Mutasd

>> Egyéb2010-07-29

Most már bátran leírhatom, hogy a probláma megoldódott. D
Légtömegmérő-csere lett a megoldás. Úgy húz és addíg, amíg kell. D
Hétvégén kicseréltük az első és a hátsó jelet is. Eléggé fakók voltak már.
Az első kb fél óra alatt megvolt. Ezzel szemben a hátsó kb 4-5 órát vett igénybe. Nem a szétszedés miatt, hanem az összerakás.
De ami a lényeg: ahogy most kinéz! DDDDD
Eddig is büszke voltam rá, de egyre jobban tetszik nekem még így bő két év elteltével is. D

 
>> Szerviz2010-02-15

Újra előjött a gondom, hogy az autó egyre kevésbbé megy. Erő sincs benne. Volt, hogy harcolnom kellett egy Opel Corsával. Ebből már sejtitek mi volt a gondom.Kitakarítottam újból a sprotlégszűrőt. Nem lett jobb. Visszatettem a gyári légszűrőt természetesen új szűrőbetéttel, de ez sem segített. 4000-es fordulatig ment, utánna megtorpant, sőt 5.-ben hiába nyomtam egy bizonyos fordulat után a gázt, még lassult is a kocsi. Elegem lett belőle!

Felfívtam újra Csöri mesterünket. Kaptam egy időpontot február elejére. 2hét alatt elkészült az autóm. A hibája: légtömegmérő halt meg.
Viszont ha már ott voltunk akkor a nyiszegés megszüntetése miatt kicseréltük az első felső lengőkarokat és a stabilizátorrudat, és vezérműszíj, vízpumpa, ékszíj csere is ráfért. A legutóbbi 73.000km-nél volt. Most 134.500-nál nem akartam várni még egy évet.
Így a vezérlésével sem lesz gondom egy ideig. :)
Az autó úgy megy mint régen. Az utóbbi hónapok miatt kicsit óvatosabb vagyok, úgyhogy még ne kiabáljuk el meddig jó. De ha ilyen is marad, akkor megoldódott :))))

 
>> Szerviz2009-11-20

A törlőlapát bevállt. A nyiszegés továbbra is fennáll.
Hogy miért írom most meg nem tudom. Tanuljatok, segítsetek.
Télen hidegen fulákolt a motor. Kezelhető, használható volt, de éreztem, hogy vmi nincs rendben. Nyáron vittem szeretlőhöz.
1ötlet: Gyertyát kell cserélni. Új gyertyaszett Erhardtól. Az autó továbbra is hibát jelez.
2 ötlet: Fázisállító vezérlést kell cserélni. Új alkatrész Erhardtól (ő mondta, hogy ez ritkán szokott meghibásodni, ezért inkább bontottatt javasol). Az autó továbbra is hibát jelez.
3 ötlet: légtömegmérő csere. Utángyártott beszerzése Bajáról. Nem ez volt a hiba oka mégsem, így visszatettük a gyárit.
4 ötlet: levegőszűrőcső repedt. Kicseréltük.

Eredmény: mindezek összesen kb 170.000,-Ft-ot tettek ki és kb 1,5 hónap szervízt. Az autó megy és nem ad hibajelet, viszont gyenge és a maximális sebessége 180km/h.
Lehet hogy valami még mindíg nem jó benne? A szerelő állítása szerint ennek ilyennek kell lennie. Én tudom, hogy nem. Nagyon nem!
A hiba kiderítésére felkerestem Csörit. a végeredményt még nem tudom, mert december közepén vihetem hozzá szeretett Ezüstöm gyógyítás céljából.
Lehet hogy rossz szerelőt választottam ezért került ennyibe?

Megszületett a megoldás. :)
Szombaton kitakarítotam a kocsi légszűrőjét. Miután visszatettem sokkal csendesebb lett és az ereje valamint a sebessége is visszatért.
Az autó olyan mint régen!

>> Szerviz2009-05-31

Május elején meghosszabbítottuk a műszaki vizsgát két évvel és a zöld kártyát is eggyel. A kéziféken kellett állítani. összesen 32.000-et fizettem.
A kocsi néha még mindig kellemes meglepetést okoz nekem. Haladok [természetesen a szabályok betartásával :) ] és hallgatom kedvenc zenéim. Imádom. Továbbra sem értem azon alfás társaim, akik panaszkodnak, hogy sokat kell az autóra költeniük. Miért vettek rossz autót!
Nekem a legtöbb bosszúságot az ablaktörlőlapát okozza/okozta. Túl sokan gyártanak, és nem egyszerű a megfelelőt megtalálni. Talán most. Utoljára Szekszárdon a tuning-boltban vettem. Egyenlőre jónak tűnik.
Továbbra is fennáll az a gondom, hogy 5-ikben az autóm nem húz. Ezen kívül a nyiszegése ami a héten már nagyon zavaró lett.. Úgyhogy adott a feladat. :)

 
>> Tuning és extra2008-06-24

2008. június 23-án elkészült a fóliázása. Baján készítette egy szimpatikus mesterember. Vasárnap este elvittük az autót, hétfőn délután pedig mehettünk érte. A munkáját pedig láthattjátok a képeken. Ha valakit érdekel, meg tudom adni az elérhetőségét.

 
>> Egyéb2008-06-02

Tökéletesen meg vagyok vele elégedve. Áprilisban fékbetéteket cseréltem rajta. Ezenkívül semmi. Az első lökhárítót meghúztam mikor beálltam a garázsba. Ezt kijavítattam. Szuper lett. Ezen kívül csak az üzemanyag amire költenem kell. A fogyasztása 8,2-10,3 között van. A 10feletti értéket csak egyszer sikerült elérni. Legtöbbször 9liter alatt van.
A képek a dunaújvárosi találkozón készültek.

 
>> Egyéb2008-03-16

2008. márciusában valóra vált egy tízéves álmom. Közel két hónapos keresés után sikerült megvennem őt.
Minden úgy volt ahogy a nagykönyvben meg van írva. Megláttam és megszerettem. Szép külső, szép belső. A tulaj vigyázott rá, elmondta mikor, mit csináltak rajta. Természetesen a feljegyzéseit továbbadta nekem. Pont ahogy az "Öreg Alfások" mondták.