolták at a KW ot szintem,holnap megyek Dunába,van egy pecod kölibe??::::):):)
Goodboy2007-01-29 18:51:26 // 2075
Meglestelek ,tudom ki vagy ám Piritu Mester!:):):)Azt is tudom ,h a szomszéd mellett lekol!!
ALFI1562007-01-29 18:50:25 // 2074
Nem ezek JTD-k.De a 125 se mjet.
Goodboy2007-01-29 18:48:46 // 2073
Alfi!Te meg mifenét mondol,milyen 105,115,140 le mjet röl beszélsz?Ez mjet!!!
Goodboy2007-01-29 18:47:07 // 2072
Értettem,kérek engedélyt megnyulászkodni!:):)
ALFI1562007-01-29 18:45:29 // 2071
Az meg tunningnak kicsit kevés.Nem Zep?Ugyhogy Kovi cartárs ott valami nem stimmel!105,110,115,140 amikről én tudok.
Piritu - 1.000.0002007-01-29 18:43:54 // 2070
Ne tessék OFFolni:
"NIIINNN - Ts -en"
Piritu - 1.000.0002007-01-29 18:43:07 // 2069
A fél hétvégén a net olvasásával telt Alfa dízel ügyben. Nem emléxem, hogy 125-öt olvastam volna valahol. Nem lehet egy 105-115 tuning?
Goodboy2007-01-29 18:40:03 // 2066
Célozgatunk,célozgatunk?Hol van m jet ben 105 le és stb?Megártott a szél koma :):):)
Piritu - 1.000.0002007-01-29 18:39:32 // 2065
No, holnap a végére járok a dolognak. Reggel megyek az utolsó papírokat aláírni, akkor megkérdezem a szakembereket hogy mi a helyzet az euro4-el meg a részecskeszűrővel.
Eddig minden jól megy, elvileg péntekenlehet gurulni vele -:))
Igaz itt kisit OFF de a benzinesem nem kell valakinek?
ALFI1562007-01-29 18:37:47 // 2064
Én csak 105,110,115,140.De szerintem mindjárt jön a válasz.Biztos van aki többet tud.
Kovi2007-01-29 18:33:14 // 2063
Te hallotál már 125 löerös-röl????
ALFI1562007-01-29 18:31:36 // 2062
Meg amennyit még akar.Van egy ismerösöm aki már ebből megjött.
Goodboy2007-01-29 18:26:12 // 2061
Mjet 150 gyi paci,no gyenge ménes 125!!!Gratulálunk hozzá!JOOO döntés sosem lesz vele bajod!
ALFI1562007-01-29 18:19:57 // 2060
Még mindig jobb mintha 105 lovas lenne.
Kovi2007-01-29 18:14:44 // 2059
Sziasztok dieseles-ek.
Most fogok a csapatba csatlakozni vásárolok egy 156 1,9 jtd m-jet-et.
Létezik ebböl 125le-ös változat?????
És ha igen akkor miért csak ennyi a ló benne????
GTPeti2007-01-29 16:43:35 // 2058
Ne kóstolgass! :)))
Goodboy2007-01-29 16:39:09 // 2057
Figi ,ezt a kedves beszélgetést befejezetnek tekintem,és te is felejtsd el a burkolt cinizmusodat vagy ,ha van mondanivalod ne kerülgesd a forro kását ,mert mégis csak pötsös vagy te is! Azt én meg az ilyes dolgokat nem sokáig tudom kulturáltan bonyolitani,és ez az oldal meg nem ilyes fajta problémák megoldására ad megoldást!Bizalommal feléd Zepi
Jorjie2007-01-29 16:25:16 // 2056
Akkor végülis nem rontottam el semmit:) És a turbohang? A szabályozó szelepekkel kellene variálni?
Gábor(figi75)2007-01-29 15:29:56 // 2055
:DDDD....:-)))))
Most jól megmondtad a magadét,irgum-burgum!!!:-)))
Gratula a penge vasadhoz! :-P
bb182007-01-29 15:05:21 // 2054
csatlakozom, de nem a motor hanem a turbo lesz hosszabb életü. sok ujabb darabban láttam már visszajelzöt is ami szol ha már leállithatod.
Selmak2007-01-29 15:03:15 // 2053
Hajtásfüggő. Mire hazaérek a faluban kell vánszorogni 2-3 percig, ilyenkor csak megállok a kapu előtt és kinyit beáll leállít. Ha autópályán kiállsz a pihenőbe akkor viszont 2-3 percig "kötelező" járatni ha hosszú életet akarsz a turbonak.