Tagok >> belus155 >> 75 2.0Twin Spark >> Blog
- Típus:75 2.0Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1990
- Színe:olyan zöldes szürke
Ma volt egy szabad délutánom!Így hát neki estem a vasnak!Kicseréltem a gyertyákat,tömitéseket,szürőket!A hátulja egy kicsit tovább tartott a kelleténél!El kellett mennem új csavarokat venni a féltengelyhez!Ha már csinálom,akkor nem szarral guritok!De sajnos két csavarbolt se tudott rajtam segiteni!Ettől eltekintve összeraktam mindent a hátulján!Holnap folyt köv!
Már szinte minden megvan ahhoz,hogy összerakjam a hátulját!De idő hiányába,csak tologatom magam elött!Költségeim:féktárcsa 5200/2db,betét 2900,féknyereg felujitó 800/2db,alsó kuplung munkahenger 4500,váltó tartó bak 1900/db,fékbetét rögzitő 2500,8 db gyertya 6000,szürők 2400,olaj 5500 Ft
Benn az új motor,de sajna kevés ideig tudtam élvezni a motortér muzsikáját!Hol indul a kicsike,hol nem!A nagy átlaghoz tartozik,hogy nem!Kezdek a türelmem végére érni!
Ma levettem a hajtást mindenestől együtt!Neki estem brigécióval,és lemostam az elmult 20 év szarját!Jó pár dolgot cserélni fogok!Tárcsák,betét,féknyereg felujitás,kuplung munkahenger,csavarok,anyák!Szóval mindent!Addig vissza se megy alá,amíig el nem készül az új sper!Viszont végre megszáradt az új tank!Köszönet érte MAREK-nak!
Megbontottam a mocit!Nem volt nehéz észrevenni,hogy a kipuf oldali vez tengely milyen szar állapotban van!Meg akartam mérni,hogy mennyi a kompressziót !De sajna az egyik gyertya megadta magát!Levettem a tankot,mert azt is megrágta a rozsda!Egyre több dolog jön elő a vason!Hol a vége?
Ma végre elhoztam a vasat a kasznistól!Szerintem jó munkát végzett!De sajna csak kb 20 percig tudtam élvezni!A haver egy kicsit elmérte a garázst,és neki toltuk a garázs ajtónak!Nem kevés kért okozva a szekérbe,és a viskóm friss szigetelésébe!Mehet vissza a kasznishoz!
Ma reggel ki kellett volna álnom a szekérrel,egy másik autó érkezése miatt!Sajnos ez nem sikerült!A kuplung pedál a padlóig beszakadt,és mindenfajta légtelenités ellenér se akart kimozdulni!Viszont kisvártatva elkezdett a porvédő gumi alól csepegni az olaj!Viszont az átmenő csavaros megoldásnak köszönhetően le kell vennem mindent alul!Úgy is jön ma DOBI mester az új kipufot méretezni.Ő lesz a segitségem levételkor!
Tegnap bevizsgáltattam a szekeret!Ami pozitív volt benne,hogy csak a két jobbos ajtó,és a motortető volt fújva!De ami utána következett,az már a hátam közepére se hiányzott!!Lebontottam a lököst,és a müanyag szélesitést!Van rozsda gazdagon!Az vigasztal,hogy az eleje miatt mennie kell a kasznishoz!Ma lebontom a münyag küszöböket küszöböket,és a szélesitést is!
A haza vezető úton nem volt kedvem tesztelni a szekeret!Örültem,hogy újra ilyen jutott nekem!Meg hát"ajándék lónak ne nézd a fogát"!Mert egy forintomba se került,így nem is vártam csodát!Azóta menten vele egy pár izgalmas kört!Amit cserélni kell:-motor,kardán,hátsó fékek,első futómű felújitás,na meg a kaszni helyre hozása!