6 évig írtam a szerelésről a blogot, sajna egy kattintással kitöröltem mindent Én balga!



2015.03.23-án ELADVA A VAS! Jó helyre került, BENZ cartárst cipeli tovább! :) Nagyon sok szép napot töltöttünk együtt. Volt bánat, volt öröm, volt mérgelődés, és sok-sok büszkeség. Elvitt messzire, közelre, volt Olaszhonban kétszer is. :) Útszélén nem maradtunk sose, mindig hazahozta a családot, sőt segített másoknak. Sok-sok kilométert tettünk meg együtt, de az utóbbi időben csak a garázsban feszített, és pihengetett, mivel az öszvér szerepét átvette egy kis Renault Twino. Aztán jött a felismerés, és a lehetőség, és a többi már csak történelem.
Megejtettük a szelepfedél tömítés cseréjét, mivel olajcserekor észleltük, hogy a leömlő hővédő pajzsa olajos. Hát csere! Sajna ez minden Ts moci betegsége, illetve a gumi tömítő gyenge minősége. :)
Köszönöm Benz Cartárs közreműködését, egy kis beszélgetés közben kicserélte, így az én kezem tiszta maradt. :) Ja a sajátját cserélte, mert a kocsimra gyúr. :)




229.500 KM olajcsere. Hála istennek azért a mocifelújításból adódóan nem ennyi km van a motorban. :) Pont azért vigyázunk rá!!

Ez is fel lett újítva! :) Kicsit macerás volt kiszedni, kicsit macerás volt a szilenteket kiaplikálni, de meg lett! Köszönöm Benz cartársnak a kedvezményes alkatrész árakat, ill. a a lámpa fénynél történő szerelést. :)




Mielőtt elindulnánk Alfa hazájába, és mivel koppra lett felújítva a hátsó futómű, no meg persze a méregdrága gurulók miatt, átnézték és beállították a futóművet.

Mai nappal megejtettük Benz cartársal a bal felső lengőkar cserét. Igazából kicsit megvoltam ijedeve a cserétől, a szereléstől, de igazából, ha az ember jobban összekapja magát, akkor egy óra a csere. Köszönöm a segítséget, ill az Unixos kedvezményt. :) A cserének ideje volt, mert már nem volt direkt a kormányzás, meg ropogott mint állat.





Ma csengetett a postakocsi. Kicsit váratlanul ért, mert előre nem értesítettek, pedig ígérték. De megjött!!!
Hátsó lengőkarokba cserélve lesznek a szilentek komplett. Elülsők-hátulsók, vagyis mind a négy. :)





Ez csak az I. fejezet, mivel a poliuretán szilentek nem értek még ide.:)




Mivel a hátsó futómű kap egy kis törődést, ezért azt átvizsgálva megállapítást nyert, hogy kéne egy kis alvázvédelem is hátra.
