Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452006-05-17 09:25:01 // 10314
rosszul tudod! Nem elismernünk kellett, hanem egyenesen gratulálni az MS-fanoknak!:)))))))
zolee1452006-05-17 09:23:58 // 10313
SCHUMÁK
Inner Circle2006-05-17 09:08:29 // 10312
"Amugy nemrégiben volt olyan feladata, hogy meg kellett saccolni az edzés alapján vajon ki mennyi üzemanyagot tankolt,és mikor fog valoszinuleg kiállni.Ebbol állitott ossze egy sorrendet,amiben tobbnyire igen igen nagyokat tévedett,emlékezhetsz rá." Én arra emlékszem, hogy többnyire jól tippelt. Az hogy néha tévedett, teljesen természetes. (Mint ahogy az is, hogy a nürnburgringi versenyen tévedtek Rosberg taktikáját illetően, azt hitték hogy egy kiálláson van; node itt e topikon is mindenki azt hitte, akkor őrültség lett volna másra gondolni.) "CSinál még ilyen listát?Ugy emlékszem nem már egy ideje,akkor meg miért nem?" Azért, mert ezeket a listákat akkor csinálta, amikor a mezőny a versenyre megtankolt autókkal vett részt az időmérőn. Azóta a 11-ik helyezettől hátrafele már tankolnak, szóval az időmérő nem árul el semmit, az 1-10 helyezett taktikája között pedig csak pár kör eltérés van.
Inner Circle2006-05-17 08:55:47 // 10311
Hogy is volt az, hogy ismerjük el a győztes, jobb csapat és jobb pilóta érdemeit? :P
mesa2006-05-17 08:44:42 // 10310
CSALÓNSO
Xixo2006-05-17 00:43:47 // 10309
Na igen, csak ha integetős alonzó így összejátszik a csaló FIA-val, akkor még kicsúszós monti se tud mit tenni... A "Gatyás Fritz" pedig sose tolná be montit!
zolee1452006-05-17 00:26:12 // 10308
viszont Montoyát átverték, mert azt mondták neki, hogy a kis közjáték után visszatolják. Persze Montoya is gondolhatta volna, hogy Barcelonában nem lesz se Gatyás Fritz, se Taszaj, csak néhány "Cominus schumanoid vulgaris". Pedig ez már szezon előtt le volt beszélve, és pont a Gatyás Fritz megtévesztésére festették pirosra a mclaren hátsó szárnyát...
Xixo2006-05-17 00:01:47 // 10307
Pedig láthatod amit leírtam, nézz csak utánna nyugodtan te is!!! Ezek tények, nem lehet vitatni... :-)))
zolee1452006-05-16 23:58:39 // 10306
ááá, ezek közül egyik sem csal! Az előbb már letisztáztuk, hogy csak a Ferrari csal!:)
Xixo2006-05-16 23:56:02 // 10305
Akkor szerinted miért csúszott ki a hétvégén??? Véletlen? Na ne viccejjj má!! A futam előtt lebeszélték alonzóval, hogy mivel alinak előbb ki kell mennie tankolni, mint Suminak (ugyanis csaltak az edzésen és kevesebbet tankoltak, mint a Ferrari...), akkor ha visszajön a boxból majd elkezd integetni (persze cselesen úgy, hogy ---még palikékat is becsapva--- mindenki azt gondolja, hogy a lekörözötteknek integet...), amit lát rondönisz a tvben és rászól monti fülére, na és akkor montinak úgy kell kicsúsznia, hogy Sumiék azt gondolják, "na most biztos bejön a széftikár és majd akkor jövünk ki tankolni...", ezzel megzavarja és ne tudjon gyors köröket futni. A széftikár meg ugye nem jön, mert alonzó megbeszélte az otthoni pályamunkásokkal, hogy ne jöjjön... Na így lett elcsalva ez a spanyol nagydíj! (Arról nem is beszélve, amikor fizikella nem előzte meg a rajtnál alonzót---> hát mi ez, ha nem csapatsorrend?!?!?!?!?) Ezért utálom a csaló rönót és a csaló alonzót és a csaló fizikellát!!! Ezért utálom a csaló mekklárent és a csaló montolyát!!! És ezért utálom a csaló FIA-t is, csalós Mexmózlistul és csalós Eklesztonostúl! Gusztustalanok mind!!!
Blade2006-05-16 21:26:47 // 10304
Jajj, ne haragudj nem akartalak megsérteni.Nem gondoltam hogy ettol besértodsz. Tényleg bocs! Na, ez nem tetszett: "Olvassá má kölök, mielott irsz: Na figyu:" ? Vagy mi? Bocs,de a Te ezelotti hsz-eid is eléggé piszkálosak... Azért kiváncsi lennék a válszodra is a hsz tobbi részevel kapcsoaltban
zolee1452006-05-16 21:21:27 // 10303
a kép az áll, de ha adsz rá egy kis hangot akkor valami történni is fog:)
Satti2006-05-16 20:15:14 // 10302
Ez biztos jó lehet,de nekem áll a kép és nem tőrténik semmi!
zolee1452006-05-16 20:03:55 // 10301
Mennyi hülye van! Link :)
Slowfeet2006-05-16 19:18:13 // 10300
Gyerekek muszáj kétnaponként bemásolni ezt a faszságot? Aki mindenképp poénkodni akar az előbb olvasson már vissza. Elvégre ez F1 topic, nem Palik faszságai topic.
Zsolt1552006-05-16 19:15:11 // 10299
Palik Laci produkálta a következőket: 1. Ha megnézzük az első 4 helyezettet, az a legfeltűnőbb, hogy Alboreto ötödik. 2. - És mintha vörös lángnyelvek csapnak ki a Ferrari hátsó részéből! - Valójában az csak a hátsó lámpa lesz. 3. És az első öt helyen öt különböző autó végzett. 4. M Schumacher meg mindig a leggyorsabb ember a pályán, nem csak azért, mert ő vezet, hanem egyben övé a leggyorsabb kör is. 5. És mindkét jobb-első kereke hiányzik... 6. Ez nem is 4 tized, ezt nézzék... ez maga Michael Schumacher! 7. És Damon Hill jön be a boxba, igen, Damon Hill jön be a Williams boxba, és most Damon Hill bent van a boxban! Nem. Michael Schumacher az. 8. A Williams csapat mar keszül a kerékcserére, a kerék-hűtőket éppen most veszik le... 9. Szóval, tisztázzuk a helyzetet! A 19. kor után a következő az állás: D.Coulthard vezet, de meg nem jött ki kerekcserére, M Hakkinen az első, és ő sem cserélt meg kereket. 10. Az idén a McLaren Achilles-sarka, és ezt akar szó szerint is érthetnénk, mert a sebváltóról van szó. 11. Most pedig a francia Lafitte pont olyan közel van Surerhez, mint Surer Lafittehoz. 12. Ez már a 73. kör, és a következő a 74. lesz. 13. Mansell most lazít egy kicsit, kényelmesen autózik. Nem, nincs igazam. Egy újabb kör-rekord. 14. Ez nem igazan kanyar, egy egyenes, igazából. 15. Hill üldözi Hillt. 16. Jean Alesi ötödik és hatodik. 17. Ismét csak bizonyítékot kapunk arra, hogy milyen fontos is az autó a Forma-1-ben. 18. Csönd! Csönd! Nézd! Nézd! Ez egy Williams, és csak találgatni tudok, hogy Jaques Villeneuve az... biztosat nem mondhatok, mert nem latom innen. Szóval Villeneuve befejezi a ver... Hill az!! Damon Hill kiesett az olasz nagydíjról. 19. A 68. körben vagyunk, ezek szerint egy, két, ha', négy, öt kor van hátra a versenyből. 20. Nigel Mansell az utolsó, eltekintve attól az 5 embertől, aki előtte van. 21. Ez O. Panis a Prostban. Hosszú ideig Ligierkent ismertük őket, mert ez volt a nevük. 22. Az első három mind Escort, ami persze nem meglepő, mivel csak Escortok indultak. 23. Ő pedig Gabriele Tarquini, aki mar 33 Forma1-es csapatnak vezetett... szóval... nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán volt-e összesen 33 csapat, de az egész biztos, hogy G.T. nem szerepelt mindegyikben. 24. Az európai versenyzők hamar megismertek a pályát, különösen az uj-zelandi Paul Radisich. 25. Coulthard motorjának hangjai sokkal inkább egy Zeppelinre, semmint a Mercedesre emlékeztetnek.
zolee1452006-05-16 18:04:05 // 10298
mindegy az, végülis mindkettő énekes volt...:)
Slowfeet2006-05-16 17:44:00 // 10297
Hülye az rodolfó!
Mike.2006-05-16 17:43:55 // 10296
Monty is csal, de neki még ez sem megy, ezért ebből is csak hátránya származik. :-)
zolee1452006-05-16 17:41:41 // 10295
sztem egyedül Montoya nem csal, és ez látszik is. Egy valaki biztos csal: Alfonzó! Figyeljétek a kezét!:)))
Slowfeet2006-05-16 17:36:59 // 10294
Aki ferráris az nem csal, de tudja, hogy a ferrari csal. Igaz a dácsia mégtöbbet csal, de ha megnézed a McLaren idei teljesítményét Montoya csal a legtöbbet!!!!!!!
Mike.2006-05-16 17:36:23 // 10293
Kérdőjel nélkül a ti szövegetek! :-)))
zolee1452006-05-16 17:35:01 // 10292
"Aki Ferraris az csal!" Tulajdonképpen most megfogalmaztad a topic mottóját!:))) Remélem figyeled, hogy a kérdőjelet nem másoltam át;)
zolee1452006-05-16 17:33:20 // 10291
hááát, hasszáznagyonsok lóerő első kerékre... nem sok jót mond az ilyenről az álmoskönyv:)))
Mike.2006-05-16 17:32:49 // 10290
Húúú, nem gondoltam, hogy rájöttök a csalásra. :-)))) Aki Ferraris az csal!? :-D
Xixo2006-05-16 17:30:16 // 10289
Azzal lehetne ám büntetni, egy Enzo motoros 156! :-)) Bocs, hogy kifecsegtem a titkodat! Reméljük Halesz nem olvasgat erre és nem fog deaktiválni!! :-)))))))))))
zolee1452006-05-16 17:24:29 // 10288
erről van szó! Van egy Enzo-d amiből csináltattál egy 156 replikát, hogy regelhess ide, és ez a 156-os bizonyos szögből 146-osnak látszik:)))
Xixo2006-05-16 17:15:27 // 10287
Upszi! Szkúúúzi!! :-))
Mike.2006-05-16 17:12:43 // 10286
46osa??? :-O 156-osa! :-P
Mike.2006-05-16 17:11:45 // 10285
De Alfás Ferrarista! :-)))
zolee1452006-05-16 17:10:43 // 10284
Mike.2006-05-16 17:10:18 // 10283
Én is ezt mondom! ;-)
Xixo2006-05-16 17:09:18 // 10282
De idén már lefolytott!! :-))
Slowfeet2006-05-16 17:08:04 // 10281
Egy V10-es dolgozik a gépében....
Xixo2006-05-16 17:05:13 // 10280
NEM! Egy Ferrarit alakított át, hogy bekerülhessen ide! A 46osa csak egy replika!! :-)))
zolee1452006-05-16 16:43:32 // 10279
Mike nem Alfás?;)
Xixo2006-05-16 16:42:49 // 10278
Mike. Ferraris, tehát szerinted csalás... :-)))
zolee1452006-05-16 16:37:44 // 10277
ha a Ferrari csinálja akkor az!:))
Xixo2006-05-16 16:36:26 // 10276
Márhogynekéne!!! Vagy ez csalás??? :-)))))))
zolee1452006-05-16 16:34:49 // 10275
nem kellene elrontani ezt a jó hangulatú topicot holmi veszekedéssel:)))
Mike.2006-05-16 15:59:15 // 10274
Vegyél vissza kiscsávó!! Mikor beszéltem veled így? Xarok a hozzászólásaidra! Te bárhova írsz csak vitázni tudsz! Szálj magadba! Cogito ergo sum!
zolee1452006-05-16 15:56:07 // 10273
a fordszám korlátozás jól hangzik, a toro rossonál sem tűnik fel hogy folytott motor. adatlapot békénhagyni mert seatot csinálok a rali 147-esedből!:)
mesa2006-05-16 15:40:19 // 10272
Nincs ebben semmi ellentmondás, csak te akarsz kötekedni, megint! :)) Mégegyszer leírom úgy, hogy te is megértsd! Tök felesleges volt V8 2.4 moorokat legyártatni, mert eleve tudható volt, hogy a kisebb helyigény, tömeg miatt jóval jobban kiegyensúlyozhatóbbá válnak az autók. Magyarán nem gondolták át, hogy amit nyernek a réven, azt elbukják a vámon , vagy hogy van ez a neokínai bölcsesség :)) Tehát felesleges volt ez a látszat korlátozás. Maradtak volna a régi V10 3.0 morok, csak mondjuk max 17,500 RPM limiterrel. Mint ahogy a Toro Rossonál van megoldva. Akkor igazán pénzt is megspóroltak volna, nem kellett volna milliókat egy új V8 fejlesztésébe fektetni, és hát ez az egyik céljuk, hoyg csökkentsék a költségeket. Ne mond, hogy ezek után sem érted, mert meg vt-zem az adatlapod! ;)))
zolee1452006-05-16 15:23:32 // 10271
először azt mondod, hogy az F1 legyen a fejlesztés csúcsa, majd kiakadsz a látszatvisszafogásokon, mondván Massa jobb köridőt ment mint a tavalyi v10-es rekord. Ez kicsit ellentmondás a részedről. Pont erről van szó, ezért a fejlesztés csúcsa az F1! 3.0 V10 helyett 2.4 V8 és mégis jobb köridőket mennek!
mesa2006-05-16 15:20:03 // 10270
Engem nem érdekelnek a pilóták. Mint ahogy az FIA szavazók 90%-át sem. Egyértelműen deklarálták, az F1 a technikai fejlesztések csúcsa legyen... Engem nem érdekelnek a leszabályozott márka-kupák sem. Nem érdekelnek a szárny nélküli, kéziváltós szivar versenyautók sem. Fejlesszen mindenki ahogy bír, annak van csak értelme! Csak közben ne legyenek látszat visszafogások. Mert most Barcelonában Massa a kisebb motorral, emiatt jobb balanszírozással jobb köridőt ment, mint az eddigi legjobb pályacsúcs V10-zel. Ennek a szabályozásnak így semmi értelme.
Slowfeet2006-05-16 15:15:17 // 10269
Viszont nem a boxban dőlne el a verseny...nekem személy szerint tele van a tököm ezzel a nem megyek rá, majd a boxban úgyis megelőzöm történettel.
zolee1452006-05-16 15:14:44 // 10268
na várj! Az igazi versenyeknek meg a Stallone és Tomkrúz féle versenyeknek nem sok köze van egymáshoz. Az csak a filmekben van, hogy a kigyorsításnál elvileg padlógázon haladó pilóták ha meg akarják előzni a főellenséget akkor még visszaváltanak egyet és jól elhúznak a másik mellől:)))))))))
mesa2006-05-16 15:12:11 // 10267
Ha nem lehetne tankolni, unalmas lenne. Kimaradnának olyan örökzöldek, mint Verstappen "fellángolása" , vagy Button csöves gáncsolása, vagy jó néhány kinyílt töltőnyílás látványa :))
Inner Circle2006-05-16 15:11:34 // 10266
Akkor meg szerintem simán vonatozás lenne. Én jobbat tudok: botváltó, és a telemetria TELJES kib.szása, nem játszunk száguldó laboratóriumot. A boxból láthassák ugyanazt az időtáblázatot, amit nekünk is kiadnak, és kész. Ezt könnyű megoldani, olcsó, és növeli a pilóták szerepét.
Slowfeet2006-05-16 15:11:04 // 10265
Usa-ban nem inkább a turbóval jáccanak?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak