Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Oldtimer, youngtimer
GT Ɨ|ѯ2008-01-19 16:38:08 // 1287
Whiteskull2008-01-19 14:02:32 // 1286
Hát igen. A klasszikus jelzőt ezek is kiérdemelték. :)))
Ferke2008-01-19 14:00:53 // 1285
Ha már itt tartunk, akkor ide is belinkelem:) Ők is nagyon szépeket csinálnak..:)
Ferke2008-01-19 13:59:22 // 1284
Jajj, de csúnya dolog volna, ha a régi oldtimereket nem elemezhetnénk itt.:)))
Whiteskull2008-01-19 13:50:02 // 1282
Hát igen. Ilyen ez a világ. Olyant úgy se lehet kitatalálni, ami mindenkinek tetszik. :)))))
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-19 13:47:52 // 1281
Erre hugom lehet vevő lenne, ha még aktuális. A 87-es makulátlan escortján jól mutatnának egy kis polír után :-)
Kazes☻2008-01-19 13:45:55 // 1280
Félig-meddig egyt tudok érteni veletek, de sajna nekem ez így akkor sem tetszik. Volvok, Fordok, stb.
Jujjjj! :-)
Jujjjj! :-)
Whiteskull2008-01-19 13:34:35 // 1279
Szerintem a 25-30 éves verdák már elvesztik off-os jellegüket, és megérnek rá, hogy autónak becézzük őket. :))))))))))))
És valóban az offos topicban elvesznének a sok kramanc között. :))))
És valóban az offos topicban elvesznének a sok kramanc között. :))))
martin-i2008-01-19 13:32:34 // 1278
lehet, hogy "OFF" de szerintem is inkább ide való és nem "az OFF-os verdák" -hoz, ahol tömegével sorakoznak a suzukik, VW Passat-ok, felmatricázott Opel astrák, és más szürke jelenések fémvázon...
Ez annál nemesebb :-)
Ez annál nemesebb :-)
Kazes☻2008-01-19 13:21:36 // 1277
De OFF. Gondoltam Alfás oldalon az "Oldtimer,voungtimer" cím az Alfákra vonatkozik, minden más autó megy az "offos verdák"ba. :-)
Whiteskull2008-01-19 13:17:28 // 1276
Szerintem ez inkább idevaló, hiszen igazi oldtimer. :))))
Kazes☻2008-01-19 13:16:19 // 1275
Egész jó pofa, ez lehet a 480ES turbó ihletője, de erre van az "offos verdák" topic. Bocsesz. :-)
martin-i2008-01-19 13:10:34 // 1274
Bocsánat, van neki neve is:
Volvo P1800 ES (a "sima P1800-t ismertem ezt a verzót még nem láttam)
"In the autumn of 1971, a new version of Volvo's famous 1800 model was presented. The new version was called the 1800ES.
The 1800ES had a newly-designed rear end compared with the previous version of the 1800. The roof lines had been extended and the car had a profile that was more reminiscent of an estate. Completely in line with Volvo's tradition of building estates to match the development of customer lifestyles and the increase in the size of luggage compartments to provide the extra space required for golfing equipment, for example.
Under the surface, the technology in the 1800ES was the same as that in the other 1800 models.
The new version was produced for two model years, 1972 and 1973. In 1972, both versions were produced in simultaneously, but only the 1800ES was produced in 1973.
When the last cars were built in 1973 and production was wound up, this was due to the increasingly rigorous safety requirements in the USA, in particular, which would quite simply have been too expensive to comply with.
Technical facts:
Prod. years: 1971-1973
Prod. volume: 8,078
Body style: 2+2-seater coupé
Engine: 4-cylinder, in-line, overhead valves, 1,986 cc (121 cu.in.), 88.9 x 80 mm, 124 bhp.
Transmission: Electrical overdrive, 4-speed manual with floor-mounted gear lever. 3-speed automatic with gear lever on steering column.
Brakes: Hydraulic, disc brakes on all four wheels.
Dimensions: Overall length 438 cm/172.5", wheelbase 245 cm/96.5".
Volvo P1800 ES (a "sima P1800-t ismertem ezt a verzót még nem láttam)
"In the autumn of 1971, a new version of Volvo's famous 1800 model was presented. The new version was called the 1800ES.
The 1800ES had a newly-designed rear end compared with the previous version of the 1800. The roof lines had been extended and the car had a profile that was more reminiscent of an estate. Completely in line with Volvo's tradition of building estates to match the development of customer lifestyles and the increase in the size of luggage compartments to provide the extra space required for golfing equipment, for example.
Under the surface, the technology in the 1800ES was the same as that in the other 1800 models.
The new version was produced for two model years, 1972 and 1973. In 1972, both versions were produced in simultaneously, but only the 1800ES was produced in 1973.
When the last cars were built in 1973 and production was wound up, this was due to the increasingly rigorous safety requirements in the USA, in particular, which would quite simply have been too expensive to comply with.
Technical facts:
Prod. years: 1971-1973
Prod. volume: 8,078
Body style: 2+2-seater coupé
Engine: 4-cylinder, in-line, overhead valves, 1,986 cc (121 cu.in.), 88.9 x 80 mm, 124 bhp.
Transmission: Electrical overdrive, 4-speed manual with floor-mounted gear lever. 3-speed automatic with gear lever on steering column.
Brakes: Hydraulic, disc brakes on all four wheels.
Dimensions: Overall length 438 cm/172.5", wheelbase 245 cm/96.5".
martin-i2008-01-19 13:08:34 // 1273
Scott2008-01-13 20:39:50 // 1272
GT Ɨ|ѯ2008-01-13 19:49:21 // 1271
Szépek:-)
gyerekkori matchboxaim jutnak eszembe:-))
gyerekkori matchboxaim jutnak eszembe:-))
veteranviking2008-01-13 14:53:52 // 1270
veteranviking2008-01-13 14:46:06 // 1269
Hi!
Az első képen látható Varga Józsié, még tavaly felkért minket, hogy a 2008-as szezonban mi szervizeljük a versagépét.
Még tárgyalunk az anyagiakról, remélem meg tudunk egyezni!
Mégse mondhatom neki, h ingyé is vállalnám:-))))))
Az első képen látható Varga Józsié, még tavaly felkért minket, hogy a 2008-as szezonban mi szervizeljük a versagépét.
Még tárgyalunk az anyagiakról, remélem meg tudunk egyezni!
Mégse mondhatom neki, h ingyé is vállalnám:-))))))
ystuc2008-01-13 09:45:58 // 1268
Te is felújításra szorulsz? :-))
Vader (a Gróf)2008-01-13 08:48:20 // 1267
Gyönyörű és ritka!
Fel lehet ezeket még támasztani?Főleg a Volumex-et...
Fel lehet ezeket még támasztani?Főleg a Volumex-et...
Marklar1552008-01-13 02:03:13 // 1266
Áki2008-01-12 23:20:53 // 1265
Én már régóta szeretem ezt a tipust,a Különben Dühbe jövünk c. Bud Spencer film óta!:-)
Sok sikert hozzá,majd tájékoztass minket,hogy hogy áll a restauráció!;-)
Sok sikert hozzá,majd tájékoztass minket,hogy hogy áll a restauráció!;-)
Ali762008-01-12 23:15:43 // 1264
veteranviking2008-01-12 22:49:06 // 1263
Szóval, Egerben leltem.
Tavaly tetszett meg ez a típus.
A magyar rally bajnokságban is megy, idén talán már 3 db. is Hystoric kategóriában.
Tavaly tetszett meg ez a típus.
A magyar rally bajnokságban is megy, idén talán már 3 db. is Hystoric kategóriában.
Áki2008-01-12 18:54:01 // 1262
Megfog!Majd én megszólítalak!:-)))
ystuc2008-01-12 18:51:47 // 1261
Hol lehet fellelni ilyen autókat? Engem is megszólíthatna már valami... :-)
Whiteskull2008-01-12 15:40:29 // 1260
Gratulálok! :))))
Elhiszem, hogy nem tudtál elmenni mellette. :)))
Elhiszem, hogy nem tudtál elmenni mellette. :)))
Áki2008-01-12 15:37:26 // 1259
Wow,ezt hol találtad??Nagy kedvencem ez az Escort,sok sikert hozzá!:-)
veteranviking2008-01-12 12:36:56 // 1258
GT Ɨ|ѯ2008-01-09 08:49:02 // 1257
Meg a Csajka ( is ) :-))
tt (tt Alfa team)2008-01-08 20:41:25 // 1256
Nem vészes, szinte szép!
Ferke2008-01-07 15:12:54 // 1255
gondolom azért az is eléggé felújítandó volt?!:))
Ferke2008-01-07 15:11:24 // 1254
Hú de durvaaa!:)))
GT Ɨ|ѯ2008-01-01 20:12:40 // 1253
Kár a bordóbőr tetőért:-(
tt (tt Alfa team)2007-12-31 18:17:34 // 1252
Igen, ezt én is néztem. Még az ára is jó! (lenne) :))
tt (tt Alfa team)2007-12-31 17:47:57 // 1250
Debrecenben egy keresedésben láttam egy egész szépet belőle, fehér színben. Nemrég hozták Ukrajnából! (800k)
Liquid2007-12-31 17:17:47 // 1249
ez nagyon szép, kellett vele dolgozni rendesen, hogy ilyen legyen
tt (tt Alfa team)2007-12-31 16:20:35 // 1248
GT Ɨ|ѯ2007-12-31 15:52:06 // 1247
Marklar1552007-12-26 21:43:27 // 1244
Amúgy ez már régen volt. Viszonylag sokáig nem vette észre, hogy eltőrtem a kerekeit:)))
Scott2007-12-26 21:29:33 // 1243
Na de nem mindegy milyen Alfa.. :)
Áki2007-12-26 21:09:09 // 1242
Retro Tuning!:-)) Szegény féltve örzött emlék...az eredeti állapota is már csak emlék!:-)
Marklar1552007-12-26 21:03:25 // 1241
Áki2007-12-26 20:49:53 // 1240
Tologattam a parkettán és valsz brümmögtem hozzá!:D
Marklar1552007-12-26 20:23:29 // 1239
Amúgy anno nekem is nagyon bejött a 127-es. Az első szériás is, de inkább a 2.
Lehet, hogy ezért is vettem 127-es FIAT motoros trabit anno? :)
Legalább a szíve...
Lehet, hogy ezért is vettem 127-es FIAT motoros trabit anno? :)
Legalább a szíve...
Marklar1552007-12-26 20:21:42 // 1238
???
S mit csináltál a kék strandkorláttal???
:-PPP
S mit csináltál a kék strandkorláttal???
:-PPP