Mutasd

>> Szerviz2014-01-10

A mai napon 178400Km-es óraállásnál lecseréltem a vezérlést Hadada barátommal. Régebben mindig Daycot használtunk, ha nem gyári volt az igény, így most ahogy a 75-nél, itt is a márka mellett voksoltam. A művelet első része, burkolatok lebontása, bak lekötése meglehetősen gyorsan ment. A gondok a főtengely ékszíjtárcsánál kezdődtek és csúcsosodtak ki. A 4 csavar eltávolítása után egy kicsit megütögetve le kéne jönnie... Hát ez nem jött rozsdás volt eléggé, de nagyon nem akart jönni. Aztán 2 óra küzdelem után elég nagy erőfeszítések árán lejött, a képen látható rozsdás az ami fent volt. Vissza ezt nem akartuk tenni, úgyhogy Paulovics Tibi segítségével cserére került az is (bár nem hiányzott a költségvetésnek) Az összerakás már ehhez képest tényleg semmiség volt.