Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> Transaxle syncro

ingegnere2006-06-02 09:51:37 // 1956
Szent krucifix! Na, sajnos erről hallottam én is.:-( Szerintem ez horror, mert egy műszerfalat 40-ért már bőrbe rántanak, és hamán, akkómán......:-)
remete2006-06-02 09:35:27 // 1955
Tök vicces, hogy gyári adatok alapján (meg tapasztalat is) a 2000-es kevesebbet eszik, mint az 1,6... ez is a hülyebarom adójogszabályok miatt van, mint 2TD/2,4TD-nél.
remete2006-06-02 09:33:33 // 1954
A tiz városban és még úton 120 fölötti közlekedésnél reális - ettől eltérő esetekben drasztikusan csökken (120 alatt értem ám;-) ). Ha a gépnek benzinszaga van általában, akkor esélyes, hogy sok benyát kap, akkor is ha hajlamos "visszalőni" a kipuff - 'szal durrog hirtelen gázelvételnél. Ha kisebb fogyasztást akarsz, akkor át kell fúvókáztatni, igaz egy-két pacitól búcsút kell venni ilyenkor.
remete2006-06-02 09:29:02 // 1953
Nekem 40 pénz körül mondták a dolgot (a közbejövő kalandok függvénye) - vagy ennél kicsit kevesebb; itt most műbőrről beszélünk persze!
Norbika2006-06-02 09:28:37 // 1952
Visszaírtak floki ügyben.Na annyira azért nem vagyok boldog.Látatlanban 20-30 000Ft-ot írtak tehát mondjuk legyen 25.000.átlagban.Nem tudom,hogy mennyivel lenne drágább a bőrözése.Ha drágább lenne egyáltalán.Az a baj,hogy itt a környéken nincs egyetlen kárpitos sem.
martin-i2006-06-02 08:40:54 // 1951
a reggeli csipa miatt rosszul olvastam bocs, az más volt, de attol függetlenül elég drága lehet, de mindenképpen megéri szerintem! bocs
martin-i2006-06-02 08:38:45 // 1950
ingegnere kolega olyan horror árakrol írt hogy le se merte írni a számokat! :(
Norbika2006-06-02 08:30:36 // 1949
Tudja valaki,hogy mennyibe kerül a műszerfalbőrözés?Mert ha nem nagy a diferencia,akkor azt választanám,mert az tartósabb,meg patinásabb is.Ha kész a fény, a tetőkárpitot is meg újra kell csináltatnom,mert azt leszaggattam.Az sem lesz olcsó gondolom.
Norbika2006-06-02 08:28:29 // 1948
Lehet,hogy csak az alapjárat magas?azzal is lehet játszani.Egyébként használattól függő,de 10 környékén simán fogyaszthat.Talán a tied tud 8-at is,de csak ha minden jó.Érts:Hengerfal,gyűrűk,csapágyak.
prooF_752006-06-01 22:57:20 // 1947
Norbika, remete, köszi a segítséget! Akkor ezek alapján fogok eljárni. A másik meg, hogy szerintem kicsit sok benzint kap, mert az előző tulaj szerint olyan 10 körül fogyasztott, én meg azt vettem észre, hogy elég érzékenyen reagál a gázadásra, meg mintha kicsit sokat "kormolna". Szóval a keverékaránnyal kéne játszani sztem. Ilyesmiről van valakinek tapasztalata?
remete2006-06-01 21:32:38 // 1946
Köszi! Az igazi "népautós" fíling azért a Felvonulási téren volt a múltkoriban... ;-)
veteranviking2006-06-01 21:21:54 // 1945
Jók a "népautós" képek:))
remete2006-06-01 21:15:51 // 1944
Jaja! Én is bőröztetek - bár a tetejével nemigen tudnak mit kezdeni, vagy csak ha nagyon trükkös a szakember. Én a műszerek keretén lévő "sátortetőt" szeretném flokkoltatni csak; loboték GTV-jén láttam ilyet és nagyon jól megy a bőrözött műszerfal mellé :-P
Angyal Rita2006-06-01 21:15:31 // 1943
Szia! Gratulálok, vigyázzatok egymásra. :-)
remete2006-06-01 21:14:02 // 1942
Gratula!
veteranviking2006-06-01 21:11:30 // 1941
Bőr mellett szavazok! Az eljárás a következő: a repedések felkunkorodó éleit szépen kivágják (kigyökölik, mintha hegesztéshez készítenék elő), utánna habszerű anyaggal feltöltik, lecsiszolják síkba, majd szépen bőrt húznak rá. Télen az enyémet is meg akarom csináltatni! Flokkolt kárpitról idövel lekopik az éleknél a fölvitt anyag:-((
veteranviking2006-06-01 21:03:29 // 1940
Grat, ez mindíg jó hír:))))
Wickey2006-06-01 17:40:19 // 1939
Van egy jó hírem. Nekem legalábbis jó... A tekintetes cs. és kir. közl. főfelügyelet közlekedésre alkalmatosnak találta az alfa romeo gyártmányú, gtv6 2.5 típusó közlekedőedényemet. Szóval van egy vizsgás gtv-m. jippijé. :-)
remete2006-06-01 16:54:40 // 1938
Felújítókészletet általában alkatrészbolt is tud hozatni, de itt is találsz: www.hegyalja.hu, 3 pénz körül van darabja. Ha a karbik párban vannak (sorozatszám igen fontos), akkor nem gáz összehangolni őket, egy a lényeg, hogy lehetőleg egyszerre újítsd fel a kettőt és soha ne válj meg tőlük csak párban és soha ne vegyél karbikat, csak párban. A ladások honlapján van fenn egy link - ott részletesen kitárgyalják a karbihangolást, igaz ők Dell'Ortókkal foglalkoznak, de gondolom a Weber ugyanaz pepitában. Ami még lényeges: előbb a gyújtást kell tökéletesre behangolni,. addig nem érdemes a karbikkal foglalkozni.
Norbika2006-06-01 15:25:53 // 1937
Ugorj neki nyugodtan,de tényleg az a legegyszerűbb,ha az egyiket csinálod,a másikról puskázol,ha kell.A külső két csavar állítható,meg az úszó alatti,amit ugye a karburátoron belül találsz.A többit kitekered,kifújod,visszatekered.Jó mulatást!2-ben alacsony fordulaton rángatás sztem gyújtásra tippelek.
prooF_752006-06-01 13:11:10 // 1936
Köszi a segítséget, akkor bátran nekilátok majd. De szerintem némi kis hangolás ráférne az enyémekre, mert mondta az előző tulaj, hogy volt már állítgatva, és nem biztos h tökéletesen sikerült. És valamiért 2-esben, alacsony fordulaton nagyon rángat, de asszem nagyobb sebességekben nem csinálja... nem tudom mért lehet, a váltó csak nem csinál ilyeneket...
Norbika2006-06-01 12:07:53 // 1935
Dobtam nekik gyorsan egy mait!
Norbika2006-06-01 12:02:11 // 1934
Az baj,ha drága,mert nekem pont azért is kellene flokkoltatni,mert azt hittem,hogy az olcsóbb jóval,mint a bőr,de köszi a vebcímet,utánanézek,és lehet,hogy még ma felhívom őket délután,vagy este.Szerintem úgyis azt mondják,hogy vigyem el,és mutassam meg,akkor tudnak majd valami árat mondani.
ingegnere2006-06-01 10:04:14 // 1933
http://www.flokkolas.hu/ Ez itt van hozzánk közel Dunakeszin. Én még nem hívtam fel, de a Sud műszerfalát ugyanígy kell kikészítenem. Kérdezz rá, mennyiért vállalnák. Kari raliautójában flokkolt a műszerfal, annak tudom az egykori árát, de le se írom, mert bőárban mozog.:-(
Norbika2006-06-01 10:00:11 // 1932
Reggel felhoztam a két műszerfalamat,mert el kellett raknom a garázsból,mert nem férek már el.Mind a kettő szar úgy,ahogy van.Vannak rajtuk kis repedések,de vagy 6-7 kisebb repedés van mindkettőn+az egyikre valami barom ragasztgatott valami javításokat,gondolom,ki volt lyukasztva valami riasztó-villogó hülyeségeknek.Szóval a lényeg az,hogy nem tudja-e valaki,hogy mennyibe kerül leflokkoltatni a műszerfalat?Csináltatott már ilyesmit valaki?A bőrözés volna a legjobb,de sajnos az nagyon drága? az ülések is plüssök,és maradnak is azok,mert idén nem lessz lóvé bőröztetni.Szóval ésrdekelne engem ez a flokkoltatás,ha valaki tud valamit róla,szóljon.Köszi
martin-i2006-06-01 08:10:32 // 1931
most nem is kell szerencsére hozzányulni, mert jol müxik...kopkopkop
Norbika2006-06-01 08:03:08 // 1930
Az jó,ha nem dadog,nem folyik,és nem vagy biztos magadban,ne nyúlj hozzá.
Norbika2006-06-01 08:02:06 // 1929
A felújítókészletet egy barátom hozta,asszem valahol egy Budaörsi autósboltba vette,elég sok régi autóban volt ilyen karbi-illetve párban szokták őket feltenni,úgyhogy van hozzá javítószett.Asszem 1500-2000Ft körül volt egy,ha jól emlékszem.Nem kell hozzá szakirodalom,mert olyan a karbi is,mint a fék,vagy a váltó.Primitív,strapabíró,a végtelenségig egyszerű szerencsére.Először csak az egyiket szedd szét,sorban terítsd ki.A karbival szemben állva,a két süllyesztett csavart ne szedd ki,amik a hengerben vannak,mert az állítócsavar,ha nem tekergeted,jó lessz minden,miután összeraktad.Az úszószintek legyenek teljesen egyformák mindkét karbiban,jelöld össze,vagy mérd meg.Ha nem egyforma a két úszószint,soha nem lehet összehangolni őket!
martin-i2006-06-01 08:01:02 // 1928
mivel annyira nem értek hozzá, inkább csak bütykölök apróbb dolgokat, nekem a karbikat Ali állította be és nagyon eltalálta őket!!!!!! jol huz, jo a fogyasztás, és isteni a hangja!!! :)
Norbika2006-06-01 07:56:09 // 1927
Volt itthon -solex is,de az hiányos volt,úgyhogy egy Ladás srác megvette.Egyébként szerintem ugyanaz a karbi alapja,talán kisebb dolgokban különbözik.Ezek sima kéttorkú,40-es Weberek.Marhanehéz lessz összehangolni,már előre félek,mire ebből egyenletes üzemanyagelosztás lesz...
Norbika2006-06-01 07:52:43 // 1926
Na az nem semmi,de a lényeg,hogy sikerült szerezned.Nagyon drága lesz?Olaszból gondolom mindent lehet szerezni.
prooF_752006-06-01 02:11:44 // 1925
Hello! Azt hiszem nekem is ugyan ilyen weberek vannak, és én is gondoltam, hogy amig kényszerpihenőn van a járgány, addig megújítom kicsit őket. A felújító készletet hol vetted és mennyiért? Valamilyen dokumentum alapján dolgoztál, vagy csak úgy?
pb_2006-05-31 23:50:02 // 1924
Azokon is van mind2 fajta.
martin-i2006-05-31 22:11:52 // 1923
számomra nagyon érdekes hogy nálad Weber karbik vannak, azt hittem hogy Weber csak a boxerekben van de legalább most is tanultam vmit! Különben nagyon szép kis munkát végeztél, MAX. ELISMERÉSEM!
martin-i2006-05-31 22:10:24 // 1922
ja és jot tett a 75-nek a nyári felni-gumi csere!!! :)
martin-i2006-05-31 22:05:12 // 1921
MENNYEI KÉPEK!!!!!!!!!!! Köszi remete, jo volt végre összefutni veled, egyből le is szedtem őket! az biztos hogy pécsi ottjártamkor ezek voltak a legjobb emlékeim! és jo volt "GTV-s tanácskozni"(fuj micsoda fordulat)! Az biztos hogy ennyi GTV nem volt még soha abban a parkolóban! :) A portárs sem vágta hogy 2 ugyanolyan piros tárgy elment ugyanabba az irányba holott csak egy szokott :) (milyen jó idő volt akkor, igazi GTV-s)
remete2006-05-31 20:28:49 // 1920
Hiába kérdezősködöm, senki nem ajánl nekem olyan lakatost/ mesterembert, akihez nyugodt szívvel elvihetném a GTV-t átnézetni, fényezés előtt kigyomláltatni a kalandokat a kasztniból... nincs valami kontaktja valakinek?

Martin-i a Te kedvedért:









Minitalálkozó Pécsen... A parkolóban GTV-ből volt a legtöbb :-) tiszta népautó nem? :-DDDD
remete2006-05-31 20:18:42 // 1919
Széééép! Én Dell'Ortókkal fogok ilyet játszani hamarosan... azok sem csúnyák ám... :-) Ja, dicsekszem kicsit! Jövő hét csütörtökön jön meg olaszból a vadizsír kipuffogórendszerem :-) Eredeti Alfa :-DDD
remete2006-05-31 20:01:31 // 1918
Ez sem rossz tipp! Mindent megnézek! Köszi szépen Neked is.
Norbika2006-05-31 19:08:34 // 1917
Ezzel dolgoztam:)
Norbika2006-05-31 19:07:26 // 1916
Szerintem szépek.Második autónak mindenképpen jó lenne:)))Megjavították a gépem,íme a karbipucolós szívásos mosogatás.
martin-i2006-05-31 16:26:47 // 1915
hát amiket felraktratok az Alfa6-ról+ami a típus leírásnál vannak képek, azon kívül csak 2 képet találtam magamnál (ugyan abból a fotó-sorozatból):
Norbika2006-05-31 15:33:07 // 1914
Ha 6-ost vennék,ilyet tennék...
Robi2006-05-31 14:04:27 // 1913
Szart. Fékerő-szabályzó kuka, meg hátsó fék beállítás. Nem dolgozik a hátsó fék, csak az első. Ennyi.
Robi2006-05-31 14:02:39 // 1912
Az az 5 hengeres dízel egy nagyon patent motor. Semmi baj nincs vele. Sőt, alkatrész is van hozzá, mivel egy-az-egyben egyezik a 2.0 TD-vel, csak hozzá van toldva egy henger. Egyedül akkor van gáz, ha főtengely kell hozzá, vagy adagoló. A Papó 6-osára kellene egy garnitúra felújított hengerfej, és kutya baja se lenne. Még így is baromi jól megy ahhoz képest, hogy mekkora böszme állat.
Robi2006-05-31 13:58:17 // 1911
Azt hiszem, hogy messze a 6-osnak van a legnagyobb csomagtartója. :)
Norbika2006-05-31 10:12:35 // 1910
A Santana az apósé volt,tényleg eladom,mert nekem nem kell,Alfát akarok.Aztán már csak egy Pögót kell kipucolnom,az asszony kap egy 147,vagy mittoménmit,és akkor nincs itthon más csak Alfa.Anyóséknál meg csak a Suzuki.a negyediket hozzák ma haza.Kifutó piros ignis.Két éve vettük az anyósnak a mostani piros ignisét.Eddig tart,minden baja van,de neki csak az kell.Két év alatt 1.3M csökkent az értéke.Jó üzlet volt:(((És most megint...Nők.
Norbika2006-05-31 10:06:34 // 1909
Igen,elolvastam azt is.Igen kecsegtető az ajánlat,de mint mondtam,csak érdeklődöm.Egyrészt az asszony nem tudja még,hogy mégegy Alfát akarok itthonra,másrészet most minden pénzem a GTV-m építésébe megy bele sajnos,ha meg is venném a 90-est,egyáltalán nem maradna pénzem a hibáinak korrigálására.Így pedig nem érdemes ilyen koros Alfát venni,mert én szeretem elejét venni a bajnak,soha nem várom meg,hogy tönkremenjen valami.Ha mostanában mégis az ölembehullik 350-400,akkor felhívlak,és megnézem az autót,ha addig elviszik,ez van.De így elsőre tetszik.Bár fény kellene rá,meg az első futót átnézni,mint mondtad,tehát nagyon barátiban ez a két tételt látatlanban 100-150-re saccolom,ha patika legyen.Ha nincs más gond.Vacillálok egyenlőre rajta,ha komolyra fordul a szándékom,megkereslek,s akor találkozunk,meg föltesszük aknára a 90-est.Köszi az infókat!Egyenlőre megyek a GTV alá flexelni.Isteni ez a szabadság!Csak az idő szarakodik velem.
Willy2006-05-30 21:06:59 // 1908
A használtautó.hu-n fenn van.
Willy2006-05-30 21:06:34 // 1907
Ez remélem csak vicc akart lenni. :-)))))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak