Tagok >> Kirialfa >> 156 SW 1.9 JTDm >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTDm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Fekete
Az elmúlt hetekben megvolt a kötelező karbantartás is(Gates vezérlés,vízpumpa,hosszbordás szíj, map szenzor). Illetve a fékek is elég tropák voltak elől, úgyhogy kapott Ferodo fékeket. Ezekről nincs képem, mert szervizben csináltattam. Ami kiderült, hogy valós lehet a km állás, mert a szíj gyártása is megfelel a szervizkönyvben leírtaknak, illetve a motor állapota rendben van. Amitől nem tudok szabadulni, az továbbra is p0238-as hiba, amit sajnos nem oldott meg a map szenzor csere sem. Minden át lett nézve, bár a szívósorban van koksz, szerintük az nem okozhatja ezt a problémát. Ráadásul a mérések szerint, emelkedőn kigyorsításkor a turbónyomásom elérte az 1.6bár-t és nem is engedte vissza, hanem tartotta amíg vagy letiltott, vagy leléptem a gázról. Úgyhogy hétvégén neki álltam a turbó lebontásának, mert nincs már más ötletünk. Nem egy bonyolult dolog, csak a berozsdásodott beégett alig elérhető csavarokkal szívtam meg. Képeken látszik, hogy volt ugyan benne koksz, de nem annyi mint amire számítottam, vagy láttam egy két videón. Vasárnap késő délután összeállt a gép, és az első tesztek is biztatóak voltak. A nyomás 1.4-nél nem ment feljebb, ráadásul szinte rögtön vissza is vette 1.2 körülire, vagy alá. Szóval úgy néz ki mégiscsak letapadt a geometria. Egyenlőre bízok benne, hogy ez megoldja a problémát. Ja gyártási évjárat alapján ez a gyári turbó még.
Gates Vezérműszíj készlet vízpumpával 39.900,-
Bosch hoszbordás szíj 7000,-
Bosch Map szezor 8000,-
Ferodo tárcsa+pofa 40.000,-
Egyéb anyag+munkadíj 30.000,-
2
515
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia