Továbbra sem tudtam megszokni a gyári "bordázott alumínium" belsőt és az automata váltókar konzolt.
A belső elemek kaptak egy szép antracit színt, a váltókonzolt kicsit átszabtam és egyediesítettem egy bőrszoknyával.
(Motip SD9901)
és az eredmény:

240.000KM
- Olajcsere - Motul X-cress
- Olajszűrő
- Levegő
- Pollenszűrő
- Hátsó spirálrugók cseréje
Már több hónapja a polcon várja a sorsát, de a mai napon beépítésre került.
AliExpress-ről vásárolt:
CCD Cam - NightVision - 170' - Waterproof

kb. 3 hónap intenzív keresgélés és próbák után sikerült találni olyan felnit ami felmegy az első féknyeregtől. Igaz ez is beleért 3mm-t így kapott 4db 5mm nyomtáv szélesítőt és új csavarokat és antracit színt és új gumikat.
A felnik gyárilag ezüst színűek voltak, viszont az valahogy nem passzolt az összképhez.
- Rondell 01rz 19" x8J 5x110
- Taurus 235/40x19"
- 5mm nyomtáv
- 7mm hosszabb csavarok


236.000KM - 5db BOSCH DuraTherm (0250203001)
Reggeli indítás már a tél kezdetével kezdett nehézkes lenni.
Most viszont besokaltam mikor a szomszéd beszólt, hogy kormol az "ALFA". (anyád)
valamint a termosztátot is cseréltettem, mivel elég nehezen érte el a 90c°- nyílt úton elengedte és nem ment feljebb 50-60c°-nél
Még sosem vacilláltam ennyit egy vásárláson mint most. (kb 6 hónap) kell ez nekem vagy sem!?
Így hogy már az autóban van és működik kicsit megnyugodtam.
7" Android multimedia fejegység.
amit tud:
- OS Android 7.1 system
- CPU Rockchip 3188 Cortex A9 Quad core
- RAM DDR3 2GB
- Flansh 16GB
- Radio FM/AM
- GPS SIRF III
- BT 4.0
- 1024x600 kapacitiv 5 pontos kijelző
- 4G
- Wifi
- Első és Hátsó tolató kamera
- Menetrögzítő kamera
- 2 Beépített fejtámla monitor támogatás
- 5.1 hang kimenet
stb.
Mivel a gyári Mp3 fej nagyobb mint ez a fejegység így egy ismerős CNC-s készített hozzá egy beépítő keretet amit a középkonzollal egybe karbonozok, hogy csak a kijelző legyen látható az utólagos beépítő keret nem.


Mai napon kapott 4db új Taurus 601 XL télicipőt a bestia. 225/50*17 V

- Jobb és bal alsó lengőkar (2x67eFt)
- Bal felső lengőkar (30eFt) (jobb cseréjét vétel előtt az előző tulaj cserélte)
- Munkadíj + futómű beállítás (25eFt)

Mivel eredetileg bordás alumínium a belső borítás, Kínából rendeltem fóliát. Amennyiben nem vetkőzi le magát tavasszal jöhet az 3M fólia.
Szenvedtem vele pár órát, de megérte. Összeszereléskor vettem észre, hogy a középkonzol mögött, ott csücsül 5€uro.
Az alu elemek 5D Karbon, a váltókar és a váltó kulissza 3D 3M Karbonnal vontam be.



AliExpressről rendeltem 70mm átmérőjő Led univerzális fényszórókat.
A régi lekopott, bemattult ködösöket hőlégfúvóval átmelegítettem, szikével óvatosan körbe vágtam és darabokra szedtem. A vetítő részbe szépen beleillett a 70mm LED.
Beágyaztam neki fekete parketta tömítő szilikonnal majd a front oldalon is körbe szilikonoztam. A gyári üveget szépen megtisztítottam és ugyanezzel a szilikonnal a helyére ragasztottam.



0
688