236906 km-nél állt az óra, amikor is vezérlést cseréltettem a kiskocsimba. Igaz még nem telt el az irodalomban meghatározott idő és megtett km az előző csere óta (ami még a másik gazdájánál volt), de ha már szét lett kapva...akkor legyek túl ezen is alapon gyári vezérlést kapott.
A kuplung nem csúszott és nem rázott, igazából semmi tünet nem volt, csupán nagyon kemény volt a pedál, így ezért döntöttem a csere mellett. LUK kuplung került bele és gyári váltóolaj.
Ezzel eldöntöttük, bárhogy is lesz, ő a családban marad....minden fontos és költséges kopó dolog ki lett cserélve és már csak egy chip hiányzik és még nagyobb lesz az élvezet. Hamarosan erre is sor kerül.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093758t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093759t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093760t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093761t.jpg)
Műszaki előtti átvizsgáláson a lengéscsillapítók cseréjét és a első jobb felső lengőkart javasolták cserélni. Ma meg is történt, Bendix gátlókra és trw lengőkarra lettek cserélve. Emellett hátsó fékcsöveket és fékolajat cseréltettem még.
Sikeresen levizsgázott 2021. okróber 13-ig érvényes a műszakink.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093178t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093179t.jpg)
A légtömegmérőt és a turbót összekötő levegőszívó csövem elrepedt, és ennek cseréjét is ma megtettük. Gyári új levegőcsövet rendeltem.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093122t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093123t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093124t.jpg)
234 886 km-nél eljött az ideje a következő olajcserének. Ezzel együtt gázolaj szűrő, légszűrő, olajszűrő, olajleeresztő csavar és tömítés lettek cserélve.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093121t.jpg)
Sikerült vennem hátsó dobbetéteket, mert az eredetinek ki voltak szakadva a furatai, nyetlett és lógott. Kiszerelés után a sárvédőívben összegyűjt portól és sártól megtisztítottuk, majd rozsda elleni szerrel és alvázvédővel ápoltuk le. Majd felkerültek a hibátlan dobbetétek.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093076t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093077t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093078t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000093/0000093079t.jpg)
Az első képen látható hogy a kiszerelt kuplung munkahenger. Sajnos reggelre nehezen vette a sebességet és aztán kb 2 km után be is esett a kuplung. Hamar megérkezett az új és kicseréltük (230 521 km). A kellemetlenségek ellenére előtte este még hazahozott minket egy 250km-es utazásról és itt a közelben adta fel. 😊
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092908t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092909t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000092/0000092910t.jpg)
Bányai'Garage munkája látható a képeken. Sajnos az előző gazdája és a leszarom parkolók miatt, már nem sok értelme lett volna elemenként javítgatni a fényezést, így mikor a nagynyomású mosó egy sérülésénél tenyér nagyságú foltban leszedte a lakkot, Sanyi javasolta a teljes fényezést. Nagyon imádom a kicsit több gyöngyöt tartalmazó színt. Köszönöm, még jobban imádom mint eddig
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091864t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091865t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091866t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091867t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091868t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091869t.jpg)
Az autóm Olaszországból lett behozva, és a sok előnye mellett, annyi hátrány ez az autó szempontjából, hogy a napfény megfakította az üléseket és a kárpitokat, és az utóbbi lógását is okozta. Nemrégiben megtörtént az ülések cseréje, és mivel lehetetlen volt kárpittal együtt vagy csak kárpitot venni, így elküldtem újra bőröztetni. Lásd az eredményt a képeknél:
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091590t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000091/0000091591t.jpg)
224 000 Km-nél jött a következő olajcsere, levegőszűrő és gázolajszűrő csere.
Szuper nap volt, tiszta "márkaszervíz" hangulatban telt -lásd második kép (a GT kint állt a ház előtt ) :D
Ezeken kívül hátsó fékbetét csere is volt .
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090730t.png)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090731t.png)
Kiskocsim elbúcsúzott a SUV design-tól :D Eibach 40 mm-es ültetőrugókat kapott. Az eredetileg piros rugókat a Bányai's Garage fújta full gyárira :D
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090714t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090715t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000090/0000090716t.jpg)