GTPeti2009-06-09 22:09:38 // 14244
Jujj de komoly! Kéne. Zászlótartó rulez. :)
GTPeti2009-06-09 22:07:37 // 14242
Protokolláris célra, viszont ma már nem egy nagy durranás egy W210-es. :)
ystuc2009-06-09 22:06:27 // 14241
Protokoláris célokra vannak.
GTPeti2009-06-09 22:06:20 // 14240
Nézd, én csak annyit tudok, amit olvastam és hallottam. A kollégám, akinek ilyenje volt, tényleg nagy MB-fan és mégis kesergett ezen a jelenségen. (Neki pl. két ajtaját cserélték ki, kettőt pedig javították.)
GTPeti2009-06-09 22:04:52 // 14239
Gondolom nem termékmenedzserek járnak velük Kiskunhalasra. :))
Satti2009-06-09 22:04:34 // 14238
Biztos volt ilyen, de tényleg nem hallottam róla, vagy ez is az olyan szokásos, kissé felnagyított dolog volt, mint annak idején az első szériás A klasse szarvasteszt hisztije. Amint bele lehet kötni egy nagy autógyártó cég egyik autójába, azt azonnal meglovagolják, bármilyen márkáról is van szó.
ystuc2009-06-09 22:02:37 // 14237
Karban vannak tartva amúgy. Koszosan sosincs elrakva, garázsban állnak, műszakilag kifogástalanok. Mint egy igazi cégautó. Mert hát azok is. :-)
GTPeti2009-06-09 21:57:22 // 14236
Pedig nem azért írtak egy 2 oldalas cikket az AutoBild-ben, mert csak pár autónál jött elő.
Itt pl. egy topic erről
Vagy ezek itt..
Itt pl. egy topic erről
Vagy ezek itt..
Buksi2009-06-09 21:56:36 // 14235
Ááááááá, de tré! :-DDD
GTPeti2009-06-09 21:54:57 // 14234
Ez sem rossz:
:))
:))
Satti2009-06-09 21:54:31 // 14233
Az legfeljebb csak az egyik évjáratnál fordulhatott elő, bár még sosem hallottam róla, pedig már jópár ilyen Mercit árultam, és nem volt ilyen gond velük.
GTPeti2009-06-09 21:50:51 // 14232
Akkor szerencsétek van. Láttam már ilyet rojtos sárvédőívvel is... (Nem... nem volt törött.)
ystuc2009-06-09 21:47:58 // 14231
Mienknek semmi baja.
Satti2009-06-09 21:46:23 // 14230
Ezekből a nagy benyás az igazi, csakis az! :-)
GTPeti2009-06-09 21:46:01 // 14229
Nem csodálom, hogy nehezen adtad oda. :))
ystuc, amit betettél képet, ez pont a rozsdásodó E-Klasse. :(((
Volt kollégámnak is sok baja volt vele. Itt No-ban még oldtimeres műhelyek is specializálódtak ezen típus "kezelésére". Attól még persze lehet jó autó, csak oda kell figyelni a kasztnira.
ystuc, amit betettél képet, ez pont a rozsdásodó E-Klasse. :(((
Volt kollégámnak is sok baja volt vele. Itt No-ban még oldtimeres műhelyek is specializálódtak ezen típus "kezelésére". Attól még persze lehet jó autó, csak oda kell figyelni a kasztnira.
Buksi2009-06-09 21:44:34 // 14228
Egy G mercit én is elfogadnék! ;-))
ystuc2009-06-09 21:43:14 // 14227
Satti2009-06-09 21:42:34 // 14226
Az első az volt egyszer nekem, eladásra vettem, de nehezen adtam oda, mert qrva jó volt vele menni. 500 SEC volt, pont ugyanilyen Borbet felnikkel.
GTPeti2009-06-09 21:38:30 // 14225
Egy kis válogatás kedvenc Mercieimből:
Nektek melyik jön be?
Nektek melyik jön be?
GTPeti2009-06-09 21:30:55 // 14224
Jaaa.... Azok klasszak voltak, ez nem vitás!!! Még kétkereklámpás E előttiek is. A "tv-lámpások". Egy jó kis CE a nagy hűtőráccsal... Vagy egy azelőtti CE Coupé!! Az azért nem rossz!!
OK, rendben, ha úgy hozná a sors, egy mai plasztik S-Klasse-t is bevállalnék. Szigorúan V8 dízellel!
(Nem vagyok én MB ellenes sem, csak nem szeretem, ha hülyének néz egy cég...)
OK, rendben, ha úgy hozná a sors, egy mai plasztik S-Klasse-t is bevállalnék. Szigorúan V8 dízellel!
(Nem vagyok én MB ellenes sem, csak nem szeretem, ha hülyének néz egy cég...)
Satti2009-06-09 21:25:52 // 14223
A régebbi Mercikről beszéltem, de ami kényelmet nyújt egy nagy böhöm 140-es, az is király.:-) Arról nem is beszélve, ahogy a V8-as 500-as, vagy a V12-es 600-as megy, az nem semmi.:-)
GTPeti2009-06-09 21:21:06 // 14222
Minőség? Na ne nevettess... Emlékszünk még az E-Klasse rozsdásodási botrányára?? Milliókat fizettek ki pl. ajtók garanciális cseréjére...
És bevallottan spórolás állt a dolog hátterében. Szóval azért, nem kell hasraesni a csillagtól. (Szigorúan SZVSZ.)
És bevallottan spórolás állt a dolog hátterében. Szóval azért, nem kell hasraesni a csillagtól. (Szigorúan SZVSZ.)
Satti2009-06-09 21:15:51 // 14221
A Mercedes odafigyel a minőségre, kötelezi őket a hírnév, a hagyomány, de nekem kicsit hiányoznak az olyan jellegű Mercik, mint voltak annak idején a 123-asok és a 126-osok, azok gazán nagyon jó autók voltak, amennyiben talál az meber egy jó állapotút ezekből, azok még most is jó gépek.
GTPeti2009-06-09 21:08:48 // 14220
Még vmi.
Két dolog lehetséges.
1. A Mercedes tényleg megemberelte magát és újra minőségi autókat gyárt. Ez jó lenne.
2. Hatalmasat blöffölnek a stuttgartiak, mivel a fél autó műanyag, és a marketinggel felnyomott ár és a gyártási költség szép profitot eredményez.
Én a C-Klasse tanulmányozása kapcsán sajnos inkább az utóbbira tippelek. (Bár remélem, hogy tévedek.)
Két dolog lehetséges.
1. A Mercedes tényleg megemberelte magát és újra minőségi autókat gyárt. Ez jó lenne.
2. Hatalmasat blöffölnek a stuttgartiak, mivel a fél autó műanyag, és a marketinggel felnyomott ár és a gyártási költség szép profitot eredményez.
Én a C-Klasse tanulmányozása kapcsán sajnos inkább az utóbbira tippelek. (Bár remélem, hogy tévedek.)
GTPeti2009-06-09 20:59:22 // 14219
Mercedes E-Klasse cikk a Totalcaron:
"A beltér egyszerűsége helyenként szimpla igénytelenségbe csap át – a szellőzőrostélyok például olyanok, mintha valaki műanyagot festegetett volna kályhaezüsttel. Az Elegance felirat is már-már fauvéphaetoni mélységekbe menően ízléstelen a középkonzolon, a fa messziről sem látszik fának (pedig a Mercedes mintha valódi anyagokat használna, de ha most is így volt, akkor nem jött össze), a bőrkormány bőrje is műbőrös tapintású."
Pontosan erről írtam én is nemrég a vadiúj céges E-Klasse kapcsán. (NEM az én céges autóm.) Bevonatlan műanyag a műszerfal???? Na nehogymár!! A 156-ban 11 éve alap volt a bevont, tényleg puha tapintású műszerfal...
"A beltér egyszerűsége helyenként szimpla igénytelenségbe csap át – a szellőzőrostélyok például olyanok, mintha valaki műanyagot festegetett volna kályhaezüsttel. Az Elegance felirat is már-már fauvéphaetoni mélységekbe menően ízléstelen a középkonzolon, a fa messziről sem látszik fának (pedig a Mercedes mintha valódi anyagokat használna, de ha most is így volt, akkor nem jött össze), a bőrkormány bőrje is műbőrös tapintású."
Pontosan erről írtam én is nemrég a vadiúj céges E-Klasse kapcsán. (NEM az én céges autóm.) Bevonatlan műanyag a műszerfal???? Na nehogymár!! A 156-ban 11 éve alap volt a bevont, tényleg puha tapintású műszerfal...
Buksi2009-06-09 20:05:09 // 14218
Tök úgy néz ki, mintha felfújta volna a pofáját! :-DDD
GTPeti2009-06-09 18:59:38 // 14217
Tök egyszerű tisztítani, semmi egyenetlenség. :))
Szabeee2009-06-09 18:37:44 // 14216
Vikking 3112009-06-09 15:53:22 // 14215
Ő izé, ezt így gondolták? :DDDDDD
Mert ha így, akkor jó, hogy kitakarodnak az Alfák ... Legalábbis nekem szokásom, hogy nem a belső sávban megyek... Még ha meg is tehetném. Vagy az én kurvaanyámat? :DDD
Mert ha így, akkor jó, hogy kitakarodnak az Alfák ... Legalábbis nekem szokásom, hogy nem a belső sávban megyek... Még ha meg is tehetném. Vagy az én kurvaanyámat? :DDD
Wickey2009-06-09 14:46:11 // 14214
na azt pont megbaszhatták volna :-)
És mondd csak, az is fogaskerekes vezérlésű, vagy szorgalmasan cserélgeted a vezműláncot 200ért? :-) Nem is beszélve az alig egy évig gyártott szíjasokról :D
És mondd csak, az is fogaskerekes vezérlésű, vagy szorgalmasan cserélgeted a vezműláncot 200ért? :-) Nem is beszélve az alig egy évig gyártott szíjasokról :D
Wickey2009-06-09 14:42:24 // 14213
És ki a geci akar versenyezni egy ilyennel elmondanád? :-)
Ha én gurulok 120-al és jön mögöttem ez a majom 140-el, akkor menjen szépen és legyen boldog, kit érdekel. Ennyi.
Ha én gurulok 120-al és jön mögöttem ez a majom 140-el, akkor menjen szépen és legyen boldog, kit érdekel. Ennyi.
GTPeti2009-06-09 14:27:34 // 14212
Hát a V6-oddal tuti muszáj lenne letévelyegned a belsőből. Az biztoss. :))))
Szunyi2009-06-09 14:06:15 // 14211
Álomautóm!!!!!!!! :-)
Andy2009-06-09 12:46:41 // 14210
Csak má jönne egy ilyen krúz nekem! Kitérnék valszeg! :))
Vikking 3112009-06-09 12:21:59 // 14209
Sztem még az 1.4 TS-ek sem... Vagy az ECO 47-esek igen, de max azok... Nem igazán hiszem, hogy 120 lovat és az 56-nál 1230 kilót lenyom egy gyengébb és nehezebb autó. De lehet hogy hülye vagyok...
GTPeti2009-06-09 12:11:35 // 14208
Totalcar cikk a Chevrolet Cruze-ról:
"Persze az 1,6 literes, 113 lóerős motor nem egy erőművész, de ha lendületbe jött az 1,3 tonnás kocsi, akkor önként és dalolva térnek ki előle a Mazdák, Alfák és Seatok."
Aha persze.
"Persze az 1,6 literes, 113 lóerős motor nem egy erőművész, de ha lendületbe jött az 1,3 tonnás kocsi, akkor önként és dalolva térnek ki előle a Mazdák, Alfák és Seatok."
Aha persze.
krisz332009-06-08 16:44:22 // 14206
igen :)) elöször én is fiat lancsa paletátt nézegetm de ez volt olcsobb meg nagyobb is :) meg az utolso szériás 164 2.5 td van benne :)
WarbiRunner (Gyuri)2009-06-08 16:37:19 // 14205
Szóval te engedsz neki :-) Nekünk van 380 liter, ha megtelt, megtelt. Valahogy így is mindíg kerül elő hajszárító, smink készlet, 3 csere cipő, ilyen ruha, olyan ruha, ha netán túrázás helyett véletlenül színházba mennénk, és akkor ugye babakocsi, utazóágy és egyéb gyerek szerelékek. Ha megnézed a fotóalbumomban a Sárospataki vár előtt készült fotókat, nem véletlenül van 1 centire az autó segge az aszfalttól :-))) De ennyi, én emiatt buszt nem veszek. Én megmondtam, ha nem elég, veszek egy Wartburg Touristot :-) Ez elegendően komoly fenyegetés, mert ki is telik tőlem, így elég az a 380 liter...;-). Ha meg jön több lurkó, akkor majd csere valami nagyobb olasz dögre. Végső esetben kombira.
krisz332009-06-08 16:36:19 // 14204
nem csak visszaraktam :) tudod suszter cipöje :)
GTPeti2009-06-08 16:35:15 // 14203
Oszt vihetted az autót megint fényezőhöz... :))
krisz332009-06-08 16:29:30 // 14202
á csak gondoltam ahol fel megy az L200 összkerékel ott én is felmegyek 6 fövel meg elsökerékel sikerült is csak a lökös nem jött :( de késöbb visszakerült :)
GTPeti2009-06-08 16:26:42 // 14201
Kicsit mintha meghidegalakítottátok volna az orrát.
Vagy csak beadjusztáltátok az első terepszöget?
Vagy csak beadjusztáltátok az első terepszöget?
krisz332009-06-08 16:18:34 // 14200
krisz332009-06-08 16:11:14 // 14199
azért kell diesel kisbussz mert nem ismered a nejemet :)))
GTPeti2009-06-08 15:25:00 // 14198
"még jó magasan is vannak, hogy elférjen a delikvensek térde (Fiat Uno-ban észleltem először ezt a trükköt"
Igen, az Uno-ba valóban BEÜL az ember. A gyökeres ellentéte egy földönfekvő CRX-nek, mondjuk. Én szeretem is ezért. :)
Igen, az Uno-ba valóban BEÜL az ember. A gyökeres ellentéte egy földönfekvő CRX-nek, mondjuk. Én szeretem is ezért. :)
Liquid2009-06-07 22:05:26 // 14197
hümm ezt benéztem aszittem D4D:)
Szóval helyesen:
"Nem, ennyire csak az idióták változnak meg :))
én biztos nem fogok egy tojotabuszt kinevezni életem legjobb és legmegbízhatóbb autójának :)))
Lehet hogy kapott egy megfelelő ellentételezést amiért már megváltozott, bár sztem csak az agyára ment a teszkógazdaságos-sok tárolórekesz kell mert sok cucca van a gyereknek-családapaság :D"
Szóval helyesen:
"Nem, ennyire csak az idióták változnak meg :))
én biztos nem fogok egy tojotabuszt kinevezni életem legjobb és legmegbízhatóbb autójának :)))
Lehet hogy kapott egy megfelelő ellentételezést amiért már megváltozott, bár sztem csak az agyára ment a teszkógazdaságos-sok tárolórekesz kell mert sok cucca van a gyereknek-családapaság :D"
bilon2009-06-07 21:58:10 // 14196
nem dízel...2 kityós benzines :)
Liquid2009-06-07 21:56:01 // 14195
Nem, ennyire csak az idióták változnak meg :))
én biztos nem fogok egy dízeltojotabuszt kinevezni életem legjobb és legmegbízhatóbb autójának :)))
Lehet hogy kapott egy megfelelő ellentételezést amiért már megváltozott, bár sztem csak az agyára ment a teszkógazdaságosdízelcsaládapaság :D
én biztos nem fogok egy dízeltojotabuszt kinevezni életem legjobb és legmegbízhatóbb autójának :)))
Lehet hogy kapott egy megfelelő ellentételezést amiért már megváltozott, bár sztem csak az agyára ment a teszkógazdaságosdízelcsaládapaság :D
Online tag
1
Vendég1
461