Fórum >> Típusok >> Giulia

RomeoOne2017-12-06 21:24:50 // 3586
És te már meg is vetted ezt a boxot?
R33Z2017-12-06 20:59:20 // 3585
Amit a 2.0T Giulia Dynamic mode-ban tud váltás szinten, az páratlan. Már 5.500km van benne, de még mindig meghökkenek, hogy ez meg mi, ezt egyáltálan ebben az árszegmensben, hogy lehet??? :)

200 lovas benzines nincs, többen lemérték már, 230HP@380Nm a valós teljesítménye.
A jó hír az, hogy a motor csavarra megegyezik Veloce-val, csak a map-ben van különbség. Mégjobb hír, hogy a Squadra pl. 590,- EUR-ért adja a Veloce map-et a hozzá, amivel Hollandiában még a garanciát sem veszíti el.
Így a Veloce teljesítményét tudja, ami 310HP@460Nm gyárilag, ez a teljesítményszint RWD-ben már elég vidám dolog tud lenni. Végsebességben pedig jobb a Veloce-től, mert rövidebb a végáttétele.

https://www.squadra-tuning.nl/giulia-de-software-ontwikkeling/

Jól mondta Csikós, hogy a 2.0T a legjobb vétel és ne hangoztassuk, mert csak felverik az árát :) csúnya ezt kimondani, de azt kell mondjam a Giulia 2.0 egyáltalán nem drága az áráért.

A dízel konfigok is nagyon jók én is csak azt tudtam tesztvezetni, de a benzin turbó más dimenzió.
Szabolcs 1592017-12-06 20:17:11 // 3584
Automata maga az álom tudom mert stelvio van 280 le iszonyat gyorsan vált :))
Haddel2017-12-06 19:38:57 // 3583
Tök jó😃 A kereskedő ,aki mellettem ,ült az is csak röhögött.Mondta ,nem gond ,ha törik,full casco van rajta😃
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-06 14:37:44 // 3582
Az egeret kiiktatva sokkal gyorsabban reagál előzéskor. Egyrészt van nyomaték alul is, tehát néha egy közepes gáz is elég, vissza se vált. Másrészt ha vissza kell dobatni, akkor nincs az a fél év reakcióidő ami eredetileg volt. Enká nekem úgy mutatta, hogy előzés előtt sport módba tette, és még úgy is kellett egy kis rákészülés. Egér nélkül ez már felesleges. Fél éve nem volt sport módban a váltó :-) És a kick down-t se használtam legalább ennyi ideje. Sokkal gyorsabb az egész. Szóval az egy dolog, hogy az Aisin nem egy súlycsoport a ZF-el reakció és váltási időben, de igazából az ECU program és az egér van elba...
Kézzel váltva kb érződik, hogy a gombnyomástól a váltásig mennyi az átfutási idő. Nem instant a dolog, észlelhető a reakció idő, de sokkal gyorsabb, mint egy kézi váltás. Kipróbálnék már egy ZF-et. Mondjuk egy 200 lovas Giuliaban. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-06 14:23:04 // 3581
az Aisinnak eléggé "buta" a vezérlője vagy is lassú de gondolom a váltó védelmében ... én meg teljesen leszoktam a manuál váltásokról előzés előtt már rálépek a gázra kis gyorsítással és ilyenkor már nincs gondolkodása a váltónak... meg kell tanulni használni :))) Szerpentinen meg olyan sűrűn nem járok bár 1 hónapja jártunk a Bükkben mindenkit lenyomtunk egy telekjáróval :DDD
Sajnos még nem tudtam kipróbálni a ZF váltós új Alfákat de nem is tudom már mit írtak valami 150 progit írtak a váltóra szóval olyan fos nem lehet, nálam nem játszik majd előnyben a váltófül néha a rovaron a kormányfűtés helyett azt nyomom meg vagy kanyarodásnál hozzá ér a kezem és csak pislogok miért nem vált fel :DDD Mindegy is Stelvio lesz az biztos :DDDD
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-06 10:23:28 // 3580
Igen, ezt hiányolom az Aisin-ből. Nekem ki kell tolni manuálba ahhoz, hogy fülekkel váltsak. Az előnye is megvan, mert nyomtam már meg véletlenül a kis műanyag fülecskét. :-)
Viszont fülecske az kell, anélkül nekem nem kéne automata. Előzésnél annyira nem üti át az ingerküszöbömet a reakcióideje, oda még teljesen oké. De kanyargós úton én lényegesen előbb gangolnék vissza, mint ahogy az automata gondolja. Ő még nem látja a kanyart, én meg szeretek egyel visszakapcsolva ráesni az ívre. Az oda must have.

Nem beszélve arról, hogy a hagyományos bolygóműves cuccban, automata módban a konverter ügyeskedik a nyomatékkal 2-esben. Ez egy hegyi szerpentinen a visszafordítókban kb az autózás halála. Az nagyon béna :-)
Ugyanakor kézibe téve elfelejti ezt a hülyeséget, és még a nap is szebben süt :-) Úgy meg azt mondom, hogy jobb mint kézi váltóval. Megvan a gázra rugdosás, ütemre kuplungolás, gyors váltás nagy feelingje is, szeretem. De az hogy úgy csavarod végig egy szerpentinen, hogy végig a kormányon a kéz, és csak pöccintessz, az királyság :-D
Tocke2017-12-06 10:22:03 // 3579
Na igen, nem voltam bekötve. 735 dezső. Szerencsére csak a szám repedt fel a kormánytól:-)))
Liquid2017-12-06 10:02:27 // 3578
Ezen mindenki átesik, én is kuplungoltam automatával... :)
RomeoOne2017-12-06 09:13:53 // 3577
Én kb. a 3. napon rontottam el, amikor kint voltam. Addig koncentráltam. Utána már lelazultam, csak a reflexek nem álltak még át teljesen. Lámpa vált pirosról zöldre, kigyorsítok, gyors kuplung 2-es... Csak nem kuplung van ott, hanem fék. Hülyén nézhetett ki kívülről :D
De ez az egy ilyen hibám volt nekem is.
pettinke2017-12-06 09:10:44 // 3576
a fülek nagyon jók, és nemcsak akkor tudod használni őket, amikor áttolod manuálba a kart, hanem belenyúlhatsz az automata üzemmódba is. ha tudod előre, hogy mondjuk előzni fogsz, már visszagangolhatsz, mielőtt rálépnél a gázra és az automata váltana vissza :-)
Haddel2017-12-05 21:54:28 // 3575
Én a Giulia próbaúton áltam bele a fékbe,mert meg akartam fordulni ,ezért ki akartam nyomni a kuplungot😃
Szerencsére mögöttem nagy követési távolságot tartottak.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 20:56:39 // 3574
Lehet hogy lesz 'félrelépés' eleinte, de hamar megszokható. Én az USA-ban voltam 10 napra anno, akkor átestem a ballábbal fékezésen. A bérautó parkoló kijáratában. Azóta nem volt ilyen. Apum mostanában az én autómmal avatódott be. Egy nagyobbacska fékezés végén rutinból 'kuplungolt'. Az autópálya közepén megtudtuk, mekkora bazi nagyot fog a nagy Brembo :-) Mondjuk ez necces volt, de aztán onnantól ő sem hibázott vele többet. Nagyjából egy hiba után már megy. :-)
Nekem pl necesebb sok automatás km után a TD-be visszaülni. Nincs gond, a váltás is olyan rutin, mint a biciklizés, csak épp elég egy kis elkalandozás. Nekem sikerült lenyomott fék mellett kuplung nélkül hátramenet húznom egyszer :-S
Szerencsére nem gyakori az ilyesmi sem :-)
Szabolcs 1592017-12-05 20:28:46 // 3573
Ha minden igaz jók az infók akkor jövőre érkezik az android iPhone frissítés GIULIA és Stelvio android car vagy Apple car
Piritu - 1.000.0002017-12-05 20:09:55 // 3572
Mondasz valamit. A TCT-s Giuliettával nagyságrenddel kényelmesebb 1000 km-t levezetni. A navi sokkal fontosabb lett, hogy ne felejtsek el 200 km múlva lefordulni.
Norby2017-12-05 19:53:05 // 3571
Igen. Elég lenne, de azt is írtuák itt is meg már több helyen is, hogy a motorok ugyan azok mind a 4 (136,150,180,210)le változatnál csak program különbség van.

Engem megvett. Nem csörgött, kopogott hidegen sem. Deiselből van választék is.
Nekem a váltófülek még kellettek volna.
AdiArsenal2017-12-05 18:00:52 // 3570
Én bal lábbal fogok fékezni, ha lesz automatám :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 16:53:56 // 3569
Elkényelmesít :-) Olyan mint a nappaliban ücsörögni :-) De hogy miért fázott a lábam annyira, azt nem tudom. Bazi hideg ott a föld :-) Pedig edzésben vagyok... bár a beállóm tetejét építettem az is igaz, szóval mostanában a földön nem sokat álltam. Biztos ezért :-D És mert Debrecenben fűtött talaj van... :-)
Kazes☻2017-12-05 16:40:43 // 3568
Szóval ellustít! Ezért fázott a lábad annyira Sanyikáéknál... nincs edzésben! :P
:D
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-05 16:35:17 // 3567
Fura, de az automata váltó városon kívül is nagyon csökkenti a vezetésre fordítandó energiákat. Belegondolva, mozdulatokra lebontva nem sokat spórol. És mégis egy automata váltós autóban nem vagy annyira készenlétben. Valószínűleg a 2.4-em zen nyugalom feelingjéhez sokat tesz hozzá az automata. Én, aki állandóan 90%-ban a vezetésre koncentrálva közlekedtem, mostanában sokszor arra sem emlékszem, hogy merre jöttünk :-) A múltkor Kingám megjegyezte, hogy ej de precízen kikerültem a forgalomtól lezárt felfestést besoroláskor. Fogalmam nem volt róla miről beszél. Minimális figyelmet igényel a vezetés, akkorákat tudok bambulni közben, hogy el se hiszem :-) És mégis, ha bármi hirtelen történik, azt tapasztaltam, hogy ugyanúgy időben lereagálom, sőt. Plusz a bal lábról lerúghatod a cipőt is :-)
Szabolcs 1592017-12-05 15:49:40 // 3566
Tavaly nyáron teszteltem én is a giulia 180 lovas dízelt manualis váltòval valahogy nem jött be automata a nyerő most
G-MANN🍀2017-12-05 12:43:51 // 3565
szerintem sokkal jobb az automata, a manuál ezzel a 180LE motorral nem volt az igazi sajnos.....
RomeoOne2017-12-05 08:29:30 // 3564
Városban, főleg dugóban araszolgatásban összehasonlíthatatlanul kényelmesebb. Városon kívül meg hát... Megspórol neked néhány oldalra nyúlást meg kuplungolást.
AdiArsenal2017-12-05 07:17:13 // 3563
Automata milyen volt? Azt már eldöntöttem, hogy ha veszek akkor dieselt, mert nem akarok megint a giu qv után 10literes fogyasztást, 180lóerő is bőven bőven elég meg olcsóbb is a diesel változat amellett, hogy a választék is nagyobb belőle, csak a váltón még gondolkodom, sose volt még automatám kicsit félek tőle hogy problémás lesz meg a sima kézi váltós jobban is tetszik belül.
Haddel2017-12-04 21:08:24 // 3562
Azért,ha nekem autószalonom lenne,az ilyen hozzáállású értékesítőket páros lábbal rúgnám ki.
'''''2017-12-04 20:47:57 // 3561
180lovast próbáltad?
Norby2017-12-04 20:25:19 // 3560
Én is mát nyár óta ki szerettem volna próbálni, de vagy nem lehetett, vagy én nem értem rá, de most...
Kecskemétre péntek de. telefonáltam, hogy du. kipróbálnék valamit.
A válasz:
Most sajnos csak az automatavan, 4 ig érjek oda.
Oda is értem :-)
Hidegen a diesel hangja egyáltalán nem vészes, bemelegedve meg majdnem tetszett is.
Nagyon jó benyomást tett ránk, úgyhogy már nézegetem is őket.
Külföldön van nagy választék is.
'''''2017-12-04 19:18:50 // 3559
Gyorsan elfelejtetted a 159 rossz olajajánlását!Igaz,te már a 2.0-val nem kellett kinlódj vele.
(volt persze azzal is más gond de nem akarok belemenni)
Sem a szervizek,sem a manuálok nem írták a megfelelő olajat.
Én az elsők között szoptam be vele.Már az eladáson gondolkodtam.
Abban igazad van,hogy kellett pár év amíg kiforrt minden.
'''''2017-12-04 19:12:57 // 3558
Most ugyan arról beszélünk.Nem is az autó vételára számít hanem sajna a fiat-alfa konszern hozzáállása.Én is ugyan ezeket tapasztaltam mint amiket te leírtál.
Kipróbáltam volna tavaly ilyenkor Pécsen egy dízel Giuliát.Három órát vártam ott amíg az asszonyét szervizelték.Meg sem mozdult a tesztautó de csak annyit engedtek,hogy gyorsan beülhettem.Márciusra kaptam volna időpontot.
Így tényleg egyedi marad minden alfa.Nem kell félni,hogy tucatautó lesz.
Putyesz2017-12-04 11:54:10 // 3557
Selenia digi-tec-et mondott nekem egy qv tulaj!!!!
Piritu - 1.000.0002017-12-04 06:58:58 // 3556
"Azért azt te sem mondod komolyan,hogy veszel egy 25M-es autót és utána ha a kereskedés hezitál egy kérdésben akkor nekiállsz keresgélni a neten alkatrész vagy olaj után és megrendeled." - A hezitálás érthetetlen. A gyár kioktatja őket, kapnak manual-t, ePER-t, ráadásul ott van az autó használati utasítása. Ha nem tudják, az azt jelenti hogy nem néztek utána. Magyarul kutyaütők...
Az hogy tapasztalatuk nincs az egy dolog. Minden új típus bevezetésekor ez van.
Jani552017-12-03 23:18:06 // 3555
De igen, komolyan gondolom! Pont én! Ha egy 25M-es autót veszek... (képzeld megtettem a 7,5M-ás autóval 2003-ban is, mert kb az akkori 7,5 M az akkori átlagfizetésekhez képest húzósabb volt, mint most a 25M... de nem ezt szeretném mondani)
Épp, hogy nem bíznám rájuk a 25M-es autót és el nem viselném a hezitálásukat, menne a levél az Alfához, a gyártóhoz.
Pont, hogy elegem van a "márkaszervizek" lehúzásaiból, az el nem végzett munkák, vagy trehányul elvégzett munkák kiszámlázásából. És én szoktam észrevételezni, hogy a "márkaszervizben" az egyik állásban a nyitott motorháztető belső feléről, a mellette lévő álláson flexszelték az akármit a karosszérián és a szikracsóva éppen beverődik, visszaverődik a nyitott motorba... Igen, a hengerfej le volt szerelve a 147-esen. És engem dobtak ki, mert hogy ne magyarázzak, ők tudják, mit csinálnak! Csak azt nem fogták fel, hogy mekkora kárt okoztak evvel a kocsi tulajdonosának, ami hiba majd ebből kifolyólag természetesen később fog jelentkezni...
Természetesen azt is észrevettem számlázás után, de még a telephely udvaráról kiállás előtt, hogy a barátom kocsijában nem cserélték ki a 8db gyertyát, csak felszámlázták... Ugye +100eFt! Volt ám balhé: először kértem a használt gyertyákat, nem tudták/akarták előadni, aztán megnéztük együtt, tényleg nem cserélték ki... Na, volt ám elnézést, meg összekevertük, meg akármi... Felajánlották a következő szervizt ingyen... persze nem kellett! Kellenek ám idegek ehhez és milyen botrányos a szerviznek, mikor kiderül az igazság.
Vagy, nekem külön kell szólnom, megbontás előtt alapos mosást csináljanak, hogy a retek ne potyogjon már bele a kényes belső részekbe... mert már éppen nekiálltak, én meg szinte véletlenül vettem észre... hogy lehet megbízni ezekben a hozzá nem értő kutyaütőkben?
(Helyek, dátumok, rendszámok nálam)
Szóval, ha hezitálnak, ha nem, akkor is leellenőrzöm őket. És majd eldöntöm, hogy itt, vagy a "Bécsi út másik végén" végeztetünk bizonyos munkákat. Majd ott tudják.
Végképp nem ide tartozik, de a mai napig tele a t...m az olaszautókházával, mikor is határozott szándékkal, pénzzel a zsebemben vittem az akkor 10éves (akkor 50ekm-t futott) hibátlan 156-osom, hogy átülnék új alfába... Megmondták látatlanban xFt, kijött a nagyon hozzáértő, ránézett (kb időben is ennyi, amíg leírtam), vissza a géphez: összehasonlította az akármilyen 250-300ekm-es, javított, többnyire lepusztult kocsikkal, majd visszavett még egy százezret. Még ezt is lenyeltem volna... de akkor jött a következő mondásuk: és, mivel itt nem lehet használt gumikkal kitenni a használt kocsit, vegyek rá újszerűt, de legjobb, ha újat, akkor biztosan jobban elmegy. Észhez térítettek!!! Azóta is használom a 156-ost, semmi indoka a cserének... Köszönöm nekik (spóroltak nekem egy csomó pénzt, ugrott nekik az üzlet, egy autóval kevesebb kelt el, köszönhetően az ilyen kereskedői szemléletnek). Ugyanitt a nyáron Stelvio próbavezetés: gyönyörű kocsi, méltó szalon, udvarias kiszolgálás,... körbe nézve az udvaron, kinézve a szalon ablakán: derékig érő gazban állnak az új autók... De biztosan az én elvárásaim túlzottan nagyok.
'''''2017-12-03 19:38:29 // 3554
Személyesen többen is beszéltek a szóban forgó tulajjal innen.Tök normális és segítőkész srác több alfával.Nem szokott "vetíteni".
Azért azt te sem mondod komolyan,hogy veszel egy 25M-es autót és utána ha a kereskedés hezitál egy kérdésben akkor nekiállsz keresgélni a neten alkatrész vagy olaj után és megrendeled.
Épp a héten vitte öcsém szervizbe az egyik offos márkájú autónkat ami hasonló kategóriában van a qv-vel.4 évig minden szerviz és anyagok is ingyen vannak.Ahogy megemlíti,hogy cserélni fogjuk,kávé,süti,csereautó,tesztautó...
A mi márkánk esetében ettől még nagyon messze vagyunk kiszolgálásban. :-(
Persze az alfa az tényleg nem az ész érvekről szól. .-)
Jani552017-12-03 19:18:58 // 3553
Milyen olaj való bele? Gépkönyv, matrica a motortérben, de, ha semmi támpont nincs, az Alfánál, a Ferrarinál csak tudnak valamit... Az internet világában nem probléma a gyártót utolérni...
Ez inkább olyan műbalhé szerintem.
'''''2017-12-03 15:05:41 // 3552
Remélem nemsokára kiderül,hogy létezik-e ilyen box mert tervben van az is.
Egyébként én 1000 eurót írtam az árára,nem 100-at de értem,hogy mire gondolsz! :-)
'''''2017-12-03 15:01:57 // 3551
Szinte csak új autóink voltak eddig.A legtöbb offos volt de azért volt 4 új alfa is.Egyiknél sem volt gond a vezérlés cserét megtudni előre.
Itt három kereskedéssel beszéltem eddig de nem kaptam érdemi választ.Azt tudják már,hogy mennyi egy első szerviz mert azon már túl van pár qv.
Lehet,a ferrari technika miatt van a nehézség.Nem tudom.
Az egyik qv tulaj szerint még olajat sem tudott venni hozzá mert először nem tudta a kereskedés ahol vette az autót,hogy milyen való bele,aztán meg nem is volt olyan olajuk.
Kell még szerintem kis idő amíg kiforr minden.
Ez a történet kb olyan mint a 159-nél amikor az elsők részecskeszűrőjét megölték a rossz olajjal.Az is csak pár év után derült ki és akkor változtatták meg az ajánlást is.
Jani552017-12-03 13:48:58 // 3550
Urak! Nagyon sok márka, sok típusa kapható alapból félezer Le teljesítménysávban, bátran ki lehet próbálni, nem fog történni semmi különös! Ezek a csodaszerek nagyon ritkán és kivételes esetekben tudják leadni ezt a maximális teljesítményt, (és általában rövid időtartamra), meg a különféle forgalmi helyzetekben nincs is rá szükség. A különféle hárombetűs elektronikák felügyelik és visszaszabályozzák a teljesítményt, ha pl. elforogna valamelyik kerék, stb. Természetesen egy-egy előzéskor, elinduláskor jó, ha van teljesítmény bőven, de ez tényleg másodperceknyi időtartam. A teljes hajtáslánc úgy van méretezve, ha a félezer Le rázúdulna a hajtott kerekekre, akkor sem történne semmi, mert elforognak a kerekek, tapadásvesztés miatt visszaszabályoz a rendszer/elveszed a gázt, a másik véglet, mikor kiváló tapadás van a kerekeknél, a motorfordulathoz tartozó max nyomatéknál lévő teljesítményt adja a motor, ahol pedig a nyomatékmaximum van, az általában kevesebb, mint a motor névleges legnagyobb teljesítménye (benzinesek leginkább). Ebből is következik, szinte soha nem fog max teljesítményen működni a motor. Másfelől: ha valóban működne félezer Le körül, akkor 20-25-35 literes fogyasztással sem érné be... Ugye, ennyit nem fogyaszt egyik kocsika sem (mert tudjuk, hogy nem), tehát kb 200-300Le-ig sem használjuk.
RomeoOne2017-12-03 13:12:16 // 3549
Sztem meg nagyon nem hihető. Ez így is egy durván kihegyezett motor. 660 lóerő az pedig 30%-al több, mint a gyári. Meg hát abszolút értékben is sok. Nem egy leszabályozott dízel ez, hogy átépítés nélkül ennyit fel lehessen szabadítani benne. Ha ennyi tartalékot raknának bele, akkor elég sokat pazarolnának. Többet bíró alkatrészek, amik növelik a súlyt és drágábbak is. Mi értelme lenne? Azért, hogy lehessen boxot belerakni 100 euróért, amikor ilyen pluszért még elkérhetnének 20ezer eurót?
Sokszor mégy sz@ros kábelekből is a legrövidebbet rakják be, nehogy azon a néhány gramm rézen költségük legyen. Ha valahogy ki is lehet ebből hozni 660-at egy sima box-szal, akkor biztos vagyok benne, hogy nem lesz az autó hosszú életű.
Jani552017-12-03 13:00:34 // 3548
96-ban és 2003-ban vettem új alfákat magyarországon. Mindkettőnek a gépkönyvében benne van, egyértelműen olvasható a vezérlécsere intervalluma: 60ekm, vagy 8-10, ill. 10 év. Értelemszerűen, amelyik előbb bekövetkezik, akkor az lesz aktuális. (ha igaz volt ez a 146-ra és a 156-ra, akkor bármelyik másik alfára is biztosan igaz) Hogy ezt nem tudják megmondani egyik kereskedésben sem, az eléggé necces... szinte el sem hiszem. Talán, mert nem a szervizeseket kérdezted.
'''''2017-12-03 09:42:35 // 3547
Szerintem sem a motor sem a többi alkatrész nincs maxra terhelve a gyári adatoknál.
Gondolom 15-20% itt is simán húzható feljebb.
Egyébként már több helyen kérdeztem,hogy mikor kell teljes vezérlést csinálni vagy komolyabban hozzányúlni a motorhoz de sajna erre egyik kereskedő sem tudott még konkrét választ adni.
'''''2017-12-03 09:36:04 // 3546
Ha jól tudom,csak egy box kell hozzá 1000euró körül.
Nekem is hihető a plusz 100-150le.
Haddel2017-12-02 21:10:53 // 3545
Csak hülyülök,én is csak tollpihével merném simogatni a gázpedált. Azért egy ilyen erős autóhoz komoly vezetői tudás kell szerintem.
Chianti2017-12-02 19:19:03 // 3544
Elhiheted, hogy kipróbáltam volna nagyon szívesen, de ez az autó azért nem egy játékszer... Talán majd legközelebb, ha arra járok és meg lesz még... :o)
BCS2017-12-02 19:03:51 // 3543
A 600 LE körüli teljesítmény motorfejlesztői szemmel még abszolút reálisnak tűnik számomra.
Azon felül szerintem már, hogy hozza a megfelelő élettartamot, jópár dolgot át kellene rajta tervezni, kezdve a hengerfejjel, forgattyús mechanizmussal, vezérléssel, hűtéssel.
Nyilván egy komolyabb futúmű sem árt, az ilyen teljesítményekhez.

Mit kínál hozzá, amúgy a Novitec, azt nem tudod? Turbó, kipufrendszer, szoftver?
Haddel2017-12-02 18:22:46 // 3542
Miért nem dobtál bele egy kis zsetont a perselyükbe ,és kihozni kicsit veretni,?😃😃
RomeoOne2017-12-02 17:01:10 // 3541
De baszki, az nagyon sok. Meddig bírja azt a teljesítményt a többi alkatrész? Nem hiszem el, hogy ekkora tartalékkal tervezték meg az erőátviteli rendszert.
'''''2017-12-02 15:39:38 // 3540
Nekem egy qv tulaj azt mondta,hogy van Novitec tuning hozzá.660 és 700lovas változatban.660-ra van még gyári gari a nagyobbra már nincs.
Remélem valós a hír. :-)
BCS2017-12-02 11:22:07 // 3539
Na igen, ez egy clubsport Jag inkább, becsövezve és pályanapra építve. Olyan, mint egy M4 GTS.
Ilymód az összehasonlítás teljesen életképtelen és irreleváns. A Giulia Q egy széria, (nem limitált) hétköznaponként is használható autó, ami 5 személyt is elvisz hosszútávon.
Az Alfa is építhetne egy ilyen clubsport változatot, csak minek...egészen biztos vagyok benne,hogy a 2.9 V6-ot is fel lehet húzni 600 ló környékére, meg becsövezni, versenyfutóművet alátolni, és akkor megint ütné a Jag-et.
Pár tuner már el is kezdte építgetni a Giulia Q-t, asszem most olyan 580 LE körül járnak vele.
Liquid2017-11-29 20:21:45 // 3538
semmi extra nincs benne, írták is a "cikk"-ben, hogy nagyon nem utcai autó a Jag, építettek gyorsan vala,mit, amivel az övék lehet a cím egy darabig.
Giuntini2017-11-29 19:31:09 // 3537
De könyörgöm hová? Már a QV 510 lóereje is közútra túlzás. A Veloce 280 lóereje minden igényt kielégít. Azt meg nem hiszem el, hogy a Jag futóműben lenyomta a QV-t. Egyszerűen nem elég a Nurburgringen a motor, oda meg futómű is kell! Már azon is nagyon elcsodálkoztam, hogy a QV lenyomta a Lambo Aventadort!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.