Blog
Zavaró kis dolog, hogy az első indexek fénye villogáskor inkább már fehér volt. A bal oldali cseréje egyszerű, sok hely van. A jobb oldalihoz viszont lehetetlen volt hozzáférni. Első megoldásként mennyasszonyom segítségét kértem, aki már a 306-os Peugeot-nál is bizonyította ügyességét ugyanennél a m Tovább »
Időszerűnek láttam beiktatni az első szervizlátogatást. A vásárláskor egy javítandó hibája volt, miszerint a jobb oldali féltengely gumiharang el van repedve. Ez csak a kevés használat miatt nem lett kicserélve, de mivel én rendszeresebben és nagyobb távokon is közlekedem vele, így nem akartam ezt s Tovább »
Megvannak a kötelező körök az eredetiségvizsgálattal és az átírással. Hivatalosan is a gondjaimba vettem... Mi másról szólhatott volna ez az egy hét, mint az örömből autózásról. Elképesztően jó vezetni. Rég vigyorogtam így a kormány mögött, de most minden felgyülemlett vágy kijött. Személyes kedven Tovább »
8 óra előtt a munkaközi szünetben a reggeli kávé mellett a Használatutót böngészve megláttam... Úgy éreztem, hogy Ő kell nekem. Fél óra múlva már meg volt szervezve a megtekintés egy hosszabb beszélgetés után. Délután egy órányi beszélgetéssel egybekötött próbakör után már biztos volt a vételi szán Tovább »
Autó adatlap
- Típus:146 1.6 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2000
- Színe:Piros
- Jellemzők:
Alacsony futásteljesítmény (136e km vásárláskor) és rendkívül szép állapot. Hobbiautóként üzemel. - Extrák:
Bőrkormány
Centrálzár
Elektromosan állítható tükör
Hátsó ablaktörlő
Ködfényszóró
Manuális klíma
Riasztó
Utólagos extrák:
Hátsó elektromos ablakemelők
Fényszóró mosó
Ti belső (nem bőrös)
Piros műbőr műszerfalbetét
Csomagtér nyitógomb a középkonzolon
Karkus sport hátsó dob - Egyéb:
Korábbi Alfa Amore tag gazdái (akikről tudok):
szil146
avvocato
Bardo146