Mutasd

>> Szerviz2016-11-21

320.000 km-nél megvolt a vezérlés csere, ékszíjcsere, ékszíjtárcsa csere, fel lett újítva a generátor.
331.000 km-nék megvolt a 2. Szűrő és olajcsere, a vezető és feszítőgörgő csere is (az menetközben megadta magát).
Kicseréltem a kocsin az önindítót (mikor vettem már szórakozott néha), az egr szelepet (takarításnál kiderült a turpisság, le volt falazva), a csomagtatró gázrugóit.
Ki lett cserélve a két stabilizátorrúd szilent polyurethanra. Kicsit nyekereg még valami a bal oldalon, de teljesen jó lett az autó úttartása, ajánlom mindenkinek a polyurethan szilenteket. Én a pirosat rendeltem, és bevált. Illetve ha már ott voltam kicserélte tetem a kipufogó flexicsövét.
Önindító: 25000
Vezérlés: 60000 + 25000 munkadíj
Gázrugók 2db: 3300
Egr szelep (csak mechanika): 30.000
Szilent: 7800 házhozszállitással + munkadíj 60000 (be volt rohadva egy csavar, melegíteni kellett, ezt a műveletet alfa partnerszervíz csinálta)
Olaj+szűrők kb 18000
Kipufogó flexi cső: 12000 + 5000 munkadíj
Generátorfelújítás: 25000
Szíjak, tárcsák, görgők: 25000 + 10000 munkadíj