Első hétvégéjén nálam el is kezdődött a csinosítgatása. Első körben a lámpák polírozását csináltuk a a férjemmel a Bányai's Garage-ban. Ezek után kerámia bevonatot kaptak.
A króm színű scudettot pedig feketére fújtuk.
Második Alfám, ő lett. :) 181 000 km-rel vettem, belseje csodaszép, megkímélt. Külső apróságok (lakksérülés) vannak, ezt majd orvosoljuk. A hazaúton nem csalódtam, dinamikus és élvezettel vezethető. Szeretni fogom, ebben biztos vagyok. Jövő héten megy szervízbe egy átvizsgálásra, vezérlés cserélve lesz, reméljük más komolyabb dolog nem merül fel.
Találkozunk az utakon!
275 000 km-nél járunk, kopogott valami a futóműben. Szervizben átnézték, diagnózis: cserés elől- hátul mindkét oldalon a stabilizátor pálca, jobb oldalon a féltengelycsukló gumiharang, és a bal felső lengőkar.
Ami bekerült: Lemförder lengőkar, Mapco stab.pálcák, A.Z. Meisterteile stab.pálák, Spidan gumiharang.
274325 km-nél jött el az ideje a következő olaj-, üzemanyagszűrő- , olajszűrő- és pollenszűrő cseréje. A Bányai's Garage jóvoltából kaptam egy ózonos klímafertőtlenítést is.
Megint eljött az ideje a következő olajcserének. (264541 km) Megkapta a szokásos Motul 8100 x-class olajat, és az olajszűrőt.
Pár nappal korábban pedig első stabilizátor szilentet cseréltettem és termosztátot.
Eljött a következő olajcsere ideje, ami 253992 Km-nél történt meg. Szokásos MOTUL olaj került bele, cserélve lett az olajszűrő, levegőszűrő, és a gázolajszűrő is. Emellett egy ózonos fertőtlenítést is csináltunk, így a klíma és az egész utastér szagtalanítva és fertőtlenítve van.
247976 km -nél volt a bal első lengőkar cseréje, és FAG lengőkar került bele.
Nagy keresgélés után sikerült elsőnek lecsapnom egy eladó szárnyra, a felújítást és színre fújást most is a Bányai's Garage végezte :)
Bányai's Garage jóvoltából a GTA felni szett új színt és ezúttal egy selyem hatású lakkot kapott.