A dízelekkel indul a Giulia piaci bevezetése

2016-02-17  Tedi
Először a dízelmotorral felszerelt Giuliák lesznek elérhetőek a piacon, a benzinesekre még pár hónapot várni kell.
Hírek >> 2016  

Az olasz Il sole 24 ore napilap azt írta, áprilistól vehetik át az első modelleket az ügyfelek, akik márciustól már leadhatják rendelésüket az új modellre, de első körben csak a 2.2 literes dízelmotor 150 és 180 lóerős változata lesz elérhető.

A napilap úgy tudja, ennek semmi köze nincs azokhoz a hírekhez, amelyek szerint nem ment volna át a modell a törésteszteken. Mint írták, minden tesztet sikeresen teljesített a modell, de a homologizációs eljárás egyelőre csak a 200 lóerő alatti modelleknél fejeződött be. Az ennél erősebb, benzines motorok hivatalos tesztjei még folytatódnak, és mostani állás szerint a nyáron adhatják át az első példányokat.


A V6-os motorokra még várni kell.

A lap cikkében megjegyezte, hogy a QV verziók közül csak a manuális váltóval felszerelt szerzett minősítést, és a folyamat elhúzódása mögött validációs folyamatok állhatnak.

A QV mellett az alapmodellek már a Genfi Autókiállításon is láthatóak lesznek, csakúgy, mint a Giulietta és a MiTo felfrissített, 2016-os változatai.

Kapcsolódó írásaink:

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Piritu - 1.000.0002025-07-23 10:03:46 // 39609
Nekem szokott melegedni, de nem vészesen. Kézzel még “fogható” .
RomeoOne2025-07-23 08:48:36 // 39608
Nekem még nem tűnt fel ilyesmi. Mondjuk, miután felrakom, általában csak napokkal később nézek felé, mikor már rég a 7-esen áll. Lehet más programok között nagyobb az áramfelhasználása.
Liquid2025-07-22 22:57:31 // 39607
CTEK userek, nálatok mennyire melegszik a töltő maga illetve a gyorscsatlakozó?
A csatit még meg tudom fogni, de már nem komfortos, majdnem éget a töltő hasonló. Lehet hogy eddig is ilyen volt, csak most figyeltem fel rá.