Tommi2006-12-12 20:11:48 // 18342
Ja, jut eszembe:
Szombat este az Eurosporton Race of champions!!! Asszem 18 vagy 19 órától, nem emlékszem pontosan :)
Tommi2006-12-12 20:10:40 // 18341
IC, Tőled nem is vártam mást :))))))))))))))))))
Ennyi erővel ne vegyünk Ferrarit (Alfát, akármit), mert a Trabant meg a Suzuki is autó és elvisz ugyanoda :)))
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy ilyenkor mindig mindenki találgat meg előre megmondja a frankót 3 napi tesztelés után, jönnek a nagy fogadkozások, hogy "jövőre odabaszunk mindenkinek", de úgyis csak éles helyzetben derül ki, hogy kinek mire képes az autója.
Satti2006-12-12 19:52:26 // 18340
Satti2006-12-12 19:49:04 // 18339
Grando2006-12-12 19:47:39 // 18338
Nekem nem is kell! :DDD
Satti2006-12-12 19:46:02 // 18337
mesa2006-12-12 14:06:03 // 18336
IC!
Megfigyeltem, hogy ha te két férfira gondolsz, akkor mindig szexuális tevékenység a következtetésed !!!
ui: Ezt nem tudod már kimagyarázniiiiiiiiiiiii ! :D
Inner Circle2006-12-11 21:55:10 // 18335
Tőlem veregethetitek egymás vállát, Isten őrizz hogy bárkit zavarjak a napi önkielégítésében :D
Ferke2006-12-11 21:38:22 // 18334
Mondjuk ebben a hírben a legmegnyugatóbb az, hogy Ralf mondta, tehát nincs min izgulni...:)))
mesa2006-12-11 21:29:47 // 18333
Viccesnek tartom a Ferrarikhoz hasonlítani a Totoyákat ... :DDDD
Nézd, az hogy a Toyo felfüggesztése milyen problémákat tartogat - mennyire kajálja be a gumikat-, nem jelenti azt, hogy általános érvényű lenne a többi csapat autójának viselkedésére nézve.
Ami az egyiknek probléma, az a másiknak előny. ;o)
Inner Circle2006-12-11 21:13:55 // 18332
Persze ez igaz, de ha mindenki így gondolkozna, akkor nem lennének pl. vallások sem, hiszen "Majd ha meghalsz, akkor megtudod hogy mi lesz utána, mi a francért szövegeljünk mi neked a Túlvilágról, hívőkém?" :-)
Grando2006-12-11 20:24:30 // 18331
Nem tartom valószínűnek, hogy éppen a Ferrari kerülne hátrányba a többi csapattal szemben pont a gumik miatt. Persze fordulhat akkorát is a világ, de azért mégis...
Satti2006-12-11 20:14:54 // 18330
Az nagyon valószínű,hogy az elkővetkezendő két és fél hónapban,rendesen ki lesznek tapasztalva a dolgok,felkészűlnek elég rendesen a fiúk és a csapatok,hiszen ismét egy módosított év kővetkezik,de sztem főleg a nagyok,tudnak majd alkalmazkodni,ill.az első néhány futam után is lehetnek még változtatások,miután verseny feltételek között tapasztalják meg,hogy mi tőrténik.
Tommi2006-12-11 20:04:37 // 18329
Szerintem tudunk mi marha okosakat kitalálni meg teóriákat gyártani, de úgyis majd jövő márciusban derül ki az okosság... :) Illetve az első pár futam után :)
Inner Circle2006-12-11 16:49:45 // 18328
"Nem értem, miért lenne emiatt hátrányban a Ferrari."
Mert nem mindegy, hogy a boxolás utáni 5. vagy 15. körben "hagynak el" a gumik egy másodpercet körönként. Figyelemreméltó, hogy a gumikról Ralf mondott véleményt, aki mint Toyotás, már tavaly is BS-en ment, vagyis a jövő évi gumi gyors teljesítményvesztése nem a Michelinhez, hanem a tavalyi BS-hez képest értendő. Hát ezért lehet gondban a Ferrari. Ha nem lenne ez probléma a Toyotának, akkor fel se merült volna a kérdés.
"De végülis mindegy, mert bőven a gumikhoz szabhatják még a vasat a mclarennél, ferrarinál, mindenhol."
Persze, van még idő, de az aerodinamikai alapokat szerintem nem könnyű megváltoztatni. Illetve megváltoztatni könnyű, de akkor "borul az egész autó".
Inner Circle2006-12-11 16:39:02 // 18327
Ezt vehetem úgy, hogy igazat adsz neki? :D
Ferke2006-12-11 16:30:39 // 18326
Nem értem, miért lenne emiatt hátrányban a Ferrari. 2005-ben ugye azért szívtak, mert nem volt gumicsere. 2006-ban egyértelműen a többkiállásos taktika jött be, tehát az autó inkább a gyorsabban kopó gumira volt hangolva. De végülis mindegy, mert bőven a gumikhoz szabhatják még a vasat a mclarennél, ferrarinál, mindenhol.
Ferke2006-12-11 16:27:16 // 18325
Meg is lepódtem volna, ha nem jön elő ezzel a teóriával briatóre! Pont ezt beszéltük haverokkal, hogy most majd ráfogja a gumikra, merthogy látja, milyen a bstone. Így legyen 5ösöm a lottón!:)))
Inner Circle2006-12-11 16:00:57 // 18324
Briatore: Kiderült, miért tiltották be a lengéscsillapítónkat. Most kipróbálták Bridgestone gumikkal, és a BS műszaki jellemzői miatt abszolút nem működött. Így már érthető, hogy a Ferrari miért kísérletezett vele hiába (az meg ugye sose volt kérdés, hogy mit szoktak csinálni az olyan fejlesztésekkel, amik másnak összejönnek, nekik meg nem).
Inner Circle2006-12-11 10:27:04 // 18323
Árnyék a Ferrari reményei fölött? Ralf szerint a Bridge jövő évi gumijai elég kényesek és hamar kopnak. Elvileg ez azt jelentené, hogy a 2005-ben aerodinamikailag nem túl hatékony Ferrari hátrányban lesz pl. a McLarenhez képest, mert a kerékcserék után hamarabb veszít a gumi a tapadásból. Gyakorlatilag viszont 1. azóta már sok víz lefolyt a Dunán, sokat változtak az autók 2. a Ferrari alighanem még szót tud emelni a Bridgestone-nál, hogy kicsit keményítsenek a keveréken (persze titokban) és 3. most viszont lesz kerékcsere, nem úgy mint 2005-ben, szóval a taktikával ellensúlyozhatják a teljesítmény-csökkenést.
Satti2006-12-09 20:20:11 // 18322
Nem vagyok telhetetlen,nekem annak a fele is elég lenne,a másik fele lehet a Tiéd,vhogy eltengődnék bő 100millió ft-ból is:-))
Inner Circle2006-12-09 20:06:36 // 18321
Ugyan már, rongyos egymillió dolláron nem fogunk összeveszni! :D
Satti2006-12-09 19:23:33 // 18320
Pontosabban 51-et:-))
Inner Circle2006-12-09 19:17:00 // 18319
Hát ez az. 50-et megér Kimi egy szezonra, pl. 52-t nem ér meg egy szezonra és három hétre.
Satti2006-12-09 19:10:58 // 18318
Hsz 18273,itt a link.
Satti2006-12-09 19:09:50 // 18317
Inkább az lehet,hogy a Ferrarinál tisztában vannak vele,hogy elég lesz Kiminek 2 hónap is a felkészülésre,mert,hogy mennyi pénzt ér meg Nekik,azt jól mutatja az évi 50millió dolláros fizetése,amit a Ferraritól kap,amivel most Ő lett a Forma1 legjobban fizetett versenyzője,/Massa 10 milliót kap/.
Inner Circle2006-12-09 09:42:46 // 18316
Na, szegény Williams szerintük már a Super Aguri ellenfelévé süllyedt :D
Inner Circle2006-12-09 09:38:31 // 18315
"Azt nem igazán tudom megérteni,hogy ez mire jó,hogy a merci nem engedte még el,mondjuk dec.1-el Kimit,már semmi értelme és jelentősége annak,hogy elméletben még a mekihez tartozik,hiszen már nem csinál ott semmit,már dolgozhatna,kezdhetne alapozni a Ferrarinál"
Pont erre jó: hogy ne dolgozhasson ott :D
Ami meg azt illeti, hogy miközben nem adják Kimit, azért ők elkérik Alonsót Briatore-tól: egy önkormányzati képviselő ismerősöm szokta mondani, hogy "A demokratikus alapjogok azok, amiket az (X párt) magának mindig követel, másoktól pedig megtagad"... ez má' csak egy ilyen g.ci szakma.
Adalék: biztos vagyok benne, hogy az ilyen "előbb elengedjük" szívességek korántsem csak szívességek, hanem keményen megkérik az árát. Nem tudom, mi a cserealap, talán vesznek Briatorétől 20 pulcsit :D de az ilyen kaliberű üzletemberek mindig pontosan tudják, hogy 1. semmi sincs ingyen és 2. minek mi az értéke. Szóval ha végül a McLaren megkapja Alonsót jan. 1 előtt, a Ferrari meg nem kapja meg Kimit, az nem azért lesz mert Briatore olyan vajszívű, Dennis meg olyan szőrösszívű, hanem mert FB és RD meg tudtak állapodni, RD és JT meg nem. Tán túl sokat kért RD, tán túl keveset kínált JT? Mindenesetre Kimi nem ért annyit a Ferrarinak, amennyit fizetni kellett volna érte. Úgy gondolják, hogy a decemberi tesztek kihagyása még nem a világ.
Satti2006-12-08 21:47:59 // 18314
Satti2006-12-08 21:36:22 // 18313
Satti2006-12-08 21:28:41 // 18312
Azt nem igazán tudom megérteni,hogy ez mire jó,hogy a merci nem engedte még el,mondjuk dec.1-el Kimit,már semmi értelme és jelentősége annak,hogy elméletben még a mekihez tartozik,hiszen már nem csinál ott semmit,már dolgozhatna,kezdhetne alapozni a Ferrarinál.ez pont azért is kocsogség a részükről,hiszen a héten,pont arról volt szó,hogy megpróbálnák a mekinél Alonsot,hamarabb elkérni a Renaulttól,miközben Kimit meg nem engedik el.
Satti2006-12-08 21:18:48 // 18310
http://www.f1hirek.hu/?t=article&id=15978Kimi és Massa jól elbeszélgetett.
mesa2006-12-08 16:44:48 // 18309
Mekkora hátrányban vannak a csapatok, akik eddig Michelin-t használtak ... :D
Inner Circle2006-12-08 13:03:00 // 18308
Vagy amikor a Ferrari látta, hogy a tegnapi időből a McLaren levesz 8 tizedet, akkor rájöttek hogy a leggyorsabbak nem lehetnek, hát akkor megpróbáltak a legtaktikusabbak lenni... :D
Hamilton azért durva. Mi lesz, ha Alonso lesz?
Inner Circle2006-12-08 10:21:13 // 18307
Áh, ha már Nissan-nal kezdődik, az csak két dolog lehet: terepjáró vagy Pokémon / Tamagocsi... a Note nem terepjáró, tehát Tamagocsi (=lóf.sz kis "tizenkettő egy tucat" japómobil) :D
mesa2006-12-07 23:46:16 // 18306
Én csak kiragadtam példát az egészből, ami egészében és részleteiben is úgy kaka, ahogy van.
Az ilyennel foglalkozni sem érdemes, ami pontatlanságokkal van tele.
Az ilyentől égnek áll a hajam. (Meg mikor az ún. szagújságírók azt írják a Nissan Note-ról, hogy alsó-közép kategóriás egyterű... :-o )
Xixo2006-12-07 20:32:46 // 18305
Satti2006-12-07 19:47:20 // 18304
Kell Nekik is egy kis sikerélmény,hadd örűljenek,élesben,majd úgyis csak a Ferrari szép hátulját fogják sűrűbben látni:-)
Ferke2006-12-07 19:45:36 // 18303
Mázliuk volt, hogy a Ferrari vlyen más beállítást vagy cuccot kezdett tesztelni, látszik, hogy Massa majdnem 6 tizeddel, Badoer pedig 8 tizeddel volt lassabb a tegnapi saját idejüknél!:)
Satti2006-12-07 18:31:32 // 18302
Jövőre a kis finn,szépen lealázza majd Fiscát,sztem 2008-ban már nem kell neki a renaultnál erőlködni.
Satti2006-12-07 18:24:27 // 18301
Satti2006-12-07 18:22:53 // 18300
Satti2006-12-07 18:22:01 // 18299
Pont Ők dumálnak,mikor Kimit sem engedik el hamarabb!
Ferke2006-12-07 14:46:56 // 18298
Inner Circle2006-12-07 12:49:01 // 18297
Na megnéztem, Fisichella 49 kört futott a hibáig, Kihaénnem meg az 51-ikben futotta a legjobb idejét.
(Igaz hogy már GF legjobb ideje születésekor is HK volt a jobb, de erről nem beszélünk :D )
Inner Circle2006-12-07 09:32:48 // 18296
Fisico alatt megállt az autó. Az ilyen teszteken megszokott, hogy a végén futják a legjobb időket, és ha akkor nem volt a pályán, akkor nem csoda, hogy lemaradt. Node a fene tudja, várjuk ki a végét. Kihaénnem egyelőre elég jól nyomja a másik Renault-ban.
someq-1472006-12-06 18:38:30 // 18295
Jerez Teszt
egyre gyorsabb a Hamilton gyerek de szerintem ettől érdekesebb hogy Fisico hozza a formáját azaz a fasorban sincs!!!!! ha ezt így megy továbbbb akkor 2007 második felében már nem lesz kormány a kezében
Inner Circle2006-12-06 15:30:11 // 18294
Nekem aztán semmi gondom nincs vele, oda Mesát küldd. Én csak azt prezentáltam, hogy ő szelektíven kukacoskodik :D
Tommi2006-12-06 15:18:26 // 18293
Félig teli pohár, félig üres pohár, a szükségesnél kétszer nagyobb pohár...
És mind ugyanaz :)))
Nem én állítottam össze a statisztikákat, a Nemzeti Sport újságíróinál reklamálj, ha valamivel nem értesz egyet :)))