Fórum >> Találkozók, események >> Találkozások
Ferko2008-01-20 21:34:31 // 29256
Az elkövetkezendő két hétben tessék figyelni egy zöld 146-ot is!:-DD
Angyal Rita2008-01-20 17:30:55 // 29255
Sziasztok!
Ma este, ahogy mentem felfelé, Dávidföldre, szembejött az első hajtűkanyarban egy szép rosso 156, benne egy lány, integettünk egymásnak, nem tudom, tag- e itt, innen is üdv neki!
Ma este, ahogy mentem felfelé, Dávidföldre, szembejött az első hajtűkanyarban egy szép rosso 156, benne egy lány, integettünk egymásnak, nem tudom, tag- e itt, innen is üdv neki!
Vikking 3112008-01-20 16:07:51 // 29254
Tegnap Gödöllőn, a vasútállomástól Isaszeg felé, kikanyarodó 147 , facelift, piros... Kölcsönös villogás, integetés megvolt :)
Áki2008-01-20 12:18:04 // 29253
8. nap krónikája
2008-01-19 Dakhla, Marokkó - a 8. nap krónikája
Ma reggel csodálatos napfelkeltére ébredtek a Budapest-Bamako résztvevői. A Tatuin bolygó átmeneti megszállói a reggel 7 órás eligazításra mindannyian felsorakoztak. Izgatottak voltak hiszen az úti cél a nyugat-szaharai Dakhla városa. Az út mentén még ma is több helyen aknás területek vannak, így aki nem figyelt rendesen, könnyen bajba juthatott volna.
Más is lázban tartotta a versenykategóriában indulókat. Felmerült, hogy bizonyos versenyzők csalással jutottak előnyhöz. Egészen pontosan, hogy bizonyos a túrakategóriában induló társaik segítik őket. Ezért a versenybírók kénytelenek voltak módosítani a versenyszabályokat, ami még soha nem fordult elő a Budapest-Bamako történetében. A módosítás arról szól, hogy minden versenyzőnek le kell fotóznia magát az adott geocaching pontnál, hogy ezzel is igazolja, hogy valóban ott járt.
A mai nap volt a Budapest-Bamako 8. napja, ami a féltávnak felel meg. A versenyben kiélezett a helyzet, még semmi nem dőlt el, senkinek sincs behozhatatlan előnye.
A mai napon hat kisebb tájékozódási feladatot oldottak meg a versenyzők, de nem is ez, inkább a több mint 900 kilométeres maratoni hosszúságú etap tette próbára a mezőny tűrőképességét. A táj monotonságában a néha felbukkanó óceán tajtékos hullámai csaltak derűt a mezőny tagjainak arcára.
Layoune városát elérve még egy megmosolyogtató vagy éppen kétségbeejtő esett történt. A 7-es busz kapitánya elvesztette a buszát. A versenyzők által használt rádiókon kért segítséget a csuklós Ikarus megtalálásához, így a város apraja nagyja a 7-est kereste. „Remélem arról van szó, hogy a társaim csak megtréfáltak és nem arról, hogy ellopták a buszt.” – nyilatkozta Aravind Bremadaman. Estig nem érkezett hír róla, hogy előkerült volna.
A holnapi nap a nagy átkelés napja. Mindenki izgatottan várja, hogy milyen lesz a fogadtatás Mauritániában. Nouadibhou rendőrfőnöke ígéretet tett a szervezőknek, hogy személyesen látogatja meg a tábort, előadást tart a mauritán biztonsági előírásokról és mindenki kérdésére igyekszik választ adni.

2008-01-19 Dakhla, Marokkó - a 8. nap krónikája
Ma reggel csodálatos napfelkeltére ébredtek a Budapest-Bamako résztvevői. A Tatuin bolygó átmeneti megszállói a reggel 7 órás eligazításra mindannyian felsorakoztak. Izgatottak voltak hiszen az úti cél a nyugat-szaharai Dakhla városa. Az út mentén még ma is több helyen aknás területek vannak, így aki nem figyelt rendesen, könnyen bajba juthatott volna.
Más is lázban tartotta a versenykategóriában indulókat. Felmerült, hogy bizonyos versenyzők csalással jutottak előnyhöz. Egészen pontosan, hogy bizonyos a túrakategóriában induló társaik segítik őket. Ezért a versenybírók kénytelenek voltak módosítani a versenyszabályokat, ami még soha nem fordult elő a Budapest-Bamako történetében. A módosítás arról szól, hogy minden versenyzőnek le kell fotóznia magát az adott geocaching pontnál, hogy ezzel is igazolja, hogy valóban ott járt.
A mai nap volt a Budapest-Bamako 8. napja, ami a féltávnak felel meg. A versenyben kiélezett a helyzet, még semmi nem dőlt el, senkinek sincs behozhatatlan előnye.
A mai napon hat kisebb tájékozódási feladatot oldottak meg a versenyzők, de nem is ez, inkább a több mint 900 kilométeres maratoni hosszúságú etap tette próbára a mezőny tűrőképességét. A táj monotonságában a néha felbukkanó óceán tajtékos hullámai csaltak derűt a mezőny tagjainak arcára.
Layoune városát elérve még egy megmosolyogtató vagy éppen kétségbeejtő esett történt. A 7-es busz kapitánya elvesztette a buszát. A versenyzők által használt rádiókon kért segítséget a csuklós Ikarus megtalálásához, így a város apraja nagyja a 7-est kereste. „Remélem arról van szó, hogy a társaim csak megtréfáltak és nem arról, hogy ellopták a buszt.” – nyilatkozta Aravind Bremadaman. Estig nem érkezett hír róla, hogy előkerült volna.
A holnapi nap a nagy átkelés napja. Mindenki izgatottan várja, hogy milyen lesz a fogadtatás Mauritániában. Nouadibhou rendőrfőnöke ígéretet tett a szervezőknek, hogy személyesen látogatja meg a tábort, előadást tart a mauritán biztonsági előírásokról és mindenki kérdésére igyekszik választ adni.

GEORGE2008-01-20 03:34:13 // 29252
Előfordul ez is néha, néha :-)
Halesz2008-01-20 02:25:02 // 29251
Na akkor ilyenkor szokás szétoffolni a topicot! :)
GEORGE2008-01-20 02:19:17 // 29250
Mit csodálkozol ilyenkor már mindenki alszik, kivéve mink :-))
Halesz2008-01-20 02:17:29 // 29249
Én meg most jöttem haza mosatásból... kezdenek felszáradni az utak, fúj a szél, 10 fok van (hajnali 2-kor...)... Holnapra meg napsütést mondanak. Megérdemelte az autóm az ápolást, már nagyon durván koszos volt.
Viszont egy alfával sem taliztam :(
Viszont egy alfával sem taliztam :(
Áki2008-01-20 00:22:38 // 29248
A 7.nap krónikája
2008-01-18 Tatooine bolygó, Marokkó
Ma reggel 7 órakor a marokkói Tatából startolt el a Budapest-Bamako mezőnye. A mesebeli Dzsbel Szarhro hegység előző napi etapja rendesen megtépázta az autókat, de reggelre minden nagyobb problémát sikerült megjavítani.
Bár az 140-es SZKBE csapat pár kilométer után lerobbant ismét, de az arra járó BKV busz felvette néhány utasukat, és jegy ellenében elszállította őket a legközelebbi városig. Derül ki a BKV sajtközleményéből. Ott sikeresen megszervezték a mentést, így mire a bevontatott jármű odaért, már felkészülve várták a helyi szerelők őket.
A 122-es csapat tagjai Villám Tibor és Molnár Tibor még egy kedves kötelességüknek tettek eleget. A magyarországi Tata városa ajándékokat küldött a marokkói Tatának. Fogadásukra összesereglett a város apraja nagyja. Magyar népviseletbe öltözött gyerekek és a városka polgármestere üdvözölte őket. Közös teázással és tánccal köszönték meg a kedves ajándékokat.
A mai verseny erősen szétzilálta a mezőnyt. Egy elírás került az itinerbe, így sokan, akik nem észlelték időben a hibát hamar az algériai határon találták magukat. Óvás nem történt. Tulajdonképpen a póruljártak még hálásak is voltak az élményért és semmivel össze nem hasonlítható természeti csodakért, ami útközben fogadta őket. Az apró falvak egyszerű szépsége, a helyiek kedvessége és vendégszeretete mindenkit kárpótolt a nehézségekért.
Történt ma egy olyan eset is, ami sajnos néha előfordul a hosszú összezártság miatt. Az egyik csapat két tagja annyira összeveszett egymással, hogy egyikük ott hagyta a másikat az útszélén hálózsák és étel nélkül és továbbhajtott. A szerencsétlenül járt felet végül az M1-es rajtszámú Coimbra Racing mentor csapat vette fel és szállította a napi etap céljába. A bamakosok összetartására jellemző, hogy a srác nem maradt étel és meleg takaró nélkül. Az érintettek nevük elhallgatását kérték.
Ma a 23-as rajtszámú Brilum Dream Team feladta a versenyt. "Kardántengelytörés miatt nem tudunk tovább versenyezni" - mondta Bartal Attila. "De Bamakoig lemegyünk" - tette hozzá.
A Daciaval Bamakoba csapata ma este ért a tegnapi táborhelyre, Tatára. Egész éjjel és nappal vezettek, hogy utolérjék a mezőnyt.
A 31-es kis Polskit tegnap Zagorában pofozták helyre. A pilóták még mindig úton vannak a mai táborhoz.
A mai etap vége egy elhagyott katonai támaszpont Tan-Tan városától 70 km-re, ahol a beérkezőket a 7-es csuklós Ikarus busz csapata várta csapolt sörrel, tánccal, diszkó gömbbel és minden egyéb party kellékkel. A hangulat kiváló. Mindenki reménykedve várja a holnapi szakaszt melynek vége a nyugat szaharai Dakhla városa lesz. A táv 650 km, főleg kő- és homoksivatag.

2008-01-18 Tatooine bolygó, Marokkó
Ma reggel 7 órakor a marokkói Tatából startolt el a Budapest-Bamako mezőnye. A mesebeli Dzsbel Szarhro hegység előző napi etapja rendesen megtépázta az autókat, de reggelre minden nagyobb problémát sikerült megjavítani.
Bár az 140-es SZKBE csapat pár kilométer után lerobbant ismét, de az arra járó BKV busz felvette néhány utasukat, és jegy ellenében elszállította őket a legközelebbi városig. Derül ki a BKV sajtközleményéből. Ott sikeresen megszervezték a mentést, így mire a bevontatott jármű odaért, már felkészülve várták a helyi szerelők őket.
A 122-es csapat tagjai Villám Tibor és Molnár Tibor még egy kedves kötelességüknek tettek eleget. A magyarországi Tata városa ajándékokat küldött a marokkói Tatának. Fogadásukra összesereglett a város apraja nagyja. Magyar népviseletbe öltözött gyerekek és a városka polgármestere üdvözölte őket. Közös teázással és tánccal köszönték meg a kedves ajándékokat.
A mai verseny erősen szétzilálta a mezőnyt. Egy elírás került az itinerbe, így sokan, akik nem észlelték időben a hibát hamar az algériai határon találták magukat. Óvás nem történt. Tulajdonképpen a póruljártak még hálásak is voltak az élményért és semmivel össze nem hasonlítható természeti csodakért, ami útközben fogadta őket. Az apró falvak egyszerű szépsége, a helyiek kedvessége és vendégszeretete mindenkit kárpótolt a nehézségekért.
Történt ma egy olyan eset is, ami sajnos néha előfordul a hosszú összezártság miatt. Az egyik csapat két tagja annyira összeveszett egymással, hogy egyikük ott hagyta a másikat az útszélén hálózsák és étel nélkül és továbbhajtott. A szerencsétlenül járt felet végül az M1-es rajtszámú Coimbra Racing mentor csapat vette fel és szállította a napi etap céljába. A bamakosok összetartására jellemző, hogy a srác nem maradt étel és meleg takaró nélkül. Az érintettek nevük elhallgatását kérték.
Ma a 23-as rajtszámú Brilum Dream Team feladta a versenyt. "Kardántengelytörés miatt nem tudunk tovább versenyezni" - mondta Bartal Attila. "De Bamakoig lemegyünk" - tette hozzá.
A Daciaval Bamakoba csapata ma este ért a tegnapi táborhelyre, Tatára. Egész éjjel és nappal vezettek, hogy utolérjék a mezőnyt.
A 31-es kis Polskit tegnap Zagorában pofozták helyre. A pilóták még mindig úton vannak a mai táborhoz.
A mai etap vége egy elhagyott katonai támaszpont Tan-Tan városától 70 km-re, ahol a beérkezőket a 7-es csuklós Ikarus busz csapata várta csapolt sörrel, tánccal, diszkó gömbbel és minden egyéb party kellékkel. A hangulat kiváló. Mindenki reménykedve várja a holnapi szakaszt melynek vége a nyugat szaharai Dakhla városa lesz. A táv 650 km, főleg kő- és homoksivatag.

Mike.2008-01-19 22:17:37 // 29247
És pár perc alatt lett minden ilyen fehér. A kelet pesti Fiatnál még semmi, amire a pólushoz értünk ott már gázos volt a helyzet.
ystuc2008-01-19 21:57:21 // 29246
Dúrva. Itt Bp-n nem is emléxem, hogy valaha is jártam volna ekkora ködben.
Mike.2008-01-19 21:56:10 // 29245
Bp. ről kifelé már gáz volt, az 5-ösön csak xarabb lett , aztán a 0-ás és Kiskunlacházáig az 51-is extra gáz. Dunavecse-Solt környékén volt egy 20 km es rész ahol semmi köd sem volt.
ystuc2008-01-19 21:53:21 // 29244
50-nel? Akkora köd volt arrafelé?
Mike.2008-01-19 21:51:14 // 29243
És te még így is hamarabb hazaértél mint én. Nekem 50 -el kellett mennem végig. :-/
De legalább a fogyasztásom király lett! :-))
De legalább a fogyasztásom király lett! :-))
Mike.2008-01-19 21:49:22 // 29242
Ma délután elugottam Györbe. Az oda és vissza úton találkoztam jó pár alfával. Egy kivételével senki nem intett, villogott vissza. Az az egy köszönő egy fekete 155-ös volt , akinek meg én nem intettem, későn vettem észre, Bocsi. :-))
Zsolt1552008-01-19 21:47:03 // 29241
Én hazafelé a Lehel térnél találkoztam "LacaAlfa33"-al, és egy másik Alfával, de őt csak félig láttam. De bőszen integettünk egymásnak. :-)))
Csöri2008-01-19 21:37:44 // 29240
Jó kis tali lehetett.:)))))
Én ma Poloval és Erhardal taliztam a szfvári pláza tetején.:)
Én ma Poloval és Erhardal taliztam a szfvári pláza tetején.:)
GEORGE2008-01-19 21:35:25 // 29239
nem vettem annak...
Tedi2008-01-19 21:34:05 // 29238
Ma reggel kilenc körül egy 145-ös tesóval intettünk össze a Petőfi hídon és haladtunk együtt a Fehérvári útig. A kis boxin sport kipuff volt, nagyon brutál hangja volt :)
Üdv itt is
Üdv itt is
ystuc2008-01-19 21:32:56 // 29237
Tényleg nagy köd volt. Jó, én nem szemrehányásnak írtam, csak átadtam, az infót... 

GEORGE2008-01-19 21:31:12 // 29236
A komoly ködre való tekintettel nem mentem be...nekem még hátra volt 120km....
majd legközelebb :-)
majd legközelebb :-)
ystuc2008-01-19 21:29:47 // 29235
De, még ott voltunk. Bo is 23:15 körül ért oda. Mondjuk addigra megfogyatkoztunk, Diával mi is akkortájt indultunk. Éjfél elött pár perccel értünk haza.
GEORGE2008-01-19 21:25:25 // 29234
Bo drágámmal volt szerencsém a bowlingon talizni :-)
23:20 fele jártam a Lurdynál gondolom ekkor már nem voltatok ott ....
23:20 fele jártam a Lurdynál gondolom ekkor már nem voltatok ott ....
ystuc2008-01-19 21:18:53 // 29233
És ha mindezek után átjöttél volna a Lurdy házba, ahogyan Bo is tette, még többel találkoztál volna. 

Halesz2008-01-19 21:17:00 // 29232
Én ma Csörinél voltam szervizben Várpalotán (lásd blogom), visszafelé pedig Atist és Anikót szállítottam haza Budapestre :)
Tommaso 1592008-01-19 08:04:24 // 29231
Tegnap du. Miskolc-Egyetemvárosban állt egy ezüst 156, kapott is egy kártyát tőlem.
GEORGE2008-01-19 01:12:20 // 29230
Tegnap megint összefutottam Bp-en jópár Alfással :-)
A Bah csomópont elött egy kék 145-ös könyörült meg rajtam, és engedett be maga elé :-)
Aztán Halesz komát látogattam meg.
A városban jártamban keltemben cirka 10-12 Alfával találkoztamés abból a jelentős többsége viszonozta az üdvözlést .-)
És akkor a Kelet Pesti szalonban lévő talit és azt követi bowlingozást már ne is emlitsem .-)
A Bah csomópont elött egy kék 145-ös könyörült meg rajtam, és engedett be maga elé :-)
Aztán Halesz komát látogattam meg.
A városban jártamban keltemben cirka 10-12 Alfával találkoztamés abból a jelentős többsége viszonozta az üdvözlést .-)
És akkor a Kelet Pesti szalonban lévő talit és azt követi bowlingozást már ne is emlitsem .-)
Áki2008-01-18 00:18:18 // 29229
A 6. nap krónikája!
Veri a mezőnyt a Velorex, hegyet mászik a kis polos.
2OO8. Január 17., Agdz, Marokkó-- Ma reggel 17OO méterre a tengerszint felett, az Atlasz hegység lábainál ébredt a mezőny. A csípős hideg ellénere a hét órai eligazítás után kigördültek a versenyzők.
Az elmúlt három etap kiértékelése ma délelőtt megtörtént, de a nap folyamán a veresny bírókat nem sikerült telefonon elérni és tartózkodási helyük jelenleg is ismeretlen.
Ma a mezőny búcsút intett az Atlasz hegységnek és a kisebb Dzsbel Szarhro hegyvonulattal kellett, hogy megbírkozzon. A kopár, kietlen, sziklás hegyvonulaton kanyargó hegyi utat még nagy jóindulattal sem lehetne földútnak nevezni. A Sziklás, gumiszaggató, tengelytörő horror szerpentin mindenkinek felülmúlta minden várakozását. Werner László az IFA sofőrje sem hitt a szemének. „Sok tapasztalt teherautó sofőrt ismerek, de ennek az útnak a látványán a legtöbbjük beremegett volna, mint Danovia hetvennél” – mondta az IFA pilótája. Az IFA-sok rengeteg hajtűkanyart csak két-három tolatással tudtak bevenni. „Minden centiméter számított. Egy rossz mozdulattal a 4OO-5OO métert zuhanhattunk volna.” –tette hozzá Werner.
Sok terepjáró nekivágott a rémisztő hegyi útnak és néhány félelmet nem ismerő kisautó is bevállalta a 8O kilométeres szakaszt. A kis Polski és a két angol dél körül ért fel a 23OO méter magas csúcsra. „Átpakoltunk mindent a norvég nagy Hans terepjárójába, mert a sok csomag és a navigátorom súlya miatt leállt az autó az emelkedőn felfele” – mondta Kevin Foster, aki társát is átrakta egy másik autóba. Foster megjegyezte, hogy az autójuk jól bírta a sziklás utat, de a tetőre erősített Pick szalámijuk már több sebből zsírzik.
A Family Frost fagyis kocsi is átvergődött az éles sziklákkal tűzdelt hegyi úton, akárcsak az 1984-es Mercedes kombi és a 75-ös rajtszámú Ford Transporter. Ez utóbbi egy 4 millió forint értékű műtőággyal tette meg a rázos szakaszt, amelyet egy bamakoi klinikába szállítanak.
Villám Géza bogara is sikeresen átkelt a Dzsbel Szarhron miután ma reggel visszarakták az autó terepgumijait. „A legrémisztőbb pillanat az volt, amikor a csúcs fele egy havas, jeges szakaszon kellett átkelnünk és megszólalt a mobilom, hogy otthon csőtörés volt.” – mondta a a volt rádiós.
A második nagy erőpróbát a Zagora és Foum Zgid közti homokos, sivatagos szakasz jelenti. A csapatok nagy része még most is itt küzd az elemekkel. Több tucat defekten már túl vannak, de hosszú lesz még az éjszaka. A célba mindössze 25-3O jármű futott be este 1O-kor. „Sokan valószínű úton vagy az út mellett töltik a mai éjszakát” – mondta Vincze Tibor, aki már a célban pihen.
A mai nap a Velorex kiválóan teljesített. Az afrikai, hegyi levegő jót tett neki és közel 1OO kilométeres sebességgel hasított a keskeny marokkói aszfalton. Az emberek mindenütt kíváncsian nézték a cseh csodabogarat.
Holnap 48O kilométer vár az indulókra Tatából a Csillagok háborúja egyik forgatási helyszínére, Tatooine-ra.

Veri a mezőnyt a Velorex, hegyet mászik a kis polos.
2OO8. Január 17., Agdz, Marokkó-- Ma reggel 17OO méterre a tengerszint felett, az Atlasz hegység lábainál ébredt a mezőny. A csípős hideg ellénere a hét órai eligazítás után kigördültek a versenyzők.
Az elmúlt három etap kiértékelése ma délelőtt megtörtént, de a nap folyamán a veresny bírókat nem sikerült telefonon elérni és tartózkodási helyük jelenleg is ismeretlen.
Ma a mezőny búcsút intett az Atlasz hegységnek és a kisebb Dzsbel Szarhro hegyvonulattal kellett, hogy megbírkozzon. A kopár, kietlen, sziklás hegyvonulaton kanyargó hegyi utat még nagy jóindulattal sem lehetne földútnak nevezni. A Sziklás, gumiszaggató, tengelytörő horror szerpentin mindenkinek felülmúlta minden várakozását. Werner László az IFA sofőrje sem hitt a szemének. „Sok tapasztalt teherautó sofőrt ismerek, de ennek az útnak a látványán a legtöbbjük beremegett volna, mint Danovia hetvennél” – mondta az IFA pilótája. Az IFA-sok rengeteg hajtűkanyart csak két-három tolatással tudtak bevenni. „Minden centiméter számított. Egy rossz mozdulattal a 4OO-5OO métert zuhanhattunk volna.” –tette hozzá Werner.
Sok terepjáró nekivágott a rémisztő hegyi útnak és néhány félelmet nem ismerő kisautó is bevállalta a 8O kilométeres szakaszt. A kis Polski és a két angol dél körül ért fel a 23OO méter magas csúcsra. „Átpakoltunk mindent a norvég nagy Hans terepjárójába, mert a sok csomag és a navigátorom súlya miatt leállt az autó az emelkedőn felfele” – mondta Kevin Foster, aki társát is átrakta egy másik autóba. Foster megjegyezte, hogy az autójuk jól bírta a sziklás utat, de a tetőre erősített Pick szalámijuk már több sebből zsírzik.
A Family Frost fagyis kocsi is átvergődött az éles sziklákkal tűzdelt hegyi úton, akárcsak az 1984-es Mercedes kombi és a 75-ös rajtszámú Ford Transporter. Ez utóbbi egy 4 millió forint értékű műtőággyal tette meg a rázos szakaszt, amelyet egy bamakoi klinikába szállítanak.
Villám Géza bogara is sikeresen átkelt a Dzsbel Szarhron miután ma reggel visszarakták az autó terepgumijait. „A legrémisztőbb pillanat az volt, amikor a csúcs fele egy havas, jeges szakaszon kellett átkelnünk és megszólalt a mobilom, hogy otthon csőtörés volt.” – mondta a a volt rádiós.
A második nagy erőpróbát a Zagora és Foum Zgid közti homokos, sivatagos szakasz jelenti. A csapatok nagy része még most is itt küzd az elemekkel. Több tucat defekten már túl vannak, de hosszú lesz még az éjszaka. A célba mindössze 25-3O jármű futott be este 1O-kor. „Sokan valószínű úton vagy az út mellett töltik a mai éjszakát” – mondta Vincze Tibor, aki már a célban pihen.
A mai nap a Velorex kiválóan teljesített. Az afrikai, hegyi levegő jót tett neki és közel 1OO kilométeres sebességgel hasított a keskeny marokkói aszfalton. Az emberek mindenütt kíváncsian nézték a cseh csodabogarat.
Holnap 48O kilométer vár az indulókra Tatából a Csillagok háborúja egyik forgatási helyszínére, Tatooine-ra.

Tommi2008-01-18 00:09:53 // 29228
Most este 11 körül a Rákóczi úton a Blahánál értem utol egy fekete 147-est, a fenekén ott volt az Amorés matrica, egy fiatal srác vezette, integettünk egymásnak, üdv neki innen is :)
HátvédRomeo2008-01-17 23:59:24 // 29227
Kanizsa Ady u. fél 3 körül ma, lámpánál Szembe bordó 146. Intettünk egymásnak miután villogtam Neki.
Srác! 33 4X4 1.7 IE SW-vel mi lett??? Fasza gép volt az is, Hajjajj. Szép hangja volt. Hallom erre váltottál!
Reggelj ide! Tudom ,hogy olvasod. :-)
Üdv innét is Pappám! :))
Srác! 33 4X4 1.7 IE SW-vel mi lett??? Fasza gép volt az is, Hajjajj. Szép hangja volt. Hallom erre váltottál!
Reggelj ide! Tudom ,hogy olvasod. :-)
Üdv innét is Pappám! :))
Tedi2008-01-17 23:46:03 // 29226
Ma este úgy fél12 körül kanyarodtam le a Hallerról a Vaskapu utcába és egy sötét 156-os rámdudált, nyilván köszönésként. Későn kapcsoltam, szóval üdv itt, bárki voltál :)
GEORGE2008-01-17 21:10:16 // 29225
Kicsi a világ :-)
WarbiRunner (Gyuri)2008-01-17 21:06:56 // 29224
Budapesstől Solymárig a 10-es(?) úton 3 Alfa jött szembe, minddel összeköszöntünk. 2db 146 és egy 156. Üdv nékik!!
csocsi2008-01-17 21:04:18 // 29223
16 után Budaörsön öszefutottunk Tilliúr&Zsuska-kal :)))
Jó volt pár percet beszélgetni.
Üdv innét is :))
Jó volt pár percet beszélgetni.
Üdv innét is :))
Áki2008-01-17 18:05:22 // 29222
Bérelt Dáciával az Atlasz hegységen át
Az 5. nap krónikája
2008 Január 16 - Tinerhir, Marokkó. A csapatok nagy része már a marokkói Nadorban ébredt ma reggel. A tegnap éjszakai komppal érkezők pedig reggel 8-kor szálltak partra Észak-Afrikában. A résztvevők többsége még sosem járt ezen a kontinensen. A kissé komplikált marokkói bevándorlási formalitások feladták a leckét számukra.
A 28-as Osvát Gáborban és Kiss Varga Attilában igencsak kihűlt a vér, amikor a vámvizsgálaton fedezték fel, hogy nem hozták magukkal az autójuk forgalmiját. A tervük az volt, hogy két napot feladnak a versenyben és megvárják, míg gyorspostával megérkeznek a papírjaik Bátaszékről. A csodával határos módon sikerült bejutniuk az országba, kis késéssel és papírok nélkül.
A mezőny ma az Atlasz hegység kietlen fennsíkjaival és szerpentines lejtőivel kellett hogy megküzdjön. Több száz kilométeren keresztül a silány minőségű, keskeny földút jelentette a legnagyobb gondot. Az úton kényelmesen csak egy autó fért el. A szembe jövő helyi forgalom már alig fért el a bamakosokkal szemben. Néhány visszapillantó tükör letört a mai nap folyamán. A xx rajtszámú csapat egy ilyen alakalommal az ütközést elkerülve letért a patkára, az autó huppant egy nagyot és egy rosszul kikötött benzines kanna ripityomra törte a hátsó szélvédőt.
Ma több külföldi csapat is csatlakozott a magyarokhoz. A Donde Esta Bamako csapat Amszterdamból indult vasárnap reggel. A spanyol, holland és dél afrikai legénység örömmel pillantotta meg az első bamakos autókat ma reggel a kikötőben. A portugál Camino De Cabras legénysége pedig ma Gouelmim előtt randevúzott a rendezőkkel. A futam egyetlen talpon maradt francia csapata, a 10-es rajtszámú Mazda 626-osa Valenciánál beadta a derekát. Nordine Souaidia és legénysége nem adta fel. A szabályok szerint a célba nem kell a kezdő járműnek megjelennie. Ezért busszal utaztak le Almeriába, ahol bekompoltak. Jelenleg egy marokkói bérelt Dacia Logan-nel folytatják a versenyt, 185-ös rajszámmal.
A 30-as Dacival Bamakoba csapat megpróbáltatásai ma tovább folytatódtak. Tegnap sikerült megszerelni a kocsijukat és ma reggelre már Almeriában voltak. A spanyol partoknál tomboló ítéletidő miatt a kompjukat visszafordították és jelenleg is a kikötőben várják, hogy az időjárás kegyes legyen hozzájuk. "Súlyos pontokat veszítünk az időjárás kegyetlensége miatt." - nyilatkozta Nagy Miklós. A kikötőben velük várakozik a 103-as Team Malibus csapat is.
Este 11-kor az indulók zöme már a tinerhiri táborban vár, de sokan még úton vannak és csak késő éjszakára várhatók.
A hősiesen küzdő 16-as rajtszámú Tito Alba csapat 84-es Mercédesz kombija is begördült a célba este 8-kor. "Mindenhol csodálkozva és mosolyogva nézik a helyiek, hogy gazdag európaiak egy ilyen rozoga mercivel járnak." - mondta a csapat egyik tagja Krasznai Imre.
A 14-es SporTime csapat hosszasan szerelt ma egy autószerelőnél Nadorban. "Tizennégy helyi autószerelő dolgozott egyszerre a kocsin, csakhogy gyorsan tovább tudjunk menni" - mondta az első pozitív afrikai benyomásairól Gyülvészi Tibor az esti célban.
A táborban pihen a Velorex és az angolok kis Polskija is. Az IFA is sikeresen vette a mai etapot akárcsak Villám Géza bogara. A BKV busz ma is komoly késéssel érkezett be a célba, de beértek. A csuklós Ikarus jelenlegi poziciója még ismeretlen.

Az 5. nap krónikája
2008 Január 16 - Tinerhir, Marokkó. A csapatok nagy része már a marokkói Nadorban ébredt ma reggel. A tegnap éjszakai komppal érkezők pedig reggel 8-kor szálltak partra Észak-Afrikában. A résztvevők többsége még sosem járt ezen a kontinensen. A kissé komplikált marokkói bevándorlási formalitások feladták a leckét számukra.
A 28-as Osvát Gáborban és Kiss Varga Attilában igencsak kihűlt a vér, amikor a vámvizsgálaton fedezték fel, hogy nem hozták magukkal az autójuk forgalmiját. A tervük az volt, hogy két napot feladnak a versenyben és megvárják, míg gyorspostával megérkeznek a papírjaik Bátaszékről. A csodával határos módon sikerült bejutniuk az országba, kis késéssel és papírok nélkül.
A mezőny ma az Atlasz hegység kietlen fennsíkjaival és szerpentines lejtőivel kellett hogy megküzdjön. Több száz kilométeren keresztül a silány minőségű, keskeny földút jelentette a legnagyobb gondot. Az úton kényelmesen csak egy autó fért el. A szembe jövő helyi forgalom már alig fért el a bamakosokkal szemben. Néhány visszapillantó tükör letört a mai nap folyamán. A xx rajtszámú csapat egy ilyen alakalommal az ütközést elkerülve letért a patkára, az autó huppant egy nagyot és egy rosszul kikötött benzines kanna ripityomra törte a hátsó szélvédőt.
Ma több külföldi csapat is csatlakozott a magyarokhoz. A Donde Esta Bamako csapat Amszterdamból indult vasárnap reggel. A spanyol, holland és dél afrikai legénység örömmel pillantotta meg az első bamakos autókat ma reggel a kikötőben. A portugál Camino De Cabras legénysége pedig ma Gouelmim előtt randevúzott a rendezőkkel. A futam egyetlen talpon maradt francia csapata, a 10-es rajtszámú Mazda 626-osa Valenciánál beadta a derekát. Nordine Souaidia és legénysége nem adta fel. A szabályok szerint a célba nem kell a kezdő járműnek megjelennie. Ezért busszal utaztak le Almeriába, ahol bekompoltak. Jelenleg egy marokkói bérelt Dacia Logan-nel folytatják a versenyt, 185-ös rajszámmal.
A 30-as Dacival Bamakoba csapat megpróbáltatásai ma tovább folytatódtak. Tegnap sikerült megszerelni a kocsijukat és ma reggelre már Almeriában voltak. A spanyol partoknál tomboló ítéletidő miatt a kompjukat visszafordították és jelenleg is a kikötőben várják, hogy az időjárás kegyes legyen hozzájuk. "Súlyos pontokat veszítünk az időjárás kegyetlensége miatt." - nyilatkozta Nagy Miklós. A kikötőben velük várakozik a 103-as Team Malibus csapat is.
Este 11-kor az indulók zöme már a tinerhiri táborban vár, de sokan még úton vannak és csak késő éjszakára várhatók.
A hősiesen küzdő 16-as rajtszámú Tito Alba csapat 84-es Mercédesz kombija is begördült a célba este 8-kor. "Mindenhol csodálkozva és mosolyogva nézik a helyiek, hogy gazdag európaiak egy ilyen rozoga mercivel járnak." - mondta a csapat egyik tagja Krasznai Imre.
A 14-es SporTime csapat hosszasan szerelt ma egy autószerelőnél Nadorban. "Tizennégy helyi autószerelő dolgozott egyszerre a kocsin, csakhogy gyorsan tovább tudjunk menni" - mondta az első pozitív afrikai benyomásairól Gyülvészi Tibor az esti célban.
A táborban pihen a Velorex és az angolok kis Polskija is. Az IFA is sikeresen vette a mai etapot akárcsak Villám Géza bogara. A BKV busz ma is komoly késéssel érkezett be a célba, de beértek. A csuklós Ikarus jelenlegi poziciója még ismeretlen.

Angyal Rita2008-01-17 17:42:15 // 29221
Sziasztok!
Ma este a komlói tecsónál egymás mellettt parkoltuunk és hazáig együtt jöttünk egy szép 146-tal, sajnos, a rendszámot és a pontos színt nem tudom, de szép halvány türkizkékes-zöldes volt. Innen is üdv neki!
Ma este a komlói tecsónál egymás mellettt parkoltuunk és hazáig együtt jöttünk egy szép 146-tal, sajnos, a rendszámot és a pontos színt nem tudom, de szép halvány türkizkékes-zöldes volt. Innen is üdv neki!
Áki2008-01-15 20:13:27 // 29220
A 4. nap krónikája.
Már Afrikában a Budapest-Bamako résztvevői.
2OO8. Január 15.--Almeria, Spanyolország. Ma reggel 1O-kor pillantotta meg Afrika partjait a Budapest-Bamako indulóinak zöme. Közel 11O csapat kelt át a Földközi tengeren a spanyol Almeriából a marokkói Nadorba ma reggel.
A sztár csapatok közül - mindenki legnagyobb meglepetésére- korán reggel befutott a kikötőbe a 117-es Velorex . E sorok írásakor már ők is az afrikai kontinensen várják az éjszakát. Velük együtt a Wartburg csapat is sikesen átjutott a túlsó partra.
Jelen pillanatban 28 csapat várakozik az almeriai kikötőben, az este 11 órakor induló kompra. A reggeli komp nagyobb járműveket nem szállít. Ezért az IFA, a O8-as BKV busz, a Hetes busz és a fagylaltos kocsi is az éjszakai járatra várakozik.
A mai etap egy szuper maratoni szakasz. Az összevont háromnapos verseny befutója a marokkói Tinerhir. A versenyzők közül hatan választották az esti átkelést, a többiek a spanyol feladatokat még az éj leple alatt teljesítették. A versenyt vezető Ulrich házaspár kegyetlen elszántságáról tett tanúbizonyságot, amikor éjjel háromkor megmásztak egy sziklaszirtet 5 pontért. A legtöbb versenyző ezt a feladatot kihagyta. Közel fél órát kellett egy hegyre felmászni ezért a geo feladatért.
A 31-es kis Polski-s csapatnak egyetlen feladatot sem sikerült teljesíteni ma. "Mi örülünk, hogy itt lehetünk. Éjjel kettőig bütyköltük az autót az út mellett"- mondta Kevin Foster pilóta. A kis polos is épségben futott be a kikötőbe délután 3-kor tető csomagtartóján egy rúd magyar szalámival.
A O6-os csapat ma bejlentette, hogy Nissan Navarájuk Barcelona közelében tegnap végleg felmondta a szolgálatot. Ők feladták a versenyt. Evvel 5-re emelkedett a versenyt feladni kényszerülők száma.
Az elit csapatok közül a versenyben, a legnagyobb hátránya a Dáciával Bamakoba csapatnak van. Ők nem jutottak le még a kikötőbe. A szervizautójuk még Sárvárnál tönkrement. Nagy Miklósék jelenleg alketrészre várnak, és szerelnek Valenciánal. A 25-os Mini Morris pedig négy napos késéssel indult ma Budapestről.
Ma reggel a résztvevők arra ébredtek, hogy úton-útfélen széles mosollyal fogadják őket a Spanyolok. "Mindenhol villognak, integetnek, fotóznak. Nagyon jó érzés." - mondta Lukács István. Ez annak is köszönhető, hogy a murciai tartomány legbefolyásosabb napilapja a La Opinion címlapon közölt írást a Budapest-Bamakoról. A "szegény emberek Dakarjának" nevezte a futamot, és kiemelte a humanitárius küldetését. A lap egyik fotóján a piros, fehér, zöld Wartburgot is bemutatta, mint kuriózumot.
A holnapi szakasz a Szahara északi köves, sziklás részein halad majd Marokkóban. Ma nincs se részeredmény, sem új összesítés. Az eredményt a szuper maratoni etap végeztével közlik a versenybírók csütörtökön.

Már Afrikában a Budapest-Bamako résztvevői.
2OO8. Január 15.--Almeria, Spanyolország. Ma reggel 1O-kor pillantotta meg Afrika partjait a Budapest-Bamako indulóinak zöme. Közel 11O csapat kelt át a Földközi tengeren a spanyol Almeriából a marokkói Nadorba ma reggel.
A sztár csapatok közül - mindenki legnagyobb meglepetésére- korán reggel befutott a kikötőbe a 117-es Velorex . E sorok írásakor már ők is az afrikai kontinensen várják az éjszakát. Velük együtt a Wartburg csapat is sikesen átjutott a túlsó partra.
Jelen pillanatban 28 csapat várakozik az almeriai kikötőben, az este 11 órakor induló kompra. A reggeli komp nagyobb járműveket nem szállít. Ezért az IFA, a O8-as BKV busz, a Hetes busz és a fagylaltos kocsi is az éjszakai járatra várakozik.
A mai etap egy szuper maratoni szakasz. Az összevont háromnapos verseny befutója a marokkói Tinerhir. A versenyzők közül hatan választották az esti átkelést, a többiek a spanyol feladatokat még az éj leple alatt teljesítették. A versenyt vezető Ulrich házaspár kegyetlen elszántságáról tett tanúbizonyságot, amikor éjjel háromkor megmásztak egy sziklaszirtet 5 pontért. A legtöbb versenyző ezt a feladatot kihagyta. Közel fél órát kellett egy hegyre felmászni ezért a geo feladatért.
A 31-es kis Polski-s csapatnak egyetlen feladatot sem sikerült teljesíteni ma. "Mi örülünk, hogy itt lehetünk. Éjjel kettőig bütyköltük az autót az út mellett"- mondta Kevin Foster pilóta. A kis polos is épségben futott be a kikötőbe délután 3-kor tető csomagtartóján egy rúd magyar szalámival.
A O6-os csapat ma bejlentette, hogy Nissan Navarájuk Barcelona közelében tegnap végleg felmondta a szolgálatot. Ők feladták a versenyt. Evvel 5-re emelkedett a versenyt feladni kényszerülők száma.
Az elit csapatok közül a versenyben, a legnagyobb hátránya a Dáciával Bamakoba csapatnak van. Ők nem jutottak le még a kikötőbe. A szervizautójuk még Sárvárnál tönkrement. Nagy Miklósék jelenleg alketrészre várnak, és szerelnek Valenciánal. A 25-os Mini Morris pedig négy napos késéssel indult ma Budapestről.
Ma reggel a résztvevők arra ébredtek, hogy úton-útfélen széles mosollyal fogadják őket a Spanyolok. "Mindenhol villognak, integetnek, fotóznak. Nagyon jó érzés." - mondta Lukács István. Ez annak is köszönhető, hogy a murciai tartomány legbefolyásosabb napilapja a La Opinion címlapon közölt írást a Budapest-Bamakoról. A "szegény emberek Dakarjának" nevezte a futamot, és kiemelte a humanitárius küldetését. A lap egyik fotóján a piros, fehér, zöld Wartburgot is bemutatta, mint kuriózumot.
A holnapi szakasz a Szahara északi köves, sziklás részein halad majd Marokkóban. Ma nincs se részeredmény, sem új összesítés. Az eredményt a szuper maratoni etap végeztével közlik a versenybírók csütörtökön.

Roberto1472008-01-15 17:22:58 // 29219
Péntek este a VII. kerület Dob utcában bekártyáztam egy Rosso 156-ot. Meglátjuk mi lesz belőle. :)
Áki2008-01-15 11:51:07 // 29218
Kezdetét vette a 2500 km-es, három napos szuper etap
2008-01-14, Murcia, Spanyolország - a 3. nap krónikája
Reggel 7 órakor még sötétben rajtolt el a Budapest-Bamako mezőnye Meyreuilből. Később sem volt kegyes az időjárás a versenyzőkhöz, napfelkelte helyett csak esőfelhőket láthattunk mindenhol. A Meyreuil-Murcia szakasz a BB2 egyik legmegerőltetőbb szakasza mind embernek, mind járműnek. A több mint 1100 kilométer monoton autópálya rendesen szétzilálta a mezőnyt.
A tegnap fék nélkül és henger problémákkal közlekedő 103-as Team Malibus reggelre ugyan valamelyest helyrepofozta a járgányát, de sajnos Montpelier-nél a generátoruk szállt el. Így ismét megállni kényszerültek. A bamakosok elszántságát már az első nap magukévá tették, és legutolsó üzentük alapján a szerviz előtt fognak éjszakázni és amint tudnak a mezőny után erednek.
Hírt kaptunk két másik csapatról is, akinek már Budapesten technikai gondjaik akadtak. A 24-es rajtszámú African Trophy in Memoriam Ricsi és a 111-es Flying Gizi Hungaro Boci csapat sikeres szerelés után ma reggel elindult a magyar fővárosból, és este 6-kor már Marseille környékéről jelentkeztek. A harmadik csapat 25-ös rajtszámmal egy 1971-es Mini pedig holnap reggel vizsgázik a Mozaik utcában. Drukkoljunk nekik, hogy sikeresen vegyik ezt az akadályt, és utánunk jöhessenek Genovából Marokkóba.
Nem mindenkinek volt sikeres a mai nap. Több csapat is kiszállt a versenyből.
A 20-as rajtszámú Sivatagi Medvék csapatkapitányát december 27-én műtötték, és bár orvosai nem javasolták neki az utat, ő mégis nekivágott. Dea fájdalom végül legyűrte és sajnos feladni kényszerült az idei versenyt. "Sajnálom srácok! Ígérem, jövőre végigcsinálom" - nyilatkozta Rigó Attila csapatkapitány.
A versenyben ma egy maratoni háromnapos, 2500 km-es szuper etap vette kezdetét. Legközelebb szerdán találkozik a mezőny. Sok fog most múlni a taktikán. Nem mindegy, hogy a reggeli vagy az esti komppal kelnek e át Afrikába a csapatok. Hiszen ha a reggeli hajóutat választják, akkor éjszaka kell megtalálniuk egy kolostort és megmászni egy sziklaszirtet, viszont ha éjszaka utaznak, akkor rengeteg időt vesztenek majd. Az elkövetkező három napban 70 pont a tét, tehát sokat lehet nyerni és veszteni is. Most válik a verseny igazi kihívássá. Információink szerint a versenyben vezető, címvédő Ulrich házaspár már Almeriaban várja a bekompolást, így lehet, hogy ezzel még tetemesebb előnyre tesznek szert.
Az angol K-Team csapata a kis Polskival falja a kilométereket és még mindig versenyben vannak. "Furcsa hangokat hallottunk a motorház felől. Sajnos még életemben nem láttam ilyen autót így elképzelésem sem volt mi lehet a gond. Szerencsére Barcelona mellett egy benzinkútnál találtunk egy embert, akik pillanatok alatt helyrehozta a hibát, azóta repülünk." - nyilatkozta Kevin Smith az egyik csapattag.
Nem tudhatjuk tehát ki milyen taktikával és szerencsével teljesír majd. Egy biztos, holnap kezdetét veszi a nagy sivatagi száguldás, és a résztvevők újra, vagy éppen először átélhetik azt a semmivel össze nem hasonlítható érzést, milyen megpillantani Afrika partjait.
7-es busz a francia riviérán
Spanyolországi pihenő

Utasokból lesznek az elsők????
2008-01-14, Murcia, Spanyolország - a 3. nap krónikája
Reggel 7 órakor még sötétben rajtolt el a Budapest-Bamako mezőnye Meyreuilből. Később sem volt kegyes az időjárás a versenyzőkhöz, napfelkelte helyett csak esőfelhőket láthattunk mindenhol. A Meyreuil-Murcia szakasz a BB2 egyik legmegerőltetőbb szakasza mind embernek, mind járműnek. A több mint 1100 kilométer monoton autópálya rendesen szétzilálta a mezőnyt.
A tegnap fék nélkül és henger problémákkal közlekedő 103-as Team Malibus reggelre ugyan valamelyest helyrepofozta a járgányát, de sajnos Montpelier-nél a generátoruk szállt el. Így ismét megállni kényszerültek. A bamakosok elszántságát már az első nap magukévá tették, és legutolsó üzentük alapján a szerviz előtt fognak éjszakázni és amint tudnak a mezőny után erednek.
Hírt kaptunk két másik csapatról is, akinek már Budapesten technikai gondjaik akadtak. A 24-es rajtszámú African Trophy in Memoriam Ricsi és a 111-es Flying Gizi Hungaro Boci csapat sikeres szerelés után ma reggel elindult a magyar fővárosból, és este 6-kor már Marseille környékéről jelentkeztek. A harmadik csapat 25-ös rajtszámmal egy 1971-es Mini pedig holnap reggel vizsgázik a Mozaik utcában. Drukkoljunk nekik, hogy sikeresen vegyik ezt az akadályt, és utánunk jöhessenek Genovából Marokkóba.
Nem mindenkinek volt sikeres a mai nap. Több csapat is kiszállt a versenyből.
A 20-as rajtszámú Sivatagi Medvék csapatkapitányát december 27-én műtötték, és bár orvosai nem javasolták neki az utat, ő mégis nekivágott. Dea fájdalom végül legyűrte és sajnos feladni kényszerült az idei versenyt. "Sajnálom srácok! Ígérem, jövőre végigcsinálom" - nyilatkozta Rigó Attila csapatkapitány.
A versenyben ma egy maratoni háromnapos, 2500 km-es szuper etap vette kezdetét. Legközelebb szerdán találkozik a mezőny. Sok fog most múlni a taktikán. Nem mindegy, hogy a reggeli vagy az esti komppal kelnek e át Afrikába a csapatok. Hiszen ha a reggeli hajóutat választják, akkor éjszaka kell megtalálniuk egy kolostort és megmászni egy sziklaszirtet, viszont ha éjszaka utaznak, akkor rengeteg időt vesztenek majd. Az elkövetkező három napban 70 pont a tét, tehát sokat lehet nyerni és veszteni is. Most válik a verseny igazi kihívássá. Információink szerint a versenyben vezető, címvédő Ulrich házaspár már Almeriaban várja a bekompolást, így lehet, hogy ezzel még tetemesebb előnyre tesznek szert.
Az angol K-Team csapata a kis Polskival falja a kilométereket és még mindig versenyben vannak. "Furcsa hangokat hallottunk a motorház felől. Sajnos még életemben nem láttam ilyen autót így elképzelésem sem volt mi lehet a gond. Szerencsére Barcelona mellett egy benzinkútnál találtunk egy embert, akik pillanatok alatt helyrehozta a hibát, azóta repülünk." - nyilatkozta Kevin Smith az egyik csapattag.
Nem tudhatjuk tehát ki milyen taktikával és szerencsével teljesír majd. Egy biztos, holnap kezdetét veszi a nagy sivatagi száguldás, és a résztvevők újra, vagy éppen először átélhetik azt a semmivel össze nem hasonlítható érzést, milyen megpillantani Afrika partjait.
7-es busz a francia riviérán
Spanyolországi pihenő

Utasokból lesznek az elsők????
ötödik Béla2008-01-14 20:59:36 // 29217
Köszönöm annak a kék 156 SW tulajdonosának a ma esti Budaörs, Biatorbágy viszonylatban történt száguldozást, amit produkáltunk. Üdv innen is!
GabCsi2008-01-14 13:27:05 // 29216
Típusfüggő is, évjáratfüggő is, motorfüggő is...
Majd lesz vele valami:) Max jövőre megy bamakóba :D
Majd lesz vele valami:) Max jövőre megy bamakóba :D
Áki2008-01-14 13:06:29 // 29215
Mennyire speckó?Próbáld meg elsózni a terepjárósok körében!Kérdezd meg TT-t,hogy kell e neki,asszem neki a faterja ilyennel jár,vagy B2500ös mazdával!:-)
Áki2008-01-14 12:48:14 // 29213
Milyen autóra ment volna?
GabCsi2008-01-14 12:46:40 // 29212
Pláne, hogy olyan cucc ami típusspecifikus, semmi másra nem jó.... :))
Mindegy, ennek is meglesz a gazdája, még ha 3 év mulva is ... :D
Mindegy, ennek is meglesz a gazdája, még ha 3 év mulva is ... :D
Áki2008-01-14 12:39:20 // 29211
Szép,legalább szóltak volna,hogy boccs de nem kell!Magyar mentalitás!
GabCsi2008-01-14 12:34:42 // 29210
Hát, hogy miért nem vették át azt ne kérdezd, és most hogy megnéztem a képeket, igen indultak, széles mosollyal:)
De sürgősen kellett nekik, amikor meg érte kellett volna jönni, holnap megy a kolléga stb., épp külföldön voltunk ma jöttünk haza, holnap megyünk ....
De sürgősen kellett nekik, amikor meg érte kellett volna jönni, holnap megy a kolléga stb., épp külföldön voltunk ma jöttünk haza, holnap megyünk ....
Áki2008-01-14 12:32:30 // 29209
Kiderűlt,hogy miért nem vették át?Indultak azok a csapatok akik megrendelték a cuccokat?
GabCsi2008-01-14 12:26:05 // 29208
Ez a Bamakó dolog nekem sajnos kicsit savanyú, ugyanis volt egy két rendelés, felni gumi stb., amit persze elfelejtettek az illetők átvenni, sok sok igérgetés után. Na mindegy csak gondoltam elmondom... :))
Áki2008-01-14 12:11:02 // 29207
Online tag
4
Vendég4
988
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Tonale
- Zenebutik
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Spider
- Filmek
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas