Tagok >> Kirialfa >> 156 SW 1.9 JTDm >> Blog
- Típus:156 SW 1.9 JTDm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Fekete
Nos, aznap mikor elhoztuk, nagyon szépen ment, egy 1.6-os Focus II-ből ültünk át ebbe, hát van különbség teljesítményben és kényelemben is. (bár alacsony embernek számítok) Másnap indultunk munkába, minden ok, majd autópálya kivezető 4.ben nagyobb gyorsítás és csipogás, majd Go to dealear felirat, és turbo off. Legalábbis annyit tudtunk, mert elég gyenge lett. Ismerős kiolvasta, p0238-as hibakód. Túl magas vagy szakadt töltőnyomás érzékelő. Király, ő szerintük a saját német autójukban ez turbó cserét jelentett. Bár leállítás után újra volt turbó, csak jelzett a fedélzeti, hogy baj van. Lényeg, hogy víz levert, telefon a kereskedőnek, ő állította, hogy biztos ok a turbó, ajánlott egy alfákkal is foglalkozó ismerősét, akihez még aznap elvittem. Ott mértük, szerinte is a turbó biztos nem rossz, ő azt mondta hogy töltőnyomás szabályzó szelep. Másnap kicseréltük, hiba maradt. Foglaltam időt a Budaörsi Autóházban. Addig otthon kitakarítottam a map szenzort, és egr szelepet. Pár nap múlva ott hagytam, délután hívtak, hogy nekik a hiba nem jött elő teszt alatt, a turbó geometria ok, szépen jár, a mért értékek szerint minden ok volt, mondták hogy ha sűrűsödik hozzam vissza, de használható. Közben az alján fel-fel ütött valami, két szilent halott, csere, de hamár leszedték, kicserélték az eléggé rozsdás bölcsőt, amit bontóbol szereztem.Közben ismét jelentkezett a hiba. Bluetooth hibakód olvasó be. 1-2-3-ban nem dobta, 4-5-6-tól dobta ha úgy léptem oda, hogy hosszabb ideig volt 2500felett a fordulat. Telefon progi szerint olyan 1,5bar-os folyamatos nyomásnál tiltott le. Vége felé márt csinálta azt is, hogy 5-ben 80ról kielőztem, és mire végrehajtottam már dobta a hibát. Decemberi jövés-menés miatt már valahol Január volt, amikor elkezdtem keresni chip-el foglalkozó embert, mert lehet rosszúl megírt program is. Megjöttek a mínuszok, és bár valóban cserélve volt a termosztát, ahogy a kereskedő mondta, ha a belső ventit feljebb vettem, visszahűtötte a motort. Egyenlőre megoldom hogy oda figyelek erre, így nem cseréltem. Elmentem a "chipes emberhez", rádugtuk, gyári program van rajta, szerinte a map szenzor rossz. Letöltötte a gyári progit, feljebb vette a maximális értékeket, és kinyomtuk a szemét, de nem dobta. Úgyhogy egyenlőre ennyi, sok kis apróság, de lassan a végére érünk...
Addig is ezektől függetlenül, teljesen elégedett vagyok, és imádom :)
0
566
Fórum
Friss topicok
- Junior (Milano)
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Coffee - Minden ami kávé
- MiTo
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Virtuális Romeo
- Giulia