Új felniket kapott a kicsike. Azt hiszem egyre inkább kezd összeállni a kívánt optika :)
Sajnos ahogy a GTV-k 99%-án, úgy az enyémen is hiányos/nem gyári volt a Pininfarina logo a hátsó kerék előtti részen. Horror ára van ennek a négy kis biszbasznak, így régóta halogattam a beszerzésüket, de ha sokáig tanakodom a végén nem lesz elérhető, így inkább megvettem amíg még van :)
Bekerült az "új" tetőkárpit, és a vadi új fekete hamutartó is, amiben immáron világítás is van :)
Nem bántam meg a tetőkárpit cserét, sokkal jobban tetszik így a beltér.
Múltkoriban ugye felmerült, hogy a fekete oszlop takaró kárpitok miatt (meg amúgy is) menőbb lenne a fekete tetőkárpit. Nos, sikerült mindent beszereznem, (a donor kárpitot Juhász Csaiból vettem, a logisztikában pedig ismét Gágyor Szilárd nyújtott óriás segítséget, ezúton is nagyon köszönök mindent a fiúknak!), szóval neki is álltam a projektnek, ami sikerrel zárult :) Nem mondom, hogy hibátlan lett, de az autóba berakva úgy gondolom meg fogja állni a helyét, hétvégén elvileg be is kerül, izgatottan várom mit fog mutatni. Természetesen a napellenzőket, kapaszkodót is lefestettem feketére. Eredeti alkatrészt nem bántottam, mindenhez donor alkatrészt vásároltam :)
Donor tetőkárpit + napellenzők + kapaszkodók: 11.000 Ft
Fekete festék: 2.300 Ft
Új tetőkárpit anyag + kontaktragasztó spray: 9.000 Ft
Sikerült szereznem egy NewOldStock fekete fedeles hamutartót, még a Ricambis szalagot is én vágtam el a dobozon... :)
Hamarosan beépítésre kerül
Szilárddal meglátogattuk a nagycenki bontót, ahol két szebb napokat látott GTV is van, igazából nagy kincseket már nem találtunk, az igazán értékes dolgok már ki lettek mentve mindkét autóból, viszont a teljes fekete oszloptakaró garnitúra megvolt még mindkettőben, így ha már ott jártunk, legalább azokat elhoztuk :) Ma be is szereltem az autóba, sokkal jobban tetszik ez, mint a gyári szürke szövetes. Valószínűleg a tetőkárpitot is "feketíteni" fogom majd, hogy egységes legyen a fekete összkép. A pedálgumik is meglepően jó állapotban voltak a bontós autókban, így azt is kimentettem, és azok is bekerültek :)
Végre ez is eljött, megérkezett a kormányagy és bekerülhetett a kormány az autóba :)
Még tavaly ősszel rendeltem Aliról egy kamu Nardi kormányt, nem volt drága, ellenben annyit is ért. Kézzel el tudtam görbíteni, ment "dísznek" a falra... nem szabad ilyen hulladékot venni, ezt megtanultam. Ezek után nyilván csakis rendes gyártó terméke jöhetett szóba, viszont mindenképp sík kormányt szerettem volna, nem mélyagyasat, rühellem mikor nem lehet elérni a bajuszkapcsolókat a kormányról. Formát tekintve próbáltam valami olyat keresni ami kb kor és stílushű lesz az autóban, így esett hosszas kutakodás után a választás az OMP Velocitá velúr kormányára. Kapható is volt itthon, pár nap után már a kezemben volt. Kormányagy tekintetében viszont jóval nehezebb dolgom volt. Még tavaly decemberben rendeltem egy Luisi gyártmányút a Race-Shop.hu-ról, na azt azóta sem sikerült kiszállítaniuk... így kb 1 hónapja elengedtem a dolgot és elkezdtem alternatívákat keresni. Összesen 2 gyártó terméke jöhetett szóba, Momo, és OMP, más nem gyárt rajtuk kívül a gtv-hez. Mivel a kormány is OMP, úgy döntöttem legyen az agy is az, nehogy összevesszenek nekem :)))
Így meg is rendeltem Spanyolországból, kicsit várni kellett mire feladták mert nem volt nekik raktáron, de pár hét várakozás után ma végre befutott, és végre valahára összeállt a legó, berakhattam a kormányt az autóba 🙂 Már most imádom, végre olyan látvány fogad az autóba ülve a volánnál, amitől még egy kicsit jobban pezseghet az ember vére :))
Bár a kormányt kicserélem az autóban, a dudagombban az Alfa jelhez ragaszkodtam :)
Találtam is hozzá alin méretben megfelelőt, tökéletesen passzol és szép a kidolgozása, sokkal jobban tetszik így az összkép. Holnap elvileg megérkezik a kormányagy is, és végre beszerelhetem az autóba, már tülkön ülök.. :)
Az autó gyári kormánya, még ha eretnekség is, nekem a kezdetektől fogva nem tetszett. Nekem túl nagy, és bumfordi, minden eszembe jut róla, csak a sportosság nem. De valljuk be, az Alfa sosem volt nagyon erős kormányban ...( van persze kivétel, pl 159, Giulia, SZ..)
Hosszas kutakodás, tanakodás után végül az OMP Velocitá névre keresztelt sportkormánya lett a befutó. Mindenképp 350mm átmérős, sík kormányt szerettem volna, ez mindkét feltételnek eleget tett. Van belőle sima bőr és velúr kivitel, én utóbbit választottam. A szintén OMP kormányagyat is megrendeltem már, remélem hamarosan az is befut, és beszerelhetem az autóba :)
Mivel a nagy felújítás közepette lejárt a műszaki az autóról (Szlovéniában ugye csak 1 évre adták meg), ezért vizsgáznia is kellett az autónak, és örömmel jelentem minden rendben ment, újabb 2 évig vizsgás az autó :) A fékkel-futóművel is minden rendben volt mérésügyileg is, így elmondható, hogy jó munkát végeztem :)