Már sokadszorra tér vissza egy oldal irányú erős remegés. Zé mester megoldotta a problémát,és a jobb oldali féltengely cserélve lett.Mivel csak gyári alfa féltengely volt készleten,így kicsit simogattam Angelo lelkét és a gyári alkatrész mellett döntöttem.
Semmi remegés,csak siklás :)
185586 km-nél megkapta az új olajat és szűrőket Angelo,plusz a nyári tappancsokat.
Angelo ma 10 órakor sikeresen vette a műszaki vizsga okozta akadályokat.Természetesen mindent rendben találtak,és csont nélkül ment a vizsga :)
Zé Mester elkészült Angeloval :)
Csere:
komplett vezérlés vízpumpával
első ajtók kivető pántja
kézifék
Kértem egy teljes átnézést is a futásteljesítmény miatt.Szerencsére más baja nincs Angelonak,úgyh ez egy jó hír :)
Igazából ez a márciusi vizsga miatt is egy remek hír :)
Mai napon telefonon kértem időpontot a 180.000-es km állapot miatt,illetve a vezérléscsere miatt:)
Írtam egy kis listát Zé mesternek,amit szegénykém nem sejt,de hát szereti a kihívásokat :D
Kapott időpont:2017.01.25. Angelo már nagyon várja,hogy kicsit kényeztessem a lelkét az új alkatrészekkel :)
Átléptük a 180.000 km-t,egyre közelebb a 200-hoz :)...én csak annyit mondok,hogy a 180.000-t futott most az új 50.000 futott :D
Szilveszterkor 3 napot állt a Drágám a jéghidegben minden használat nélkül,és ezután pöccre indult,nagyon büszke vagyok Angelora :)Ahogy szokták mondani,hogy a katona nem fázik a hidegben,csak érzékeli :D
Na de a bűvös km állásra való tekintettel elkezdett sikítani az ékszíj,és ideje van a vezérlés cserének is,így újabb kórházi napokat kell majd "elszenvednie" Angelonak :)
Sajnos megadta magát a termosztát,plusz egy érdekes hangra lettem figyelmes a generátor irányából.Ezt a két problémát eszközölték Zé Mester természetesen profi szinten :)
Cserélt alkatrészek:
Termosztát
Szabadonfutó generátor-Bosch bácsitól :)
KM állás:179.500
Már egy ideje nyikorogtak az első futómű alkatrészei,plusz egy érezhető oldal irányú remegés jelentkezett tünetként.Kértem időpontot Zé-hez( D. Z. Tuning),és megtörtént az állapotfelmérés.Mivel az alsó lengőkarok elfáradtak,úgy voltam vele,hogy akkor kap egy komplett lengőkarozást a Drágám :)Emellett megtörtént a szokásos olajcsere,és szűrők.Cseréltünk egy EGR szelepet,mert az előző szervizben egy kínai szart raktak bele,amire Zé felhívta a figyelmemet,hogy nem jó a kocsinak.Cseréltünk váltóolajat is,ha már ott jártam:)....lengőkarozás után természetesen futómű beállítás.
Cserélt alkatrészek:
Komplett alsó-felső jobb-bal első lengőkarok-TRW
Motul olaj+szűrők
Váltóolaj-nem tudom milyet rakott bele Zé Mester :D
EGR Szelep-Gyári
Ablaktörlő lapát szett
Stabpálcák előre - TRW
KM állás:178336
Költségre nem emlékszem,mert lusta módon most vezettem csak fel a blogomba ezt a szerelést :D
Szerviz dátum:2016.11.23
166.000 km-el vásároltam az autót.Vásárlás utáni szerviz során a következő dolgok lettek megcsinálva:
-3db porlasztó csere
-szervótartály csere
-leömlő tömítősor csere
-minden olaj és szűrő csere
-egr szelep csere
-komplett átnézés
Autó megvásárlása és néhány km megtétele után előjött egy elég látványos probléma,a kipufogó gáz a motortérbe távozott,így cserélni kellett a tömítést.Az autó átnézését és karbantartását a legjobb szervizre bíztam,az Alfáriumosok vették kezelésbe.A kiömlő füst probléma kezelése mellett jeleztem,hogy nézzék át teljesen az autót,és a fenn sorolt alkatrészek hibáját tárták fel és javasoltak ezen elemek cseréjét,ami meg is történt,és azóta hibátlan az autó.Vezérlést még nem cseréltettem,mivel az előző tulaj az autót Budaörsön a márkaszervizbe vitte minden kötelező alkalommal és számlán van a komplett vezérlés cseréről,amit 130.000-nél végeztek,de a közeljövőben erre is sort kerítünk.
Az autó nagyon megy és nagyon élvezet vezetni