Magoo2007-06-09 11:24:19 // 1816
Ez nagyon igaz en tudom magarol uyge nesokara lesz 2 eves jogsim szal meg fiatalvagyok de nagyon de amit nagyon eszrevettem hogy egy jobb erosebb autoval sokmindet meglehet csinalni amit egy sima kozep kattal nem most nem efektive az eloskere gondolok hanem hogy hanem sav elfogyasokra meg beugrani valaki ele megshaonlokra ez az ne velemynem ha nem igy van javicsatok ki ..:))))
csocsi2007-06-09 11:18:38 // 1815
Igen, hasonló szövehet hallottam már én is.
Szerintem is fontos, hogy az ember ismerje magát az autóját feltétlenül. Na meg tudjon "úszni az árral". Aztán eközben tudja megszerezni a rutinját.
A fiam ezekkel nagyjából tisztában van, egyenlőre nem száguldozik és igyekszik a forgalom ritmusát felvenni.
Én új autó esetén is először ismerkedem vel és csak utána tolom neki. Mondjuk nekem még nincs több 100k km mögöttem, de azért elcsordogálok a forgalommal.
Szerintem is fontos, hogy az ember ismerje magát az autóját feltétlenül. Na meg tudjon "úszni az árral". Aztán eközben tudja megszerezni a rutinját.
A fiam ezekkel nagyjából tisztában van, egyenlőre nem száguldozik és igyekszik a forgalom ritmusát felvenni.
Én új autó esetén is először ismerkedem vel és csak utána tolom neki. Mondjuk nekem még nincs több 100k km mögöttem, de azért elcsordogálok a forgalommal.
ystuc2007-06-09 11:17:03 // 1814
Így van. A rutin az évek és a kilométerek alatt lesz meg, nem a jogsi kézhezvételével.
Grando2007-06-09 11:11:49 // 1813
Na pont ez a legnagyobb baj! Aztán jönnek a "30 éve vezetek, és még nem volt balesetem" típusú emberek. De arról fogalma sincs, hogy hányat okozott, vagy hányat úszott meg másoknak köszönhetően.
Egyik haverom most csinálta meg a jogsit. Az első forgalmi vizsgája nem jött össze. El is volt kenődve kicsit, de mondtam neki, hogy ne aggódjon emiatt, ez simán benne van a pakliban. Sőt, akár több is. Az a lényeg, hogy tisztában legyen a hiányosságaival, és így tud javítani rajtuk. Meg az is fontos, hogy tudja magáról, hogy rutintalan még, és ehhez mérje a tudását. A rutintalanság említsére kicsit fel is kapta a fejét, hogy "hát ő nem az már, mert az oktató is mondta, hogy megérett a vizsgára, csak 1-2 hiba becsúszott". Na itt van a nagy tévedés! Attól, hogy vkinek a kezében a jogsi, még igencsak szoknia kell a forgalmat, pláne az új autót, amibe beleül. Nem beszélve arról, hogy onnantól kezdve egyedül kell megoldania a szitukat, senki nem fogja a kezét, és senki nem javítja ki a hibákat.
Egyik haverom most csinálta meg a jogsit. Az első forgalmi vizsgája nem jött össze. El is volt kenődve kicsit, de mondtam neki, hogy ne aggódjon emiatt, ez simán benne van a pakliban. Sőt, akár több is. Az a lényeg, hogy tisztában legyen a hiányosságaival, és így tud javítani rajtuk. Meg az is fontos, hogy tudja magáról, hogy rutintalan még, és ehhez mérje a tudását. A rutintalanság említsére kicsit fel is kapta a fejét, hogy "hát ő nem az már, mert az oktató is mondta, hogy megérett a vizsgára, csak 1-2 hiba becsúszott". Na itt van a nagy tévedés! Attól, hogy vkinek a kezében a jogsi, még igencsak szoknia kell a forgalmat, pláne az új autót, amibe beleül. Nem beszélve arról, hogy onnantól kezdve egyedül kell megoldania a szitukat, senki nem fogja a kezét, és senki nem javítja ki a hibákat.
csocsi2007-06-09 11:02:11 // 1812
Sajna nem kell elképzelni, mert lehet látni is :((((((((
Ráadásul van aki nincs is tisztában a bénaságával.
Ráadásul van aki nincs is tisztában a bénaságával.
Liquid2007-06-09 10:36:25 // 1811
Após oktatott, ne tudjátok meg milyen sík idióták megfordultak nála. Előbb utóbb mindegyik átment a vizsgán. Igaz volt olyan öreglány aki 75!!!! plusz órát vett mire oda jutottak, hogy Após engedte vizsgázni.
El tudom képzelni hogy mit fognak az ilyenek művelni oktató nélkül a forgalomban.
El tudom képzelni hogy mit fognak az ilyenek művelni oktató nélkül a forgalomban.
ystuc2007-06-09 08:37:03 // 1810
Márpedig a hülyéknek van szerencséjük, ahogy a mondás tartja...
csocsi2007-06-08 22:11:34 // 1809
Ilyenekről jobb nem is hallani.
Mondjuk nagy szerencsével akár lottó ötöse is lehet neki a teszt során.
Mondjuk nagy szerencsével akár lottó ötöse is lehet neki a teszt során.
ystuc2007-06-08 22:08:01 // 1808
Ja, a 8 osztály ad egy alap műveltséget. Vagy legalábbis feltételez...
Mint tudjátok évek óta számítógép elött történik a vizsgázás. Egy kérdésre maximum egy perc áll rendelkezésre. Tudok olyan esetről, ahol az illetőnek az egy perc nem volt elég a kérdés végigolvasására és értelmezésére... Jó, mondjuk ő nem kapott jogsit, de akkor is dúrva.
Mint tudjátok évek óta számítógép elött történik a vizsgázás. Egy kérdésre maximum egy perc áll rendelkezésre. Tudok olyan esetről, ahol az illetőnek az egy perc nem volt elég a kérdés végigolvasására és értelmezésére... Jó, mondjuk ő nem kapott jogsit, de akkor is dúrva.
csocsi2007-06-08 22:00:30 // 1807
Én például jóval később hallottam, mint hogy jogsim lett volna. De legalább megtudtam ha késve is.
EZ a 8 osztályos dolog erősen befolyásolhatja a viselkedést is szerintem.
EZ a 8 osztályos dolog erősen befolyásolhatja a viselkedést is szerintem.
ystuc2007-06-08 21:57:39 // 1806
Ez elég baj, mert ez tanítják. Bár egy viccnek tartom azt is, hogy egy ideje 8 általános sem szükséges a jogsi megszerzéséhez.
csocsi2007-06-08 21:56:31 // 1805
Szerintem a legtöbben még nem is hallottak erről :((
ystuc2007-06-08 21:49:44 // 1804
Na, ezért van a zippzár elv, amit nem tudnak/nem akarnak használni az emberek. Az utat mindenki egy versenynek tekinti, ez a baj.
Liquid2007-06-08 21:48:01 // 1803
igazad van. mindegy ezzel csak azt akartam előhozni, hogy az az alapvető gond sztem, hogy az egyik sáv alárendeltnek tűnik, és az abban utazó kalaposok úgy érzik eléjük furaxik az aki a másikban előrébb jut.
ystuc2007-06-08 21:30:30 // 1802
Ha mindkettő elfogy, akkor a jobbkéz szabály érvényesül, vagyis a külső sáv haladna elöbb tovább. Ez rossz megoldás véleményem szerint.
Trombozis2007-06-08 21:28:16 // 1801
:-O Ez egy majom. Én is végig mentem volna. Gyó. Engem még így nem találtak meg a birkák. :-O
Liquid2007-06-08 21:20:28 // 1800
szerintem csak úgy kellene megtervezni a sávok összefutását, hogy egyik sáv se menjen egyenesen tovább és akkor nem lenne még látszata sem annak, hogy mondjuk a külső sáv az elfogyó. Foggyon el mindkettő, és akkor nem lesz vita. Persze lehet hogy a gyakorlatban nem jönne be, de sztem jobb lenne mint a mostaniak.
Atesz19872007-06-08 18:56:55 // 1799
Én is taliztam szerdán egy talented sofőrrel... Megyünk egymással szemben, erre elkezd előzni, mikor nyilván való, hogy nem tudja befejezni az előzést... Főleg, hogy mögöttem kilométer hosszan meg nem jön semmi. Nem kellett nagyot fékeznem 90-ről 60-ra, de azért jeleztem a nem tetszésem... Néha olyanok az emberek, mint a lófasz... Nem szeretek ilyenkor autóba ülni, sok a frontos kretén... Na meg a bamba, béna nők...
Zsolt1552007-06-08 18:44:18 // 1798
Az emberbe nem volt annyi kurázsi, hogy előre menjen, de a száját tudja járatni.
"... Rosszul vagyok az önjelölt igazságos izom Tiboroktól, akik veszélyeztetve másokat osztják az észt. ..."
Sajnos nagyon sok ilyen idióta van.
"... Rosszul vagyok az önjelölt igazságos izom Tiboroktól, akik veszélyeztetve másokat osztják az észt. ..."
Sajnos nagyon sok ilyen idióta van.
csocsi2007-06-08 18:34:43 // 1797
Azt hiszem a fején találtad a szeget. Szerencsére nem sűrűn járok Pesten, de a lágymányosi hídon is hasonló a helyzet. Viszont ott a balos sáv marad és az nemigazán halad a sok jobbról bejövő miatt. Egyszer bementem a balosba korábban, de nem kellett volna.
koz2007-06-08 18:12:29 // 1796
Érdekes, hogy szokott működni a cipzárazás, ha egyenrangú utak, sávok torkollnak be egybe, ahol nem egyértelmű, hogy kinek volna elsőbbsége. Ha elfogy egy sáv, akkor a továbbhaladó sávban sokan úgy érzik, hogy előjoguk van. Nem jöhetsz be, ez a sáv az enyémmm!!! Pedig ugyanolyan cipzáras szitu az is. Kicsit gondolni kéne a többi közlekedőre is. Amikor én tanultam vezetni, nekünk ilyet nem mondott ám az oktató! És még sok mást sem. Szerintem sokan azt sem tudják, mi a cipzárazás, és erre még rájön az egyéni bunkóság-faktor, plusz az általános idegbaj.
ystuc2007-06-08 17:54:02 // 1795
Így van. Másik véglet a teherautós, aki km-ekkel korábban bemegy a belső sávba, mert egyszer majd balra fog kanyarodni... Csak mert szerinte majd nem engedik be...
Nagyon jól mondod, a sávot szerintem is addig kell használni, amíg van, és nem addig, amíg meg nem akadályoznak benne. A zippzár effektust meg ugyebár tanítják Kresz-en.
Nagyon jól mondod, a sávot szerintem is addig kell használni, amíg van, és nem addig, amíg meg nem akadályoznak benne. A zippzár effektust meg ugyebár tanítják Kresz-en.
Piritu - 1.000.0002007-06-08 17:49:05 // 1794
Pont ilyen esetekről beszélgettünk a minap a haverokkal.
Miért lennél köteles x km-el előbb beállni a sorba? Tudtommal az utat addig kell és lehet használni amíg tart és ott kellene összecipzározódni ahol elfogy. Ilyen alapon sehol sem lehetne használni a dupla sávokat, mert egyik előbb -utóbb "elfogy".
Pl. Győrbe a temető felől is elfogy, mindenki már a lámpa után bemegy a belsőbe simán el lehet menni mellettük.
Itt inkább a kocaautósok reflexe működik, a sor végén "kényelmesen" be lehet sorolni, nincs kockázat. (Átmegyek most, mert képőbb nem biztos hogy beférek - efektus)
Aztán amikor valaki elmegy baleknak érzik magukat és forr az agyuk.
Miért lennél köteles x km-el előbb beállni a sorba? Tudtommal az utat addig kell és lehet használni amíg tart és ott kellene összecipzározódni ahol elfogy. Ilyen alapon sehol sem lehetne használni a dupla sávokat, mert egyik előbb -utóbb "elfogy".
Pl. Győrbe a temető felől is elfogy, mindenki már a lámpa után bemegy a belsőbe simán el lehet menni mellettük.
Itt inkább a kocaautósok reflexe működik, a sor végén "kényelmesen" be lehet sorolni, nincs kockázat. (Átmegyek most, mert képőbb nem biztos hogy beférek - efektus)
Aztán amikor valaki elmegy baleknak érzik magukat és forr az agyuk.
ystuc2007-06-08 17:20:12 // 1793
Hát... Nem tudom mit mondjak... Részben értem a reakciót, de...
Na, szóval... Avia autómentővel mentem a Kerepesi úton kifelé, hátamon egy Jeep Cherokee-val (kb 2000 kg). A belső sávban mentem, és az a sáv a Keresztúri út után elfogy. Külsőben állt a sor. Gondoltam előrébb megyek, miért álnék meg? Hiszen nem tudtam bemenni. Elöttem ment egy Audi. Én kicsit lemaradva követtem. Majd egyszercsak a külső sávból egy Nissannal egy emberke hírtelen betolta elém az orrát, és integet. Satufék! Pont megtudtam állni. Majd nekem esik, hogy én milyen pofátlan vagyok, hiszen az a sáv elfogy... Jó, mondom, megértem az indulatát, na de ezt így kell csinálni? Az Avia nem a jó fékéről híres, valamint a súly a hátamon szintén nem volt könnyű. És ha beleszállok? Akkor hogy magyarázza ki a dolgot? Érdekes, hogy az Audi elé nem merte betenni magát... Mikor közöltem vele, hogy ezzel nem olyan egyszerű ám megállni, annyi volt a válasza, hogy "az engem nem érdekel"... Rosszul vagyok az önjelölt igazságos izom Tiboroktól, akik veszélyeztetve másokat osztják az észt. Legalább gondolná meg a dolgot, mielött cselexik.
Jó, tényleg értem az indulatát, valóban nem szép dolog ilyet csinálni. De mint mondtam, összefüggő, álló kocsisor volt a külső sávban... Mit kellett volna tennem? Visszatolatni? Vagy mit?
Na, szóval... Avia autómentővel mentem a Kerepesi úton kifelé, hátamon egy Jeep Cherokee-val (kb 2000 kg). A belső sávban mentem, és az a sáv a Keresztúri út után elfogy. Külsőben állt a sor. Gondoltam előrébb megyek, miért álnék meg? Hiszen nem tudtam bemenni. Elöttem ment egy Audi. Én kicsit lemaradva követtem. Majd egyszercsak a külső sávból egy Nissannal egy emberke hírtelen betolta elém az orrát, és integet. Satufék! Pont megtudtam állni. Majd nekem esik, hogy én milyen pofátlan vagyok, hiszen az a sáv elfogy... Jó, mondom, megértem az indulatát, na de ezt így kell csinálni? Az Avia nem a jó fékéről híres, valamint a súly a hátamon szintén nem volt könnyű. És ha beleszállok? Akkor hogy magyarázza ki a dolgot? Érdekes, hogy az Audi elé nem merte betenni magát... Mikor közöltem vele, hogy ezzel nem olyan egyszerű ám megállni, annyi volt a válasza, hogy "az engem nem érdekel"... Rosszul vagyok az önjelölt igazságos izom Tiboroktól, akik veszélyeztetve másokat osztják az észt. Legalább gondolná meg a dolgot, mielött cselexik.
Jó, tényleg értem az indulatát, valóban nem szép dolog ilyet csinálni. De mint mondtam, összefüggő, álló kocsisor volt a külső sávban... Mit kellett volna tennem? Visszatolatni? Vagy mit?
Poló2007-06-08 01:04:03 // 1792
Múltkor a Selénia után a 6-oson bújtam a seggébe egy G Asztmának. Olyan 60-70 km/h-s tempóval mentünk. Egyszercsak csávókám kiteszi az indexet balra. Kb. kettőt villantott vele és már vissza is vette. Ekkor picit lassítottam, majd láttam nincs semmi újra mentem a seggébe. Utánna megint kitette és beleállt a fékbe, közben áthúzta az autót a szembejövő sávba. Én is fékeztem és jobbról kikerültem. Nem tudom mi volt ezzel a manőverrel a célja :-s
Marklar1552007-06-08 00:58:20 // 1791
Így már elfogad6tó...:)
Nyirkos2007-06-07 21:34:38 // 1790
Hát, ez nagyon nagyon "kényszer" pihi volt. Csak nem az autónak volt baja.
csocsi2007-06-07 21:30:54 // 1789
Erre gondoltam én is azért nyomtam neki a refit, azért azt már lereagálta egy jobbos indexel :))
csocsi2007-06-07 20:21:06 // 1787
Már mögötte voltam és fékeznem kellett azért refiztem neki, gondoltam nem vette észre a xenont :(((((
csocsi2007-06-07 20:20:31 // 1786
Hát nekem sem a kedvencem :(((
De "hamarosan" csak elkészül az M0.
De "hamarosan" csak elkészül az M0.
Magoo2007-06-07 12:26:16 // 1785
nem tom mit erlokodcc csak told le oket nyugottan en is ugy szoktam aztan majd eszre vezsi magat hpogy roszz hejen van :)))))
koz2007-06-07 12:22:48 // 1784
Ha meglát a tükörben egy Alfa pajzsot, akkor mindenképpen! :) Amúgy érdekes az az egész térség ott, kezdődik a kétsávos körforgóval, van, aki körbemegy a külső sávon, van, aki nem (jobbra tarts). Aztán a dobbantó, ahol az 1,2 super gti motorokkal akar mindenki király lenni, aki meg tudna haladni, az bedugul. Utána meg a körforgórengeteg - főleg este jó, találj ki mindegyikből jó helyen, és az autópályára se menj fel, ha nem akarsz. Nagy forgalomnál az is előjön, hogy nem mindenki ismeri az irányjelzés fogalmát. Arrafelé van min bosszankodni. Az M6 meg soha az életben nem fog beérni az M0-ig...
Marklar1552007-06-07 11:39:30 // 1783
Nem illik "pihizni" a leállósávban!
Erre vannak 10-30km enként helyek.
Akár az utolsó "pihid" is lehetett volna...
Erre vannak 10-30km enként helyek.
Akár az utolsó "pihid" is lehetett volna...
csocsi2007-06-07 08:55:39 // 1782
Kösz, akkor lgközelebb a külsőből fogok előzni.
Ettől függetlenül nem kéne kihúzódnia az üres szélső sávba????
Ettől függetlenül nem kéne kihúzódnia az üres szélső sávba????
csocsi2007-06-07 08:54:54 // 1781
Hát akkor valszeg meg kellene reformálni az oktatást is :(((
Nyirkos2007-06-07 05:25:16 // 1780
Fura, amikor egyszer csak pihizni álltam le a leállósávban az M1-en, megállt egy német, és egy magyar Alfás is, hogy mi a gond? Segítsenek-e valamiben?
Azt hittem, mindenhol így működik a dolog.
Szerintem, csak divatból volt Alfájuk azoknak, akik otthagytak. :(
Azt hittem, mindenhol így működik a dolog.
Szerintem, csak divatból volt Alfájuk azoknak, akik otthagytak. :(
koz2007-06-06 23:23:13 // 1779
Az emelkedő alján van egy tábla (legalábbis régebben volt), miszerint a belsőben csak 50-nel szabad menni. Vagy valami ilyesmi.
Marklar1552007-06-06 23:21:38 // 1778
Mert csak "B"-s jogsijuk van. Azt hiszik, hogy B,mint belsősáv.
Marklar1552007-06-06 23:20:33 // 1777
Én biztos megálltam volna... ;)
Jazzy2007-06-06 22:45:15 // 1776
ma elfogyott a benzinem, nem bírta ki az autóm a 2 km-re lévő benzinkútig, a város kellős közepén, a legnagyobb dugóban, a középső sávban...
(akinek ilyen típusa van, tudja, hogy a 45-ösöknél nehéz megállapítani, hogy most vajon az már fekszik, vagy még nem...)
senki nem ajánlotta fel, hogy segítsen-e, senki nem kérdezte meg, hogy miért állok ott, csak dudáltak doszt, hátha egyszer csak attól majd köddé válok, meg jöttek a "hülye picsa" és társaik, de a legjobban a németsuzukisok arcára kiülő elégedettségen mosolyogtam.
legnagyobb meglepetésemre 8(!!!) Alfa került ki, volt köztük, aki dudált (gondolom azt hitte hogy csak megálltam körmöt reszelni...), de többnyire rá sem néztek az autóra.
szóval a tanulság, ha lerobbant alfáslányt láttok egyszer, másképp cselekedjetek ;)
én levontam a tanulságot, nem kekeckedem többet, ahogy kigyúl a lámpa, irány a kút :(
(akinek ilyen típusa van, tudja, hogy a 45-ösöknél nehéz megállapítani, hogy most vajon az már fekszik, vagy még nem...)
senki nem ajánlotta fel, hogy segítsen-e, senki nem kérdezte meg, hogy miért állok ott, csak dudáltak doszt, hátha egyszer csak attól majd köddé válok, meg jöttek a "hülye picsa" és társaik, de a legjobban a németsuzukisok arcára kiülő elégedettségen mosolyogtam.
legnagyobb meglepetésemre 8(!!!) Alfa került ki, volt köztük, aki dudált (gondolom azt hitte hogy csak megálltam körmöt reszelni...), de többnyire rá sem néztek az autóra.
szóval a tanulság, ha lerobbant alfáslányt láttok egyszer, másképp cselekedjetek ;)
én levontam a tanulságot, nem kekeckedem többet, ahogy kigyúl a lámpa, irány a kút :(
csocsi2007-06-06 22:24:11 // 1775
Egyesek miért nem tudnak kihúzódni a szélső sávba szó nélkül????? :(
Ma Érdnél az emelkedőmél ahogy a kötfogókhoz megyünk egy pözsó valami (a kutya tudja) ment a belső sávban mikor utolértem aztán úgy kellett levillognom, hogy kihúzódjon. Legszívesebben letoltam volna az útról.
Ma Érdnél az emelkedőmél ahogy a kötfogókhoz megyünk egy pözsó valami (a kutya tudja) ment a belső sávban mikor utolértem aztán úgy kellett levillognom, hogy kihúzódjon. Legszívesebben letoltam volna az útról.
Liquid2007-06-06 12:02:09 // 1774
durva, ilyet még nem láttam.
Eccer volt olyan hogy reggel 1/2 8-kor a csúcsban, vasúti átjárokban szabadhegyen pirosan villogott a lámpa de a sorompó fent volt. Egy idő után szépen átcsorgott mindenki.
Eccer volt olyan hogy reggel 1/2 8-kor a csúcsban, vasúti átjárokban szabadhegyen pirosan villogott a lámpa de a sorompó fent volt. Egy idő után szépen átcsorgott mindenki.
Poló2007-06-06 11:04:09 // 1773
Tegnap este megkergültek a lámpák Győrben. jövök haza busszal, kb 3/4 11 lehetett este. Megáll a busz az egyik lámpánál és azt veszem észre, hogy már qrva régóta ott állunk. Nézem az órát, már 4 perce. Forgalom viszont egyik irányból sem indult meg. Egyszercsak az egyik lámpa zöldrevált, kb. 1 másodpercig zöld volt, majd srága nélkül visszavált pirosra. Sokan már türelmetelenkedtek, volt aki a sor közepéből kivágott a jobbrakanyarodó sávba és onnan akarta kikerülni az előtte lévőt. Csak hogy közben az is elindult, volt majdnem kocc. Végül jött egy kamion, dudált egy nagyot és mindenki elindult :DD
Liquid2007-05-20 21:51:50 // 1772
Ez nagyon ottvan! :)))
Rumi2007-05-20 18:19:14 // 1771
:D
csak nehogy túl magasra csapjanak a lángok ;)
porrá isa és homouvá téve eme lángelméket
erről neekm meg az a vicc jut eszembe, melynek hogy ne kelljen megint regényt írnom, rövidített verzióját vetem csak papírra:
am. tudósok agyat keresnek jóáron megvételre kutatásikhoz.
a jelentkezők között akad tudos, tanár, kőmüves...
és egy rendőr (tetszés szerint taxis), aki messze a többiek fölött kinálja agyát
a kérdésre mire ez a magas ár
-Kérem, vegyék fiegyelembe hogy ez még nem votl használva!
csak nehogy túl magasra csapjanak a lángok ;)
porrá isa és homouvá téve eme lángelméket
erről neekm meg az a vicc jut eszembe, melynek hogy ne kelljen megint regényt írnom, rövidített verzióját vetem csak papírra:
am. tudósok agyat keresnek jóáron megvételre kutatásikhoz.
a jelentkezők között akad tudos, tanár, kőmüves...
és egy rendőr (tetszés szerint taxis), aki messze a többiek fölött kinálja agyát
a kérdésre mire ez a magas ár
-Kérem, vegyék fiegyelembe hogy ez még nem votl használva!
dfg (Tanárúr)2007-05-20 18:14:52 // 1770
Huh. Ha a véletlen úgy adnál, hogy ilyen egyetemi stílusban küldesz el az ......ba, az nem mentene fel a az említett fizikai bántalmazástól, de legalább jókat mosolyognánk a svédtorna közben. :)) De hálistennek nem vagyok taxis.
Alfacus Maniacus2007-05-20 18:10:39 // 1769
Na, akkor megnyugtató konszenzusra jutottunk - eszembe juttatva ref.pap nagybátyám idevonatkozó kedvenc mondását:
- Uram, lángész lobog Önben!
- Uram, Önben nem különben:))
- Uram, lángész lobog Önben!
- Uram, Önben nem különben:))
Rumi2007-05-20 17:22:08 // 1768
ja és természetesen Liquid. Úrnak is kijár a dícséret :)
rég nem olvastam ilyen elmés kifejtést, mintha csak kortárs (saját) műveimből nosztalgiáznék :D :D :D :D :D
rég nem olvastam ilyen elmés kifejtést, mintha csak kortárs (saját) műveimből nosztalgiáznék :D :D :D :D :D
Rumi2007-05-20 17:20:04 // 1767
úgyvélem a félreértés esetének tökéletes minta példája forog fenn, melyben jómagam ismételten okozóként lépek fel (remélem nem válik szokásommá :) )
azt történt, hogy mivel láthatólag még megvagyok, adódott a kérdés a kedves olvasó közönségtől, vajh miért nem szedett miszlikbe a kedves egyedileg értelmezett szabályok szerint közlekedő polgártárs.
erre választam legott az előző postban :))
felfogva Liquid úr tökéletes explanációját, ezáltal új megvilágításba helyezve Uraságod aggodalmas érdeklődését, immáron számomra, egyszerű földi, egyetemet még el nem végzett humanbeing számára is jólkivehető váltak szavaid
tehát természetesnek találtam hogy ez már nem szorul bővebb értelmezésre
meg a smileykat is láttam melyet Uraságod volt szives tetszésének hangot adni L. Ur magyarázata kapcsán
OFF
tetszik a stilusod :D
igazán örömmel konstatálom, és komálom :D ha egy műegyetemi professzor nyelvünk ékesszólásának minden csinjával bínjával bír, és azt alkalmazni sem rest
ez jó előadói mivoltodra enged következtetni ;)
bravo
azt történt, hogy mivel láthatólag még megvagyok, adódott a kérdés a kedves olvasó közönségtől, vajh miért nem szedett miszlikbe a kedves egyedileg értelmezett szabályok szerint közlekedő polgártárs.
erre választam legott az előző postban :))
felfogva Liquid úr tökéletes explanációját, ezáltal új megvilágításba helyezve Uraságod aggodalmas érdeklődését, immáron számomra, egyszerű földi, egyetemet még el nem végzett humanbeing számára is jólkivehető váltak szavaid
tehát természetesnek találtam hogy ez már nem szorul bővebb értelmezésre
meg a smileykat is láttam melyet Uraságod volt szives tetszésének hangot adni L. Ur magyarázata kapcsán
OFF
tetszik a stilusod :D
igazán örömmel konstatálom, és komálom :D ha egy műegyetemi professzor nyelvünk ékesszólásának minden csinjával bínjával bír, és azt alkalmazni sem rest
ez jó előadói mivoltodra enged következtetni ;)
bravo