Public Enemy2017-06-05 10:38:12 // 2148
Jól áll neki ez a szín!! :-))
Buksi2017-06-04 23:37:13 // 2147
Na gratula hozzá! :-))))
ZoliNix2017-06-04 22:55:50 // 2146
De jó írás!
Volt nekem is csak sima 1,8-as.
Ennyi gond nem volt vele, szerettem.
Volt nekem is csak sima 1,8-as.
Ennyi gond nem volt vele, szerettem.
Zsolt1552017-06-04 20:49:53 // 2145
Lesznek hozzá kazettáid? :-P
Kazes☻2017-06-04 20:26:18 // 2144
Na, végre... akkor most már házhoz szállítással is nyomhatod... belefér! :D
Marklar1552017-06-04 19:52:14 // 2143
Van még javítani való. Csak így már hivatalossan is tudok vele menni. 😉
Zsolt1552017-06-04 18:00:38 // 2142
Gratula! Csak elkészült végre. :-))
Marklar1552017-06-04 17:47:18 // 2141
Az "új" melós verda. Dedra helyett. ;)
2002. 2,4JTD. 150L. Amit akkor kérni lehetett ezekbe, mind benne van. Majdnem mind működik is :D Pl a Navinak nincs értelme. Idegesítő kicsit, hogy integrált a kazettás!? rádió. Az első 500km után nagyon tetszik... (05.31. kapta a rendszámot. Gondolom becsúszott hátra, mert már PE.-xxx is láttam) ;)
2002. 2,4JTD. 150L. Amit akkor kérni lehetett ezekbe, mind benne van. Majdnem mind működik is :D Pl a Navinak nincs értelme. Idegesítő kicsit, hogy integrált a kazettás!? rádió. Az első 500km után nagyon tetszik... (05.31. kapta a rendszámot. Gondolom becsúszott hátra, mert már PE.-xxx is láttam) ;)
Marklar1552017-06-04 17:34:29 // 2140
Van havernak kettő is ;) Az az már csak egy. Vagy a fene se tudja, hogy áll vele. Ő sem.
Kazes☻2017-05-23 15:04:43 // 2138
Marklar1552017-04-22 16:09:51 // 2137
Ez rendben van. Nem úgy, mint a másik topikban... :)
Public Enemy2017-04-22 08:26:55 // 2136
Az a vonóhorog...
Felniközepek? :-))
Amúgy nem csúnya!
Felniközepek? :-))
Amúgy nem csúnya!
tipoatti2017-04-21 21:19:21 // 2135
Kazes☻2017-04-20 23:39:15 // 2134
Kazes☻2017-04-15 00:21:40 // 2133
Marklar1552017-04-10 22:12:23 // 2132
Kb 95000km! 1,6 3 ajtós sárga. Ősszel tette talpra (2010ben kölcsön adott a tulajnak, azóta most sikerült rendezni. (Hosszú, de már papírok is rendben) Szóval 2010-2016 ig állt nála. Azóta sem ment sokat. Kapott friss vezérlést, folyadékokat, féket, vizsgát, ACt... Van hozzá egy tetőablakos sárga donor is. Így hirdeti 850e ért. (ha jól emlékszem) 2in1 Érden vannak.
20 9848937 a száma.
20 9848937 a száma.
tipoatti2017-04-10 18:09:41 // 2131
Bővebb info jöhetne a haver verdájáról. ;)
Marklar1552017-04-10 15:57:36 // 2129
1,2? :)
Havernak van egy eladó 1,6 és sárga is. ;)
Havernak van egy eladó 1,6 és sárga is. ;)
tipoatti2017-04-10 14:51:16 // 2128
MEO2017-03-20 17:24:29 // 2127
Xixo2017-03-19 23:43:18 // 2126
A hlx-nél tuti ott van, mert azt tavaly cseréltük Öcsémébe. Meg talán a HGT-n is, de arra már kevésbé emlékszem, mert már több mint 10éve nincs velem...
MEO2017-03-19 22:32:12 // 2124
Ott van egy "doboz" de az nem nyitható.Kívül a tűzfal fölött viszont megtaláltam a " légbeömlőt" és két csavart ami rögzítené foglalattal együtt a pollenszűrőt. Majd valamit barkácsolnom kell oda.
Xixo2017-03-19 16:47:35 // 2123
Vagy mögött? Valahol arra :)
Xixo2017-03-19 16:47:02 // 2122
Utas oldal kesztyűtartó alatt.
Kazes☻2017-03-19 15:08:56 // 2121
Talán a szélvédő előtt a jobb oldali ablaktörlő kar alatt, mint az egyesnél... szvsz ezen csak nem változtattak... nekem I. Van-om volt. :)
MEO2017-03-19 14:20:13 // 2120
Milyen motor van benne? Aszzem van dísztárcsám hozzá! Tartaléknak nem kell?
MEO2017-03-19 11:40:54 // 2119
Sziasztok! Punto 2 Van esetében,hol találom a pollenszűrőt?
RomeoOne2017-02-17 16:50:19 // 2118
Pedig annak idején még az Alfa jelvénnyel a Scighera-t is ők tervezték, aztán sajnos ők is német kézben vannak.
Saját autómárkát alapít az Italdesign
Saját autómárkát alapít az Italdesign
Buksi2017-02-16 22:57:56 // 2116
Nem rossz. Elfogadnám. ;-))
RomeoOne2017-02-16 21:57:27 // 2115
Kazes☻2017-02-06 23:55:12 // 2114
Ricsi 1472016-12-22 18:50:32 // 2113
Üdv mindenkinek!
Ma lefolgaloztam a puntot. :) Van rajta par esztetikai hiba, de igazabol ez most szamomra lenyegtelen...
160.000 km, klima, elso ulesekbe legzsak. Remelem jo lesz, szerelom atnezte azt mondja rendben van, fek tarcsak eleg ujnak neznek ki, futomu is ok. Szelepfedel tomitest kell cserelni, meg a kinyomocsapagynak kezd hangja lenni, valamikor majd azt kell cserelni... Meg persze a kotelezo vezerlescsere+olaj... bar valoszinu hogy 100 kornyeken kicsereltek a vezerlest, de jobb a bekesseg...
Koszonom a tanacsokat mindenkinek... ;)
Ma lefolgaloztam a puntot. :) Van rajta par esztetikai hiba, de igazabol ez most szamomra lenyegtelen...
160.000 km, klima, elso ulesekbe legzsak. Remelem jo lesz, szerelom atnezte azt mondja rendben van, fek tarcsak eleg ujnak neznek ki, futomu is ok. Szelepfedel tomitest kell cserelni, meg a kinyomocsapagynak kezd hangja lenni, valamikor majd azt kell cserelni... Meg persze a kotelezo vezerlescsere+olaj... bar valoszinu hogy 100 kornyeken kicsereltek a vezerlest, de jobb a bekesseg...
Koszonom a tanacsokat mindenkinek... ;)
misike762016-12-18 20:50:38 // 2112
Soha nem éreztem kényelmetlennek, egész tágas. Van egy céges swift, max 1,5 órát kell benne ülnöm, de az bőven elég belőle. Szerintem sokkal jobb verda a punto. A fogyasztás úgy jött ki, hogy lakott területen 60on volt a mutatóm, kint 100-110 körül.
Ricsi 1472016-12-18 20:37:06 // 2111
Valami ilyesmi fogyasztast varnek majd en is, meg ennyi hibat is :)
Erdekes, en arra szamitottam, hogy majd biztos kenyelmetlen lesz meg nem fog tetszeni, de tetszett, bejott... Mondjuk nem meglepo, olasz... :)
Erdekes, en arra szamitottam, hogy majd biztos kenyelmetlen lesz meg nem fog tetszeni, de tetszett, bejott... Mondjuk nem meglepo, olasz... :)
Ricsi 1472016-12-18 20:31:56 // 2110
Igen, azt tudom, hogy a lenyege az, hogy iranyithato marad az auto, azert is irtam, hogy a zebrara csuszott tovabb a srac, ha ott van valaki akkor siman elcsapja... Bar ezt nem tudtam, hogy meghosszabitja a fekutat, koszi :)
Liquid2016-12-18 20:25:19 // 2109
Az ABS az esetek túlnyomó többségében éppenhogy meghosszabbítja a fékutat ha be kell avatkoznia. Kivétel a havas-jeges út, ott talán rövidít, de ebben se vagyok teljesen biztos.
A lényege az, hogy irányítható marad az autó.
A lényege az, hogy irányítható marad az autó.
misike762016-12-18 19:30:03 // 2108
Nekem is volt 2-es puntóm, 16v. 2,5 év alatt 37000 km-t mentem vele. Egyszer volt vele gond, a gyújtás kábeleket kellett kicserélni, mert dadogott. Fogyasztás országúton nálam megállt olyan 5.2-5.5 körül.megyegetett szépen, szerettem.
VV62016-12-18 17:52:11 // 2107
...vagy nem kell satuzni.
Ricsi 1472016-12-18 15:36:15 // 2106
Igen, simán lehet benne ennyi, évente kb 15 ezer km, nem sok... Meg hát állapotot veszünk nem kilométert... :)
Kérdeztem is az eladót, hogy tényleg van-e benne ABS mert ha nincs akkor nem autózok el érte feleslegesen, de nem tudja, hirdetésben az van írva, hogy van (mondjuk a CD-s rádiót is írja, hogy van, közben meg a képen ott figyel a kazettás :D)...
Ma miután megnéztem a Puntot, haza fele azon gondolkoztam, hogy kell-e az ABS, ment előttem egy régi passat, lámpa sárgára vált még átakart menni de már piros lett mire oda ért a lámpához, satu fék szépen csúszott egyenesen tovább rá a zebrára... Szóval ezt vehetem egy jelnek, hogy kell az ABS... :)
Kérdeztem is az eladót, hogy tényleg van-e benne ABS mert ha nincs akkor nem autózok el érte feleslegesen, de nem tudja, hirdetésben az van írva, hogy van (mondjuk a CD-s rádiót is írja, hogy van, közben meg a képen ott figyel a kazettás :D)...
Ma miután megnéztem a Puntot, haza fele azon gondolkoztam, hogy kell-e az ABS, ment előttem egy régi passat, lámpa sárgára vált még átakart menni de már piros lett mire oda ért a lámpához, satu fék szépen csúszott egyenesen tovább rá a zebrára... Szóval ezt vehetem egy jelnek, hogy kell az ABS... :)
DKori2016-12-18 14:50:54 // 2105
Szerintem csak ezért ne félj tőle, olcsón fenntartható és nem elromlós fajta...13-16 évesen azért már akár lehet benne ennyi méter (hisz itthon nem feltétlen csak második autóként használták, van ahol ez töltötte be a "kis családi autó" szerepét is).
2002ig itthon csak a legmagasabb felszereltségi szintekhez (HLX, HGT, Sporting) járt alapból az ABS, az alacsonyabbakhoz (S, ELX) felárért lehetett kérni...szóval messze nem az összesben van.
2002ig itthon csak a legmagasabb felszereltségi szintekhez (HLX, HGT, Sporting) járt alapból az ABS, az alacsonyabbakhoz (S, ELX) felárért lehetett kérni...szóval messze nem az összesben van.
Ricsi 1472016-12-18 14:11:26 // 2104
Értem, köszi :)
Ma voltam megnézni egyet, úgy volt hirdetve, hogy ABS van benne, hát nem volt, pedig nem bánnám ha lenne... A city funkció működött...
Holnap lehet megnézek egy másikat abban elméletileg van ABS, viszont 200 000 km van... be merjem vállalni?
De ahogy beültem, nem éreztem magam rosszul benne, szóval szerintem ha meglesz a megfelelő jóban leszünk, egyedül a sok kilométertől félek...
Ma voltam megnézni egyet, úgy volt hirdetve, hogy ABS van benne, hát nem volt, pedig nem bánnám ha lenne... A city funkció működött...
Holnap lehet megnézek egy másikat abban elméletileg van ABS, viszont 200 000 km van... be merjem vállalni?
De ahogy beültem, nem éreztem magam rosszul benne, szóval szerintem ha meglesz a megfelelő jóban leszünk, egyedül a sok kilométertől félek...
DKori2016-12-17 12:47:06 // 2103
Szia!
Van rá esély, hogy engem (is) olvastál... :)
Mindegy, hogy be van-e kapcsolva a City funkció, mert a működési elve ugyanaz normál és city állásban is, csak a rásegítés mértéke más. Elektromos a szervokormány (tehát nincs hidraulikus folyadék-tartály hozzá a motortérben), és ha jól rémlik valami potméterek tudnak megmakkanni benne (anno nem egyedi hiba volt, bár az enyémmel sose volt gond). Az újabb modelleknél (pl Stilo) már nem merült fel annyiszor ez a jelenség.
Az 1.3as régi Swift 68Le, de annyival könnyebb, hogy dinamikában simán a 16v Puntora hajaz, a realitás az, hogy az 54Le-s 1.0 Swift szintje körül van (kicsit felette) a 8v Punto, csak rugalmasabb (nyomatékosabb), jobban tűri az autópályázást, stb. Volt "szerencsém" anno vezetni mind a négyet, az 1.3 Swift élettelibb volt a Puntomnál...
Van rá esély, hogy engem (is) olvastál... :)
Mindegy, hogy be van-e kapcsolva a City funkció, mert a működési elve ugyanaz normál és city állásban is, csak a rásegítés mértéke más. Elektromos a szervokormány (tehát nincs hidraulikus folyadék-tartály hozzá a motortérben), és ha jól rémlik valami potméterek tudnak megmakkanni benne (anno nem egyedi hiba volt, bár az enyémmel sose volt gond). Az újabb modelleknél (pl Stilo) már nem merült fel annyiszor ez a jelenség.
Az 1.3as régi Swift 68Le, de annyival könnyebb, hogy dinamikában simán a 16v Puntora hajaz, a realitás az, hogy az 54Le-s 1.0 Swift szintje körül van (kicsit felette) a 8v Punto, csak rugalmasabb (nyomatékosabb), jobban tűri az autópályázást, stb. Volt "szerencsém" anno vezetni mind a négyet, az 1.3 Swift élettelibb volt a Puntomnál...
Ricsi 1472016-12-17 10:56:10 // 2102
Koszonom urak a segitseget/tanacsokat. ;) Ha minden jol megy holnap megyek megnezek egyet (60 le), beszamolok majd rola...!
Nezegettem a punto club oldalat, olvastam is par hsz-ed azt hiszem :)
Ez a city szervo elmeletileg csak akkor mukodik ha bekapcsolom ugye, alapbol csak "sima" szervos?
Mostanaban ha az Alfa foglalt akkor 1.3 swift-el kozlekedek talan az is valahol ennyit tud le-ben azzal is elvagyok, bar azert a 159 kozel 250 lova utan van nemi hiany erzetem(de ezen a 147, 150 lova sem segit)... :D
Nezegettem a punto club oldalat, olvastam is par hsz-ed azt hiszem :)
Ez a city szervo elmeletileg csak akkor mukodik ha bekapcsolom ugye, alapbol csak "sima" szervos?
Mostanaban ha az Alfa foglalt akkor 1.3 swift-el kozlekedek talan az is valahol ennyit tud le-ben azzal is elvagyok, bar azert a 159 kozel 250 lova utan van nemi hiany erzetem(de ezen a 147, 150 lova sem segit)... :D
VV62016-12-17 08:59:11 // 2101
Egyszer én is akartam ilyet venni. Elmentem párat megnézni-kipróbálni és azóta utálom...
rodolfo752016-12-17 07:46:11 // 2100
Hali!
Nekem volt 1.2 8V, tényleg nem volt vele gond. Ette az olajat, gyűrűzni kellett, de az szerintem az előző tulaj igénytelensége miatt volt. A kormányszervó tényleg meghalt, de a szervón egy halott relé (2000 ft) cseréje orvosolta a gondot. Én szerettem, gyengécske volt, de keveset evett és városba tökéletes volt.
R75
Nekem volt 1.2 8V, tényleg nem volt vele gond. Ette az olajat, gyűrűzni kellett, de az szerintem az előző tulaj igénytelensége miatt volt. A kormányszervó tényleg meghalt, de a szervón egy halott relé (2000 ft) cseréje orvosolta a gondot. Én szerettem, gyengécske volt, de keveset evett és városba tökéletes volt.
R75
DKori2016-12-16 22:57:33 // 2099
Hello!
Én ilyennel kezdtem anno a "pályafutásomat". :) Szerettem, egyszerű (pláne 8v-vel) konstrukció (kivéve az elektromos city szervo, ahogy írták is már...), az alkatrész árak se bántóak...nálam még elég fiatal korában volt (2,5től 7 éves koráig), váratlan problémák nélkül tette a dolgát, egyetlen dolgot leszámítva: sajnos beleesett az enyém is abba a 8v-s szériába, amiben gond volt a motorvezérlő ECUval (és pechemre nálam, gari után jött elő) de mára biztos vagyok benne, hogy ezek már vmelyik előző tulajnál előjöttek.
A 8v erejéhez (és egyéb 60LE-s társaihoz) képest nyomatékos karakter (2500on van a nyomatékmaximuma), tehát tipikusan városban tök jól használható, képességeihez képest rugalmas, de pörgetni nem sok értelme van, magas fordulaton nem jön elő belőle a bugi (értsd: ~átlagosan közlekedve nem érzed, hogy erőlködne, de ha forszírozod "felteszi a kezét"). Országútra meg pályára is ki lehet vele menni, de erőből előzni nem nagyon fogsz. A 16v-sek 80 lovasak, és pont abban jobbak, hogy fordulaton (3000 felett) nagyobb bennük az élet, tehát országúton és pályán biztosan kellemesebb társ. Nem fogyaszt érdemben többet (max a 16 szelep, hengerenkénti trafók meg a hidraulikus szelepemelés miatt "komplikáltabb" a 8v-nél, de mai szemmel bőven egyszerű konstrukció...).
Mára árban se nagyon van különbség, de a 60asból nagyobb a kínálat..sztem ha teheted 80asat vegyél (élvezetesebb és nem lesz többszöröse a fenntartása...), de ha pont 60asból van jó állapotú, akkor hajrá, azzal se lősz mellé (ebben a korban szvsz inkább egy jó 8v, mint minden áron egy szakadtabb 16v esetleg..).
Amikor én vettem még (nyilván) markáns árkülönbség volt a 8v és a 16v közt....eredetileg egy klímás 6 sebességes 16v Sportingra fájt volna a fogam (tulajdonképpen akkor maradt is volna még pár évig) :) de ezt is élveztem.
Én ilyennel kezdtem anno a "pályafutásomat". :) Szerettem, egyszerű (pláne 8v-vel) konstrukció (kivéve az elektromos city szervo, ahogy írták is már...), az alkatrész árak se bántóak...nálam még elég fiatal korában volt (2,5től 7 éves koráig), váratlan problémák nélkül tette a dolgát, egyetlen dolgot leszámítva: sajnos beleesett az enyém is abba a 8v-s szériába, amiben gond volt a motorvezérlő ECUval (és pechemre nálam, gari után jött elő) de mára biztos vagyok benne, hogy ezek már vmelyik előző tulajnál előjöttek.
A 8v erejéhez (és egyéb 60LE-s társaihoz) képest nyomatékos karakter (2500on van a nyomatékmaximuma), tehát tipikusan városban tök jól használható, képességeihez képest rugalmas, de pörgetni nem sok értelme van, magas fordulaton nem jön elő belőle a bugi (értsd: ~átlagosan közlekedve nem érzed, hogy erőlködne, de ha forszírozod "felteszi a kezét"). Országútra meg pályára is ki lehet vele menni, de erőből előzni nem nagyon fogsz. A 16v-sek 80 lovasak, és pont abban jobbak, hogy fordulaton (3000 felett) nagyobb bennük az élet, tehát országúton és pályán biztosan kellemesebb társ. Nem fogyaszt érdemben többet (max a 16 szelep, hengerenkénti trafók meg a hidraulikus szelepemelés miatt "komplikáltabb" a 8v-nél, de mai szemmel bőven egyszerű konstrukció...).
Mára árban se nagyon van különbség, de a 60asból nagyobb a kínálat..sztem ha teheted 80asat vegyél (élvezetesebb és nem lesz többszöröse a fenntartása...), de ha pont 60asból van jó állapotú, akkor hajrá, azzal se lősz mellé (ebben a korban szvsz inkább egy jó 8v, mint minden áron egy szakadtabb 16v esetleg..).
Amikor én vettem még (nyilván) markáns árkülönbség volt a 8v és a 16v közt....eredetileg egy klímás 6 sebességes 16v Sportingra fájt volna a fogam (tulajdonképpen akkor maradt is volna még pár évig) :) de ezt is élveztem.