Tagok >> Boss 2.4 >> 156 2.4 JTD >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:ezüstmetál
71000 km-nél az auto hirtelen elkezdett füstölni,szinte totál nyomatékvesztés,és nagymértékű LE hiány lépett fel!Alapjárat normál,furcsa hang nincs.Leállítás után egyböl beindul,csak éppen ugy húz mintha,kisPolszki motor lenne benne.Javítani nem lehet,cserélni kéne,de az alkatrész ára 80000 FT lenne.Ám de a computer becsapható, az EGR kiiktatásával.Az EGR a turbo után van.Tulajdonképpen a turbobol visszavezetik a kipufogogázt környezetvédelmi okokbol.Egy kerek lemezzel elzárható a kipufogógáz útja,és máris tökéletesen müködik az autó.Igaz,picit jobban füstöl,de jobban is megy,és nem került 80-100 e FT-be.Az EGR kiiktatása nem károsítja az autót,csak nem annyira környezetbarát-sajnos-A turbomat is átnézték,de jól müködik,semmi baja,légszűrő csere is volt.Érdekes,hogy az EGR hibáját nem jelezte a computer,de amióta semmi baja,hibát jelez a müszerfalon és az óra mellett is.