Mutasd

>> Szerviz2019-10-24

Az autóban utólagos xenonnal szerelt fényszórók voltak (csak a refiben), de én nem mertem megkockáztatni, hogy műszakin, vagy útközben kiszúrják, így inkább vettem bontott gyári fényszórókat (a módosítottak úgyis párásodtak). Ráadásul gyakorlatilag ingyen volt, mert 15000ft volt a pár fényszóró és ugyanennyiért elmentek a xenonosok.

+izzók:
refibe: Osram original line 1780ft/2db
tompítottba: Osram Night breaker silver 3890ft/2db
helyzetjelző: Phillips original vision 1990ft/2db

Törött volt mindkét C oszlopon a takaróműanyag és a csomagtérvilágítás is el volt törve, így kijárt a helyéről.
Bontott műanyagok: 2x3000ft

kuplungpedálra gyári, jó állapotú, bontott gumi+3db kárpitpatent a csomagtér szőnyegéhez.
2000ft

A kalaptartót nagyon csúnyán kiszívta a nap, így Tatán, Rolan Trencsiknél vettem gyári újat.
8000ft

Aztán eljött a legfájdalmasabb rész, a küszöbök javítása:
új küszöbök: 2x20000ft
lakatos munkadíja (2küszöb+sárvédő kozmetika): 70000ft

Közben középboxot is szerettem volna cserélni, mert gusztustalan módon ragadt és megfogott mindent, ami hozzáért. Végül adtunk egy esélyt a hidegzsíroldónak.
Párom néhány óra alatt lesikálta a ragacsot és egy kis Autoglymes műanyagápolós kezelés utám, nagyon szép lett. Ehhez persze ki kellett szerelni az üléseket is, így megszüntettem az eddigi forrasztott vezetékösszekötéseket és sarura illetve Wago oldható összekötőre cseréltem őket.
A vezető oldali ülés ülőlapját már elengedte a varrás, így ezt kiszereltem. A vezető ülésre került az utasülés ülőlapja, így a kopottabb combtámaszok a középbox oldalára kerültek. A javításig az utasülésre egy donor ülőlap került.
fényezés a 3 elemre: 80000ft