Mutasd

>> Esemény2017-10-06

43 nap alatt sikerült névre írnom az autómat.

Még múlt héten feketéztem egy kicsit , rendszám nélkül elgurultam a lakatoshoz. Közel 60eFt-ért javította, üregvédőzte és fényezi majd a küszöböt. Átnézettem az autót, jobb első felső lengőkar, jobb hátsó stabilizátor, hátsó fékbetét és a spirálrugók cserések. Azon kívül rendben van.

Tegnap reggel nyolcra mentem a Mozaikba. Nepper nélkül meg sem próbáltam. A "baráti" szívességért cserébe 12re itthon voltam ezekkel a zsebemben : Műszaki : pipa, eredetvizsga : pipa, regadó befizetés : pipa

Ekkor jutott eszembe, hogy előre matrica rendszámot szeretnék. Hívtam a neppert, hogy mi a teendő. Hát hogy a soron ha mondtam volna, akkor beleírják az adatlapba a d típusút előre, de így újra kell szemléztetni. Plusz pénz, plusz idő. Beletörődtem, hogy majd valamikor később lesz csak nem elálló rendszámtáblám....

Online megkötöttem a biztosítást, kettőre megjött az igazolás.
Uccu az Ocsmányiroda, nem volt sor. Előző autóm üzembentartó váltás ügyintézés, hazaugrás külföldi rendszámért, magyar papírok az Alfára cakli-pakli 55 perc!

Alig vártam, hogy legalább hátul fent legyen a rendszám és kerüljek egy kört. Ekkor jött az újabb meglepetés. A svájci keret hátul is kisebb, mint az EU-s szabvány.
Naf@szom.... Elmentem a márkaszervízbe, hátha van valami gyári megoldásuk az első rendszámra. kb 20 perc fejvakargatás után meglett a megoldás. Kicsi rendszám hajtogatás, két önmetsző csavar és fehér lakkfilc. Felkerült előre, pont ahogy az új Giuliettákra is felteszik.... A szaki azt mondta, ha akarom még tehetek kétoldalú ragasztót a rendszám és a lökhárító közé.

Vicces volt a vizsgasoron. Kérdezték, hogy mennyi a km óra állása. Mondom százhatvanezer. De hogy pontosat mondjak. De mondom azt mondom.

Most pedig kerülök egy nagyobbat.