Fórum >> Egyebek >> Forma-1

zolee1452005-05-30 09:25:53 // 1247
nem tudom csináltál-e valamilyen versenysportot. Ott van egy felfokozott hangulat, ott mint versenyző nem tudsz mérlegelni, mert benned van a "megcsinálom, ha törik, ha szakad" dolog. Ezért mondom, hogy külsős, semleges embernek kell dönteni. Régebben a műszaki hibás kocsinak bemutatták a fekete zászlót (vagy fekete és még valamilyen szín). Persze ez kényes kérdés, mert erősen indokoltnak kellene lenni, és hogy mi az erősen indokolt az erősen vitatható. Visszatérve a boxra, az a versenyző akit leléptetnek mindig bosszankodik, hogy ő még bírta volna, és mindig szidják a bírót, de a boxban előfordult halálesetekért is 95%-ban a bírót teszik felelőssé. Ez az autó nem volt műszaki hibás, viszont a versenyzésre alkalmatlan volt. Ha Kiminek fekete zászlót mutatnak mindenki óv meg perel, így meg mindenki azt mondja kereket kellett volna cserélni. Mégegyszer mondom, NEM Kimi volt a hibás, ő azért kapja a pénzét hogy nyomja a gázt!
2005-05-30 09:19:37 // 1246
pb_2005-05-30 09:19:10 // 1245
Na ja, bár Palik iszonyat mennyiségű hülyeséget beszél össze-vissza.
2005-05-30 09:15:16 // 1244
Azt is elképzelhetőnak tartom, hogy a csapat Kimi-re bízta a döntést. Mindenesetre ezt nem lett volna szabad hagynia a csapatnak és biztos 3. vagy 4. hellyel jobban járt volna.
2005-05-30 09:12:55 // 1243
8. lett a Palik !
2005-05-30 09:12:13 // 1242
Frankl egy kicsit jobb körökben mozog vagy mozgott mint a többiek. Rengeteg háttér infója volt, a fogadásokról meg a személyes beszélgetésekről. Jó arc, kár, hogy már nincs. Mit csinál mostanában?
2005-05-30 09:10:19 // 1241
1@értek veled, messze jobb bármelyik botcsinálta riporternél.
zolee1452005-05-30 08:59:59 // 1240
a páylán zajló eseményektől elrugaszkodás etalonja Crazy Jenő!!!:DDD Dávid Sanyi csak szimpla "langyosvíz". Az igazi hangulatot Palik tudja csinálni, még ha baromságokat beszél is.
pb_2005-05-30 08:55:16 // 1239
Sztem ő sem tudott közvetíteni, nem figyelte a pályán zajló eseményeket, mindig valamilyen történetet mesélt, aminek se eleje, se vége nem volt. Egyébként az biztos, hogy jóval több infoja volt, mint a többiek.
Willy2005-05-30 08:17:43 // 1238
100%-ig egyetértek. Mindenféleképpen ki kell találni valamit addig míg nem történik komolyabb baleset. Szerintem a kerékcsere visszahozása lenne a legmegfelelőbb. És az utolsó sorokkal is egyetértek.
zolee1452005-05-30 08:07:40 // 1237
Egy kis OFFal kezdeném: az ökölvívó bíró két dolog miatt van: 1. szabályok betartatása, 2. a versenyzők testi épségének megóvása. A versenyző azért versenyző, hogyha kétszer pofán vágták harmadjára is visszamenjen küzdeni. A bírónak kell látnia , hogy alkalmas-e a vesenyre. Kimi versenyző, aki győzni akar! Végre van ilyen is az F1-ben. A felelősség a csapatot, és a szabályalkotókat terheli, de inkább a szabályalkotókat. Biztos mindenki emlékszik az első futamokra. Mindenki úgy bánt a gumikkal mint a hímestojással. Azóta egyre élesebb a verseny, és mindent ki kell használni amivel lehet nyerni egy kis időt. Most a Mclaren túllépte a határt, az csak szerencse hogy nem lett komolyabb baj. Vagy vissza kell hozni a kerékcserét, vagy az FIA-nak kell ellenőrizni a gumikat. Úgy, mint ahogy törésteszt is van az F1-ben úgy lehetne valami kopásállóság vizsgálatot is csinálni. Tulajdonképpen nagy meleg sem volt, mégis sorozatos elfékezések voltak, és rendesen elfogytak a gumik. nem kellene megvárni míg nagyobb baj lesz! Még valami: nem hiszem hogy épeszű ember szimpátiától függetlenül kívánhatja bármely pilótának hogy kiessen, főleg nem baleset miatt! Ez verseny, élő emberekkel!!! Utálom MS-t, de sajnáltam amikor eltörte a lábát, egyrészt a baleset miatt, másrészt meg azért volt rossz, mert ha nincs ott a mezőnyben akit le kell győzni akkor mit ér a győzelem??
Halesz2005-05-30 00:46:43 // 1236
Jaj, hát ezt mindig elfelejtem, hogy ez így működik :)))
Tommi2005-05-29 22:13:05 // 1235
Jaj, Halesz :) Mit keres ott, mit keres ott... Valakinek a valakije :)))
SKrisz2005-05-29 21:58:46 // 1234
Néha még meg meg jelenik Andrásunk, de már nem közvetít. Pedig ő tényleg profin csinálta és ahogy te is modtad, mindenkit ismert és mindig elsőkézből voltak információi!:))
Halesz2005-05-29 21:53:50 // 1233
Igen, erről asszem itt vagy valahol már esett szó... gigagáz. Én nem is értem mit keres ott... Mondjuk a kereskedelmi tévékben minden második ember olyan helyen van, ahol nem kéne lennie :))))
Tommi2005-05-29 21:53:45 // 1232
Jaja, pont akartam említeni őt! Kár, hogy "külföldre szakadt", bár biztos jobban érzi magát L.A.-ben, mint itthon. Ráadásul ő kb 30 éve "inside" ember a cirkuszban, személyes jóbarátja egy csomó csapatvezető, versenyző, mérnök, stb... Mindig elsőkézből vannak értesülései. Őt kéne összerakni a wégével és akkor lenne normális közvetítés :) Annak örülök, hogy Palik Laci mostanában egyre nagyobb hévvel terepralizik, így legább kevesebbet van itthon :)))
Tommi2005-05-29 21:51:20 // 1231
Nálam is :))) Az Autómániában ha csapatós-keresztben autózós rész van, akkor sosem ő vezet. Pl a Quattroporte teszten a Ringen messziről látni lehetett, hogy más vezet, aztán Gyulai szépen lelassít a kamera előtt és lelkendezik, hogy de jó kör volt és hogy megy ez az autó... Tavaly év végén valami év autós újságírója díjat is kapott :)))
SKrisz2005-05-29 21:51:09 // 1230
A legemlékezetesebb nekem az amikor több évadon keresztül ecsetelte, hogy majd mindegyik autónak eldurrant a vátója, vagy szétesett a futóműve, mert szikrákat szór az autó allja. Na ez a szikra ugye az volt amikor a kevlár borítás az akkori pályákon és sokkal alacsonyabb építésű autókon mindig leért és az aszfalthoz csapódott. Szerintem már a kollégái is dőltek a röhögéstől amikor nekiállt a vészjóslásnak egy-egy szikraeső után. Egyik monacoi futam után Frankl András világosította fel, hogy mi is történik valójában és után kussolt egy jó darabig!:))) Szép jelenet volt!:))) Egyébként Frankl volt az aki nagyon jól tudot közvetíteni Forma 1-et!
Tommi2005-05-29 21:48:50 // 1229
Viszont a WTCC közvetítésnél a Vörös Csaba jobban képben volt, mindig figyelt mi történik, nem beszélt faxságokat, mondott háttérinfókat mindenkiről, még Imoláról és környékéről is megtudhattunk pár dolgot :)))
Halesz2005-05-29 21:47:01 // 1228
Hát komolyan azt gondoltam, hogy nála még Palik is jobb..... :)))
M-GEGE2005-05-29 21:46:29 // 1227
Én a retekklub helyében a közelébe sem engedném a Gyulait olyan műsornak, amiben kocsikról van szó. Nálam ő az abszolut antitalentum!
Tommi2005-05-29 21:46:16 // 1226
Én sem szeretem, ha kommentál, könyvet írni jobban tud :)))
M-GEGE2005-05-29 21:44:39 // 1225
ja meg amikor elkezdte ecsetelni kimi boxkiállása előtt, hogy paplanokkal melegítik a gumikat, hogy bemelegedjenek, "DE AZÉRT KELL MAJD PÁR KÖR AMÍG ELÉRIK AZ ÜZEMI HŐFOKOT" :-DDD
SKrisz2005-05-29 21:44:02 // 1224
Én néztem a forma 1-es közvetítéseket amikor Sanyi volt a riporter. Olyan egetverő marhaságokat mondott, hogy már szinte fájt...
Halesz2005-05-29 21:42:19 // 1223
Jaj én azon is kiakadtam, hogy többször azt mondta, hogy "jön vissza a kerékcseréből XY"... egyszer észre is vette, hogy rosszul mondta, de több alkalommal nem...
Tommi2005-05-29 21:41:56 // 1222
Massa Sauberje volt az.
Tommi2005-05-29 21:41:12 // 1221
köztülünk=közülünk :)
Tommi2005-05-29 21:40:53 // 1220
SKrisz! Azért én nem mondanám, hogy nem ért hozzá... Nem tegnap kezdte a szakmát és már a 70-es években kijártak pl Ausztriába versenyekre. Az évente kiadott "Forma-1 sztorik" könyvei pedig szvsz jók, nekem 1997-ig visszamenőleg megvan mindegyik és eléggé képben van mindenről. Lehet, hogy már kicsit öreg és lassú szegény, de tuti többet tud a témáról, mint a mellette ülő okos Palik/Czollner/Gyulai trió vagy köztülünk sokan :)))
Tommi2005-05-29 21:37:11 // 1219
Elnézést, akkor nem emlékeztem pontosan és hülyeségeket beszéltem :) Csak nagyjából emlékeztem rá mit mondott :)
M-GEGE2005-05-29 21:36:45 // 1218
Na pont erre gondoltam. A másik, vkinek már rongyosra kopott a bal elsője, asszem egy sauberen, és a rojt leszakította a szárny szélét. Erre elkezdi, hogy a szárny letörött és az vágta fel a gumit. Kár, hogy előtte bejátszották lassítva is...
SKrisz2005-05-29 21:34:04 // 1217
Na a Gyulánk az aki tud még okosakat mondani és mindent meglátni... Én is azon kapartam már magam, hogy nem igaz, hogy nem veszi észre a belső kamerán, hogy szétrázza a gumi az egész autót!
M-GEGE2005-05-29 21:29:09 // 1216
Nem azt mondta, hogy a guminyerte meg a vb-t, hanem azt, hogyha most csak a gumira fogunk mindent, akkor sikereket is LEHETNE erre fogni, nem csak a kocsira. Ettől függetlenül szíved joga, hogy nem szereted. Egyébként szerintem Wéber Gabin kivül nem sokan értenek ott az autóversenyzéshez. A mi Gyulánknak is elég lassan esett le ma, hogy a gumi miatt szakadt le a kerék, ami már kb majdnem 20 körrel a vége előtt annyira rázta a kocsit, hogy csak a vak nem látta a belsőkamerás felvételen.
SKrisz2005-05-29 21:11:51 // 1215
Előre kell bocsássam utálom Dávid Sanyit mint a bűnt. Olyan szinten nem ért az autóversenyzés mikéntjéhez, hogy azt már büntetném. Szóval hogy a csába nyerte a Bridge az eddigi VB-ket? Talán azért mert tavalyig csak fele annyira volt szar mint a Michelin, idén meg 5-ször olyan szar? Ugyanmár... dilettáns marha...
Robi2005-05-29 20:32:25 // 1214
És szerintem is, tekintve, hogy Kimi is ezt nyilatkozta. :)
Paco2005-05-29 20:29:41 // 1213
Szerintem is.
Robi2005-05-29 20:06:40 // 1212
Ez eléggé hülyeségnek hangzik, tekintve, hogy már tavaly is a gumival szívtak. Csak sajnos idén már nem sikerült olyan ütőképes autót építeni. Szó sincs arról, hogy tavaly a Bridgestone nyerte volna meg a Ferrarinak a VB-t, inkább arról van szó, hogy tavaly még nem voltak annyira lemaradva a Michelintől, és azóta az új szabályok is csak rontották a helyzetet.