Mutasd

>> Szerviz2008-04-02

-Miután megvettem a gépet gyorsan hátsó fékbetétcsere következett (7.000 Ft)- Textar pofák, nekem eddig beváltak.
-Ezután jött a kihagyhatatlan vezérműszíj szett + vízpumpa csere+ fékolajcsere (39.000 FT + munkadíj+ olaj)
-Olajcsere és szűrőcserék (VW gyári olaj, mert a Seleniat szereti és igen nagy falatokban kajálja /ezért lehet sokan leszólnak majd/) (13.000 Ft)
-A legutolsó szervíz a lambdaszonda csere volt, kicseréltük az egyik elsőt (15.000 FT), majd továbbra is jelezte a gondot és ezután kiderült, hogy a "hátsó" is beszart. (+ 15.000 FT) a munkadíj 3.000 Ft volt ami igen korrekt a havertól /egyébként Bosch VW-Audi lambdaszondák kerültek bele (ez van, olcsóbb mint az alfa és a szerelőm tapasztalata szerint eddig mindegyiknél jobb volt)/
-Eddig egy jobb első tompított, majd egy bal első tompított izzó csere volt (bár nevezhetném inkább tortúrának)