8,9 milliótól indul az Alfa Giulia itthon

2016-06-03  Tedi
8,9 millió forinttól már elérhető az Alfa Romeo Giulia Magyarországon, ezért a pénzért egy 136 lóerős dízeles modellt kaphatunk.
Hírek >> 2016  

Az elmúlt hónapokban futó szavazásunkon a többség jól tippelt, ők 8-10 millió közé tették a Giulia alapárát. Az autó 8.950.000 forintért már elérhető, és már rendelhető is a magyarországi Alfa Romeo szalonokban.

A Fiat Chrysler Automobiles tájékoztatása szerint ezért a pénzért egyebek mellett hatsebességes manuális váltót, 6,5 colos  színes központi TFT-kijelzőt, bőrborítású kormányt, 16 colos alufelniket, tempomatot, kétzónás légkondit, fény- és esőérzékelőt és sávtartó automatikát kapunk. A másik alap Giulia a 150 lóerős változat, amely szintén 6 sebességes manuális váltóval 9,2 millió forinttól lesz kapható.

 

A Super felszereltségű Giuliák 9,7 millió forinttól indulnak, ennyibe kerül a 150 lóerős dízellel az Alfa manuális váltóval, az automatáért 10,4 milliót, a 180 lóerős manuálisért 10,2 milliót, míg az automatáért 10,9 milliót kell fizetni. A Super felszereltségi szinthez jár még bőülés, kétszínű műszerfalbetét, 17 colos alufelnik és dupla kipufogó is.

 

A Quadrifoglio változatért az Alfa itthon 22,9 millió forintot kér, ebbe viszont már alapból megkapjuk a 19-es felniket, adaptív bi-xenon fényszórókat, bőr, vagy alcantara üléseket, bőr középkonzolt, első és hátsó parkolósegédet, tolatókamerát, okoskulcsot, aktív felfüggesztést, futóműszabályozást és a nyomatékvektorálós rendszert is.

 

A sportcsomag 425-500 ezer forintba, a business csomag 470 ezer forintba, a business plus csomag pedig 650 ezer forintba kerül. A listán a legdurvább tétel a QV-hez rendelhető kerámia féktárcsa, amely 2,4 milliót kóstál. Vigasztaljon mindenkit a tudat, hogy a konkurenciánál is hasonló árakon kapni ezt a kiegészítőt.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-12-21 15:40:26 // 38025
Elvittem idén utolsó körére az autót. Gondoltam gurulok kicsit a városban. Tiszta idő, van 7 fok, napon talán 10 is. Pont alkalmas erre.

Persze, az első 500 méter után éreztem, hogy ebből kell még, ennyi nem elég. Átszellemülök, mikor benne ülök. Már nem az számít hova megyek, csak hogy menjek. Hogy bele tudjak lépni a gázba. Hogy lendülettel tudjak venni egy kanyart. Hogy olyan manővereket hajtsak végre vele, amit egyébként eszembe sem jutna egy utazás során.

Ez az autó bemászik a bőröd alá, bele a tudatodba. Elhiteti veled, hogy amit Ő akar, azt te akarod. Egy számító, agyafúrt nő, aki úgy rendezi a dolgokat, hogy végül a kedve szerint cselekedj. Mint a Kígyó, ami suttog a füldebe, hogy elkövesd az Eredendő Bűnt...

Sokkal több ez autónál... De hogyan is lehetne ezt elmagyarázni azoknak, akik sosem tapasztalták? Hogy mondod el a Skodásnak, hogy mi az Alfa Romeo? Hogy magyarázod el a halnak, hogy milyen járni?

Áhh, erre a gépre nincsenek szavak...



És a gépszív, ami az esszenciája ennek a csodának:
Zselé2024-12-20 18:21:35 // 38024
Mára már teljesen maxon van! Remélem, tovább nem nő… :D
AlfaGT2024-12-20 07:36:58 // 38023
Ez a nívó, egyáltalán nemmegbízható, az én dízelemben otthon cserélem az olajat, maxra töltöm, és csak egy párszáz kilométer megtétele után mutatja a max szintet.