187.500Km
- Reduktor felújítás
- Szűrők cseréje
- Üzemanyag szintjelző csere
- Vízhőfok jeladó csere
205/55x16" Good Year UltraGrip 8
Új MTS középső dobot és egy újszerű CARLSSON hátsó dobot kapott a bálna.
Kézifék huzalok cseréje
Első / Hátsó futómű felújítás.
- Alsó/felső lengőkarok cseréje komplett
- Hátsó stabilizátor rúd szilent
- Hátsó stabilizátor kar
- Futóműbeállítás
185.000 Km
- Selenia Gold
- Olaj, Levegő, Pollen szűrő
- Első tárcsák és betétek cseréje
- Hátsó tárcsák szabályzása és betétek cseréje
Fogalmam sincs, hogy történhetett, de a bal oldali külső és belső féltengelycsukló is beadta a kulcsot. Egyenes úton egyszer csak elkezdett, ropogni rettenetes módon.
Amik ki lettek cserélve:
- Bal oldali KÜLSŐ-BELSŐ FÉLTENGELYCSUKLÓ
- Bal oldali FELSŐ LENGŐKAR
- Jobb oldali KORMÁNY ÖSSZEKÖTŐ BELSŐ GÖMBFEJ
Elkészült a kilométeróra ledesítése.
Összesen 8 db Zöld színű T5 SMD ledet építettem be.
- 2 - 2 db a km és fordulat mérőhöz
- 1 - 1 db a vízhőfok és üzemanyag visszajelző
- 1 - 1 db a CHECH és KM gomb alá
Cserélhetőek még a KM számláló és az irányjelző izzók is LED-re, itt meghagytam a sima izzókat. A vízhőfok és az üzemanyag fogyás visszajelző helyére piros LED beépíthető, de azt is hagytam eredeti állapotában.
Végeredmény: sokkal intenzívebb- szebb zöld szín. Lényeges, hogy dimmelhető. egyedüli hátránya, hogy a piros tartomány és a mutatók színe narancs színűre változott.




0
688