2007. 12. 04-én hoztam el a gépet a kereskedőtől. Előtte persze átnézettem egy Fiat szalonban. Mikor mentünk vele néha le-lefulladt. A szervízben (miután meghajtottuk) azt mondták, nem találtak semmit. Ezek után kifizettem és rá pár napra elhozhattam. Vissza mentem vele Győrbe és mehetett a meló tovább (igaz boldogabban jártam már be a céghez). Pénteken aztán mikor lehetett haza menni, marha nehezen indult el. Nagy nehezen csak elindultam, de Győr belvárosában egy piros lámpa után meghalt. Lefoglaltam magamnak szépen a belső sávot.
Felhívtam az egyik munkatársamat, hogy vontasson el az Alfa szervízbe, ami nagy élmény volt mert minden elment, még a szervó is (de most legalább tudom, hogy hova kell becsavarni a vontatószemet). Így a hétvégét a szervízben töltötte. Hétfőn szóltak, hogy generátorcsere...
Na bumm. Választhattam, hogy már egy javított generátort tesznek be (85000-ért), vagy újjat (néhány 100000-ért)... A szívroham után az olcsóbbik variációt választottam. Miután könnyes búcsut vettem a 90 000 ft-omtól beültem a gépbe. Na akkor jött a köv. hideg zuhany: ahány kereszteződésnél megálltam, lefulladt. Kész rémálom volt eljutni a szállásig. Azóta azért már javult a helyzet, de holnap viszem vissza, hogy kiderítsék mi a "kehéje". jobb esetben a vezérlésmódosító a hibás és remélhetőleg csak meg kell tisztítani. De majd holnap minden kiderül...
>> EgyébAlfa 156 2.0 Twin Spark // 2007-12-16