Tom122009-04-02 21:23:17 // 3926
	Ezt "örököltük" még azokból az időkből... :-/
	
Zsolt1552009-04-02 21:20:17 // 3925
	"... tegyünk meg vezetőnek hozzá nem értő embereket a klientúrából(ez még ma is jellemző) ..."
Ezt nem is értem miért mondod. :-))) Például kis hazánk is tele van olyan Jolly Jokerekkel, akik minden területen képesek alkotni. Egyszerűen nincs olyan terület, ahol ne tudnák kamatoztatni a tudásukat, képességeiket. :-)))
Bocs az OFFért.
	
Ezt nem is értem miért mondod. :-))) Például kis hazánk is tele van olyan Jolly Jokerekkel, akik minden területen képesek alkotni. Egyszerűen nincs olyan terület, ahol ne tudnák kamatoztatni a tudásukat, képességeiket. :-)))
Bocs az OFFért.
Mulder2009-04-02 20:38:50 // 3924
	Én is láttam ezt a dok. filmet. Olvastam egy könyvet, ami igazából rávilágított az akkori kor hiányosságaira, szemléletmódjára. Építsünk atomerőművet, de spóroljuk ill. lopjuk ki belőle az anyagot, tegyünk meg vezetőnek hozzá nem értő embereket a klientúrából(ez még ma is jellemző) stb. Csináljuk meg a "TERVben " szereplő tesztet annak ellenére, hogy az összes magas beosztású mérnök hazament. Aztán amikor megvan a baj, tikoljuk el(szintén jell.).
	
GTPeti2009-04-02 19:43:06 // 3923
	Az áll a topic címében, hogy életképek. Sztem teljesen ON az előző téma is, hiszen az életnek akkor sem csak jó oldalai voltak (mint pl. autók, játékok, stb.), hanem árnyoldalai is, mint Csernobil.
	
Zsolt1552009-04-02 19:19:28 // 3922
	Szerintem pedig tanulságos volt. 
(Lehet, hogy kell új topic, az ilyen történetek kibeszélésére is???) :-)))
	
(Lehet, hogy kell új topic, az ilyen történetek kibeszélésére is???) :-)))
Zsolt1552009-04-02 19:14:12 // 3921
	Én is pontosan így gondolkodom az atomenergiával kapcsolatban.
	
GTPeti2009-04-02 10:27:05 // 3920
	Ez teljesen így van. Habár én azt is reálisnak tartom, hogy ma ezzel okozzuk a legkisebb  környezeti kárt, HA a hulladek elhelyezése ÉS a meghibásodások kezelése tényleg megoldott.
	
Tom122009-04-02 10:12:31 // 3919
	Igen én voltam , valamikor szept. környékén, ha jól emlékszem, van egy rakás "anyag" az esetről de sokan "morgolódtak", hogy minek kell ilyeneket berakni ide, stb. és nem akartam a kedélyeket borzolni... Attól még megtörtént, ha gyorsan el is akarjuk felejteni...:-/ 
Egyébként ITT elég részletesen feldolgozták az egész történetet. /Part 1 of 6, 2 of 6, stb.../
Valamikor utána szó volt még az Aral tó szinte teljes elpusztításáról is...
	
Egyébként ITT elég részletesen feldolgozták az egész történetet. /Part 1 of 6, 2 of 6, stb.../
Valamikor utána szó volt még az Aral tó szinte teljes elpusztításáról is...
Zsolt1552009-04-02 07:23:00 // 3918
	Az emberi hülyeség ellen sehol nincs akadály. Csak az atomenrgiának már végzetes következményei vannak egy hiba esetén.
	
TDI752009-04-02 02:03:17 // 3917
	Az a helyzet hogy én elég mélyen utánajártam annak hogy ni is történt valójában, és hogy mik a környezeti hatásai a csernobili balesetnek, de így képekben elnézve még mindig kiráz a hideg. És ott motoszkál bennem a kérés: hogy egyáltalán felnőttünk mar eléggé és vagyunk annyira felelőségteljesek és érettek ahhoz hogy nukleáris energiát hasznosítsunk?
	
Zsolt1552009-04-01 22:06:55 // 3915
	Ha jól emlékszem Tom12 tett be anno egy linket ezzel kapcsolatosan. Akkor egy lány motorozta végig ezt a területett. Nem semmi volt.
	
GTPeti2009-04-01 20:09:20 // 3914
	A pihentagyúakba is tettem be az imént két ruszkis linket. Beszéljünk róla itt! Nem semmik, főleg a zatomos.
	
Taxi33™2009-04-01 20:02:45 // 3913
	Én az igazira gondoltam. Fekete-fehér képeken. De a pedálos is vagány!
	
GTPeti2009-04-01 19:59:25 // 3912
	Naná, nem véletlenül volt ilyenem. :))
	
Taxi33™2009-04-01 19:55:44 // 3911
	De vagány az a cabrio Moszkvics.
	
GTPeti2009-04-01 19:00:46 // 3909
	Többet lehet nem is tudnál sétálgatni mint egy nap... Sugároznak "mint atom".
Ezt a múltkori témához:

	
Ezt a múltkori témához:

Taxi33™2009-04-01 18:38:13 // 3908
	Hát érdekes lenne! Csak az érdekes,hogy ki lopta szét őket amikor elvileg az evakuálás után senkit nem engedtek már oda vissza! Láttam egy filmet , hogy csak pár öreg nem volt hajlandó máshová költözni!
	
Inter156 (il mascalzone)2009-04-01 18:34:18 // 3907
	Nagyon állat ez sok lepusztult járgány!!! Egy napot elsétálgatnék köztük:))))
	
GTPeti2009-04-01 18:29:15 // 3906
	
	
Zsolt1552009-04-01 07:33:23 // 3905
	Igen. :-)))
	
Inter156 (il mascalzone)2009-03-31 20:18:39 // 3904
	Szóval legyek mégis buszvezető??? Arra célzol?:)))))
	
Zsolt1552009-03-31 02:53:39 // 3903
	Sosincs késő váltani! :-)))
	
Inter156 (il mascalzone)2009-03-30 22:08:24 // 3902
	Jaj!! Én ezeket néztem annak idején! Buszvezető akartam lenni gyerekkoromban!Aztán meg jött az eszem és az építőipart választottam:(((((
	
Taxi33™2009-03-30 20:11:51 // 3901
	Ha már buszozunk! Találtam egy jó kis videót!Autóbuszok téli üzemeltetése. BKV-s retró oktatófilm a hatvanas évekből
	
Inter156 (il mascalzone)2009-03-30 20:03:48 // 3900
	Én kék csíkosra emlékeztem:-DDD
	
Inter156 (il mascalzone)2009-03-30 20:01:47 // 3899
	Örülök,hogy te is csíped az öreg farost:))))Nagyon jó volt benne ülni:) Hát igen! Régen tudtunk,most meg....Sajna mindig szarabbak vagyunk ,mint tegnap:(((((
	
csocsi2009-03-30 19:45:34 // 3898
	Ez már ereklyének számít :)
	
Zsolt1552009-03-30 19:37:28 // 3897
	
	
Zsolt1552009-03-30 19:11:33 // 3895
	Ekkora böszmeség tényleg nincs még egy a világon. :-(((
	
SKrisz2009-03-30 15:50:53 // 3893
	Ez a Polgár az a "Polgár" ami az M3 mellett Tiszaújváros közelében van? Mert ha igen, akkor az nekem is nagyon nagyon messze van, pedig nagyon jó lenne megnézni a találkozót... :(
	
GTPeti2009-03-30 15:39:23 // 3892
	Ilyen járműveket tudtunk csinálni, és ma meg semmit sem gyártunk. Na ez a böszmeség...
	
GTPeti2009-03-30 15:37:01 // 3891
	Ezt én is láttam pár éve. Körbe is fotóztam rendesen. :)
	
Inter156 (il mascalzone)2009-03-28 22:19:55 // 3890
	
	
Edyboy2009-03-28 12:23:12 // 3889
	Már megint jó messze lesz :(
Tavaly is arrafelé volt :(
	
Tavaly is arrafelé volt :(
Zsolt1552009-03-28 11:15:49 // 3888
	
	
Taxi33™2009-03-23 20:13:44 // 3887
	Szerintem az első lesz az!
	
Zsolt1552009-03-23 20:10:16 // 3886
	
	
Taxi33™2009-03-23 20:04:12 // 3885
	
	
GTPeti2009-03-23 19:58:57 // 3884
	Már elnézést, de erre tuti van az EU-nak vmi keretje. Mármint történeti kincsek megmentésére. Tényleg elég sötéten látom az otthoniak hozzáállását. Egyszóval: motiválatlanság... Tudom "kicsi pénz, kicsi munka", de vhogy mégis el kéne kezdeni már megváltozni...
	
Zsolt1552009-03-23 19:51:50 // 3883
	Szerintem nem tellik nekik. Egy hete voltunk, és elég poros volt minden. :-(((
	
Taxi33™2009-03-23 19:50:20 // 3882
	Van egy nagy raktára valahol a vasúttörténeti park közelében. Arról is volt nemrég egy cikk amikor megnyitották az újságírók előtt talán.De lehet,hogy a múzeumok éjszakáján meg lehetett nézni. Na ott is vannak kincsek! Csak hát nincs pénze a múzeumnak se a felújításra sem újak vásárlására. :o(
	
Zsolt1552009-03-23 19:48:52 // 3881
	Az N26-osnak több altípusa is volt. Melyikből találtak?
	
GTPeti2009-03-23 19:45:34 // 3880
	Az baromira hihetetlen, hogy pl. a Közlekedési Múzeumnak ne telljen egy üres hangár bérlésére vhol az országban. Nem megy? Vagy közömbösség? Vagy mindkettő?
	
Taxi33™2009-03-23 19:40:56 // 3879
	A Februári Veterán Autó Motorban van egy kép a velünk pusztuló történelem rovatban,hogy találtak egy N26-os buszt Miskolc környékén. Valaha szerszámos kamrának használták, de hátha valaki megmenti még. A képet nézve eléggé romos és hiányos darab ez is. :o(
	
GTPeti2009-03-23 19:40:19 // 3878
	Idióta barmok. És ilyen inkompetens állatok vannak mindenfelé vezető döntéshozó pozícióban...
	
Zsolt1552009-03-23 19:27:16 // 3877
	Vagy akár kérés nélkül is. 

A BKV Gyömrői úti üres telephelyén álltak, de annak eladása kapcsán a területet kitakarították, és a szeméttel együtt kidobták a régi buszokat is.
"... A BKV szép csendben megszabadult jó néhány muzeális értékű busztól, olyanoktól is, melyekből már nincs több fellelhető példány, így örökre elvesztek. ..."

Például egy 1936-os gyártású Mávag N26/36 csőrös buszt is szétvágtak. A háború pusztításait túlélte, de a BKV 2006-os telephely eladása végleg megpecsételte a sorsát. A Mávag csőrös az utolsó példány volt az országban.
:-((((
	

A BKV Gyömrői úti üres telephelyén álltak, de annak eladása kapcsán a területet kitakarították, és a szeméttel együtt kidobták a régi buszokat is.
"... A BKV szép csendben megszabadult jó néhány muzeális értékű busztól, olyanoktól is, melyekből már nincs több fellelhető példány, így örökre elvesztek. ..."

Például egy 1936-os gyártású Mávag N26/36 csőrös buszt is szétvágtak. A háború pusztításait túlélte, de a BKV 2006-os telephely eladása végleg megpecsételte a sorsát. A Mávag csőrös az utolsó példány volt az országban.
:-((((
Online tag
1
		Vendég1
496








