Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Fastcaristák vs. Batiánusok
joe752005-03-18 13:28:10 // 1014
Pedig mennyivel szebbek voltak a krómozott szívócsövek...... Mindenki monnyon le!
Saughassy2005-03-18 13:28:00 // 1013
Szó ami szó, elég broáf :(
Paco2005-03-18 13:27:52 // 1012
Mé, az olajkályha az Alfa Motor? Az enyém még az. de a JTD MJTD, ésatöbbiiii.... inkább nem is mondom :)
Azmo2005-03-18 13:26:10 // 1011
ezé nem kell nekem új Alfa, komolyan....megvannak az előnye annak hogy új autó, mert csendes, nem nyikorog, de nem veszel Opelt:(
Paco2005-03-18 13:24:56 // 1010
Na csak vigyázz, hogy nehogy essen a hó, mert te is meg leszel dobálva.... :-P
joe752005-03-18 13:22:56 // 1009
Amúgy hogy komoly dolgokról is beszélgessünk, sajnos leáldozott a saját V6-os motorjainknak. Sajnos azt kell mondani hogy már csak a diesel erőforrások nevezhetők lassa tiszta Alfa vérvonalnak! Itt a 3.2 V6 JTS motor. Ugye látszik hogy nem épp az amit beep a 989-ben berakott:
Mert ez a hengerfej kivételével egy az egyben Opel Vectra GTS motor, kicsit felokosítva! :(((((
Ide jutottunk! És egyre inkább ide jutunk! :((
Mert ez a hengerfej kivételével egy az egyben Opel Vectra GTS motor, kicsit felokosítva! :(((((
Ide jutottunk! És egyre inkább ide jutunk! :((
Bati2005-03-18 13:15:27 // 1008
válaszoltál a végén
""kis buták""
meg az elavult szabájrendszer
meg ott az elsöprö olasz dominancia akkora lenne hogy már nem is lehetne versenyröl beszélni
Bati2005-03-18 13:13:25 // 1007
a képenláthato dolog az utolso szög a benzinmotr koporsolyába
joe752005-03-18 13:12:42 // 1005
Ez tényleg gagyi! Nem is kellett volna feltenni! :))És elkúrta a ezresemet! :PPP
joe752005-03-18 13:11:19 // 1003
Azmo2005-03-18 13:10:49 // 1002
süti...jaj erről jut eszembe, elindult újra a South Park :D De ők is csak dízellel járnak:)
joe752005-03-18 13:10:23 // 1001
Happy 1k!
[img1]
Tom122005-03-18 13:10:23 // 1000
Olvasgatom itt a vitát... ...érdekes.
Tehetek fel egy gagyi kérdést?
A F1-ben meg a WRC-ben meg a.................. mé nem valami jó kis 4500/perces nyomatékbombákat használnak még mindig azok a "kis buták"?
joe752005-03-18 13:10:19 // 999
1
joe752005-03-18 13:10:01 // 998
Naaaa!:)
Bati2005-03-18 13:07:52 // 995
mindgyá megyek nyáriasitani a gépet
Azmo2005-03-18 13:07:28 // 994
Bati, Joe, a közös ebéd remélem alapértelmezett beállítás Nalatok is:) Remélem jön Kilo és Larini is:)
joe752005-03-18 13:06:34 // 993
Ja nem! Csak 9! :))
Bati2005-03-18 13:06:19 // 992
csak nehogy beledisznokodjon valami kivülállo
de annak annyi annál nem az ész érvekkel kezdük
egyböl a végén
joe752005-03-18 13:06:17 // 991
Már csak 10! :)
joe752005-03-18 13:05:50 // 990
Szerintem már el sem jön, vagy lekaparja a V6 feliratot hátulról és ragaszt helyette egy TD-t! :)))
beeep1462005-03-18 13:05:49 // 989
joe752005-03-18 13:05:01 // 988
Már meg is van a kiválasztott kép ami hű az első 1000-es hozzászóláshoz! :))
Bati2005-03-18 13:03:49 // 987
csak szegény Paco proálkozik egy picit de ö olyan kis vacak testfelépitéssel rendelkezik hogy öt pikk pakk megtörjük esztergomban
:))
joe752005-03-18 13:03:40 // 986
...........ott fű nem nő! :)))
Bati2005-03-18 13:01:03 // 984
na JOE ezek mármost behuzott farokkal lapitanak a benzin pusztito ágytáluk árnyékában
ha mi egyszer összefogunk............
Bati2005-03-18 12:54:27 // 983
na végre megint él ez a topic
komolyra sikerült változtatnom a témát
"ezek"itt mindent össze vissza beszélnek
joe752005-03-18 12:51:27 // 982
Mindjárt 1000! Készüljünk valami jó kis dieseles képpel! :)))
joe752005-03-18 12:49:40 // 981
A nyomaték szegények alázása mindenapos cselekedet, folyamatosan jelen van amikor autóba ülök! :)))
joe752005-03-18 12:48:35 // 980
Paco.
De ugye tudod hogy csak a filmekben! :) AZ ÉLET MÁSRÓL SZÓL! :))
Bati2005-03-18 12:47:56 // 979
És tudjuk, hogy a végén mindig a jó győz :-P
IGEN A MESÉKBEN
Paco2005-03-18 12:46:54 // 978
Hmmm.... Tényleg nem szabad dízelnek még a közelébe sem mennem, ha ennyire agypusztító hatású :)
Paco2005-03-18 12:45:32 // 977
"pedig a CR technikával kezdődött a sötét oldal csábítása."
"Amióta áttértem a sötét oldalra nem is"
Itt van a lényeg leírva :)) A sötét oldal...... :) És tudjuk, hogy a végén mindig a jó győz :-P
Bati2005-03-18 12:44:54 // 976
de lélekben találkoztunk minden gázadásnál és minden nyomatékszegény alázássánal
joe752005-03-18 12:44:37 // 975
Ezt akár egy szerb háborús bűnös is kitalálhatta volna! :)
Paco2005-03-18 12:43:47 // 974
Jól bírom a fájdalmat..... :-P
Bati2005-03-18 12:42:50 // 973
elöször jönnek majd az ész érvek a szemináriumon és akit esetleg nem gyöznek meg azokat rettenetessen össze/vissza verjük és azután tesszük fel a vissza utasithatalan kérésünket "nyilvánosan kell dicsöiteniük a dieseleket"
akit meg ez sem tör meg azokat a legmagassab fuku kényszeritésnek vetjük alá
ugymint a "VÉRES HUSMASSZÁVÁ RUGDOSÁS" azután a DÖGÜKET odalökjük a kobor kutyáknak
joe752005-03-18 12:39:20 // 972
Tényleg! Amióta áttértem a sötét oldalra nem is találkoztunk!:(((
Bati2005-03-18 12:36:41 // 971
IS
joe752005-03-18 12:31:04 // 970
Így van. Csak az a kérdés hogy csülök evés elött vagy után? :)))
Bati2005-03-18 12:28:45 // 969
csá
JOE
ha mi ketten összefogunk akár kinzással is megtéritünk 15-20 nyomatékszegényt Egomban
a fizikai kényszer az nagyon hatásos tud lenni
joe752005-03-18 12:24:23 // 968
Predix.
99-ben még nem volt MJTD! Így akkor arról nem tudtam áradozni. Sőt 99-ben még az első generációs CR dieselek is ritkák voltak, pedig a CR technikával kezdődött a sötét oldal csábítása. A régi TD-k amik még hagyományos adagolósak voltak nem váltottak ki érzelmeket, esetleg negatív érzelmeket. De soha nem gondoltam rá hogy olyat vegyek.
Tudod az ember számot vet pro és konra hogy a pénzéért mit kap. ha a hagyományos dieseleket vesszük akkor ott valóban csak és kizárólag az olcsóbb üzemanyag és a kissebb fogyasztás szolt a dieselek mellett. Mert hangosak voltak, vibráltak, füstöltek, és lomha dögök voltak. Emellett sűrübb volt a szervízciklusuk mint a benzineseké És csúnya traktor hanguk volt kívül belül. Bárkki aki önmagát úgy állítja be, hogy szeret autózni, az autója nem csak egy használati cikk hanem élvezetet is nyújt neki az nem vett dieselt.
És itt jön képbe a fejlődés. A mai II. generációs CR dieselek mint az Mjet is,
halk üzemű, egyedül alapjáraton és csak kívülről fülelve hangosabb mint egy benzines! Vibrációnak nyoma sincs! Nem füstöl! Dinamikusan lehet velük közlekedni, sokkal dinamikusabban mint a 2000ccm vagy ez alatti benzinesekkel! Szervízciklusuk azonos a benzinesekével a szervízköltség között 7000 Ft különbség van a kötelező szervízeket figyelembe véve vagyis fél tank benzin ára! És emellett röhelyesen keveset fogyasztnak.
És akár hogy is nézem egyetlen egy valódi indok maradt a benzinesek mellett az a szebb motorhang! Itt kell egyedül kompromisszumot kötni. Ha neked a szép hang megér ennyit szíved joga. Nekem nem ér meg. Inkább hallgatok egy jó CD-t.
A GT gyorsulása rosszabb mint a 156-é minden motorral, legyen az 1.9 MJTD, 2.0 JTS, vagy 3.2 V6.
Az enyémnek a gyári gyorsulása 9.3 100-ra a nem gyári meg 7.8!! Ez úgy 130k-ba fájt meg 3 és fél perc műveleti időbe, de 10.000 km használat után azt mondom megérte!
Bati2005-03-18 12:23:37 // 967
csá
akkoir megint én
nem arra gondoltam hogy irjátok tele marhaságokkal a topikot hanem arra hogy,valami komoly érvel jöjetek elö ez sok zagyvaság amit olyanoktol hallok akik életükben max 15 percet ültek dieselben.......nem számit
hát hogy melyik jobb auto a diesel vagy a benyás???
ez nálam eldölt elég hamar meg nállatok is benzineseknél...csak a hiba statisztikákat nézük végig
a diesel tized annyi nyüggel küzd mint a nyomatékszegény benzinpusztitok
és ajobbság itt elis dölt a gyorsaság vagy gazdaságosság nem keverendö a jobb/rosszab fogalmakkal
perdix1552005-03-18 11:53:58 // 966
De ha ilyen jó is ez a dízel/1.9 MJTD), akko is kevés mozog még belőlük, a dízelpaletta 90%-a /azonos kcm3-né/ gyengébb, ezek vannak az utakon és én ezekkel játszhatok, ha akarok. Mint macska az egérrel. Még at első generációs JTD-k is kevesen vannak ill. ezek offfos megfelelői. Persze Alfával nem versenyeznék, azzal nem.