Fórum >> Egyebek >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Zsolt1552008-07-10 06:27:43 // 8844
Nem csúnya, de nem is szép. :-)))

Látszik, hogy nem Magyarországra készült - mint ahogy a 407, vagy 206/207, mert az eleje alacsony, és egy kicsit előre lóg, és azzal rendszeresen felakadnak a hazai magas padkákon.
Buksi2008-07-10 03:51:45 // 8843
Mondjuk ez is igaz! ;-)))))
Buksi2008-07-10 03:51:32 // 8842
Még jó! :-)))
Xixo2008-07-10 00:02:56 // 8841
És milyen jól tették!! :))

Csak azt nem értem, ha Punto GT tudott 136 lovat, akkor a Grande miért nem tudja?
Jó persze elvileg tudja, de mégis a 120 lovassal árulják. Vagy ez már nem arra való, mint az előde??
Xixo2008-07-10 00:00:15 // 8840
Hitelt mindenkinek adnak!! :))
HátvédRomeo2008-07-09 23:53:17 // 8839
Szevasztok! :)

Huhh, durva egy jószág lett!!! :)
Marklar1552008-07-09 23:48:46 // 8838
Na ebben 1et értünk:)))
Buksi2008-07-09 17:24:47 // 8837
Hát nekem egyáltalán nem tetszik! :-(
Marklar1552008-07-09 14:16:59 // 8836
Azé pont a FIAT, aki sokáig kitartott a benzines turbo mellett.
97, 98 ig volt Punto GT. S 83 tól az UNO Tie...
Zsolt1552008-07-09 06:28:53 // 8835
Volt nálunk teszetelésen másfél hétre, egy "Aranykormány" díjas Peugeot 308.



Külsőre szebb, mint az elődje, viszont a beltere "érezhetően" kisebb lett a 307-nél. Ami egy kicsit furcsa volt, hogy a tükrök íve olyan, mintha az egész lefelé lógna.



Viszont a HDi motorja a maga 90LE teljesítményével nem túl éhes jószág. Igaz nem is egy lóerőgyár. Tankolás után kb. 20km-el is még, - 60 literes tank - 1320 kilométert írt ki a computer, mint még megtehető távolság.



Viszont az úton Egerből hazafelé megálltam egy benzinkútnál, és simán álomba ringatott az autó, mert a dízel motor járása olyan finoman rázta alapjáraton a karosszériát, mintha az még mindig menne.

Viszont MP3-at a 4,8 milliós autó rádiója nem tud lejátszani. Azért még 70e.Ft-ot kérnek. No comment.
Buksi2008-07-09 03:55:01 // 8834
Már ha megtudja venni! :-))))
Xixo2008-07-09 01:33:53 // 8833
A mezei Abarth 500-ast megveheti bárki. Néha meg kell a limitált széria, gondolom a presztízs miatt.
Putyesz2008-07-08 17:41:45 // 8832
itt az igazság!!!!!!
Buksi2008-07-08 12:40:43 // 8831
Hááááát.... lehet, hogy vennék egyet belőle én is! :-))
Kau2008-07-08 12:39:25 // 8830
Én is. Aztán eladnám és az árából vennék egy használt GTA-t :))
Buksi2008-07-08 12:38:16 // 8829
Brutális kis méregzsák! :-)
Elfogadnám! :-)))
Kau2008-07-08 12:31:31 // 8828
Azt nem értem, hogyha valamire van igény, abból miért nem gyártanak többet? Amúgy meg rájöhetnének már, hogy a kis köbcentis, turbós gépekben nagy lehetőség van. Nem tudom, hogy az Olaszok eddig miért mellőzték ennyire a turbót.
Satti2008-07-08 11:58:31 // 8827
Elkészült a 160 lóerős Fiat 500
Százdarabos széria
Klikk
Buksi2008-07-08 03:54:40 // 8826
Érdekes! :-))
Tom122008-07-08 00:19:40 // 8825
Pénteken tankolás közben egy Bugatti Veyron /Pozsonyi/ húzott el mellettem, így, "mozgásban" még nem láttam, de valahogy nem hatott meg, egy Enzo, vagy egy 430-as sokkal nagyobb "élmény"...:-)
Kazes☻2008-07-08 00:12:01 // 8823

Sbarro Lancia Ionos
Kazes☻2008-07-08 00:06:46 // 8822

Ilyen is van. ::)
Kazes☻2008-07-07 23:50:30 // 8820


Lancia KAYAK
Buksi2008-07-07 07:13:15 // 8819
Nehogy véletlenül klausztrofóbiás legyél! :-DDD
Ferko2008-07-04 23:32:12 // 8818
Szerencsére kikapcsolható ez is!:-D
WarbiRunner (Gyuri)2008-07-04 16:27:41 // 8817
Ezt nemtom, sose zárom magamra :-)) Majd kipróbálom.
Selmak2008-07-04 16:18:09 // 8816
Ha belülről meghúzod az ajtónyitó kilincset, oldja a központi zárat.
WarbiRunner (Gyuri)2008-07-04 16:08:33 // 8815
Ez már a Wartburgban is jól meg volt oldva. Egy pöcköt kell átbillenteni és az ajtó belülről nem nyitható, kívülről viszont igen :-))
Mellesleg én kifejezetten utálom, ha rámzárja egy autó a központizárat. nem bízom én annyira ezekben...
Ferko2008-07-04 08:22:29 // 8814
Na majd leírom nemsokára, hogy hogy is van ez gyakorlatban. Levezetem egy példán kersesztül, okééj?:-D
Xixo2008-07-04 03:37:15 // 8813
Olvastam, a névelőket megértettem!! :))
Buksi2008-07-03 15:05:13 // 8812
Köösziiiiiii! :-D
Ferko2008-07-03 14:03:20 // 8811
Ááááááá........ügyelek én erre!:-DDD
csocsi2008-07-03 14:02:14 // 8810
Nehogy szétforgácsolój :)))
Ferko2008-07-03 14:01:00 // 8809
Köcceeeee!:-))))))))
Ferko2008-07-03 14:00:35 // 8808
Mármint, hogy tegnap óta? Mert tegnap vettük át a gépet. De ne aggódj, Alfás vagyok és az ismaradok. De beregelek a fiatbravo.hu-ra is azért!:-DDDD
MEg melózom is melette; nem érek én itt rá irogatni!:-DDDDD
Átok79146TD2008-07-03 13:58:53 // 8807
Grat a verdához...DD
Kau2008-07-03 13:45:18 // 8806
Mintha ritkábban írnál azóta ide :)) Most vagy élmény autókázol vagy már a fiatosok topikjában írogatsz :))
Ferko2008-07-03 12:52:12 // 8805
Skacok!
Mindenkinek köszönjük a jókívánságokat!:-))
Ferko2008-07-03 12:51:35 // 8804
Hááááát, egye fene!:-DD
Buksi2008-07-03 11:21:16 // 8803
Azért majd egy karikát viszel vele? :-))))))
Kau2008-07-03 11:09:21 // 8802
Na bazz. Ti dolgoztok? Csalódtam benned :)))))))))
Kau2008-07-03 11:07:04 // 8801
Mert 2 hónapig tesztelik, hogy előjöjjön valami hiba :))
Marklar1552008-07-03 11:06:41 // 8800
Gratula.
LeZo2008-07-03 11:02:20 // 8799
Nagyon szép az autó, és sok-sok kellemes percet vele! :)
FoToS2008-07-03 10:47:33 // 8798
Cép autó baleset mentes tesztvezetzést hozzá :)
Ferko2008-07-03 09:04:58 // 8797
Autómagazin!:-))
bobbybratyo2008-07-03 08:58:09 // 8796
Ez melyik újság volt a Móricka ??? :- DDDDDD

Biztos annyira jól sikerült a teszt hogy nem merték leírni az újságban :- ))
Georgee2008-07-03 08:57:15 // 8795
Hamár megemlítetted a motoroilt,először az volt furcsa a Bravoban,hogy nem eszi az oilt.Semennyire.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak