Már csak egy EB vagy egy olimpia hiányozna..... Biztos sok pénzt hozna egyszer, de szerintem még a befektetések sem térülnének meg. Nem beszélve arról, hogy mit csinálnánk azzal a rengeteg stadionnal utána??
És hogy a topicnál is maradjunk picit, hogy jutna el az eseményekre az a rengeteg szurkoló? BKVval?? Na ne......
Xixo2009-01-28 02:16:42 // 1805
Xixo2009-01-28 02:12:09 // 1804
De miért???
Ha ez mind megvalósulna, akkor még én is tömegközlekednék. :))
De egy telezsúfolt 7esre vagy egy fél órás menetidejű 72esre nem fogok felszállni.....
Ha ez mind megvalósulna, akkor még én is tömegközlekednék. :))
De egy telezsúfolt 7esre vagy egy fél órás menetidejű 72esre nem fogok felszállni.....
Tommi2009-01-27 23:54:33 // 1803
Persze, azok a stadionok már rég kész vannak, csak dugdossák őket és a fővárosi közlekedés is überhibátlan :)))
Kazes☻2009-01-27 23:22:56 // 1802
De ez csak mese-mese-mátka, pillangós-madárka! :)))
Tommi2009-01-27 23:09:40 // 1801
Erről az jut eszembe, amikor az elmúlt 3-4 alkalommal pályáztunk a foci eb-re: mindig elvittük az UEFA képviselőit egy füves placcra és mondtuk, hogy itt lesz majd a stadion, amiről most csak látványterv van. Évekkel később a következő pályázaton megint ugyanarra a füves placcra vittük ki őket, majd a következőn megint. És feltűnt nekik, hogy mi több, mint egy évtizede csak ígérgetjük a stadiont, de sehol semmi... :)
Ha minden megvalósult volna, amit az elmúlt 20-30 évben kitaláltak az okosok a főpolgármesteri hivatalban, akkor mára Budapest egy parkokkal és virágokkal teli, P+R parkolóktól zsúfolt, tiszta, rendes és precízen működő BKV-val rendelkező, komplett M0-ást megépítő és az ország vérkeringésébe becsatlakoztató szép város lenne.
Ha minden megvalósult volna, amit az elmúlt 20-30 évben kitaláltak az okosok a főpolgármesteri hivatalban, akkor mára Budapest egy parkokkal és virágokkal teli, P+R parkolóktól zsúfolt, tiszta, rendes és precízen működő BKV-val rendelkező, komplett M0-ást megépítő és az ország vérkeringésébe becsatlakoztató szép város lenne.
Liquid2009-01-27 22:46:15 // 1800
végülis, iért ne :)) voltunk már a vas és acél országa is, vasércbánya nélkül :))
Liquid2009-01-27 22:45:33 // 1799
ha tartják az ütemet, amit eddig hoztak, akkor kb. 2234-re tudják mindezt megtenni :)
a 4-es metró is kb. 10 éve "épül", sőt az M0-már a 70-es évek óta
a 4-es metró is kb. 10 éve "épül", sőt az M0-már a 70-es évek óta
Szilárd2009-01-27 22:45:11 // 1798
Ennek szerintem a fele sem fog megvalósulni...
Kazes☻2009-01-27 22:44:47 // 1797
Édes álom! 5-ös metró és a többi?! He-he-he.......!!! Ja, meg az olimpia, mi?!
Tommi2009-01-27 22:39:01 // 1796
Gyerekek, ha mindez megvalósul... Elköltözök "kedves" fővárosunkból :)
Budapesti közlekedésfejlesztési tervek...
Budapesti közlekedésfejlesztési tervek...
Xixo2009-01-23 03:04:58 // 1795
Sokkal látványosabb lenne, ha a "völgyeket" lemélyítenék és az onnan kitermelt földet ráhordanák a "dombokra". :))))))))))
Zsolt1552009-01-22 23:39:43 // 1792
Politikusok számára a tisztesség, és az erkölcs másodlagos. Csak a honpolgároktól követelik meg.
Zsolt1552009-01-22 23:33:19 // 1791
Miért? Mi a baj vele??? :-)))
Bianco2009-01-22 23:06:24 // 1790
Nem számít !
A lényeg a 350 HUF-os benzinár lesz... :-(
Fizesssünk a szarért is A'la Hungary........
Szánalmas
A lényeg a 350 HUF-os benzinár lesz... :-(
Fizesssünk a szarért is A'la Hungary........
Szánalmas
pityke2009-01-22 23:00:18 // 1789
ma mentem a 86-oson tiszta kátyu az egész,kamion kamion hátán és közben meg monyákolják be a lyukakat.
a tavaly felujitott rész is szétment már azt is kátyuzzák.
szoval életveszélyes az ut szombathelytöl györig : (((
a tavaly felujitott rész is szétment már azt is kátyuzzák.
szoval életveszélyes az ut szombathelytöl györig : (((
Bianco2009-01-22 22:53:51 // 1788
Szívem szerint az A8 helyett adnék nekik Zsiguli 1200-t.........kezdetnek aztán még lenne ötletem a spórólásra .....
Havi 56e nettó, de ha sír a szája ennél lehet kevesebb is
Napi 16 óra meló
A fizetésének csak a 60 %-a legyen hivatalos
Ne érje el a nyugdíjkorhatárt sose
....
Nyugodtan lehet lázadni !!!
Havi 56e nettó, de ha sír a szája ennél lehet kevesebb is
Napi 16 óra meló
A fizetésének csak a 60 %-a legyen hivatalos
Ne érje el a nyugdíjkorhatárt sose
....
Nyugodtan lehet lázadni !!!
Kazes☻2009-01-22 22:48:17 // 1787
Na igen üvegzseb helyett páncélzseb van! + van itt ágyas barack, meg mézes barack.
Bianco2009-01-22 22:43:37 // 1786
Hallottál Barack első rendelkezéséről az első napon ????
Szvsz követendő lenne Mo-n is....
De sajnos itt minden politikus csak a saját zsebét nézi......
Szvsz követendő lenne Mo-n is....
De sajnos itt minden politikus csak a saját zsebét nézi......
csocsi2009-01-22 22:36:15 // 1784
Legalább szép a kilátás :))
Bianco2009-01-22 22:27:11 // 1782
Az a lényeg, hogy a családi pótlékot kell csökenteni, mert az túl sok.....
(M)agyarország 2009....
(M)agyarország 2009....
Satti2009-01-22 21:58:42 // 1781
Ez tök jó, mi a baj ezzel? :-)) Ja, és azért jó, mert jó....! :-))
Charlie 1662009-01-22 20:35:47 // 1780
Állítólag voltak irgalmatlanul okos szakvélemények pro és kontra, én is hallottam nem is egyet.
Megindokolni persze mindent meg lehet, így mindenki azt gondolhat amit akar, így én is csak a saját véleményemet szűröm le, miszerint :
- Jártam már pár helyen a világban, de eddig ilyet vagy akár hasonlót sehol de SEHOL nem láttam.
- Az hogy az eddig hibátlanul dolgozó fricc fúrókat meglepte a löszfal, az sem véletlen. Naná, ez nem az Alpok bazaltjai.
- És akkor mi van ha kicsit hullámvasutas lett volna ? Azt is mondták hogy azért nem a "bevágás-feltöltés" módszerrel csinálták mert a völgyet túl nagy meló lett volna feltölteni. Ok ezt értem, de hol a völgy ?????????
- Az a baj hogy az egész kicsit (nagyon) olyan "mai magyarosan" néz ki, amiről pedig tudjuk hogy enyhén sántítós...
- Ha folytatódik a talajerózió, akkor mire az unokáink megszületnek, el fog fogyni az alagút felül a talaj, ami azér' jó mer lehet majd rajta passzolgatni....
Nekem ez az egész kisértetiesen hasonlít anno a BAM vasútvonalra, ami azért vágja keresztül a tajgát nyílegeyenesen mert anno a generalisszimusz bedühödött, felbaxta a vonalzót a térképre és meghúzta hogy merre menjen és azért arra mert csak.
Azon a vonalon is mindösszesen egyetlen egy hurkos kanyarkombináció van, az is azért mert a góré csak úgy tudta meghúzni egyből az egyenest hogy közben körülrajzolta a saját hüvelykujját....
Megindokolni persze mindent meg lehet, így mindenki azt gondolhat amit akar, így én is csak a saját véleményemet szűröm le, miszerint :
- Jártam már pár helyen a világban, de eddig ilyet vagy akár hasonlót sehol de SEHOL nem láttam.
- Az hogy az eddig hibátlanul dolgozó fricc fúrókat meglepte a löszfal, az sem véletlen. Naná, ez nem az Alpok bazaltjai.
- És akkor mi van ha kicsit hullámvasutas lett volna ? Azt is mondták hogy azért nem a "bevágás-feltöltés" módszerrel csinálták mert a völgyet túl nagy meló lett volna feltölteni. Ok ezt értem, de hol a völgy ?????????
- Az a baj hogy az egész kicsit (nagyon) olyan "mai magyarosan" néz ki, amiről pedig tudjuk hogy enyhén sántítós...
- Ha folytatódik a talajerózió, akkor mire az unokáink megszületnek, el fog fogyni az alagút felül a talaj, ami azér' jó mer lehet majd rajta passzolgatni....
Nekem ez az egész kisértetiesen hasonlít anno a BAM vasútvonalra, ami azért vágja keresztül a tajgát nyílegeyenesen mert anno a generalisszimusz bedühödött, felbaxta a vonalzót a térképre és meghúzta hogy merre menjen és azért arra mert csak.
Azon a vonalon is mindösszesen egyetlen egy hurkos kanyarkombináció van, az is azért mert a góré csak úgy tudta meghúzni egyből az egyenest hogy közben körülrajzolta a saját hüvelykujját....
Kazes☻2009-01-22 19:18:46 // 1779
Elég röhejes már ahogy kinéz és mennyivel is lett drágább, hány milliárddal?
Poló2009-01-22 18:37:57 // 1778
Így lesz az, hogy nem lehet 130-cal végigmenni, hanem az alagutaknál vissza kell venni 80-100-ra a tempót. Állítólag lett volna egy ésszerűbb nyomvonal is, de inkább ezt választották. Volt erről egy emailem, megnézem meg van -e még a kukában vagy törlődött -e.
Ricoe1562009-01-22 18:34:07 // 1777
Hát ennek sok értelme van...bár nem vagyok szaki, de azért ránézésre is látszik, hogy feleslegesen annak ott azok a lukak.......mért nem hordták el a lankákat?
Charlie 1662009-01-22 17:59:39 // 1776
Poló2009-01-20 17:57:55 // 1775
Pedig van olyan is, hogy a jobbra tartsot írják ki. Meg a leállósávon állni veszélyes, biztonsági öv stb...
Olaszoknál útinfót írnak ki.
Olaszoknál útinfót írnak ki.
Kazes☻2009-01-20 17:44:27 // 1774
Na eeeez igen, gyönyörű. Broafff... :(
NGC2009-01-20 08:48:24 // 1773
én ennek kifejezetten örülök. legalább ők is szívnak.
Zsolt1552009-01-20 08:46:17 // 1772
Igen, 435-s. Sajnos ezek felújítása elmaradt, mert jöttek a Volvo buszok. Pedig addig elég szépen karbantartották őket. Aztán a Volvo buszokra is csak úgy adtak garanciát, hogy ha a BKV saját költségén a futóművet megerősítteti, mert ez nem rendeltetésszerű használatnak felel meg, ami Budapesten van.
A Thököly úton a BKV buszokra sebességkorlátozást vezettek be. Ikarus 40km/h, Volvo 30km/h.
A Thököly úton a BKV buszokra sebességkorlátozást vezettek be. Ikarus 40km/h, Volvo 30km/h.
Zsolt1552009-01-20 08:42:23 // 1771
Sajnos. :-(((
A Múzeum kürúton most cserélték ki a villamos vágányokat, és közművet. Csak az úttest maradt ki. Egyszer majd talán az is, ha ...
A következő NASA Hold-expedició szerintem idejöhet gyakorolni, mert annak a felszíne sem olyan sz@r mint ez az út szakasz.
A Múzeum kürúton most cserélték ki a villamos vágányokat, és közművet. Csak az úttest maradt ki. Egyszer majd talán az is, ha ...
A következő NASA Hold-expedició szerintem idejöhet gyakorolni, mert annak a felszíne sem olyan sz@r mint ez az út szakasz.
Edyboy2009-01-20 08:40:59 // 1770
Jól látom,hogy ez 430-as Ikarus?
azok még csak 15 év körül járnak :(
azok még csak 15 év körül járnak :(
Edyboy2009-01-20 08:39:25 // 1769
Még pár évig kell zötykölődni a Thököly úton,még egy darabig nem újítják fel :(
Zsolt1552009-01-20 06:23:19 // 1768
Zsolt1552009-01-09 08:51:26 // 1767
Lehet. Alagút nélkül a végén még szégyenben maradnánk.
Zsolt1552009-01-09 08:45:34 // 1766
Én sajna az előzőt szoktam csak látni. :-))
VinceP4 (Il capitano)2009-01-09 02:54:20 // 1765
Ösém!! Völgyet ásnak a híd alá... A kiásott földet meg gondolom az alagutakra teszik...
Xixo2009-01-09 02:39:22 // 1764
Mert ennyi eszük van. Mondjuk én már láttam a második verziót is. Vagy csak álmodtam? :))
Mike.2009-01-08 07:58:01 // 1763
Tegnap a híradóban láttam ezt a táblát és nekem is pont ez jutott eszembe.
Zsolt1552009-01-08 07:53:52 // 1762
Valaki meg tudná mondani, hogy az autópályákon lévő elektronikus táblákon, miért azt írják ki, hogy "Jobbról előzni tilos!", és miért nem azt, hogy "Kötelező jobbra tartani!"???
Zsolt1552008-12-11 12:56:51 // 1761
Kis hazánkban - szinte - nincs is összefonódás.
GTPeti2008-12-07 18:26:10 // 1760
Most mondanám, hogy bárcsak ez lenne Mo (és a társadalom) jelképe, de nem mondom. Gondolom elég anyag és pénz "tűnt el", míg elkészült. :(((((
Kazes☻2008-12-06 18:54:08 // 1758

Díszkivilágítva.
Zsolt1552008-11-28 20:19:14 // 1757
csocsi2008-11-23 11:03:15 // 1756
Vaze hát innét kell lízingelni :))))))))))))))))))))))