A tavaszias télben egy kicsit megmozgattam és lemosattam az autót. A V6 hangja, azért ... :-))
A múltkori rokonlátogatás után most egy kicsit nagyobb kört tettünk meg Belgium, Hollandia és Németország érintésével.
Az utazás a számok tükrében:
- teljes távolság: 3095 km
- időtartam: 30 óra és 19 perc
- tankolt liter: 191
- átlagsebesség: 102,52 km/h
Az autó hibátlanul tette a dolgát a teljes út alatt, de számunkra az első szakasz volt a legkeményebb. Az 1422 km-s utat sikerült 14 óra alatt megtennünk, pedig az A3-on elég sok felújítás és dugó (stau) volt. Viszont hazafelé az út már könnyebb volt, mert Münchenben megálltunk egy kis esti sörözésre.
Útközben sokat gondolkodtam, hogy van értelme Németországban a sebességhatár nélküli autópályáknak vagy sem, ha az idióta német nem nagyon használja az autó tükreit (ahogyan a sógornők sem) és gondolkodás nélkül berántja magát a gyorsabb elé. Mert így csak annyi haszna van, hogy nagyobbakat lehet fékezni.
A vezérléscseréjénél elmaradt futóműellenőrzés is el lett végezve. Megemelve néztem, hogy a kipufogócső szinte olyan tiszta, mintha új lenne. Igaz, minden gyári állapotú, azaz EGR és DPF is teszi dolgát. A rokonlátogatás során, pedig a nagy melegben a klíma tett jó szolgálatot.
Az április végi Lurdy-háznál tartott találkozón felbuzdulva meg volt a tavaszi felkészülés és átvizsgálás, amit egy külső-belső takarítás követett.
Ma lett 20 éves az autó! :-)))
Számokban:
- gyártották: 1997. április 22-én (egy keddi napon)
- életkor: 20 év, azaz 7305 nap
- hozzám kerül: 2001. december 07-én (azaz 5615 nappal ezelőtt)
Tavaly november 5-én felkerült téli gumik helyett, a mai naptól ismét nyári abroncsokon gurul az autó.