Egy hónapja van nálam az autó, hálaként megadta magát a klíma és eltömődött a DPF.
- Klíma kompresszor és szíjak cseréje
- Kettős tömegű szíjtárcsa csere
- Klíma mosás, töltés
DPF kivágása új DPF beszerzéséig.
228.000 km
- Motul 5W-40 8100 XCESS
- üzemanyag, Olaj, levegő és pollen szűrő

- Tompított FastStart Xenon beépítése. LED kerül majd bele, amikor kedvem lesz kiszerelni a fényszórókat
- Helyzetjelzők kiiktatása a középső lámpatestből és egy dual LED behelyezése (DRL és irányjelző egyben)
- Féknyergek pirosra festése, matricázása.



"207.600KM"
Szinte hibátlanul vizsgázott!
jobb első irányjelző izzó volt halványabb a balnál :-)
"207.650KM"
Közel 3hét pihenő után ismét hörög a bestia!
Az eldugult hátsó dobnak köszönhetően, kinyiffant a turbó.
Annyira lezárt a hátsó dob, hogy visszaterhelte az összes kipufogó nyomást a turbóra.
Költségek:
- 123.000.- Ft Turbó közép csere
- 34.600.- Ft Olaj csere+szűrő (MOBIL1 10W-60)
- 30.000.- Ft Munkadíj


"207.500KM"
2 évet bírt ki a hátsó dob, így most csináltattam hozzá a www.paragikipufogo.hu -nál egy egyedi gyártású a gyárival elvileg megegyezőt.
"202.800KM"
- Vezérmű tengely csere.
- Jobb Felső lengőkar csere
- Generátor felújítás
- Féltengely csuklók gumi cseréje 2-2db
- Kormányléc porvédő gumik cseréje 2db
- Szelepfedelek és szívócsonk homokszórása és festése - tömítések cseréje
- Generátor szíj csere
- Olaj csere (Mobil1 10w-60)
- Szűrők cseréje (olaj, levegő, pollen)




Beépítésre kerültek a távolsági fényszóróba is a LED-ek.

"202.000KM"
Gyertya csere
- Bosch WR5DP
"201.300KM"
Ismét gumit kellett cserélni :-(
Felni görgőzés után a kedves gumis kifelejtett visszatenni egy tehermentesítőt és tojásra kopott a gumi.
200.000Km alkalmából kapott 4db új 225/40x18" 92Y Taurus 401 (MICHELIN) sportcipőt.

0
683