Mutasd

>> Szerviz2011-10-10

A bal hátsó elem lakatolva és festve lett. Történt ugyanis, hogy a kerékív mögötti részen, ahol a löki fel van csavarozva, megsérülhetett a festés a lyuk körül. Emiatt szépen lassan elkezdett belülről dolgozni a rozsda és a löki feletti részen már a festék is kezdett hólyagosodni egy 100Ft-os nagyságban. Elvittem karosszériáshoz, aki rendbe rakta és újrafújta az egész elemet.
Másik dolog, hogy a flexicsövem elhalálozott és gázadáskor hörgött az autó, mint az uruk hai-ok a gyűrűk urában. Motorféknél meg berezonált a benne lévő lemez. A cserét Tottiék végezték. Megint gyors és precíz munkát végeztek, amit ezúton is köszönök.
Hétvégén lecserélem az olajat és a szűrőket, amik már meg is érkeztek. Addig kéne rendelnem bowdent is a kézifékhez, mert viseltes. Az első féken még totózok, hogy lecseréljem-e a tél előtt, vagy csak tavasszal, mivel a betétek vastagsága még nem indokolja a beavatkozást, pedig már sokat mentem velük. Beszerzés alatt van egy alfa jel a kulcsba, amire már régóta vágyom, hiszen egyik kulcsban sincs. Lesz még új szövet a bal hátsó kerékhez + egy szövet burkolat az akksi mellé, mert az is régóta foghíjas. A közelmúltban elértük a 80 000. közös kilométert is. Ennyit még nem mentem egyik előző autómmal sem. Ezzel viszont szívesen megyek akár többször ennyit is. Szeretem, pont nekem való. :)