Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Dízelmánia

Piritu - 1.000.0002007-02-23 15:55:50 // 2352
Megtaláltam az eredeti üzit: "Szeva Papa! A kért kesztyűs cég: Parola Kesztyűs Szövetkezet 1135 Budapest, Jász utca 69. (1)359 9776 Üdv"
kru2007-02-23 15:54:20 // 2351
Megtaláltam: http://www.gloves-parola.hu/ Egyébként nekem nagyon tetszik, amit linkeltem, aminek nem bőr a teteje, hanem olyan nem tudom milyen :-) Kaptam egy tippet, a lovaskesztyűk teljesen hasonlóak, csak figyelni kell rá, némelyiknél van betét varrva a hüvelykujjnál. De érdemes megnézni.
Piritu - 1.000.0002007-02-23 15:50:06 // 2350
Az olasz piacokon már többet is láttam, de egyik sem tetszett igazán. Pedig milyen fincsi lenne egy 1000 km-es német útra Alfás pólóban (van) és autóskesztyűben (nincs) menni.
kru2007-02-23 15:49:33 // 2349
teflonszámot nem adott hozzájuk?
Piritu - 1.000.0002007-02-23 15:46:46 // 2348
Ez a legnagyobb bajom. Most klassz az idő, de bármi lehet, főleg a Fekete-erdőben. Ott egy éjszaka leesik 30 cm hó úgy, hogy előző este 5-10 fok van.
Piritu - 1.000.0002007-02-23 15:45:31 // 2347
Anno Csöri kartárson láttam egy finya kesztyűt a 147 talin Várpalotán. Akkor adott egy címet Bp-en: 13. Ker. Jász utca 69. Valami szövetkezet. A bolt létezik is, többször is jártam ott, de mindig zárva volt, vagy korán vagy későn jutottam oda. Ma sem, lemondták az utat, nem mentem Bp-re.
Wickey2007-02-23 10:04:31 // 2346
még ne. Főleg no-ba ne. Arrafelé nemrég volt komolyabb hóvihar. (Igaz, kicsit északabbra meg nyugatabbra, de akkoris, szokott németeknél is csúfság lenni).
BambiSW2007-02-23 10:02:55 // 2345
OK, ha lesz valami esemény, akkor jelentkezem. Sajnos nekem is még mérni kell, mivel legutóbb elfelejtettem....
kru2007-02-22 22:18:15 // 2344
ez olcsóbb némileg... kesztyű az a baj, ez vintage cucc, ehhez régi alfa kell...
kru2007-02-22 22:14:15 // 2343
ez pöppet drága alfa romeo kesztyű
Tommaso 1592007-02-22 22:00:43 // 2342
Ok,köszi!de már frltöltötték.Bubi 147 cartársat érdekli,csak amig nem volt kódja,én voltam a tolmács:-)))
kru2007-02-22 21:52:08 // 2341
miszter, mi ez az autóskesztyű?!?! egyszer pár éve láttam Alfa lineaccessori katalógban szép Alfás autóskesztyűt, amolyan nagyon régi stílusút, ami a Nardi fakormányokhoz kell, nem rendeltem, azóta sehol nem láttam olyat, fáj is a szívem, nagyon!!! segíts!!!
Blacky2007-02-22 19:49:51 // 2340
Én is árulom, igaz 80.000-ért, 60k-ért jobb vétel:)
Blacky2007-02-22 19:49:06 // 2339
Szia! Nekem benn van a Novitech Powerrail2. Kb 70 ezret mentem vele, gond nélkül. Motor hangja szép, kuplunk ok, turbo nem hányja az olajat.
Piritu - 1.000.0002007-02-22 19:07:37 // 2338
Na skacok, holnap jó kis hetünk kezdődik. Honap Bp oda-vissza (400 km) talán tudok autóskesztyűt is venni végre, aztán vasárnap No (min. 2500 km)! Már előre viszket a jobb lában! Már a nyári gumma visszaszerelése is megfordult a fejemben -:)))
Tommaso 1592007-02-21 22:31:45 // 2337
Hát sajna... De azé még 1 szer thx!
kru2007-02-21 22:24:42 // 2336
beleillik persze, nem is neked szólt, hanem a rendszernek :-) tényleg rengeteg sok, jó és hasznos csevegés van 1-1 témában, ami rá nemsokkal később újrakezdődik, holott... de ez már ilyen.
Tommaso 1592007-02-21 22:17:15 // 2335
Ok köszi.. Gondoltam valamilyen szinten ide is beillik...
kru2007-02-21 21:59:56 // 2334
jó, majd kontaktáljunk, sajnos le kell mérni a cuccot, anélkül nem tudok én sem előbbre lépni, de jövő héten megteszem...
kru2007-02-21 21:59:11 // 2333
ezt utálom ebben a rendszerben, van pár általános topic és konkrét témák helyett ide lökjük bele az infót, rendezetlenül. és semmit nem lehet megtalálni, max ha rákeresel, talán az segít. a novitecet többször kielemeztük már, előnye-hátránya, érdemes-e, nem, tapasztalatok, stb. a 156-os topicban volt legutóbb (max. 1 hete) egy eléggé kimerítő elemzés. egyébként előnye, hogy könnyen eltüntethető, olcsóbbnak nem olcsóbb (mondjuk a 60 az jó ár), de 80-100 körül van már normális chip tuning. hátránya, hogy egyoldalú, nem összehangolt tuning, a motor egy elemét stresszeli, mégpedig a CR pumpát. vegye meg és próbálja ki, ennyi pénzért szerintem túl is tud adni rajta, ha nem jön be... :-))
BambiSW2007-02-21 17:20:55 // 2332
Köszi a linkeket, majd tanulmányozom!
Tommaso 1592007-02-21 16:51:28 // 2331
Ciao! Az egyik 147 barátom,akinek már a reglapja is elkészült,de még nincs feltöltve,érdeklődik a Novitech Powerrail2 ről! ki mit tud erről mondani? Tapasztalata van e valakinek erről? Ő 60.000 ft ért talált,de nem nagyon lát át a szitán! Az ő nevében is köszi a segítséget!
kru2007-02-21 16:06:23 // 2330
samco meg bocsánat, SFS nem olcsók... a fém jó, de vegyíteni kell a szilikonnal, mondjuk én nem akarom cserélni a full IC/turbo csövezést, egyelőre :-)
BambiSW2007-02-21 15:56:51 // 2329
Rubenát nézegettük, a Samco-t és az SPS-t nem ismerem. Van hozzájuk valami elérhetőség? Én a fémre azért gondoltam, mert az nem alakváltozik, s így gyorsabban jut el a túrbónyomás motorig. A 200-asba annó kemény műanyagból volt ez a cső :)
kru2007-02-21 14:57:24 // 2328
Melyik, a rubena? Én nézegettem Samco és SPS csöveket is. Az a baj, hogy az egyenes darabok méterre vannak és úgy drága. Ha bármit csinálsz, szólj, beszállok, feltéve, persze, h azonos méretek kellenek. Rozsdamentes csövet nem akarok, illetve ez nagyon vegyíteni kell a szilikonnal, hogy ne legyen merev az egész cucc...
BambiSW2007-02-21 13:47:46 // 2327
Na akkor ez nem lesz egyszerű:) Én is valami szilikon/fém csövön gondolkodom. Van egy UL repcsink is, ott egy év alatt tönkrementek a csövek, úgyhogy ott is csőcsere projectben vagyunk. Gondoltam összekötöm a kettőt. Volt itt valami váci cím, egyenlőre az jónak tűnik.
kru2007-02-21 13:28:04 // 2326
Ha meglátogatsz egy teremgarázst, akkor hagyd ott egy iccakára is :-) Nekem csak hidegen huhog :-)))) Első körben nem cserélünk semmit, csak felmérni, mi újság. Ha cserélek is, akkor csak valami szilikoncsőre, de az későbbi történet. A turbót most tuti nem szedjük le... Igen, linkeltem régebben egy ilyet, az a baj, azt óvatosan kell, ha sikerül elállítani a geomteriát (mármint a kalibrációt), akkor kuka... Hogy miképp lehet véletlenül elállítani és mire kell figyelni a tisztításkor, nem tudom, de kényesebbek ezek a VGT dögök állítólag, mint egy mezei turbó.
tgabika2007-02-21 13:24:42 // 2325
Amúgy kint az utcán én se hallom. A garázs tuti, visszaveri a zajokat :)
BambiSW2007-02-21 13:14:42 // 2324
Esetleg cserélitek is? Csinálj már fényképet is, ha lehet. A mostani cső nekem se nagyon tetszik. Esetleg a turbót nem tisztítjátok ki? Linkeltél ide valami külföldi leírást erről, ha jól elékszem. Most már meglátogatok én is egy teremgarázst, csak úgy kiváncsiságból, hogy meghalgassam a huhogót :)
kru2007-02-21 12:45:38 // 2323
Én a "füttyöt" hidegen hallom, amikor állok ki a teremgarázsból, és a falak visszaverik mindenhonnan. De inkább sivítás...úgy 1300-tól... dettó, a teremgarázsban figyeltem fel én is rá, nekem sem fütty, hanem olyan panaszos huhogás talán a legjobb szó :-) 1200/1300-tól, igen.
kru2007-02-21 12:44:06 // 2322
olajat nem zabálok, teljesítmény van, így a végét tuti nem járja, csak mégis... nemsokára leszedjük az összes IC csövet, átnézni, milyen állapotban vannak, akkor talán arra is lesz idő, hogy megnézzük, mennyire lóg a turbó. Így írásban csak ötletelni lehet, mert ami neked fütty, az nem sivítás, ami nekem sivítás, az neked fütty és fordítva, nem tudom, hogy miről beszélgetünk, mindenki mondja, ami a fejében van :-))))
tgabika2007-02-21 10:51:05 // 2321
Én a "füttyöt" hidegen hallom, amikor állok ki a teremgarázsból, és a falak visszaverik mindenhonnan. De inkább sivítás...úgy 1300-tól...
BambiSW2007-02-21 10:44:42 // 2320
Hát 1500-2000-ig én is szoktam "pörgetni", még hidegen is. Majd jobban fülelek, bár lehet, hogy a kistesónál más a konstrukció. Ez a fütty dolog azért érdekes, mert amikor nézegettem a gépeket, akkor bizony volt olyan amit azért hagytam ott mert füttyögött, pedig kevés km volt benne (óra szerint). Én halottam köztük különbséget, bár csak 1.9-eseket nézegettem. Viszont én is mentem már olyan 2.4-es JTD Ducattóval, amiben már bőven több mint 500ekm volt, eredeti turbóval. Az is fütyült egy kicsit, de nem úgy tűnt mint aki a végét járja....
kru2007-02-20 21:51:23 // 2319
kiváncsi leszek a nagyobb testvér mennyit fogaszt, megint mentünk vagy 600km-t, nagyrészt autópálya 150, meg országút 110, de szerintem nem jövök ki 7 alatt, de majd a tankoláskor kiderül (trip comp. szerint persze 5.8 az átlag)...
kru2007-02-20 21:49:35 // 2318
te bambi, azt írtam, nekem 1300-1500 környékén füttyög (nem is fütty az, inkább sivítás vagy mi), szóval én nem tolom hidegen neki, de csak nem válthatom el 1200 körül :-)
BambiSW2007-02-20 21:30:13 // 2317
Füttyöt még én sem hallottam, viszont egy kicsit zizeg valami a műszerfalban 130-140 környékén. Olyan mintha az automata klima valamelyik lamellája nem tudná eldönteni, hogy hova álljon. :) Egyébként mit jelent, hogy hidegen fütyül? Elvileg túrós autót hidegen nem szabad erőltetni :) Hétvégén ismét sikerült egy remeket autóznom. Nem gondoltam volna, hogy ez a "pici" dízel motor ilyen remekül bírja a tartós 180-at. Teljes magabiztosság, s az érzet, hogy, menne ő még többel is, csak azokat a fránya téligumikat cserélhetném már le! Ja és az átlagom ismét hat liter lett. (Persze nem végig 180-al...)
kru2007-02-19 21:29:43 // 2316
Zepi mester, megírtam a tuti frankót! Kértem még infót, ha lesz, azt is lövöm tovább.
kru2007-02-18 18:55:42 // 2315
Nyilván, mert a tiéd új, erről beszélt wickey, meg az általam idézett cikkben is ez volt. Én most teszteltem hétvégén és ha bemelegszik minden, akkor szinte nincs hangja, csak hidegen van, gondolom már kicsit kopott szegényke. Hozzátartozik, h én extra hülye vagyok, minden szar zavar, amit más észre sem vesz - egyébként feleslegesen, de hát mindenkinek meg van a maga keresztje :-)
Jorjie2007-02-17 21:11:32 // 2314
Majd Esztergomban rendezünk turbófütty versenyt :)))
Piritu - 1.000.0002007-02-17 20:56:09 // 2313
Én még ne hallottam sohasem fütyülni, pedig fülelek rendesen -:)
Goodboy2007-02-17 18:44:24 // 2312
Köszi Kru!Reagálltam!!
kru2007-02-17 18:32:11 // 2311
75e körül. de az előző tulaj iszonyat sokat városozott, sok hidegindítással. így ez nem sokat jelent, mert mondjuk ugyanez a 70e autópályán más lenne. egyébként ha bemelegszik a rencccer, akkor más hangja van a turbónak, ezért is gyanús kicsit. de lehet, hogy előbb meg kellene nézni a csöveket, a bilincseket, stb.
GEORGE2007-02-17 18:26:24 // 2310
Most hogy álsz a kilométerrel?
kru2007-02-17 18:25:35 // 2309
zepi, írtam neked. 280LE főtengelyen van kitűzve az embernek és szépen halad afelé!
Jorjie2007-02-17 18:23:42 // 2308
Nekem is fütyül 1500 környékén, terhelés alatt, de azután már nem hallani. Nekem kifejezetten tetszik ez a hang.
kru2007-02-17 18:23:32 // 2307
lehet. asszem kimerítettük a témát így gép mellett. volt nekem már turbós autóm és az nem így fütyült. és tekintve, h az benzines volt és 3000 körül állt fel a normális nyomás, 2500-3000 körül semmi hangja nem volt, 5-6000 körül süvített nagyon finoman, amit szerettem. a mostani más, ez inkább vinnyog, de nem tudok rá jó szót, de nem is fogjuk megfejteni. amíg megy, addig megy, ha kell 900ezret, mint Don Iveco-ja...
GEORGE2007-02-17 18:14:04 // 2306
na az ilyen fordulatkál halható fütyülés teljesen természetes, ugymond velejárója.
GEORGE2007-02-17 18:12:27 // 2305
Akkor, lehagytam egy nullát :-)
Goodboy2007-02-17 18:02:11 // 2304
Én meg ugy h kb 100000/Rpm /min
kru2007-02-17 18:01:35 // 2303
azt olvastam, hogy a VNT garrett-eket nem lehet felújítani, mert képtelen bárki is normálisan kiegyensúlyozni!! na ebben a cikkben olvastam, hogy olyan 200.000 fordulat/perc teljesen normális ezeknél a vackoknál.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak