155 2.0 TS 8v - főkép

Blog

2013-08-18
Leszerelés

2013.augusztus 3-án az autót elvittem jogos tulajdonosának, ezzel a bő 10 éves "tartós bérletnek" vége lett. Összesen nagyjából 114 ezer km-t tettünk meg a közösen eltöltött mintegy 3770 nap alatt. A fakormányt kivettem emlékbe... Nem tudom, lesz-e még ennyire nagyszerű autóm életemben. Nyilván, ha Tovább »

2013-07-02
Termosztát - annyi...

Reggel egy rövid út után teljesen szerencsésen észrevettem, hogy folyik a hűtővíz a kocsiból. Teljesen szerencsésen el is tudtam kanyarodni azonnal a szervízig. Termosztát szétnyílt... ÉS több cső is a végét járta (vagy azon túl voltak...) Párat cseréltek, tákoltak, de több akna most is maradt a re Tovább »

2013-06-13
Klímatöltés

Sok év után új helyen töltettem fel a klímát, Csepelen. Profin és gyorsan dolgoztak a helyettesítő gázzal. :-) Nyomáspróbat is végeztek elötte. Remélem, pár hónapig kitart a gáz... Tovább »

2013-06-12
beteg ablakemelő

A vezető oldali ablak szorulni és lötyögni kezdett. Egyszerre. Éreztem, itt valami eltörhetett, jobb esetben kimozdult a helyéből. És valóban: két gumi bakocska is eltört. Karosszériás mester ügyesen orvosolta az állapotot. Tovább »

2013-04-28
Nyári gumikon

Good year téliről Pirelli nyárira. Így fair. Tovább »

Autó adatlap

  • Típus:155 2.0 TS 8v
     Mindent erről a típusról
     Tagok, akik birtokolják a típust
  • Évjárat:1992
  • Színe:bordó
  • Jellemzők:
    Végtelenül kényelmes, viszonylag kis fogyasztású autó, amivel könnyen, gyorsan lehet nagy távolságokat megtenni. Városba nem való.

    2003.04.09.-2013.08.03.
    114000 km.
    A legnagyszerűbb!
  • Extrák:
    George volt az előző tulaj, neki hála eléggé speciális darab. Mióta nálam van, a spojlerek egy részétől megváltunk, mert nagyon nem volt praktikus. A sárga fényszóró nagyon vagány volt, de mára az is kifehérült. Az oldalán lévő nagy matrica fényezés miatt már csak a bal oldalon virít, azt sajnálom.
    Le van ültetve, amitől iszonyúan jól kanyarodik, rendkívül stabil, viszont a hasznos teherbírása max 300 kg-ra csökkent, szemben a gyári közel 500 kg-os értékkel... (Az a 200 kiló egyre gyakrabban hiányzik.)
    Van rajta szép 18 küllős felni, télen-nyáron azt használom.
    Az ülése az újabb változatokból való.
    Van egy szárnya is, ami igazán jól áll neki.
    A pedálokon van dögös taposó, az is még George műve.
    Ja, és a sebességváltó gombja világít, előremenetben zölden, hátramenetben pirosan; ez elég nagy extra. :-)
    És jóféle hangszórók vannak benne, kettő hátul, kettő elől az ajtókban.
    Vonóhorog is van rajta. Ez azért inkább béna, mármint esztétikailag, de párszor jó hasznát vettem már, és legalább még egyénibb...
  • Egyéb:
    Ez a model az Alfa egyik büszkesége, és szeretném, ha ehhez méltóan minél hosszabb ideig képviselni tudnám őt az utakon.
    Eddig 4200 km volt a leghosszabb kirándulás, amit egyben megtettem vele. Jó lenne megdönteni...

Fotóalbum