Tagok >> berobbantam >> 156 1.9 JTD Sedan >> Blog
- Típus:156 1.9 JTD Sedan
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Fekete 846A
Ha a vezérhangya elindul idő kérdése,és követi az egész boly.A 2 dines fejegység egész jól teszi a dolgát.Viszont minél több idelye használom,annál inkább hiányzik a tekerős hangerő szabályzó.Ha már megint kiveszem a fejet,akkor teszek egy próbát egy másik visszatérő gondolattal is.Ez pedig a bose rendszer.Olvasgatva itt ott nagyon megoszlanak a vélemények.Van aki dicséri,van aki azt mondja csak a nevet kell megfizetni de nem egy nagy durranás.Donor után kutakodva jött a felismerés.Alapvetően az nincs megelégedve vele,akinek szedánja van.És csak a szedánban a mélynek nincs ládája.Csak egy konzollal be van dobva a mélynyomó a kalaptartó alá.Lesz ami lesz alapon vettem egy sw-be való rendszert.Valamint egy jelszint csökkentőt,a multikormányhoz egy illesztőt.A kormány gombokat bontottan vettem egy ramaty kormánnyal,épp úgy mint a multikormányos légzsák átvezetőt.Kutakodtam mennyiért lehetne ujra őröztetni a kormányt,mikor rátaláltam a fiatalkatrésznél a 80 százalékkal leértékelt gyári új darabra.Ez is meg lett,olcsóbban mint egy bőrözés.A beszerelést a kormánnyal kezdtem.Ez sima ügy volt.Régi le,átvezető csere,újba bele a gombok,csatik összedug és boldogság.A csere idejére az akkusarut levettem,így hibakódot sem kellett törölni.A fejnél kicsit többet elidőztem.Elvileg plug&play volt minden,viszont nekem nem tetszett a millió egymásba dugott csatlakozó még gondolati szinten sem.A fej csatijára rákötôttem a jelszint sökkentő csatiját.A vezetékeket összesodortam,leforrasztottam és zsugorcsöveztem.Ugyanígy kötöttem be a kormányadapter vezetékeit is.Így összesen 3 bedugós csati maradt a jelszintcsökkentő elmenő részét is beleértve.Akkor faragjuk be a ládát.Akitöl vettem ide adta a láda alsó konzolját is.És milyen nól tette.Ezt rácsavaroztam a ládára.Bepróbáltam,és legnagyobb örömömre a felső első csavarnak találtam egy pont jó helyen lévő furatot a sárvédő alatti merevítőn.Ezt felbővítettem,és kapott egy szegecsanyát.Ezen a ponton becsavaroztam a ládát.Így már ki tudtam jelölni a tartó konzol 3 csavarjának a helyét.Megfurtam a csomagtartó alját és ide is szegecsanyák mentek.Annyi különbséggel,hogy mielőtt a konzolt végleg a helyére csavaroztam jó vastagon leszilóztam mindent a beázások elkerülése végett.A láda a helyén.A csavarokat alulrol jó vastagon lekentem alvázvédővel.Jôhet a kábelezés.A csomagtartóba nekem volt egy aktív mélyem.Ennek a tápját annó az akkutol húztam be.Ezt használtam a bose tápjának is.Testet pedig a hátfalon lévő testelési pontra kötöttem.Jöhetett az ajtók bekábelezése.Kivettem a hátsó ülést,valamint mind a két oldalon a küszöbborítást és a b oszlop takarót alulrol.Az a és b oszlop tövénél megkerestem a hangszórók vezetékeit.Ez járt némi anyázással,mivel a színük sem az ajtóéval sem a fejnél lévővel nem egyezik.De csak meg lett mindegyik.Ezeket itt elvágtam,és összetoldtam a bostol jövővel.Volt egy rca-m is hátul,gondoltam teszek egy próbát.Hát eléggé cudarul szolt.Na akkor kábelezzük ujra a bemenetet is.Csináltam egy ugyanolyan köteget mint a gyári.A pozitív-negatívot csatornánként összesodortam.Minden szálat megírtam a keveredések elkerülése végett.Az eredmény ég és föld volt.Ha már így szétkaptam az autót,behúztam a tolató kamera kábelét is.Használni nem használom.Ugyanúgy tükörböl tolatok,de az utasoknak tetszik.Ha előre tudom,hogy mekkora cumi lesz ez a beépítés lehet nem fogok bele.Így hogy kész van,viszont azt mondom megérte.Nekem tetszik a bose hangja.A magas nem tetszett,hogy lentröl szól.De azt 5 perc alatt átfaragtam a kilics mellé a helyére.Így már nekem nagyon korrekt.