Pinochet - főkép
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2009-05-04

Ma megvolt a vez.mod cserém. A szétszedésnél kiderült hogy a szelepfedél tömítés meg két szimmering is a végét járja úgyhogy azokat is lecseréltük újra. Van most új szíj új vez.mod, meg új olaj is....Következő lépés a gyertyák lesznek

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2009-04-02

Végre volt időm és felraktam a kapcsolótábla és a kesztyűtartó burkolatát. Mindkettő beige színűre le lett flokkolva, egész pofás lett...

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2008-06-06

Le lett cserélve a bal hátsó hosszlengőkar, egy kutyacsont, néhány szilent, váltóolaj, szervóolaj, hosszbordásszíj, két gumi (fasza Falken Ziex 215/45ZR17-re) mert az eleje megette. Futóműbeállítás (6mm volt benne) úgyhogy elvileg most minden ok (kivéve a gyertyákat meg a vezmodot de most üres a kassza) + kiderült hogy az egyik felni el van deformálódva, úgyhogy az lesz majd a következő.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2008-05-20

Kis átalakításara kerül sor. Az ablakemelőnél lévő "zsebek" műanyag bevonata már jó rég megolvadhatott, ezért ezek be lettek flokkolva. NAgyon beteg lett! Most a műszerfal is erre a sorsra fog jutni, csak kéne egy szerelési útmutató...

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2008-05-20

A mai napon cserére kerültek a hátsó futómű göthös alkatrészei (bár egy két dolog még várat magára, de ezt Erhard orvosolja a jövő héten! Még 1* köszi!!)
Cserélve lett a szervo és a váltóolajom, meg a termosztát is.
Az alkatrészek 34.000 a szerelés az olajakkal 17.000 volt.
Sajons a gép felemelésénél kiderült, hogy gumicsere lesz...

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2008-04-02

Most a következők jönnek: jobb oldali hosszlengőkar, torziós rúd szilentjei (bár valószínű, az egész rúd kell), meg egy balos stab.pálca.
Ezután jöhet a futóműbeállítás...

 
>> SzervizAlfa 156 1.6 TS Sportwagon // 2008-04-02

-Miután megvettem a gépet gyorsan hátsó fékbetétcsere következett (7.000 Ft)- Textar pofák, nekem eddig beváltak.
-Ezután jött a kihagyhatatlan vezérműszíj szett + vízpumpa csere+ fékolajcsere (39.000 FT + munkadíj+ olaj)
-Olajcsere és szűrőcserék (VW gyári olaj, mert a Seleniat szereti és igen nagy falatokban kajálja /ezért lehet sokan leszólnak majd/) (13.000 Ft)
-A legutolsó szervíz a lambdaszonda csere volt, kicseréltük az egyik elsőt (15.000 FT), majd továbbra is jelezte a gondot és ezután kiderült, hogy a "hátsó" is beszart. (+ 15.000 FT) a munkadíj 3.000 Ft volt ami igen korrekt a havertól /egyébként Bosch VW-Audi lambdaszondák kerültek bele (ez van, olcsóbb mint az alfa és a szerelőm tapasztalata szerint eddig mindegyiknél jobb volt)/
-Eddig egy jobb első tompított, majd egy bal első tompított izzó csere volt (bár nevezhetném inkább tortúrának)