Ha már a xenonok végett szét volt szedve az autó eleje akkor már kicseréltem egypár alkatrészt amelyeket már korábban beszereztem
- kuplung munkahenger + fékfolyadék
- első lökhárító tartó jobb és bal
- hűttőfolyadék kiegyenlítő tartály
- és néhány vezetéken kellet pótolni a szigetelő szalagot
És végül a beltérben is kicseréltem a légbeömlőket és a belső kilincsnél lévő műanyag boritásokat is olyanokra amelyeken van króm a szélén.
Ma lecseréltem a relétartó konzolokat, eléggé zavart hogy csak úgy lógnak a relék a vezetékeken.
Már régebben ki akartam cserélni a kormányművet mert volt benne iszonyatos ropogás. Mivel a belső kormányösszekötő rudak cseréje sem oldotta meg a gondot, és bisztonságos közlekedés mindennél fontosabb úgy döntöttem hogy lecserélem egy vadi új gyári TRW-sre. A féltengelyek is kaptak új porvédőt és kenőzsír töltetet. Ki lettek cserélve az első stabilizátor rúd szilentjei is. A szerelést követte egy alapos lézeres fütómű álitás.