Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Inner Circle2006-05-15 10:22:58 // 10126
Lejár. Talán az ideje is az F1-ben...
Inner Circle2006-05-15 10:22:14 // 10125
Erről még annak idején írtam: "Tanult kollegám, Professor PhD Bosco fényképéhez mellékelek egy kis állattani útmutatót, mindenki okulása végett. A képen látható és bekarikázott egyed egy Gatyás Fritz (Pushup drindlicus schumanoid) a schumanoidák rendjéből (gerinctelenek törzse). Távoli rokonságban áll a gatyás ölyvvel, hasonló magatartásmintákat is mutat: prédára lesve köröz, és a védtelenné vált zsákmányállatát lesből megragadja. Az ölyvvel ellentétben azonban nem falja fel, hanem tolni kezdi (pedig az előző talán mindenkinek jobb lenne). Egyes tudósok azt is felvetették, hogy talán minden állat közül a mosómedvéhez és a táncoló egérhez áll a legközelebb, legalábbis agyi felépítés tekintetében. Az említett állatok veleszületett idegi rendellenesség következtében állandóan és automatikusan mosnak, illetve dülöngélve járnak, ezzel szemben a gatyás fritz kényszeresen tol. Különlegessége azonban, hogy ezt a reflexet a piros szín váltja ki, hasonlóan a tüskés pikóhoz, amely a piros színt meglátva párzási rítusba kezd, miután párjának hasa piros. Vezető biológusok szerint a gatyás fritz és a tüskés pikó reakciója teljesen azonos: amint meglátják a piros színt, tolni kezdik a pirosat. Noha a gatyás fritz emlőtlen állat, a Ferrari emlőin nevelkedik. Táplálékát a tolás után jutalmul kapott hatcsíkos Weltmeister-sapkák alkotják. Figyelemreméltó, hogy állati társulásokat képez közeli rokonával, a Taszaj Tobias-szal (Pushup marshall schumanoid) - a képen három egyed is látható. Általában több Taszaj áll össze egyetlen Gatyással, és együtt hajtják végre a tolást. Hogy ez a kapcsolat szimbiózis vagy parazitizmus-e, még nem derült ki teljes bizonyossággal, ám tekintve hogy kizárólag Ferrarik körül fordul elő, a Ferrari taktikáinak ismeretében a parazitizmus a valószínűbb. Felmerült a lehetőség, hogy a Taszajok és a Gatyások valójában egyetlen faj női, illetve hím egyedei, és a tolás voltaképpen a párzási rítus. Sajnos a szaporodás más fázisait nem ismerjük. Könnyen lehet, hogy a teljes egyedfejlődés ennél sokkal bonyolultabb. Puszta spekuláció ugyan, de ismertetjük a legújabb elméletet, mely szerint a Gatyások, illetve a Taszajok életciklusa Weltmeister-sapkaként kezdődik. A sapkákat, mint tojásait, az Isten Schumacher (Gott michaelensis) rakja le, mint kakukkfiókákat, rajongói fejére. Megfigyelték, amint tolás után a Gatyás és a Taszaj is kap sapkákat. A teória szerint a sapkákat fészkükbe helyezik, amelyből hamarosan kikel az ifjú Gatyás. Életciklusának ebben a szakaszában az idősebb Taszajokkal él együtt. Néhány év múlva a Gatyás traktort növeszt maga köré és bebábozódik. (A traktor létére más magyarázat még nem érkezett, miután kicsúszott autóknak a pályáról való eltávolítására egyátalán nem használják.) Innen már mint Taszaj bújik elő, és a következő generációban felnövő Gatyással tolja tovább a piros autókat. Élete vége felé haladva kövér, sörhasú, közönséges Schumanoid (Cominus schumanoid vulgaris) lesz belőle, és felül a lelátóra. Miután a Gott michaelensis-ből a természet gonosz tréfájaként pusztán egyetlen példány él, valószínűleg ki fog halni (bár a legtöbb Forma 1 rajongó elkeseredetten állítja, hogy minden bizonnyal örökké fog élni). Hogy ezután mi lesz a Gatyásokkal, a Taszajokkal és a sapkákkal, nem tudni."
Ferke2006-05-15 10:21:58 // 10124
Naná, hogy én is így gondoltam!:)))
zolee1452006-05-15 10:21:57 // 10123
mellesleg az is hülyeség volt, hogy dízel autó még nem nyert hosszútávú versenyt, ha jól tudom pont a 147 JTD nyert, talán 24 órásat...
Mike.2006-05-15 10:21:47 // 10122
Én is úgy látom, hogy félig a kavicságyban + 4 ember is tolja vissza, MS ennek ellenére visszatudott jönni! :-DDD Hagyjuk máá' ezt a visszatolom, szabály vagy nem szabály dumát. :-I
Grando2006-05-15 10:21:47 // 10121
Montoya idétlensége magint nagyszerű ürügyet szolgáltatott az öreg Sith macerálására. Miért nem beszéltek inkább arról, hogy vajon kinek kell még jövőre Monti-haver? Lejár a szerződése egyáltalán?
Mike.2006-05-15 10:18:49 // 10120
Azért WG nem közvetítette rosszul a futamokat. Nem csak műszaki dolgokkal foglakozott! Szerintem, és még olvastam hasonló véleményeket, jól csinálta. :-) Nem kezdett el teoriákat gyártani egy-egy helyzetben amit egy laikus is hülyeségnek vél már rögtön. De engem nem érdekel egy előzéskor a dollár/Ft árfolyama, sem a disel autók milyen faszák duma sem. :-/
Inner Circle2006-05-15 10:18:42 // 10119
Vagy az is lehet, hogy arra a futamra kísérletképpen bevezették a hendikep-rendszert, és plusz súlyt kellett vinni az aktuális VB-nek, csak nem ólomballasztot tettek az autóba, hanem három pályamunkást a hátsó szárnyra :DD
zolee1452006-05-15 10:18:11 // 10118
amúgy viccet félretéve: a pályamunkások visszatolhatják (csak őt, csak akkor...) ebbe már belenyugodtam, de az hogy egy német szurkoló eldobja a sörösdobzt és beszalad visszatolni az kicsit durva...
Inner Circle2006-05-15 10:17:07 // 10117
Vagy csak meg akarja érinteni az Istent, és éppen áhitattal térdre rogyik :-)
zolee1452006-05-15 10:15:57 // 10116
én is ezt mondtam, sőt a három másik is lehet hogy húzza vissza. Ezért nagy versenyző ms, mert ennek elléner is visszajött a pályára kis offroad-ozás után:)))
Mike.2006-05-15 10:12:12 // 10115
Hellóka! Ez visszafelé tolja! :-PP
Mike.2006-05-15 10:11:26 // 10114
Én is azt vettem észre, hogy WG mellett nem olyan fax "Gyulám" se.
zolee1452006-05-15 10:04:03 // 10113
az nem valami sumáker-ellenes szurkoló? A képen úgy néz ki, hogy ő pont befelé tolja a kavicsba. :DDDD
Inner Circle2006-05-15 10:02:58 // 10112
Monacóban hagyományosan a hosszútávfutók szoktak fellépni. Melyik évben is volt, talán 2000-ben, amikor a kaszinó és az alagút közötti hajtűben rommá törte magát a fél mezőny? Akkor teljesen jó kis futóverseny alakult ki a box felé, miután szolgálati mopedek Monacóban ugye nincsenek. Békés egyetértésben kocogtak a fiúk sisakkal a kezükben a yachtok mellett, hogy még visszaérjenek az új rajt előtt, szétröhögtem magam rajta :DDD Mondjuk az se volt gyenge, amikor tán 2001-ben a Nürnburgringen MS autója megállt a rajtrácsra menet, mire az öreg elcsórt egy BMW motort a pálya mellől és azzal tépett vissza a boxba a T-Carért. Elképzeltem, ahogy a szerelők a futam után mennek a pálya szélén hagyott autóért, de azt közben elvitte a BMW motor tulaja... "Hát fiúk, tudjátok hogy van ez: Cserebere fogadok, többet vissza nem adok! Májköl elvitte a motoromat, helyes, használja egészséggel, én viszont megtartom a Ferrarit, az tuti! ...persze ha el akarnátok cserélni egy F550 Maranellóra, hát, esetleg megbeszélhetnénk..." :DDD
zolee1452006-05-15 10:01:48 // 10111
az a helyzet, hogy szerintem van nagyon sok ember akit marhára nem érdekelnek a műszaki dolgok, és még az is lehet, hogy nem is szurkol senkinek, egyszerűen csak leül a tv elé, és 2 órán keresztül jól akar szórakozni. Ha ennek az embernek egy wg-féle műszaki emberke kommentálja a futamot és mondjuk kifog egy tegnapihoz hasonló "eseménydús" versenyt akkor kb a 8. körben elalszik. lehet, sőt biztos hogy Palik hülye (bár a Dakarhoz kell egy kis műszaki felkészültség) de legalább van hangulata annak amit ő csinál. Nálam a mélypont Crazy Jenő volt az ő statisztikáival. Amikor valaki belekezd egy előzésbe akkor engem qrvára nem érdekel az, hogy az elmúlt 25 évben ha valaki ebben a körben , ebben a kanyarban kezdett bele egy fekete-fehér autó előzésébe amit egy mexikói pilóta vezetett akkor 37%-ban sikerült az előzés, 12%-ban nem, 9%ban az elöl lévő csúszott ki, 15%-ban a hátul lévő, és az esetek 27%-ában pedig mindketten kicsúsztak...
KGB2006-05-15 09:56:54 // 10110
Szánalmas, hogy ha valaki kicsúszik, mindíg MS "csalása" a fő téma. De ha már itt tartunk, most sztem Alonso csalt. Szólt a spanyoloknak, hogy 1esetleges kicsúszáskor senkit sem tolhatnak vissza, csak őt.
Grando2006-05-15 09:55:02 // 10109
Állítólag Monacoban már felállítanak egy rövidtáv-futókból álló külön Schumacher-kommandót is. :) Végre!
Inner Circle2006-05-15 09:51:35 // 10108
MS utána halálkomolyan lenyilatkozta, hogy "OK, gyorsak voltak a fiúk, de kicsit még gyakorolhatnának és akkor még gyorsabbak lennének!" Adott nekik Weltmeister-sapkákat is. Amúgy itt látható a Nagy Tett:



(Bekarikázva a Gatyás Ölyv, érdekes szabású pályamunkási uniformisában.)
mesa2006-05-15 09:38:17 // 10107
Hát most mit csináljunk, épp szieszta van ilyenkor a mediterrán pályamunkásoknál... :D Nem kellett volna ilyen bénán letenni a vasat a pálya szélére, pláne hogy senki nem zavarta Montit a kanyar abszolválásában. Ha Ide vagy Sato csinálja ezt, most egy jót röhögnénk, együtt ! Így viszont zsír ciki. :))
Grando2006-05-15 09:36:17 // 10106
Ugyan! 2 mp volt az, már direkt várták. :)
Inner Circle2006-05-15 09:34:53 // 10105
Áh, ezek nagy része csak nyelvbotlás, bárkivel előfordulhat; ezektől hazánkban még sikeres miniszterelnök is lehetne. Sokkal rosszabbak a durva szakmai tévedései és a helyzet totális félreértése, meg persze az, ahogy folyamatosan oltja azt a szerencsétlen "Gyulám"-at (aki pedig WéGé mellett nem is olyan hülye, igazolva azt a régi tételt, hogy az okos emberek társasága okossá, a hülyéké pedig hülyévé teszi az embert). Sajnos az igazán komoly bakijait, amikor mondjuk már három kör óta nem veszi észre hogy valami nagyon fontos történt, nem lehet ilyen frappáns gyűjteménybe fűzni.
mesa2006-05-15 09:34:47 // 10104
Az a baj fiam, hoyg keversz saját magaddal ! :DDD Én mindig és csakis kizárólag a Ferrarinak szurkoltam ! Tavaly is, idén is, akkor is, mikor tök gáz volt Ferrarival versenyezni. Te viszont mindig másnak, az épp aktuális anti-sumáhereknek! Neked mindegy ki megy az élen, csak NE Schumacher legyen. Relikviáid neked lehetnek : Hill, Villneuve, Hakkinen, Coulthard, és legújabban Montoya. Aki egy ilyen bohócnak szurkol, aki folyton elkottázza a futamjait, az magára vessen ! :) Mégegyszer elmondom, ez a pojáca meg sem várta a pályabírókat, így nincs is miről beszélni! De te gyártsd csak az összeesküvés-elméletedet, miszerint német pályán Schumachert akkor is visszatolták volna, ha már nem is ült volna az autójában, mint most Montoya ... :DDDDDD
Grando2006-05-15 09:32:36 // 10103
Ez a "Te annak szurkolsz, aki elöl megy" duma nagyon rossz. Schumi és a Ferrari tegnap (sem) lett első. Érdekes a "szurkolók vagyunk, nem csapattagok" távolságtartási rigmusod is - akkor miért izgatod fel ennyire magad egy kis fricskán? Relax! ;)
Inner Circle2006-05-15 09:30:33 // 10102
Nem hagyta el ő olyan hamar az autóját, pörgette a kerekeket rendesen, bőven lett volna idő odaérni. MS-t kb. 5 mp múlva már tolták.
zolee1452006-05-15 09:25:56 // 10101
"De hova tűnt Montoya ???" Te nem nézed a futamot? Kicsúszott. vagyis nem ki, csak félig le a pályáról. Járt a motorja, és nem egy, hanem 2 kereke is a pályán volt, és ha megnézzük, hogy a darus kocsival meddig tartott kiszedni onnan az autót akkor talán tényleg gyorsabb lett volna ha visszatolják. Ezt már írtam egy korábbi hsz-ben, hogy túl kevés az idei Mclarenben a piros, és nem is jó helyen van. "Szerintem ideje lenne új bálvány után nézni, mert a "most szar a Mekláren" mentegetőző stílusú magyarázatoknak nincs már létjogosultsága." Egyrészt tényleg szar a Mclaren, másrészt pont annyira nem kell mentegetőznöm a rossz szereplés miatt, mint amennyire te nem döngethetnéd a melledet a 7 vb miatt. Szurkolók vagyunk nem csapattagok. Ha Montoya a következő futamon kört kap a Super Aguriktól akkor is neki fogok szurkolni. Ez nem eredmény kérdése, hanem szimpátia kérdése. Persze tudom, hogy ez Neked nem mond semmit, Te annak szurkolsz aki elöl megy. Tényleg, megvan már Schumi utóda? Ha jövőre esetleg visszavonul, és Alonso nyer 2006-ban akkor gondolom Alonsónak fogsz szurkolni ugye? Ha már a létező összes vitát elbukod legalább a győztesnek szurkolj. Azért szar lehet Neked: van egy csomó relikviád az aktuális világbajnokoktól, Prost, Senna, Mansell, Schumacher, Hill, Villeneuve, Hakkinen, Alonso. Mondjuk így mindig az nyer akinek szurkolsz, mert annak szurkolsz aki nyer...:)))
Mike.2006-05-15 09:25:06 // 10100
Na, az ilyen és hasonló dumájáért zavarnám el birkát terelni! Oda jók lennének.
KGB2006-05-15 09:19:37 // 10099
Palik Formában 1. Ha megnézzük az első 4 helyezettet, az a legfeltűnőbb, hogy Alboreto ötödik. 2. És mintha vörös lángnyelvek csapnának ki a Ferrari hátsó részéből! Valójában az csak a hátsó lámpa lesz. 3. És az első öt helyen öt különböző autó végzett. 4. M. Schumacher még mindig a leggyorsabb ember a pályán, nem csak azért, mert ő vezet, hanem egyben övé a leggyorsabb kör is. 5. És mindkét jobb-első kereke hiányzik... 6. Ez nem is 4 tized, ezt nézzék... ez maga Michael Schumacher! 7. És Damon Hill jön be a boxba, igen, Damon Hill jön be a Williams boxba, és most Damon Hill bent van a boxban! Nem. Michael Schumacher az. 8. A Williams csapat már készül a kerékcserére, a kerék-hűtőket éppen most veszik le... 9. Szóval, tisztázzuk a helyzetet! A 19. kör után a következő az állas: David Coulthard vezet, de még nem jött ki kerékcserére, Mika Hakkinen az első, és ő sem cserélt még kereket. 10. Az idén a McLaren Achilles-sarka, és ezt akár szó szerint is érthetnénk, mert a sebváltóról van szó. 11. Most pedig a francia Lafitte pont olyan közel van Surerhez, mint Surer Lafittehoz. 12. Ez már a 73. kör, és a következő a 74. lesz. 13. Mansell most lazít egy kicsit, kényelmesen autózik. Nem, nincs igazam. Egy újabb kör-rekord. 14. Ez nem igazán kanyar, egy egyenes, igazából. 15. Hill üldözi Hillt. 16. Jean Alesi ötödik és hatodik. 17. Ismét csak bizonyítékot kapunk arra, hogy milyen fontos is az autó a Forma-1-ben. 18. Csönd! Csönd! Nézd! Nézd! Ez egy Williams, és csak találgatni tudok, hogy Jaques Villeneuve az... biztosat nem mondhatok, mert nem látom innen. Szóval Villeneuve befejezi a ver... Hill az!! Damon Hill kiesett az olasz nagydíjról. 19. A 68. körben vagyunk, ezek szerint egy, két, há', négy, öt kör van hátra a versenyből. 20. Nigel Mansell az utolsó, eltekintve attól az 5 embertől, aki előtte van. 21. Ez ő. Panis a Prostban. Hosszú ideig Ligierként ismertük őket, mert ez volt a nevük. 22. Az első három mind Escort, ami persze nem meglepő, mivel csak Escortok indultak. 23. O pedig Gabriele Tarquini, aki már 33 Forma1-es csapatnak vezetett... szóval... nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán volt-e összesen 33 csapat, de az egész biztos, hogy Gabriele Tarquini nem szerepelt mindegyikben. 24. Az európai versenyzők hamar megismerték a pályát, különösen az új-zélandi Paul Radisich. 25. Coulthard motorjának hangjai sokkal inkább egy Zeppelinre, semmint a Mercedesre emlékeztetnek.
mesa2006-05-15 09:16:23 // 10098
A mondandódban van néhán ydolog ami pontosítást érdemel, mert így úgy érzem, megint MS/Ferrari számára mindig csla az FIA kezdetű témakör következne : (Egyébként az SC-s meglátásod helyes. Palikék hülyék, jót tett volna MS-nek, ha összébb rázza a SC a mezőnyt) ha az a két pályamunkás meglöki egy kicsit Montoyt, akkor az azonnal eltűnt volna onnan, pont mint MS 2003-ban Apró különbség, hogy Montoya saját maga hagyta el addigra az autóját. Pilóta nélküli autót pedig nem szokás visszatolni a pályára :DD
Mike.2006-05-15 09:10:55 // 10097
Azéé' mondták mert "nagyon hozzáértőek"! Méé nem váltják már le ezt a két barmot. :-/
Inner Circle2006-05-15 09:02:48 // 10096
Nem igazán értem, kommentátoraink miért mondták, hogy "a Ferrari stratégiáját tönkretenné az SC", aztán ráadásul még ajnározták is a spanyolokat, hogy milyen sportszerű volt hogy "nem nyúltak bele durván a verseny eredményébe". Először is mindenki kapásból tudna X példát mondani, amikor "durván" megváltozott a verseny eredménye az SC miatt, és mindenki sz.rt rá, hiszen ez benne van a biznicben. Pl. amikor az őrültek rohantak be a pályára 2000 Hockenheimben és 2003 Silverstone-ban, Hakkinen illetve Schumacher nagyon megszívták. Másodszor, ha a mentés közben még valaki előadja azt amit Montoya, még alacsony sebességgel is szalámivá préselt volna egy-két pályamunkást. (Kettő és feledszer, ha az a két pályamunkás meglöki egy kicsit Montoyt, akkor az azonnal eltűnt volna onnan, pont mint MS 2003-ban. Ráadásul sokkal veszélyesebb helyen állt most a McLaren! Ha valamikor, hát most igaz lett volna, amit Vipex írt pár napja, hogy ha a meglökés a leggyorsabb módja az autó eltüntetésének, akkor azt kell csinálni - mégse tették. Kíváncsi vagyok, a FIA-nak fel fog-e tűnni, elsősorban a pályamunkások biztonságának szempontjából.) Harmadszor, ha Májköl tankol az SC alatt, akkor vagy Alonso, vagy Fisichella mögé jöhet vissza (nem emlékszem, hol volt akkor az olasz), de utóbbi esetben is kartávolságra Alonsótól. Nem lett volna az olyan rossz neki. Pár gyors kör alatt jó, ha 8-10 mp-t hozhat Alonsón, viszont az SC-vel a tankolás 20 mp-jét megspórolhatja. Asszem a versenyigazgatóság döntésében, hogy nem lesz SC, alaposan benne volt, hogy spanyol a pálya, és spanyol pilóta vezetett a futamon.
mesa2006-05-15 08:53:56 // 10095
Kedvenc kérdésem most sem hagyhatom ki, hiszen egy verseny áll mögöttünk : De hova tűnt Montoya ??? Szerintem ideje lenne új bálvány után nézni, mert a "most szar a Mekláren" mentegetőző stílusú magyarázatoknak nincs már létjogosultsága.
mesa2006-05-15 08:52:03 // 10094
gyerekek, ez a verseny életem legunalmasabb versenye volt ! Gyanus volt nekem, hogy néztem a GP2-t, ami eleve izgalmas tud lenni mindenhol, hogy dögunalommá vált Barcelonában. Tudtam ez rossz ómen, és sajnos a 'nagyok' is elaltattak :( Az egyetlen ami éberen tartott valamennyire, az Palik 170MPH László szokásosnál is több bakihalmaza volt. De ami übereli, az CZOLNER MIAFASZÉRVANOTT GYULA, aki állandóan teorgiákat szül, hogy valójában az amit látunk, az nem is azért olyan/lassú/gyors, hanem biztosan trükköznek és könnyebb/nehezebb az autó, valamint csak altatnak, és majd feltekerik a gombot az autón és hirtelen mezőnyverő brutál masinává válik az, ami addig olyan siralmasan muzsikált...
Inner Circle2006-05-15 08:45:38 // 10093
De ez természetesen nem azt jelenti, hogy nem kell sört adni, hanem hogy 1-et, 1-et kell adni egymásnak! :D
Mike.2006-05-15 08:43:28 // 10092
Nem cserealap! :-)
Mike.2006-05-15 08:42:56 // 10091
Is, de szombati edzést is ő nyomta "Gyulámmal". :-)
Inner Circle2006-05-15 08:41:02 // 10090
"Wéber Gábor többször is közvetített már forma-1-et..." Legutoljára egy hete, nem?
Inner Circle2006-05-15 08:40:28 // 10089
Jé, tényleg, most nézem, van ott egy autó is... Ha a tulaj cserét javasolna, verd fejbe! :-)
Halesz2006-05-15 08:16:57 // 10088
Csak a pontosság kedvéért: Wéber Gábor többször is közvetített már forma-1-et, nem is rosszul. Szerintem Palik egy túlsztárolt ripacs, aki a nagy kiabálásában a képernyőre kiírt angol nyelvű feliratot sem képes megérteni, szóval nálam ezekkel a hibákkal elássa magát... Egy szakkomenntátor ne tévesszen össze autókat, és ne azután mondja el mi történik, miután már hatszor kiírták a képernyőre... Elismerem, hogy van humora és tényleg fel tudja húzni a hangulatot, már már néha focimeccshez hasonlít a futam, ez jó, de a szakmai hibákkal nagyon el tudja rontani!
KGB2006-05-15 08:02:34 // 10087
Nem vagyunk egyformák. Engem eleinte bosszantott qrvára. Ma máraz zavar, ha nem ő közvetít. Akkor olyan "száraz" nekem.
Mike.2006-05-15 06:51:27 // 10086
Látom sűrűn nem követed az eseményeket. :-P WG közvetített már futamot és nem is egyszer. :-)) Az edzéseket meg rengetegszer ő nyomja. Ezen alkalmakkor nagyon profin csinálta ezt a feledatot.
Mike.2006-05-15 06:46:41 // 10085
Eleinte én is nevettem rajta, de most már idegesít!
Mike.2006-05-15 06:44:39 // 10084
Most nem sorolom fel az összes baromságot amit mondanak egy futam alkalmával pedig rengeteg van belőle. Hogy mi nem tetszik? Az, hogy baromságokat beszél, hogy személyeskedik "gyulámmal" , hogy olyan dolgokról beszél aminek véletlenül sincs köze az F1 -hez, hogy nincs képben a pályán történő eseményekkel, hogy hülye poénokkal, hasonlatokkal próbálkozik és úgy eleve egy nagy fax! És, hogy ki lenne jó? Pl. WG
Xixo2006-05-15 03:28:33 // 10082
Azért azt nem tudom megállni, hogy ne kérdezzem meg: Mi történt Montyval???? Azért az érdekes volt, hogy nem küldték be a széftikárt. Pedig Suminak sokat segített volna!! Ha mondjuk ez Németországban történik úgy, hogy Sumi van elöl, akkor most egyesek tuti csalással vádolnák a Ferrarit. Mert akkor mindenki megint nekik segítene... Fordítva nem működik az összeesküvés elmélet???
Xixo2006-05-15 03:17:50 // 10081
Sumi nyilatkozata! Így is lehet értékelni egy második helyet!!! Nem csak a "jó nekem a nyolc pont is, ez egy tökéletes eredmény..." szöveg létezik!! "Egyszerűen nem tudtam mit kezdeni Fisichellával, hiszen a kritikus pontokon nagyon gyors volt, így képtelenség volt őt megelőzni" - magyarázta Schuamcher. "A hétvége fantasztikusan kezdődött számunkra, ám annál rosszabbul fejeződött be. A jövő héten ki kell elemeznünk az adatokat, hogy megtudjuk, mi lehetett a gond." "Ha figyelembe vesszük az üzemanyag mennyiséget, akkor láthatjuk, hogy könnyedén megszerezhettük volna a pole pozíciót. A Nürburgringen ugyan működött a stratégiánk, ám ma valamiért elbuktunk. Egyszerűen nem voltunk elég gyorsak." "Végül is nyolc pontot szereztem. Nem lehet mindig győzni. Van, mikor nem veheted fel a harcot az élen állókkal, és ez a mai nap is így volt" - folytatta a Ferrari bajnoka. "Még hosszú az idei szezon, és ahogy nem örültem annak, hogy csak négy pontot faragtam hátrányomból az elmúlt két versenyen, most örülök, hogy csak két pontot veszítettem."
Xixo2006-05-15 03:12:27 // 10080
Ma egy ritka unalmas versenyt láthattunk. És sajna ma még az eredmények sem jöttek. Azzal, hogy Sumi beszorult fizikella mögé, el is bukta a versenyt. Bár a nyilatkozata szerint vele is alig tudott lépést tartani. Gyenge volt ma a Ferrari... :-(((
zolee1452006-05-14 23:14:10 // 10078
csoda hogy volt annak a korszaknak F1-es túlélője.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak