Mutasd

>> Szerviz2017-01-13

Múlt héten szombaton elindultunk haverokhoz egy jó jércelevest enni, de nem jutottunk messze.. Elindulás után súroló hangot hallottam a hátsó tengely felől + a kézifékkar is lötyögő állapotban.. Mondom na ez szép lesz.. Az első kereszteződésnél fékezek, megállok. Az autó nem akar tovább indulni, mintha állnék a féken. Motor vinne, de valami fogja... Gyorsan haza.
Hívtam a szervizt, nem érnek rá, mindenki most viszi az a kocsiját. Hívom a következő, majd következő, majd következő szervizt.. Senki nem tud fogadni, mindenkinél telt ház..
Csütörtökig vártam, majd mivel még mindig nem tudott senki fogadni, nekifogtam.
Kocsi felemel, kerekek le. Kézifék bowdent kiakasztottam mindkét oldalon. Nézem, hát a jobb oldalon a belső fékbetét fémen, míg a bal oldalon még tökéletes állapotban (áprilisban cseréltem a szettet). Szóval a kézifék szép lassan megette, úgy hogy észre sem vettem... Elejét is ellenőriztem, ott is lassan csere érett a szett..
Eddig jó, csakhogy az utolsó kerék levételekor a kerékőr szett megadta magát (gumis jól ráhúzta ősszel... fene vigye el..), így rohanás Bécsi útra hogy valaki szedje le (mert így másnap nem lesz fékbetét csere..)
Aki ilyen jellegű problémával küzd, bátran ajánlom őket:
http://www.servico.hu/
Gyorsan és olcsón dolgoznak, eddig 3 féle kerékőrtől szabadítottak meg :)

Este fékbetét rendelés (brembo), majd másnap reggel kicserélve elől-hátul új betétekre.
A kézifék bowdenek cseréje még vár, majd ha lesz kapacitása a szerelőnek és jobb idő lesz. Addig majd fogja a P állás az automata váltón.

Költségek:
Hátsó fékpofák: 12 000
Első fékpofák: 17 000
Kerékőr leszedés: 5 000
Csápos "emelő bérlés": 6 000 (persze a betét cserében is segített a szerelő)